hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Yrityksen taloudellinen tilanne
Mistä osoitteesta voisin tarkistaa haluamani yrityksen taloudellisen tilanteen ym. merkittävät luvut? Löytyykö netistä i10437Lyrica 300 mg
Lääkärini korotti Lyrica -lääkitystäni 300 mg:aan tarvittaessa. Lääke on määrätty uneen. Onko kokemusta, kun lääkkeen jo7430Sifrol ja Voxra yhdessä?
Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi0422Aloittelija
Olen lapsena harrastanut valokuvausta. Kehittäen itse mv-kuvia, tällä tasolla. Mitä tänä päivänä joutuu sijoittamaan väl27422Pomminvarma unilääke?
En pysty nukkumaan Circadinilla, Imovanella, Tenoxilla, Diapamilla jne. Ainut mikä on toiminut on Levozin, mutta sillä o10419Area Sales Manager
Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F0415Kiihdytys
Miten kiihdytys tulee suorittaaa oikeaoppisessti.?Nopea kiihdytys nopeusrajoutukseen vai verkkainen sellaiinen. Ajatelll18407Koneen hidastuminen
Minulla on pari kuukautta vanha läppäri. 10 megan nettiyhteys. Suoritin jotain 1.9 Ghz. Tuntuu, että koneen toiminta oli35405Miksi koira kakkaa sisällä?
Meillä on puoli vuotta vanha Chihuahua tyrttö. Meillä se on ollut neljä kuukautta. Se yhä kakkii sisällä ihan minne vain5400Levozin vs. Ketipinor
Söin reilun vuoden Levozinia uneen. Annos oli alun jälkeen jopa 100 - 200 mg illalla! No - tuloksena hyvä yöuni, mutta j1385Projektipäällikkö/työnjohtaja
Mitä rakennusalan projektipäällikkö ja työnjohtaja tienaa yksityisellä yhtäältä pk-seudulla ja muualla Etelä-Suomessa?1385Laaja unitutkimus
Mikä voisi olla hinta/laatusuhteeltaan varteenoatettava unilaboratorio? En tunne niitä. Olen kolmisen viikkoa valvonut,0385Keskiääni -ja diskanttielementit
Onko kellä ehdottaa todella laadukkaita keskiääni -ja diskanttielementtejä? Keskiääni ovessa kokoa 2.5 " diskantista en3378Kiinnijääminen
Olen kohta seitsemän vuotta ajanut Valimaan kautta Venäjälle ja takaisin. Käynnit n. 2 kert/kk. Kertaakaan Suomen tulli2375Kylpyhuoneremontti
Meillä on kerrostaloasunnossa n. 3 m2 muovipinnoitettu kylppäri. Itse seinämuovi on yhden ammattilaisen mukaan todella t6374Area Sales Manager
Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F1373GT Radial
Millaisia kokemuksia teillä on GT Radial- renkaasta? On ainakin edullinen vaihtoehto, 440€. Melu ja vierintävastus omias5364Aviovaimoni välivaltaisuus
Mitä tehdä jos puoliso (aviovaimo) jatkuvasti käyttää fyysistä väkivaltaa alaikäsiin palsiimme? Viimeksi eilen hän löin8354Ravintolisät
Mistä itse tilaatte ravintolisänne? Lähinnä proteinin ja malton? Olen hoikka, joten massaa pitäisi saada reilusti lisää.6345Avioero ja lapset?
Onko Suomeen tullut uusi laki, jota ainakin jotkut? kunnat noudattavat? Meillä on 3 v. tyttö ja 10 v. poika. Jos ero tul6338