Vapaa kuvaus

Aloituksia

125

Kommenttia

1352

  1. Jos et voi ajaa Kitkoilla

    Joka ei voi ajaa Kitkoilla sen pitäisi siirtyä bussien ja junien ja taksien matkustajiksi
    Yleistä liikenteestä
    85
    330
  2. Kyllä ääliöitä piisaa liikenteessä

    Tuosta näkee mikä on meidän asenne liikenteessä. Onko päivä pilalla jos joku ohittaa? Toivottavasti myös tuo pakun kulje
    Yleistä liikenteestä
    26
    317
  3. Talvinopeusrajoitukset

    Kuka niitä oikein kannattaa? ?? Nyt älköön pellet vaivautuko jotka haukkuu kaikkea palstapelleksi . Suurin osa talvea aj
    Yleistä liikenteestä
    55
    316
  4. NOPEUSRAJOITUKSET OVAT LIIAN ALHAISIA

    NOPEUSRAJOITUKSET OVAT LIIAN ALHAISIA Ne pitää päivittää nykyautoille sopiviksi. Autot oli silloin 70-luvulla jotain pi
    Yleistä liikenteestä
    70
    314
  5. Montako päivää on ollut?

    Montako päivää tänä talvena on ollut, että todella nastoja oltaisiin tarvittu?
    Yleistä liikenteestä
    61
    297
  6. Pysäköinti tilan haaskaaminen

    On kielletty pysäköimästä kadunvarteen, että liian lähelle edellä tai takana olevaa autoa ettei tämä pääse lähtemään poi
    Liikenne
    14
    285
  7. Kitkarenkailla ajetaan paljon vähemmän kuolonkolareita kuin nastarenkailla

    Liittyisikö nastarenkaiden käyttöön vääränlaista turvallisuuden tunnetta? Hyvin voitaisiin nastat kieltää tai asettaa n
    Yleistä liikenteestä
    23
    285
  8. Miksi motarilla vasenta?????

    Tämä asia on monelle liian vaikea, että oikea kaista on se mitä ajetaan ja vasemmalta ohitetaan ja nopeasti takaisin oik
    Yleistä liikenteestä
    33
    284
  9. Kumpi pysähtyy nopeammin

    Aina on kiistelty siitä kumpi pysähtyy nopeammin auto tai moottoripyörä. Suzuki moottoripyörä pysähtyi hitaammin kuin au
    Yleistä autoilusta
    22
    274
  10. Onko tämä enää oikein?

    Onko tämä enää oikein? Muutaman kilometrin ylinopeus on pian Suomessa suurempi rikos kuin pahoinpitely! http://www.i
    Yleistä liikenteestä
    26
    264
  11. GALLUP: Kuka kannattaa talvirajoituksia?

    En ainakaan minä. Ja miksi ne asetetaan jo kesällä? Talvirajoitukset pitäisi asetaa sitten kun on saatu maanteille ase
    Yleistä liikenteestä
    43
    263
  12. Jaa vai turhia ohituksia???

    Ei ole turhia ohituksia vaan on tarpeellisten ohitusten turhaa vaikeuttamista. Ohitukset helpottaisi jos ohitettava sii
    Liikenne
    54
    259
  13. Taas yksi naula lisää nastapellejen arkkuun

    Keväällä kuluu kesärengas lähes 80% siitä mitä koko muun käyttöaikana kesällä. Ja syy on se, että keväällä on tiet nasto
    Yleistä liikenteestä
    27
    246
  14. AL on päivityksen kanalla

    Myös autoliitto ajaa rajoitusten päivitystä. http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000001190734.html Matka-ajalla on me
    Yleistä liikenteestä
    7
    245
  15. Kyllä se on totta

    Se että nastat syö maantiet ja pilaa ilman. http://areena.yle.fi/1-3179052
    Yleistä liikenteestä
    3
    241
  16. Turhaan Takasumuvaloja

    Takasumuvaloja käyttää moni aivan turhaan, kun pari pisaraa tulee vettä. Niitä ei tule käyttää jos takavalot näkyvät. Si
    Yleistä liikenteestä
    23
    215
  17. MOT: Nasta juttu

    Maanantai 30.5 klo20.00 TV1 MOT: Nasta juttu Rengasteollisuus tarjoaa viranomaisille omia hankkeitaan tukevia tutkimustu
    Yleistä autoilusta
    0
    214
  18. Jos kolaroit ulkomaalaisen kanssa

    Auton missä on ulkolaiset kilvet. Kuinka menettelet jos tunnet itse olevasi syytön tapahtuneeseen? Kutsutko aina poliisi
    Yleistä liikenteestä
    9
    211
  19. Liikenteen verotus taas nousee!!!

    Taas hallitus suuressa viisaudessaan rokottaa autoilia. Näin harvaan asuttu maa missä auto on välttämättömyys. Mitä teke
    Yleistä liikenteestä
    31
    210
  20. Teiden suolaus kiusaa autoilijoita

    Teiden suolaus kiusaa autoilijoita – Miksi siitä ei päästä eroon? goo.gl/7JEejE Joidenkin mielestä tiesuolan käytöst
    Yleistä liikenteestä
    5
    201