Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En minä ainakaan siitä mitään pahaa ajattelisi jos jotain kautta saisin tietää että miehellä on tekopimppi, mutta kieltämättä saattaisin pitää miestä hiukkasen omituisena jos hän hyvin lyhyen tutustumisen jälkeen alkaisi minulle tuollaisia asioita itsestään mainostamaan.
Eiköhän se nyt ole selvää että jokainen normaalin seksuaalivietin omaava sinkkuihminen hoitaa tarpeensa jollakin tavoin, eli joko irtopanoilla tai sitten itsekseen, ja minä ainakin arvostan jälkimmäisen kaltaisia miehiä parisuhdemateriaalina huomattavasti enemmän. Se on minusta irrelevanttia millä tavoin sen itsetyydytyksen hoitaa, käsin vai jonkin apuvälineen kautta.
18.04.2015 23:22
Sauvoja löytyy minultakin joka tarpeeseen, ainakin nyt kävelysauvat, latusauvat, eräsauvat, jääsauvat ja teleskooppisauvat.
18.04.2015 23:10
En nyt kyllä kertakaikkisesti käsitä mistä olet saanut päähäsi etteivät heteronaiset olisi miehistä kiinnostuneita. Kyllä minä ainakin kulutan ihan merkittävän osan päivästäni miehestä haaveilemalla, mutta en nyt ole koskaan tullut ajatelleeksi että tätä pitäisi jotenkin erityisesti esille tuoda, kun kuvittelin muutenkin kaikkien tietävän ettei sitä sinkkunaisen päähän juuri muuta mahdukaan.
17.04.2015 23:05
Voisitko vielä hieman tarkemmin avata meille sitä että mikä siitä sinun kuvattomasta profiilista sitten teki niin ylimaallisen upean että miesten olisi ehdottomasti pitänyt laittaa viestiä juuri siihen, mielummin kuin niihin tuhansiin kuvallisiin naisprofiileihin joita sieltä myös löytyy?
17.04.2015 22:55
Ja niin, piti lisätä että hajuvesipilvessä kulkeva mies ei minua kyllä oikein sytytä, kun olen muutenkin vähän herkkä hajusteile. Paras hajuste on hiki, kunhan se hiki tuoksuu hyvältä. :)
17.04.2015 20:08
Minusta miehen ja toki naisenkin hyvä pukeutuminen on semmoista joka sopii tilanteeseen parhaiten. Tietyllä tavalla se tarkoittaakin juuri sitä muotifriikkien vihaamaa massaan sulautumista, sillä todennäköisestihän suurin osa jollakin tietyllä alueella oleskelevista ihmisistä on pukeutunut olosuhteisiin nähden järkevästi, jolloin suuri poikkeama keskiarvosta suuntaan tai toiseen yleensä on jotain vähemmän optimaalista. Positiivisesti voi sitten erottua vaikkapa sillä että on valinnut siitä samankaltaisten vaatteiden joukosta juuri sen itselleen parhaiten sopivan mallin ja jopa oikean kokoisena.
Vaatteiden hinnalla ei ainakaan minulle itselleni ole mitään merkitystä, vaan olen huomannut että kirppikseltä tai halpahallista ostettu vaate voi aivan hyvin olla parempikin kuin merkkiliikkeestä ostettu, jos se nyt vain sattuu sopimaan omalle vartalotyypille paremmin. En myöskään ymmärrä ihmisiä jotka maksavat vaatteesta maltaita pelkän merkin takia, eli jos vaate on kallis niin siinä on myös oltava jokin erityinen funktionaalisuus jota ei halvemmalla vastineella ole, muuten sen kantaja on mielestäni vähän yksinkertainen.
17.04.2015 19:58
En mää oikeastaan pidä palstan kiukutteleviakaan miehiä noin yleensä ottaen ilkeinä, vaan lähinnä turhautuneina siihen ettei kumppania meinaa löytyä. Toki vaihtelua mielenterveyden tason suhteen on aika lailla ja joillakin on kyllä se nuppi jo sen verran pehmennyt että lähes kaikki mahdollinen ja mahdotonkin nähdään naisten syynä. Nämä nyt taitavat olla sitten lähinnä niitä menetettyjä tapauksia ainakin minun näkökulmastani.
17.04.2015 19:33
Vähän kummallinen kysymys. Jos kerran tiedät miesten käyttäytyvän vastoin todellisia tunteitaan (eli haukkuvat naisia vaikka oikeasti haluaisivat naisen itselleen), niin miksi naisten pitäisi olla tässä suhteessa jotenkin oleelisesti erilaisia? Kyllä minulla on jotenkin implisiittisenä oletuksena että jos ihminen viettää merkittävän osan vapaa-ajastaan sinkkupalstalla, niin kyllä siinä taustalla on ehkä jonkinlainen toive vastakkaista sukupuolta olevan kumppanin löytämisestä (tietty poislukien ne jo sinkkuudestaan päässeet ihmiset jotka ovat vain jääneet pahaan palstakoukkuun).
Voisipa se keskustelukin olla vähän tylsänpuoleista jos miesten laittamiin lutkitteluviesteihin tulisi naisilta vastaukseksi vain ylistystä ja ihailua miehiä kohtaan. Eli sitä saa mitä tilaa, hyvin pitkälti.
17.04.2015 19:25
”Maratoonarikin voi pitää itseään sporttisena, mutta onnettomia riukujahan ne todellisuudessa ovat, samoin joku voimanostaja voi sanoa itseään sporttiseksi, mutta aika usein mennään massalla, joka tarkoittaa ylipainoa.”
Minä taas näkisin että sekä maratoonari että voimanostaja nimenomaan ovat sporttisia mutta vain eri tavalla. Kyllä minusta molemmat tyypit voivat kroppaansa sporttisena mainostaa, jos vain se liikunnan määrä on riittävä siihen että kroppa näyttää terveeltä ja suunnilleen liikuntalajille tyypilliseltä.
Painoindeksin mukaan ihmisten luokittelu taas on paljon haastavampaa, sillä kuten aloituksessakin mainittiin, voi joku tikkujalkainen pallomaha olla kovinkin ylpeä normaalipainoisuudestaan, vaikka kroppa on kaikkea muuta kuin hyvässä kuosissa. Toisaalta taas bodareilla voi mennä hyvin helposti ylipainon puolelle, vaikka olisi erinomaisessa kunnossa.
Minulle ei ainakaan painoindeksillä ole tuon taivaallisen väliä, vaan ainoastaan sillä että ihminen on hyvässä tai vähintäänkin kohtuullisessa fyysisessä kunnossa. Jos nyt itselle on kovin tärkeätä se että kumppani on sporttinen nimenomaan jollakin tietyllä tavalla, niin sitten kannattaa varmaan avata tätä toivomusta siinä profiilitekstissään, tai laittaa ihannekumppanin vaatimuksiksi jokin tietty liikuntalaji (esim. juoksu/kuntosali).
17.04.2015 15:56
Ks. ketjua "Miksi vihaatte rumia miehiä...". Ei tässä jaksaa montaa kertaa samoja asioita kirjoitella.
16.04.2015 21:35
Minkähänlaista mehua mahtoi olla lasissa tämän viestin kirjoittajalla?
16.04.2015 19:49
Minäkin olen vähän semmoinen etten kestä lämpimissä sisätiloissa hetkeäkään talvivaatteissa, vaan ne pitää saada heti päältä pois tai tulee kovasti tukala olo. Sitä en tiedä että onko asialla yhteyttä lihasmassan määrään, mutta kyllä minullakin mittausten mukaan hieman keskimääräistä enemmän sitä lihasta on (en kuitenkaan lähestulkoonkaan mitään bodariainesta ole).
16.04.2015 19:44
niin, ja sitten vielä tuohon liittyen että kun naiset kerta saavat valita vain sen yhden jonka kanssa seksiä harrastavat, niin eikö ole silloin ihan järkeenkäypää että valitaan harkiten, eikä silloin ehkä se ruma mies ole ihan ykkösvalinta.
16.04.2015 19:28
Mitenkäs sitä halukkuutta seksin harrastamiseen jonkun ihmisen kanssa nyt oikein ylipäätään voisi valita itse? Luulisi nyt miesten ymmärtävän tämän asian sitä kautta että jos ei vain saa sitä kaluaan pystyyn, niin eipä siinä silloin paljon seksiä harrasteta vaikka kuinka yrittäisi valita että haluaa.
16.04.2015 19:25
No eikö muka enää ole missään semmoisi nakurantoja joille voisi mennä nakupelleilemään muiden samanhenkisten kanssa? Itselläni ei nyt mitään varsinaista tarvetta ole nakuiluun noin yleisesti ottaen, mutta kyllähän se on vähän tylsää jos joskus kuumana päivänä joutuu jättämään uinnin väliin siitä syystä että sattui jäämään uikkarit kotiin. Eli se tässä nykykultturissa on kummallista että nakuilua julkisella paikalla pidetään häiriköintinä vaikka siihen joskus olisi ihan oikeasti pätevää tarvetta.
15.04.2015 22:56
Minulle nyt tuli ekana mieleen se kun siellä on niitä eri suhdestatusvaihtoehtoja. Siis joka jeesuksen kerta kun yrittää jotain sieltä hakea niin sille v*tun hakukoneelle pitää selvittää että haenkohan tällä kertaa mahdollisesti parisuhteessa, avoliitossa, naimisissa tai asumuserossa olevaa miestä. Miksei siellä voisi olla vain ne järkevät vaihtoehdot eli sinkku ja eronnut, niin säästyisi paljon turhaa työtä.
15.04.2015 22:51
No aikamoista. johan minä aattelinkin että nyt on kyllä kaverilla sahajauhot kastuneet pahemman kerran kun niin toisenlaista tekstiä alkoi tulemaan. :D
15.04.2015 21:00
No mitä semmoista sitten oikein haluaisit tehdä jossa maineesi ja kunniasi tärveltyisi? Eikö mikään semmoinen tekeminen kelpaa jossa saisi sen maineensa säilytettyä tai jopa hankittua sitä lisää (positiivisessa mielessä)?
15.04.2015 20:52
Vai niin. Ja uroskurppa (aka. lerppa) se vain jaksaa kiukutella kun teinimissit eivät olekaan enää hänestä kiinnostuneita.
15.04.2015 20:48
No miksipä en jos olisi muuten suhteellisen täyspäinen. Olisipa ainakin jokin yhteinen harrastus sitten. :)
15.04.2015 13:26
14 / 137