Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Yrityksen taloudellinen tilanne

Mistä osoitteesta voisin tarkistaa haluamani yrityksen taloudellisen tilanteen ym. merkittävät luvut? Löytyykö netistä i
    Yrittäjyys
    10
    437
  2. Lyrica 300 mg

Lääkärini korotti Lyrica -lääkitystäni 300 mg:aan tarvittaessa. Lääke on määrätty uneen. Onko kokemusta, kun lääkkeen jo
    Lääkkeet
    7
    430
  3. Sifrol ja Voxra yhdessä?

Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi
    Uni ja unihairiöt
    0
    422
  4. Aloittelija

Olen lapsena harrastanut valokuvausta. Kehittäen itse mv-kuvia, tällä tasolla. Mitä tänä päivänä joutuu sijoittamaan väl
    Järjestelmädigit
    27
    422
  5. Pomminvarma unilääke?

En pysty nukkumaan Circadinilla, Imovanella, Tenoxilla, Diapamilla jne. Ainut mikä on toiminut on Levozin, mutta sillä o
    Lääkkeet
    10
    419
  6. Area Sales Manager

Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F
    Palkat
    0
    415
  7. Kiihdytys

Miten kiihdytys tulee suorittaaa oikeaoppisessti.?Nopea kiihdytys nopeusrajoutukseen vai verkkainen sellaiinen. Ajatelll
    Yleistä autoilusta
    18
    407
  8. Koneen hidastuminen

Minulla on pari kuukautta vanha läppäri. 10 megan nettiyhteys. Suoritin jotain 1.9 Ghz. Tuntuu, että koneen toiminta oli
    Apua aloittelijalle
    35
    405
  9. Miksi koira kakkaa sisällä?

Meillä on puoli vuotta vanha Chihuahua tyrttö. Meillä se on ollut neljä kuukautta. Se yhä kakkii sisällä ihan minne vain
    Yleistä koirista
    5
    400
  10. Levozin vs. Ketipinor

Söin reilun vuoden Levozinia uneen. Annos oli alun jälkeen jopa 100 - 200 mg illalla! No - tuloksena hyvä yöuni, mutta j
    Lääkkeet
    1
    385
  11. Projektipäällikkö/työnjohtaja

Mitä rakennusalan projektipäällikkö ja työnjohtaja tienaa yksityisellä yhtäältä pk-seudulla ja muualla Etelä-Suomessa?
    Palkat
    1
    385
  12. Laaja unitutkimus

Mikä voisi olla hinta/laatusuhteeltaan varteenoatettava unilaboratorio? En tunne niitä. Olen kolmisen viikkoa valvonut,
    0
    385
  13. Keskiääni -ja diskanttielementit

Onko kellä ehdottaa todella laadukkaita keskiääni -ja diskanttielementtejä? Keskiääni ovessa kokoa 2.5 " diskantista en
    Autohifistit
    3
    378
  14. Kiinnijääminen

Olen kohta seitsemän vuotta ajanut Valimaan kautta Venäjälle ja takaisin. Käynnit n. 2 kert/kk. Kertaakaan Suomen tulli
    Yleistä Venäjästä
    2
    375
  15. Kylpyhuoneremontti

Meillä on kerrostaloasunnossa n. 3 m2 muovipinnoitettu kylppäri. Itse seinämuovi on yhden ammattilaisen mukaan todella t
    Seinät ja tapetointi
    6
    374
  16. Area Sales Manager

Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F
    Työ ulkomailla
    1
    373
  17. GT Radial

Millaisia kokemuksia teillä on GT Radial- renkaasta? On ainakin edullinen vaihtoehto, 440€. Melu ja vierintävastus omias
    Renkaat ja vanteet
    5
    364
  18. Aviovaimoni välivaltaisuus

Mitä tehdä jos puoliso (aviovaimo) jatkuvasti käyttää fyysistä väkivaltaa alaikäsiin palsiimme? Viimeksi eilen hän löin
    Perheväkivalta
    8
    354
  19. Ravintolisät

Mistä itse tilaatte ravintolisänne? Lähinnä proteinin ja malton? Olen hoikka, joten massaa pitäisi saada reilusti lisää.
    Kehonrakennus
    6
    345
  20. Avioero ja lapset?

Onko Suomeen tullut uusi laki, jota ainakin jotkut? kunnat noudattavat? Meillä on 3 v. tyttö ja 10 v. poika. Jos ero tul
    Oikeudenkäynnit
    6
    338