Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Maksa-arvot

    Voiko maksa-arvojen laskemisnopeuteen vaikuttaa? Kuinka nopesti ne laskevat?
    Alkoholi
    24
    2224
  2. Bensanhaku Vaalimaan kautta?

    Hankin venäjän viisumin hakeakseni bensat Venäjältä. Milloin ja mihin aikaan rajalla kannatta käydä? Välttääkseen jonotu
    Yleistä Venäjästä
    47
    2155
  3. Rattijuopumuksen uusinta

    Syyllistyin v. 2012 lokakuussa törkeään rattijuopumukseen. Promillet olivat 1.26, verikokeessa. Ajokieltoni päättyi hyht
    Laki ja rikos
    13
    2127
  4. Seronil

    Olen käyttänyt kolmisen viikkoa Seronilia. Milloin vasteen pitäisi alkaa tuntua? Vielä ei ole mainittavaa vaikutusta hav
    Terveys
    5
    1798
  5. Ketipinor ja Truxal

    Käytän uneen Ketipinoria 400 mg ja Truxalia 150 mg. Syötyäni ko. lääkkeitä kuukauden verran olen huomannut päivisin kova
    Lääkkeet
    2
    1787
  6. Rado

    Minulla on lainassa kaverin Rado Jubile Swiss -rannekello. Minkä arvloinen ko. kello oikein on? Tiedän, että ei ihan bul
    Kellot
    2
    1745
  7. Puupelletti

    Kannattaako puupelletti pienteloissa? Minkä kokoinen asunto pitää olla , että lyö leiville? Entä esim. pienehköjen/keski
    20
    1634
  8. Kylppärin laatoitus

    Meillä on n. 3 m2 kylppäri kerrostalossa. Päätimme laatoittaa sen. Millainen laatoitus on hyvän näköinen? Ajattelin yhde
    Koti ja rakentaminen
    12
    1581
  9. Kunnianloukkausta?

    Luetaanko Suomen laissa kunnianloukkaukseksi, jos toinen ihminen sähköpostissa nimittää toistä hälmöksi ja idiootiksi? M
    Yhteiskunta
    8
    1479
  10. Alkolukko

    Mitä tarkoittaa käytännössä alkolukko? Saanko ajaa autolla alkolukon avulla, vaikka minulle määrätään ajokieltoa törkeän
    Sakot ja rangaistukset
    10
    1392
  11. Yrityksen perustaminen

    Olen harkinnut perustaa yrityksen. Yrityksen toimenkuvana ostaa huonokuntoisia yksiöitä ja kaksioita, remontoida ne täyd
    11
    1357
  12. Masennus/depressio

    En ole asiantuntija. Minulle on määrätty lääkettä, joka on tarkoitettu sekä masennukseen että depressioon. Mitä eroa näi
    Masennus
    9
    1328
  13. Sympatikotonia

    Mitä tarkoittaa sympatikotonia? Lääkärini kyllä kertoi sen minulle, mutta olen unohtanut. Tuli niin paljon asiaa lyhyess
    ADHD
    1
    1265
  14. Puhelinmyynti Espanjassa

    Olen ajatellut lähteväni Espanjaan puhelimyyntityöhön. Mitkä ovat kokemustenne perusteella varteenotettavia yrityksiä? K
    Työ ulkomailla
    3
    1227
  15. Vientipäällikkö

    Paljonko vientipäällikön työstä voisi pyytää palkkaa Pirkanmaaalla? Akateemien koulutus ja kokemusta ulkomailla työskent
    Palkat
    0
    1219
  16. Naapurin häirintä

    En löydä parempaakaan osastoa kysymykselleni. Yläkerrassamme asuu vierasmaalainen, joka ei noudata taloyhtiön sääntöjä.
    Laki
    12
    1142
  17. Sympatikotonia

    Mitä tarkoittaa sympatikotonia? Lääkärini kyllä kertoi sen minulle, mutta olen unohtanut. Tuli niin paljon asiaa lyhyess
    Uni ja unihairiöt
    2
    1072
  18. Cipralex 5 mg

    Käyttääkö kukaan Cipralexia 5 mg. Onko sillä enää vaikutusta mielialaan? Tosin mielialani ei tällä hetkellä ole ollenkaa
    Lääkkeet
    4
    1062
  19. Rattijuopumus ja ajokielto

    Miten perustella järkevästi poliisille, että tarvitsee ajokorttia työn takia? Asia on todella näin eikä keksittyä? Niin,
    Yleistä autoilusta
    22
    945
  20. Keltainen Jaffa

    OIlen alkoholisti. Viime aikoina juominen pysynyt loitommllla. Ei ole ollut kuin yhden illan putkia /kuukaudenparin kuuk
    Alkoholi
    19
    930