Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Eurobygg Finland

Onko kellään kokemusta Éurobygg Finland Oy -rakennusliikkeestä? Heidän sivuiltaan ei mm. saa selvää, kuka on tj. Toisaal
    Rakennusliikkeet
    1
    488
  2. Hyvä unilääke

Käyn suht aikaisin nukkumaan, klo 20 illalla. Herään eka kerta ennen puolta yötä, Nousen ylös ja syön jotain. Joskus kei
    Lääkkeet
    13
    470
  3. Miksi koira kakkaa sisällä?

Meillä on puoli vuotta vanha Chihuahua tyrttö. Meillä se on ollut neljä kuukautta. Se yhä kakkii sisällä ihan minne vain
    Yleistä koirista
    5
    462
  4. Yrityksen taloudellinen tilanne

Mistä osoitteesta voisin tarkistaa haluamani yrityksen taloudellisen tilanteen ym. merkittävät luvut? Löytyykö netistä i
    Yrittäjyys
    10
    457
  5. Laaja unitutkimus

Mikä voisi olla hinta/laatusuhteeltaan varteenoatettava unilaboratorio? En tunne niitä. Olen kolmisen viikkoa valvonut,
    0
    451
  6. Levozin vs. Ketipinor

Söin reilun vuoden Levozinia uneen. Annos oli alun jälkeen jopa 100 - 200 mg illalla! No - tuloksena hyvä yöuni, mutta j
    Lääkkeet
    1
    448
  7. Lyrica 300 mg

Lääkärini korotti Lyrica -lääkitystäni 300 mg:aan tarvittaessa. Lääke on määrätty uneen. Onko kokemusta, kun lääkkeen jo
    Lääkkeet
    7
    445
  8. Kylpyhuoneremontti

Meillä on kerrostaloasunnossa n. 3 m2 muovipinnoitettu kylppäri. Itse seinämuovi on yhden ammattilaisen mukaan todella t
    Seinät ja tapetointi
    6
    441
  9. GT Radial

Millaisia kokemuksia teillä on GT Radial- renkaasta? On ainakin edullinen vaihtoehto, 440€. Melu ja vierintävastus omias
    Renkaat ja vanteet
    5
    430
  10. Sifrol ja Voxra yhdessä?

Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi
    Uni ja unihairiöt
    0
    429
  11. Pomminvarma unilääke?

En pysty nukkumaan Circadinilla, Imovanella, Tenoxilla, Diapamilla jne. Ainut mikä on toiminut on Levozin, mutta sillä o
    Lääkkeet
    10
    428
  12. BEHRINGER TRUTH B3030A

Kannattako ostaa esim. BEHRINGER TRUTH B3030A surround -kaiuttimeksi? Tai muuhun käyttöön? Edullinen hinta ja muutamat
    Kaiuttimet
    1
    428
  13. Area Sales Manager

Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F
    Palkat
    0
    422
  14. Koneen hidastuminen

Minulla on pari kuukautta vanha läppäri. 10 megan nettiyhteys. Suoritin jotain 1.9 Ghz. Tuntuu, että koneen toiminta oli
    Apua aloittelijalle
    35
    413
  15. Vuokrarästit

Kehen pitää olla yhteydessä, jos vuokralainen ei hoida vuokraansa? Nyt pari kuukautta maksamatta. Numero salainen, ei va
    13
    397
  16. Kiinnijääminen

Olen kohta seitsemän vuotta ajanut Valimaan kautta Venäjälle ja takaisin. Käynnit n. 2 kert/kk. Kertaakaan Suomen tulli
    Yleistä Venäjästä
    2
    396
  17. Projektipäällikkö/työnjohtaja

Mitä rakennusalan projektipäällikkö ja työnjohtaja tienaa yksityisellä yhtäältä pk-seudulla ja muualla Etelä-Suomessa?
    Palkat
    1
    390
  18. Keskiääni -ja diskanttielementit

Onko kellä ehdottaa todella laadukkaita keskiääni -ja diskanttielementtejä? Keskiääni ovessa kokoa 2.5 " diskantista en
    Autohifistit
    3
    386
  19. Area Sales Manager

Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F
    Työ ulkomailla
    1
    378
  20. Truxal -lääke

Minula on kättössä Truxal iltaisin uneen 150 -200 mg. Olen huomannut, että nostaa pulssin korkealle. Lääkärinikin määräs
    Terveys
    3
    377