Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Huoneistoremontti

Omistamme yksiön, johon myyjä teki kaupantekohetkellä täydellisen pintaremontin. Laitoimme asunnon vuokralle. Tällöin as
    1
    98
  2. Nenä vuotaa

Minulla ei ole ollut flunssaa tai muuta vastaavaa aikoihin. Kuitenkin jodun jatkuvasti ottamaan neäliinan esiin vuotavan
    Yleistä terveydestä
    2
    98
  3. Ajokortitta ajo

Mitä seuraa, jos ajaa autoa ilman korttia? Todennäköisesti menetän korttini kuukauden päästä ratin seurannan takia. Maks
    Alkoholi
    1
    98
  4. AV -vahvistin

Pitäisi ostaa peruskäyttöön AV -vhvistin. Olen ajatellut uusi Denon PMA 520 AE tai Denon PMA 720 AE. Käytettyjä olisi ta
    Vahvistimet
    0
    98
  5. ksKunnisanloikkaus

Jos vieras ihminen haukkuu puhröomrssa toista paskaksi, onko kyse kunnianloukkauksesta?
    Laki
    2
    97
  6. Sain töitä!

Olen vuodesta 2012 ollut käytännössä työttömänä. Koulutukseltsani olen rak. alan. DI. Oli pieni firma 3 kk v. 2012 ja tä
    Työpaikat
    0
    95
  7. Keskiarvosyke huima

Olen lenkkeillyt tänä keväänä/kesänä keskimäärinkaksi kolme kertaa viikossa. Kilometrit ovat kasvaneet 7 stä 11 toista.
    Juoksu
    0
    94
  8. Mihin?

Olen rak. alan DI. Venäjällä on tullut työskenneltyä vuosia. Nyt se ei vedä. Neukut hoitaa itse hommansa. Kohta ne ostaa
    Työ ulkomailla
    0
    94
  9. AV -vahvistin

Pitäisi ostaa peruskäyttöön AV -vhvistin. Olen ajatellut uusi Denon PMA 520 AE tai Denon PMA 720 AE. Käytettyjä olisi ta
    Vahvistimet
    0
    94
  10. Diapamin lopetus

Läkärini kirjoitti minulle 3x100 tablettia 10 mg Diapamia. Viimeinen paketti on vielä hakematta apteekista. Miten minun
    Lääkkeet
    4
    94
  11. Diapamia epävarmaan oloon

Tullut juotua ei niin paljoa Pääsiäisenä. Nyt ei mikään hirveä olo. On Dipamania. Kuinka paljon sitä kannattaa ottaa "hu
    Ehkäisy
    0
    94
  12. Suuhygienisti

Minulle ensimmäistä kertaa hammaslaakärini ehdotti käynti syyhygienistillä. Mitä hän tekee? Onko hampaani niin huonossa
    Suun terveys
    3
    93
  13. Nettisivut

Mikän voisi olla syynä, että koke nayttää toiset nettisivut, mutta toista vain numero ja kirjainsekamelskaa, kansankiele
    Yleistä tietokoneista
    0
    92
  14. Alkolukko Volvo D5 aut.

Haluan tarjouksia käyteytyistä/uusista alkolukoista asenmnettuna Volvooni. Asun Kouvolassa ja Helsingissä. Pääasiassa Ko
    Varusteet ja huolto
    4
    92
  15. Pitkään ja paljon

Olen juonut syyskuusta asti lähes joka päivä. Samalla käyden töissä. Rajoitan juomiseni iltaan, jolloin usein nukahdan k
    Alkoholi
    1
    92
  16. Hatuttaa koko ajan

Mitä tehdä elämälle, kun hatuttaa aamusta iltaan, joka päivä. Edes pienet lapset eivät saa mielialaa kohenemaan. Kyselev
    Masennus
    8
    91
  17. Ketipinor ja Truxal

Olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia vuoden päivät, Ketipinoria useamman vuoden pienin väliajoin. En tällöin huomannut
    Lääkkeet
    0
    91
  18. Ehdollinen vankeusrangaistus

Minut tuomittaneen ensikertalaisena törkeästä rattijuopumuksesta ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Mitä tämä tarkoittan
    Sakot ja rangaistukset
    1
    90
  19. Maksa-arvot

Missä ajassa maksa-arvot laskevat, jos ne ovat olleet koholla? Kolme-neljä viikkoa vai kuukausia?
    Alkoholi
    1
    90
  20. Himo

Olin Juhannukseen 9 kk raittiina. Retkahdin, mutta jäi kahteen iltaan. Tämän jälkeen kesällä olen juonut n. 5:nä viikonl
    Alkoholi
    2
    89