Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Koneen hidastuminen

    Minulla on pari kuukautta vanha läppäri. 10 megan nettiyhteys. Suoritin jotain 1.9 Ghz. Tuntuu, että koneen toiminta oli
    Apua aloittelijalle
    35
    399
  2. Myymässä autoni

    Olen myymässä autoani yksityishenkilölle. Mitä papereita minun tulee täyttää? Rekisteröintitodistus 2 varmaan tulee täyt
    9
    398
  3. Hyvä unilääke

    Käyn suht aikaisin nukkumaan, klo 20 illalla. Herään eka kerta ennen puolta yötä, Nousen ylös ja syön jotain. Joskus kei
    Lääkkeet
    13
    397
  4. Projektipäällikkö/työnjohtaja

    Mitä rakennusalan projektipäällikkö ja työnjohtaja tienaa yksityisellä yhtäältä pk-seudulla ja muualla Etelä-Suomessa?
    Palkat
    1
    381
  5. Betasalpaaja Bisoprolol

    Lääkärini määräsi minulle sydämen lyöntitiheyteen Betasalpaaja Bisoprololia. Viikon verran käyttäneeni olen huomnnut tos
    Juoksu
    2
    374
  6. Ketipinor

    Olen syönyt Ketipinoria unettomuuteen jo vuosia. Mitään haittavaikutuksia en ole havainnut. Olen lukenut tämän lääkkeen
    Lääkkeet
    10
    373
  7. Keskiääni -ja diskanttielementit

    Onko kellä ehdottaa todella laadukkaita keskiääni -ja diskanttielementtejä? Keskiääni ovessa kokoa 2.5 " diskantista en
    Autohifistit
    3
    372
  8. Area Sales Manager

    Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F
    Työ ulkomailla
    1
    367
  9. Kiinnijääminen

    Olen kohta seitsemän vuotta ajanut Valimaan kautta Venäjälle ja takaisin. Käynnit n. 2 kert/kk. Kertaakaan Suomen tulli
    Yleistä Venäjästä
    2
    358
  10. Aviovaimoni välivaltaisuus

    Mitä tehdä jos puoliso (aviovaimo) jatkuvasti käyttää fyysistä väkivaltaa alaikäsiin palsiimme? Viimeksi eilen hän löin
    Perheväkivalta
    8
    350
  11. Miksi koira kakkaa sisällä?

    Meillä on puoli vuotta vanha Chihuahua tyrttö. Meillä se on ollut neljä kuukautta. Se yhä kakkii sisällä ihan minne vain
    Yleistä koirista
    5
    344
  12. Ravintolisät

    Mistä itse tilaatte ravintolisänne? Lähinnä proteinin ja malton? Olen hoikka, joten massaa pitäisi saada reilusti lisää.
    Kehonrakennus
    6
    340
  13. Laaja unitutkimus

    Mikä voisi olla hinta/laatusuhteeltaan varteenoatettava unilaboratorio? En tunne niitä. Olen kolmisen viikkoa valvonut,
    0
    333
  14. Avioero ja lapset?

    Onko Suomeen tullut uusi laki, jota ainakin jotkut? kunnat noudattavat? Meillä on 3 v. tyttö ja 10 v. poika. Jos ero tul
    Oikeudenkäynnit
    6
    327
  15. Levozin vs. Ketipinor

    Söin reilun vuoden Levozinia uneen. Annos oli alun jälkeen jopa 100 - 200 mg illalla! No - tuloksena hyvä yöuni, mutta j
    Lääkkeet
    1
    321
  16. Vuokrarästit

    Kehen pitää olla yhteydessä, jos vuokralainen ei hoida vuokraansa? Nyt pari kuukautta maksamatta. Numero salainen, ei va
    13
    314
  17. Omaisuuden jako/lapset

    Meille on tulossa reilun 10 vuoden avioliiton jälkeen ero, todennäköisesti. Sen näyttää seuraavat puoli vuotta. Olemme a
    Avioero
    9
    312
  18. Onko tuttua/normaalia?

    Olin vuoden ja 2 kk ilman tippaakaan alkoholia. Tuona aikana kertaakaan ei tehnyt mieli aloittaa. Nyt olen juonut kohtuu
    10
    307
  19. CAD

    Olen 57 v. mies ja insinööri. En osaa AutoCadia. Olenko auttamattomsti työelämän ulkopuolella tästä syystä? Missä voisin
    11
    307
  20. Kiihdytys

    Miten kiihdytys tulee suorittaaa oikeaoppisessti.?Nopea kiihdytys nopeusrajoutukseen vai verkkainen sellaiinen. Ajatelll
    Yleistä autoilusta
    18
    306