hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Lääkkeet
Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden2106Kahden päivän krapula
Olen 57 v. mies. Viime vuosina olen onnistunut vähentämään juomistani. Nyt Juhannuksesta olen juonut vajaan viikon putki3105Pitääkö saada?
Miten on, jos asuu asumuserossa, niin pitääkö saada? Me olemme asuneeet asumuserossa yli 3 vuotta, emmekä ole olleet sil4105Voxra 150 mg-300 mg
Psykiatrini määräsi minulle Voxra mielialaan. Olen syönyt pari viikkoa 150 mg. Viime perjantaista alkaen olo on ollut tu01043 kk:n Karenssi?
Miten on, jos tulee 3 kk:n karenssi, joka sinänällään on jo mahdoton kestää. Onko pakko myydä vaimoni kanssa yhteistä om1104Riittääkö aika?
Olen harvakseltaan aloittanut lenkkeilyn kesän aikana. Nyt pari viikkoa tihentänyt. Käyn joka toinen/joka kolmas päivä l4104Sain töitä!
Olen vuodesta 2012 ollut käytännössä työttömänä. Koulutukseltsani olen rak. alan. DI. Oli pieni firma 3 kk v. 2012 ja tä0102AV -vahvistin
Pitäisi ostaa peruskäyttöön AV -vhvistin. Olen ajatellut uusi Denon PMA 520 AE tai Denon PMA 720 AE. Käytettyjä olisi ta0102Osastolla uni kuntoon?
Onko kukaan ollut osastolla uniasioissa missä sitten lieneekään? Minulla on tämä edessä. Syystä, että käytän hirvittävän0101Käynnistyy hitaasti
Minulla on kolmisen vuotta vanha HP Pavilion g Series. Viikon verran vaivannut ,että käynnistyy pirun hitaasti. Ehtioi v3101Osastolla alasajoa
Onko kukaan käynyt osastolla viikon, kahden jaksolla ajamalla alaspäin unilääkitystä? Miten siellä menetellään? Vähennet3100Nenä vuotaa
Minulla ei ole ollut flunssaa tai muuta vastaavaa aikoihin. Kuitenkin jodun jatkuvasti ottamaan neäliinan esiin vuotavan2100Diapamia epävarmaan oloon
Tullut juotua ei niin paljoa Pääsiäisenä. Nyt ei mikään hirveä olo. On Dipamania. Kuinka paljon sitä kannattaa ottaa "hu0100Ajokortitta ajo
Mitä seuraa, jos ajaa autoa ilman korttia? Todennäköisesti menetän korttini kuukauden päästä ratin seurannan takia. Maks199Hikoilu
Menossa kolmas päivä ja vieläkin pelkkä syöminen tuo runsaan hien pintaan. Kauankohan tätä jatkuu? Ei koskaan ole näin h098Hatuttaa koko ajan
Mitä tehdä elämälle, kun hatuttaa aamusta iltaan, joka päivä. Edes pienet lapset eivät saa mielialaa kohenemaan. Kyselev898Vuokratyö
Olisin kiinnostunut työn teosta ylipäätään. Kunhan olisi vain joku paikka lähimain kotia, koska ei oel autoa. Miltähän a098Diapamin lopetus
Läkärini kirjoitti minulle 3x100 tablettia 10 mg Diapamia. Viimeinen paketti on vielä hakematta apteekista. Miten minun498Suuhygienisti
Minulle ensimmäistä kertaa hammaslaakärini ehdotti käynti syyhygienistillä. Mitä hän tekee? Onko hampaani niin huonossa397Lyrica
Missä vaiheessa Lyrican viekkarit alkavat? Heti vai parin viikon kuluttua käytön lopettamisesta?096