Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
seija.helmiina
profiilit
seija.helmiina
seija.helmiina
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
19
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tasan+viisitoista+vuotta+sitten+tapahtui+jotain,+joka+johti+siihen+etten+pariin+vuoteen+pystynyt+laulamaan+Maa+on+niin+kaunis+itkemättä.+En+myöskään+pystynyt+menemään+kotikirkkooni.+Asiat+ovat+menneet+eteenpäin,+hautajaisissakin++pystyn+olemaan+itkemättä.
13.12.2019 08:55
Pidän+tanssimisesta,+mutta+vähemmän+kuin+ennen+tulee+tanssahdeltua
18.09.2019 21:54
Meritalon+hilloja+myydään+esim.+Prismoissa+ja+City+Marketeissa.
08.09.2019 11:01
Jäin+leskeksi+61-vuotiaana.+Olen+sellainen+pikkusyntinen.+On+avioton+lapsikin,+avioon+mentiin+vähän+myöhässä.Leskenä+on+ollut+ja+on+uusia+kumppaneita.+On+sovittu+heti,+ettei+kihloihin+eikä+avioon+mennä.+En+ole+hoitanut+ketään,+Luoja+on+hoitanut.+Nykysuhteesta+ei+tiedä+kumpi+lähtee+ensin,+ikäjärjestyksessä+ei+aina+marssita.
16.08.2019 22:13
Kyllä+on+hyvät+välit.+Juuri+nyt+kaikki+neljä+lomailevat+luonani.+Bonuslapsia+ja-+lapsenlapsia+on+kahdenlaisia.+Heihinkin+on+hyvät+välit.+Kutsuja+tulee+sukujuhliin.+Lasten+tulee+kyllä+luoda+oma+elämä,+johon+kuuluu+se,+että+irtaudutaan+lapsuuskodista.
23.07.2019 18:58
Vaikkapa+vieraslajivihasta.
12.07.2019 22:19
Ihailtavasti+olet+melko+iäkkäänä+sopeutunut+uuteen+tilanteeseen.
03.07.2019 13:54
Mää+ainaskin+hyppäsin+orrelle+jo+ajat+sitten.+Uusi+orsi+jo+odottelee.+Valitan,+että+palsta+köyhtyi.
04.06.2019 09:50
Meidän+pitäisi+enemmän+oppia+olemaan+yhteisön+aktiivinen+jäsen.+Kouluaikana+tähän+olisi+mahdollisuus,+koska++koko+ikäluokka+on+tavoitettavissa.+Meillä+keskitytään++enemmän+tiedonhakuun+ei+niinkään+ihmisenä+elämiseen+toiset+huomioon+ottaen.+Olkoon+kukin+mitä+mieltä+on,+mutta+olen+yleensä+ollut+se+auttavainen+osapuoli,+mutta+tiedän,+miten+paljon+kestän.+Yleensä+olen+pystynyt+elämäni+aikana+säännöstelemään+omat+voimavarani+oikein.+Ja+edelleen+olen+sitä+mieltä,+että+vastikkeettoman+rahan+jakaminen+ei+ole+hyvä+asia.
11.04.2018 22:15
Hän+ei+ollut+mikään+kohumissi,+katosi+julkisuudesta+ja+oli+onnellinen+yksityiselämässään.+Tuo+radio-ohjelma+lienee+kuultavissa+YLE+Areenassa.+Kuuntelen+nykyään+YLE+1-kanavaa.+Soi+nytkin+taustalla.
07.04.2018 11:46
Meitä+on+moneksi.+Minä+taas+nautin+siitä,+että+vaatteita+on+joka+menoon,+on+ilon+ja+surun+juhliin+esim.+Ostan+laadukkaita+ja+kroppani+on+pysynyt+samanlaisena+meko+kauan.+Hoksasin,+että+huomisissa+suvun+juhlissa+olen+nuorikko.+Päivänsankari+on+18-vuotias+ja+seurustellut+jo+viitisen+vuotta,+me+iäkkäämmät+alle+vuoden.+Kotini+perustuu+menneeseen+elämään
02.06.2017 13:59
Kyllä+Lola+Odusoga+on+kauneimpia+missejämme,+en+vertaa+itseäni+siinä+suhteessa+häneen.+Mutta+mielestäni+ikäluokassamme+naiset,+jotka+eivät+ole+paljon+meikanneet,+ovat+paremman+näköisiä+kuin+aina+vaan+meikkaavat.+Tämä+on+vain+minun+mielipiteeni
30.05.2017 22:41
Kouluaikoina riitti, kun tapasi koulussa kavereita
31.01.2016 11:08
Pää siinä menee sekaisin, jos kaikenmaailman juttuja alkaa hautoa. Eivätpä suuret rakkauteni tulleet viime yönäkään uniini, vaikka heitä illalla ajattelin
26.02.2015 10:44
Sammakot lienevät käärmeiden herkkua. Yksi tuntemani poika perusti kauan sitten käärmeterraarion, missä oli kyitä. Koko perhe metsästi sammakoita. Pimeällä auton lyhtyjen valossa niitä oli helppo pyydystää. Poika saattoi tulla minuakin tervehtimään pitämällä kiinni kyyn niskasta. Kyllä sentään vähän kiljuinkin.
09.08.2013 12:38
Esimerkiksi Hilkka Leea Sinikka, Hilkka Meeri Teresia, Hilkka Liisa Loviisa
30.03.2013 09:37
Tilhen kyllä tunnistan. Kyllä ne oli räkättirastaita, jotka olivat jääneet Suomeen epätavallisen myöhään.Siksi niistä oli juttua lehdessäkin. En itsekään edes yrittänyt tunnistaa niitä räkäteiksi. Olivat lumisessa maisemassa kauniita.
17.07.2012 15:19
Järven jäällä rannan tuntumassa olisi vielä illallakin pystynyt hiihtämään. Olin Vili-koiran kanssa kävelyllä. Minulla on muutama vuosi vanhat kotimaiset vaelluskengät, maksoivat 60 euroa Lahden maatalousnäyttelyssä. Kengät ovat tosi hyvät.
09.04.2012 20:40
Kaksi viimeistä ovat minun makuuni. Miten olisi Isabel Aino Amanda?
23.11.2011 09:51
1 / 1