hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Skoda Fabia bensa vs. diesel
Olen harkitsemassa n. 7000 - 9000 €:n hintaista Fabiaa. Vuosimalli menee 2007-2008. Ajoa ei tule järin kovia kilometrejä386Osastolla uni kuntoon?
Onko kukaan ollut osastolla uniasioissa missä sitten lieneekään? Minulla on tämä edessä. Syystä, että käytän hirvittävän085Nenä vuotaa
Minulla ei ole ollut flunssaa tai muuta vastaavaa aikoihin. Kuitenkin jodun jatkuvasti ottamaan neäliinan esiin vuotavan285ksKunnisanloikkaus
Jos vieras ihminen haukkuu puhröomrssa toista paskaksi, onko kyse kunnianloukkauksesta?2843 kk:n Karenssi?
Miten on, jos tulee 3 kk:n karenssi, joka sinänällään on jo mahdoton kestää. Onko pakko myydä vaimoni kanssa yhteistä om182Toviaz 8 mg
Minulle määrättiin Toviaz 8 Mg eturauhasvaivaoihini. Onko kellään ilmennyt sivuvaikutuksia muuta kuin suun kuivumista? M082Fenazepam
Olen käyttänyt Fenazepamia pari kuukautta. Annoskoko iltaisin 1 tai 2,5 mg. Usein on mennyt useampi tabletti. Nyt olen a381Osastolla alasajoa
Onko kukaan käynyt osastolla viikon, kahden jaksolla ajamalla alaspäin unilääkitystä? Miten siellä menetellään? Vähennet380Ehdollinen vankeusrangaistus
Minut tuomittaneen ensikertalaisena törkeästä rattijuopumuksesta ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Mitä tämä tarkoittan179Himo
Olin Juhannukseen 9 kk raittiina. Retkahdin, mutta jäi kahteen iltaan. Tämän jälkeen kesällä olen juonut n. 5:nä viikonl279Masennus
Olen työkokeilussa eli en saa palkkaa tästä työstäni. Ainan ei ole ollut töitä, kuten nyt, mutta yleensä aika hyvin. Min079AV -vahvistin
Pitäisi ostaa peruskäyttöön AV -vhvistin. Olen ajatellut uusi Denon PMA 520 AE tai Denon PMA 720 AE. Käytettyjä olisi ta078Vieras nainen
Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht176Hatuttaa koko ajan
Mitä tehdä elämälle, kun hatuttaa aamusta iltaan, joka päivä. Edes pienet lapset eivät saa mielialaa kohenemaan. Kyselev87656 v. DI töihin
Mistäpä löytää kuluneelle inssille töitä tässä rotusortujien maassa? Kun mikään ei enää kelpää iän takia! On kouloutusta076Lamictal
Millaisia kokemuksia Lamictalista? Minulle määrätty masennukseen, alakuloisuuteen. Toimiiko tähän?476Kotitalousvähennys
Saako sijoitusasuntona olevan asunnon remontoinnista kotitalousvähennyksen?276Ketipinor ja Truxal
Olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia vuoden päivät, Ketipinoria useamman vuoden pienin väliajoin. En tällöin huomannut076Miltä tuntuu?
anhempi DI kunnan töissä ja palkka 2 200 €/kk. Minusta vähän alakanttiin, Tosin insinöörivuosia ei ole niin paljoa. Mutt176Pitkään ja paljon
Olen juonut syyskuusta asti lähes joka päivä. Samalla käyden töissä. Rajoitan juomiseni iltaan, jolloin usein nukahdan k176