autoilija
![]()
Aloituksia
125
Kommenttia
1352
Jos et voi ajaa Kitkoilla
Joka ei voi ajaa Kitkoilla sen pitäisi siirtyä bussien ja junien ja taksien matkustajiksi85330Kyllä ääliöitä piisaa liikenteessä
Tuosta näkee mikä on meidän asenne liikenteessä. Onko päivä pilalla jos joku ohittaa? Toivottavasti myös tuo pakun kulje26317Talvinopeusrajoitukset
Kuka niitä oikein kannattaa? ?? Nyt älköön pellet vaivautuko jotka haukkuu kaikkea palstapelleksi . Suurin osa talvea aj55316NOPEUSRAJOITUKSET OVAT LIIAN ALHAISIA
NOPEUSRAJOITUKSET OVAT LIIAN ALHAISIA Ne pitää päivittää nykyautoille sopiviksi. Autot oli silloin 70-luvulla jotain pi70314Montako päivää on ollut?
Montako päivää tänä talvena on ollut, että todella nastoja oltaisiin tarvittu?61297Pysäköinti tilan haaskaaminen
On kielletty pysäköimästä kadunvarteen, että liian lähelle edellä tai takana olevaa autoa ettei tämä pääse lähtemään poi14285Kitkarenkailla ajetaan paljon vähemmän kuolonkolareita kuin nastarenkailla
Liittyisikö nastarenkaiden käyttöön vääränlaista turvallisuuden tunnetta? Hyvin voitaisiin nastat kieltää tai asettaa n23285Miksi motarilla vasenta?????
Tämä asia on monelle liian vaikea, että oikea kaista on se mitä ajetaan ja vasemmalta ohitetaan ja nopeasti takaisin oik33284Kumpi pysähtyy nopeammin
Aina on kiistelty siitä kumpi pysähtyy nopeammin auto tai moottoripyörä. Suzuki moottoripyörä pysähtyi hitaammin kuin au22274Onko tämä enää oikein?
Onko tämä enää oikein? Muutaman kilometrin ylinopeus on pian Suomessa suurempi rikos kuin pahoinpitely! http://www.i26264GALLUP: Kuka kannattaa talvirajoituksia?
En ainakaan minä. Ja miksi ne asetetaan jo kesällä? Talvirajoitukset pitäisi asetaa sitten kun on saatu maanteille ase43263Jaa vai turhia ohituksia???
Ei ole turhia ohituksia vaan on tarpeellisten ohitusten turhaa vaikeuttamista. Ohitukset helpottaisi jos ohitettava sii54259Taas yksi naula lisää nastapellejen arkkuun
Keväällä kuluu kesärengas lähes 80% siitä mitä koko muun käyttöaikana kesällä. Ja syy on se, että keväällä on tiet nasto27246AL on päivityksen kanalla
Myös autoliitto ajaa rajoitusten päivitystä. http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000001190734.html Matka-ajalla on me7245Kyllä se on totta
Se että nastat syö maantiet ja pilaa ilman. http://areena.yle.fi/1-31790523241Turhaan Takasumuvaloja
Takasumuvaloja käyttää moni aivan turhaan, kun pari pisaraa tulee vettä. Niitä ei tule käyttää jos takavalot näkyvät. Si23215MOT: Nasta juttu
Maanantai 30.5 klo20.00 TV1 MOT: Nasta juttu Rengasteollisuus tarjoaa viranomaisille omia hankkeitaan tukevia tutkimustu0214Jos kolaroit ulkomaalaisen kanssa
Auton missä on ulkolaiset kilvet. Kuinka menettelet jos tunnet itse olevasi syytön tapahtuneeseen? Kutsutko aina poliisi9211Liikenteen verotus taas nousee!!!
Taas hallitus suuressa viisaudessaan rokottaa autoilia. Näin harvaan asuttu maa missä auto on välttämättömyys. Mitä teke31210Teiden suolaus kiusaa autoilijoita
Teiden suolaus kiusaa autoilijoita – Miksi siitä ei päästä eroon? goo.gl/7JEejE Joidenkin mielestä tiesuolan käytöst5201