Vapaa kuvaus

Aloituksia

62

Kommenttia

2417

1. Hoffmeister

https://www.youtube.com/playlist?list=PLXR6KmNsDBjQPlhw-gm1_SiikS4428m8E Myös Suomen vierailu tulkattuna
    Ihmeiden oppikurssi
    7
    204
  2. kuolema ei muuta mitään

Kehon kuolema ei välttämättä tarkoita sitä, että ihminen olisi valinnut olevansa samaistumatta kehoonsa. Kun mieli valit
    Ihmeiden oppikurssi
    1
    202
  3. Kaksi tapaa ajatella

Ajatteluamme ohjaa toisaalta koko ajan sisimmässämme puhuvat kaksi ääntä: joko egon ääni tai Pyhän Korkeamman Itsen, eli
    Ihmeiden oppikurssi
    7
    188
  4. Kysymys IOK neuvonantaja Liz Cronkhitelle, uutiskirje 21.2.2014:

Niilo Kylmälahden käännös Kysymys IOK neuvonantaja Liz Cronkhitelle Etsivätkö tyrannijohtajat tiedostamattaan sisäist
    Ihmeiden oppikurssi
    3
    176
  5. Projisoinnista visiointiin

Projisoimisesta eroon pyrkiminen on sisäistä kamppailua. Tehtävässä 30 neuvotaan uusi tapa ”projisoida”, jolloin ”ei pyr
    Ihmeiden oppikurssi
    0
    172
  6. Alku ja loppu

"Jos käsität että kaikki havaitsemasi hyökkäykset ovat omassa mielessäsi eivätkä missään muualla, olet vihdoinkin saanut
    Ihmeiden oppikurssi
    4
    171
  7. Luottamus lisääntyy

Luottamus lisääntyy kun olen oppinut tuntemaan ihmistä "paremmin". Ja kokemus siitä kun luottamus on välittömästi läsnä,
    Ihmeiden oppikurssi
    1
    165
  8. Itsensä rakastaminen

Ihmeiden Oppikurssi painottaa heti alusta lähtien hyvin näkyvästi sitä tosiasiaa, että sinä et koe Rakkautta silloin, ku
    0
    155
  9. ihmeet eheyttävät mielesi

Ihmeet eheyttävät mielesi Ei voi liian usein tähdentää sitä, että kaikki on ajatusta, kaikki tapahtuu mielessä. Tämä si
    Ihmeiden oppikurssi
    7
    149
  10. Havaintomaailma

KÄSITYKSET ASIOISTA (=HAVAINNOT) SISÄLTÄVÄT AINA TULKINTAA Ihmeiden Oppikurssi aukeaa uudella tavalla, jos otetaan lähtö
    Ihmeiden oppikurssi
    0
    146
  11. Nimimerkiltä Ancient. kopioinut enkelipallo

22.2.2011 Mielen tarkkaavaisuuden ja valppauden harjoittelu by Allen Watson Tiivistelmä: Ihmeiden Oppikurssi esittää
    Ihmeiden oppikurssi
    6
    135
  12. Mikä on ihme

Mikä ihme on? Siitä huolimatta, että niitä on huolellisesti kuvailtu, minulle on yhä epäselvää, mitä ihmeet ovat. Muistu
    Ihmeiden oppikurssi
    3
    133
  13. Läsnäoloon

Yhdessä me häviämme hunnun takaiseen Läsnäoloon, emme kadotaksemme vaan löytyäksemme, emme näkyäksemme vaan tullaksemme
    Jumaluus
    1
    130
  14. Olemme unessa

"Jumalan kiitos! Ihme vahvistaa sen, että sinä näet unta ja että unen sisältö ei ole totta. Tämä on ratkaiseva askel toi
    Ihmeiden oppikurssi
    0
    129
  15. Käsitys maailmasta

Ihmeet eheyttävät mielesi Ei voi liian usein tähdentää sitä, että kaikki on ajatusta, kaikki tapahtuu mielessä. Tämä sin
    Ihmeiden oppikurssi
    2
    128
  16. Asiat eivät tapahdu minulle vaan

Minua varten https://www.facebook.com/groups/1646788365641890/permalink/2264839937170060/ Toivottavasti joku suomentaa
    Ihmeiden oppikurssi
    1
    117
  17. Kurssi suunta

Ihmeiden Oppikurssi Kirjan nimessä esiintyy sanat joiden merkitystä voidaan katsoa. Kurssi on suunta sen lisäksi että ki
    Ihmeiden oppikurssi
    0
    112
  18. Ego usko jo tietävänsä

Ego, joka on epätodellinen ”minä”, elää ainoastaan siitä, että uskotaan egon todellisuuteen. Mitä asialle voi tehdä, kun
    Ihmeiden oppikurssi
    1
    108
  19. Opettaminen

OPETTAMINEN Opettamisen perinteinen merkitys: Välittää toisille älyllisiä tosiasioita ja käsitteitä. Tämä tehdään pääasi
    Ihmeiden oppikurssi
    2
    107
  20. Anteeksianto

https://www.youtube.com/watch?v=5W8oLU5zZvw Tänään puhumme anteeksiannosta ja yhdestä sen ratkaisevasta näkökohdasta, s
    Ihmeiden oppikurssi
    1
    105