hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
Huoneistoremontti
Omistamme yksiön, johon myyjä teki kaupantekohetkellä täydellisen pintaremontin. Laitoimme asunnon vuokralle. Tällöin as198Nenä vuotaa
Minulla ei ole ollut flunssaa tai muuta vastaavaa aikoihin. Kuitenkin jodun jatkuvasti ottamaan neäliinan esiin vuotavan298Ajokortitta ajo
Mitä seuraa, jos ajaa autoa ilman korttia? Todennäköisesti menetän korttini kuukauden päästä ratin seurannan takia. Maks198AV -vahvistin
Pitäisi ostaa peruskäyttöön AV -vhvistin. Olen ajatellut uusi Denon PMA 520 AE tai Denon PMA 720 AE. Käytettyjä olisi ta098ksKunnisanloikkaus
Jos vieras ihminen haukkuu puhröomrssa toista paskaksi, onko kyse kunnianloukkauksesta?297Sain töitä!
Olen vuodesta 2012 ollut käytännössä työttömänä. Koulutukseltsani olen rak. alan. DI. Oli pieni firma 3 kk v. 2012 ja tä095Keskiarvosyke huima
Olen lenkkeillyt tänä keväänä/kesänä keskimäärinkaksi kolme kertaa viikossa. Kilometrit ovat kasvaneet 7 stä 11 toista.094Mihin?
Olen rak. alan DI. Venäjällä on tullut työskenneltyä vuosia. Nyt se ei vedä. Neukut hoitaa itse hommansa. Kohta ne ostaa094AV -vahvistin
Pitäisi ostaa peruskäyttöön AV -vhvistin. Olen ajatellut uusi Denon PMA 520 AE tai Denon PMA 720 AE. Käytettyjä olisi ta094Diapamin lopetus
Läkärini kirjoitti minulle 3x100 tablettia 10 mg Diapamia. Viimeinen paketti on vielä hakematta apteekista. Miten minun494Diapamia epävarmaan oloon
Tullut juotua ei niin paljoa Pääsiäisenä. Nyt ei mikään hirveä olo. On Dipamania. Kuinka paljon sitä kannattaa ottaa "hu094Suuhygienisti
Minulle ensimmäistä kertaa hammaslaakärini ehdotti käynti syyhygienistillä. Mitä hän tekee? Onko hampaani niin huonossa393Nettisivut
Mikän voisi olla syynä, että koke nayttää toiset nettisivut, mutta toista vain numero ja kirjainsekamelskaa, kansankiele092Alkolukko Volvo D5 aut.
Haluan tarjouksia käyteytyistä/uusista alkolukoista asenmnettuna Volvooni. Asun Kouvolassa ja Helsingissä. Pääasiassa Ko492Pitkään ja paljon
Olen juonut syyskuusta asti lähes joka päivä. Samalla käyden töissä. Rajoitan juomiseni iltaan, jolloin usein nukahdan k192Hatuttaa koko ajan
Mitä tehdä elämälle, kun hatuttaa aamusta iltaan, joka päivä. Edes pienet lapset eivät saa mielialaa kohenemaan. Kyselev891Ketipinor ja Truxal
Olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia vuoden päivät, Ketipinoria useamman vuoden pienin väliajoin. En tällöin huomannut091Ehdollinen vankeusrangaistus
Minut tuomittaneen ensikertalaisena törkeästä rattijuopumuksesta ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Mitä tämä tarkoittan190Maksa-arvot
Missä ajassa maksa-arvot laskevat, jos ne ovat olleet koholla? Kolme-neljä viikkoa vai kuukausia?190Himo
Olin Juhannukseen 9 kk raittiina. Retkahdin, mutta jäi kahteen iltaan. Tämän jälkeen kesällä olen juonut n. 5:nä viikonl289