28x
Vapaa kuvaus
Aloituksia
50
Kommenttia
87
Naimisiin Kampiassa?
Olen aina ollut hieman pyllymiehiä. Toisenlaisiakin on. Ystäväni Tissi- Heguli on nimensä mukaisesti haltioitunut isoihi490Enkkuboy Pattiksella!
Terve vain hyvät Pattiksen ystävät! Tässä mainio viihdepläjäys huumorin ystäville. Sisältää tietysti aitoa Pattayaa ja s775Uusitut WC- istuimet.
Konkarit muistavat varmasti hyvin ne ajat jolloin vesivessapöntöt olivat ns. matalaa mallia. Niille vähän naurettiin. Ky370Tissi- Heguli.
Hän se oli mukava kaveri. Suomessa painoi töitä kuin mykrän sonni ja säästi siten seuraavaan Pattis- reissuun hilloa.1367Riemuisa uutinen Egyptistä!
Entinen presidentti Mohammed Mursi on tuomittu kuolemaan 105:n muun Muslimiveljensä kanssa. Maassa on jälleen rauha kun067Martina ja hengenpelastajat.
Suurella ilolla ja mielenkiinnolla olen seurannut uhkeiden ja ihastuttavien neitokaistemme kirmailua rannalla. Ovat tode2250Ei ole aurinko paistanut viesteissä.
Tämä on testi. Kirjoitelmani eivät ole menneet läpi vaan on tullut ilmoitus etten olisi kirjautunut. Tietysti turhat kir246Darling, why U love me?
Lötkötellessäni lepopäivänä rannalla oppaan kanssa on ihania hiljaisia hetkiä jolloin taustahälinän takaa erottuu ainoas438öööh, tämä on testi..
Toimiiko nimimerkkini. Tykkään kyllä paijata kissoja joskin olen niitä tappanutkin...032Onko enää rakkautta olemassa?
Pattispojat ovat aika lailla jalat maassa olevia kavereita. En ole koskaan ikinä milloinkaan kuullut että konkarisamooja228