Vapaa kuvaus

Olen veteraani sotilas- ja Pattaya-asioissa eivätkä elämänkokemukseni ole vähäisiä.Naperona harrastin uima- ja mäkihyppyjä joista siirryin laskuvarjohyppyihin.
Kaksi avioliittoani kariutuivat syrjähyppyihini.Minulla on 5 lasta joista 3 on pöljiä ja 2 viisasta.
Myöhäistaitohyppyni altaaseen on katsottavissa JuuTuupista os. Kumpula 09.

Aloituksia

70

Kommenttia

118

1. Bangkokista opas Pattayalle?

Juuri niin minä nöösipoika takavuosina tein. Olin sitten niin maailmanmatkaajaa ja yksin lähdin kohti Thaimaata. Kone s
    Pattaya
    13
    163
  2. Salapanon karmeat seuraukset Pattiksella...!

Minulla oli ollut jo pari päivää hyvin viehkeä neito oppaanani. Ensimmäisenä yönä vaati kumin käyttöä jonka epämukavuude
    Pattaya
    3
    161
  3. Retu oli yksi hemmo matkaseurueestamme 80-luvun lopulla.

Ensikertalainen valtaisa jätti joka tuli Pattikselle toppatakissa ja talvikengissä. Hieno ja kohtelias mies kaiken kaikk
    Pattaya
    4
    155
  4. Kielikylpyjä Pattayalla.

Kaunis oli kesäinen sunnuntaipäivä. Istuimme Tissi- Hegulin kanssa Hiekkaharjun kuppilan terassilla ja siemailimme kalja
    Pattaya
    22
    147
  5. Ensi käyntini Thaimaassa.

Tarkkaa vuotta en muista mutta se reissu jäi kyllä mieleen. Osallistuin suomalaisen Olympia-matkatoimiston järjestämäll
    Pattaya
    3
    146
  6. Ooh.., tuo ihana Rooma..., mutta

sillä on vakavat varjopuolensa mistä ollaan hiljaa. En tiedä miksi? Pidemmittä puheitta.., katsokaa tästä: https://www.
    Rooma
    1
    145
  7. Tippurinhoitoa Pattayalla.

Koko tauti on jo menneen talven lumia ja tippuriklinikat loistavat poissaolollaan. Täytynee palata jälleen kultaiselle -
    Pattaya
    11
    140
  8. Naimisiin Kampiassa?

Olen aina ollut hieman pyllymiehiä. Toisenlaisiakin on. Ystäväni Tissi- Heguli on nimensä mukaisesti haltioitunut isoihi
    Gambia
    4
    140
  9. Kuumat Siiderivalaskalat.

Vaatimaton omia ajatuksiani sisältänyt kirjoitelmani otsikossa mainitusta naisryhmästä keräsi 134 vastausta. Sen vastine
    Pattaya
    23
    130
  10. Darling, why U love me?

Lötkötellessäni lepopäivänä rannalla on ihania hiljaisia hetkiä jolloin taustahälinän takaa erottuu ainoastaan aaltojen
    Pattaya
    6
    129
  11. Pakettimatkalaisakkojen kyräily.

Oli 2000- luvun taite ja olin avartamassa tyttärieni maailmankuvaa. Olivat silloin 10- veen kahta puolin ja hieman tynny
    Pattaya
    20
    128
  12. Mikäs viikonpäivä nyt on?

Kyselin sitä aamulla oppaaltani. Ei se tietänyt tai sitten ei älynnyt koko kysymystä. Vaatimaton on tämän opasharjoittel
    Pattaya
    8
    128
  13. Maailman hitain kissa.

Aussi- Maken kanssa vietimme rantapäivän jälkeistä seesteistä auringonlaskun hetkeä huoneessani. Hotellinamme oli vaatim
    Aasia
    8
    125
  14. Makumatkoja Pattayalla ja kyllä pysyy....!

Useimmat matkaajat pitävät Thaimaan pöperöitä hyvinä ja hernekeiton vastakohtina. Itsekin vetelen usein Tom Yam- soppaa
    Pattaya
    2
    122
  15. Kauhian näköinen opas.

Sellainen minulla oli. Olimme kaverini Paven kanssa saaneet oivan aatteen kännipäissämme ja ryhtyneet kilpasille siitä k
    Pattaya
    6
    121
  16. Huhut kuolemastani.

Niin; ne ovat vahvasti liioiteltuja, voisin sanoa jopa virheellisiä. Olenpahan nyt elämäni kunnossa ja ruskea kuin Piru
    Pattaya
    19
    110
  17. Oih..., ihana Pariisi, tuo romanttinen unelmakaupunki,

kunnes olet katsonut linkkaamani videon. Jo vain haaveet karisevat realismin tieltä: https://www.youtube.com/watch?v=0W
    Pariisi
    0
    103
  18. Riemuisa uutinen Egyptistä!

Entinen presidentti Mohammed Mursi on tuomittu kuolemaan 105:n muun Muslimiveljensä kanssa. Maassa on jälleen rauha kun
    Egypti
    0
    102
  19. Uusitut WC- istuimet.

Konkarit muistavat varmasti hyvin ne ajat jolloin vesivessapöntöt olivat ns. matalaa mallia. Niille vähän naurettiin. Ky
    Pattaya
    3
    102
  20. Enkkuboy Pattiksella!

Terve vain hyvät Pattiksen ystävät! Tässä mainio viihdepläjäys huumorin ystäville. Sisältää tietysti aitoa Pattayaa ja s
    Thaimaa
    7
    92