Vapaa kuvaus

Aloituksia

298

Kommenttia

700

1. lapset venäjällä halua netti pois mutta suomessa aikuiset tekee kielto heidän puolesta

minä luulen että tämä on aika hassu asia. venäjällä nyt lapset itse puhuu että internet ei ole niin hyvä ja haluaa että
    Huuhaa
    0
    5
  2. Luulen - siis elän!

Luinpa äsken oudon asian. Olin vielä äsken uskossa, nyt vain luulossa. Oli Me Naisissa teksti, jossa väitettiin, että po
    Huuhaa
    0
    29
  3. Tuleva Suomen kisabiisi kevään Skoda- cupiin!

Anteeksi, että tähän aikaan häiritsen, mutta kuulin juuri jotain viisasta ja se on harvinaista eri medioita selaillessa.
    Huuhaa
    0
    56
  4. Arjen sankareita.

Jari Sillanpää tilasi lämmitysöljyä juuri oikeaan aikaan ja säästi 600 euroa. Vappu Pimiä löysi Prismasta tarjouksesta
    Huuhaa
    0
    73
  5. Atrian mozzarella- lätyssä on ihanuus mauste!

Ennen se ei maistunut miltään, mutta tällä viikolla se alkoi maistua! Se on hyvä nyt! En tiedä mitä maisteita on lisätty
    Huuhaa
    1
    97
  6. Raahautumisääniä!

Ehkä kyllä. Kolme ennen vihreää. Joku huusi, mutta ei ääntä. 17 astetta ja väärä suunta. Se ei ollut siinä. Nopeamm
    Huuhaa
    4
    192
  7. Sisäpalloilualustat ja juotavat juustot

Wuzzup! Jack Cornwell tässä, Cornwellien sukuhaudasta! Passiivi on ehdottanut Suomen uudeksi kansallislauluksi "Finland
    Huuhaa
    1
    128
  8. Sisäpalloilualustat ja juotavat juustot

Wuzzup! Jack Cornwell tässä, Cornwellien sukuhaudasta! Passiivi on ehdottanut Suomen uudeksi kansallislauluksi "Finland
    Huuhaa
    1
    30
  9. Sisäpalloilualustat ja juotavat juustot

Huuhaa
    1
    27
  10. Amerikan eurooppalaisin mies kohtaa Euroopan amerikkalaisimman miehen!

Sheriffi Hillin, Koskenkorvasta.: https://www.youtube.com/watch?v=kXkZlwmrmUk Hyvä on myös tämä wannabe suomalaisten t
    Netin aarteet
    2
    145
  11. Mustan Kissan Tangogo?

"Kuule ny.. Ku mä viäl meril kuljin, ni ei tollasii tarinoit paljo uskotuk. Mut ny nykynuare kansa on niin nettiherkkää,
    Huuhaa
    1
    149
  12. Olen urheilu!

Mitä tuotteita on pehmeää rasvaa? Pehmeää rasvaa sisältävät tuotteet ovat yleensä kasvipohjaisia ja sisältävät runsaast
    Huuhaa
    13
    527
  13. Fred Didnah - sutarien sutari!

Fred oli nokisutari, Boltonin alueella, Englannissa. Noustessaan piippuun, hän rakensi aina uudet tikkaat; puusta ja nar
    Huuhaa
    0
    186
  14. En usko!!!

Anteeksi vaan kaikilta, mutta en usko! Tämän vielä uskon: https://www.youtube.com/watch?v=Mua2GGo_DnU Tämä sensijaan ei
    Huuhaa
    0
    203
  15. Pelkistettyä todellisuutta!!!

Tähän kerätään sanoja, jotka tarkoittavat jotain vain tietyssä yhteydessä tai joista on olemassa vain yksi muoto. Tämä o
    Huuhaa
    0
    224
  16. Ei- kaksisuus! Ei- kaksisuus!

Elämä ei ole harhaa, mutta illuusiota kylläkin! Mihin tarkoitukseen keksittiin moottorisaha? No, kätilöiden käyttöön mu
    Huuhaa
    2
    263
  17. Ootteko lukeneet George Örvelön 1984?

Harva on maassamme, sillä Eppujen modernimpi "vuonna 85" on suositumpi. Suomen Huutokeisari päättyy. Koskas se Pekka Po
    Huuhaa
    5
    411
  18. Näin tunnistat valeuutisen!

Eli tähän kerätään kaikki valeuutiset! "Piia luuli syövänsä Oukki Doukki -salmiakin – kyseessä olikin kuivunut pökäle."
    Huuhaa
    1
    313
  19. OLEM KUKA OLEM (se tylsä Kouvola- jakso)!

Mustavalkoinen maisema avautuu Kouvolan matkakeskuksen asemalaiturilta, 50- luvun elokuvassa "Lentävä Kalalukko". Nainen
    Huuhaa
    4
    557
  20. Yritä nauraa - haaste!

Joka ensimmäisenä nauraa, hän se voiton vei! Pienikin tuhahdus lasketaan. Olen kerännyt käsinpoimittuja isukki- vitsejä
    Huuhaa
    16
    701