Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Osastolla alasajoa

    Onko kukaan käynyt osastolla viikon, kahden jaksolla ajamalla alaspäin unilääkitystä? Miten siellä menetellään? Vähennet
    Lääkkeet
    3
    74
  2. Fenazepam

    Olen käyttänyt Fenazepamia pari kuukautta. Annoskoko iltaisin 1 tai 2,5 mg. Usein on mennyt useampi tabletti. Nyt olen a
    Lääkkeet
    3
    74
  3. 3 kk:n Karenssi?

    Miten on, jos tulee 3 kk:n karenssi, joka sinänällään on jo mahdoton kestää. Onko pakko myydä vaimoni kanssa yhteistä om
    Yleistä taloudesta
    1
    73
  4. Skoda Fabia bensa vs. diesel

    Olen harkitsemassa n. 7000 - 9000 €:n hintaista Fabiaa. Vuosimalli menee 2007-2008. Ajoa ei tule järin kovia kilometrejä
    Skoda
    3
    73
  5. Lyhyt yöuni

    Olen 55 v mies. Olettaisin, että olen unessa n. klo 22 - 22:30, viimeistään. Herään nykyään jo kello 04. Ei vaan nukuta.
    Uni ja unihairiöt
    0
    72
  6. Hatuttaa koko ajan

    Mitä tehdä elämälle, kun hatuttaa aamusta iltaan, joka päivä. Edes pienet lapset eivät saa mielialaa kohenemaan. Kyselev
    Masennus
    8
    72
  7. Kotitalousvähennys

    Saako sijoitusasuntona olevan asunnon remontoinnista kotitalousvähennyksen?
    2
    72
  8. Kilpirauhassairaudet

    Milloin kannattaa hakeutua kilpiraustutkimuksiin? Unettomuus, haluttomuus, väsymys, poissaoleva olo, mielenkiinnon puute
    Kilpirauhassairaudet
    2
    71
  9. Lamictal

    Millaisia kokemuksia Lamictalista? Minulle määrätty masennukseen, alakuloisuuteen. Toimiiko tähän?
    Lääkkeet
    4
    71
  10. Leposyke korkea

    Mitä tehdä ja mistähän voisi johtua minulla kovin korkealla olevasta leposykkeestä. Se liikkuu 95-120 välillä. Käytän un
    Yleistä terveydestä
    8
    71
  11. Vieras nainen

    Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht
    Sinkut
    1
    70
  12. Hikoilu

    Menossa kolmas päivä ja vieläkin pelkkä syöminen tuo runsaan hien pintaan. Kauankohan tätä jatkuu? Ei koskaan ole näin h
    Alkoholi
    0
    69
  13. 56 v. DI töihin

    Mistäpä löytää kuluneelle inssille töitä tässä rotusortujien maassa? Kun mikään ei enää kelpää iän takia! On kouloutusta
    Työelämä
    0
    69
  14. Työ ilman palkkaa!

    Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on
    Laki
    1
    68
  15. Toviaz 8 mg

    Minulle määrättiin Toviaz 8 Mg eturauhasvaivaoihini. Onko kellään ilmennyt sivuvaikutuksia muuta kuin suun kuivumista? M
    Lääkkeet
    0
    68
  16. Työ ja sosiaalisuus

    Sain vihdoin ja viimein koulutustani vastaavaa työtä. Nyt minua hieman askarruttaa muutaman työttömän vuoden jalkeen, mi
    Työpaikat
    2
    68
  17. Miltä tuntuu?

    anhempi DI kunnan töissä ja palkka 2 200 €/kk. Minusta vähän alakanttiin, Tosin insinöörivuosia ei ole niin paljoa. Mutt
    Palkat
    1
    68
  18. Himo

    Olin Juhannukseen 9 kk raittiina. Retkahdin, mutta jäi kahteen iltaan. Tämän jälkeen kesällä olen juonut n. 5:nä viikonl
    Alkoholi
    2
    67
  19. Mihin?

    Olen rak. alan DI. Venäjällä on tullut työskenneltyä vuosia. Nyt se ei vedä. Neukut hoitaa itse hommansa. Kohta ne ostaa
    Työ ulkomailla
    0
    67
  20. Ketipinor ja Truxal

    Olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia vuoden päivät, Ketipinoria useamman vuoden pienin väliajoin. En tällöin huomannut
    Lääkkeet
    0
    67