28x

![]()
Olen veteraani sotilas- ja Pattaya-asioissa eivätkä elämänkokemukseni ole vähäisiä.Naperona harrastin uima- ja mäkihyppyjä joista siirryin laskuvarjohyppyihin.
Kaksi avioliittoani kariutuivat syrjähyppyihini.Minulla on 5 lasta joista 3 on pöljiä ja 2 viisasta.
Myöhäistaitohyppyni altaaseen on katsottavissa JuuTuupista os. Kumpula 09.
Aloituksia
70
Kommenttia
118
Bangkokista opas Pattayalle?
Juuri niin minä nöösipoika takavuosina tein. Olin sitten niin maailmanmatkaajaa ja yksin lähdin kohti Thaimaata. Kone s13163Salapanon karmeat seuraukset Pattiksella...!
Minulla oli ollut jo pari päivää hyvin viehkeä neito oppaanani. Ensimmäisenä yönä vaati kumin käyttöä jonka epämukavuude3161Retu oli yksi hemmo matkaseurueestamme 80-luvun lopulla.
Ensikertalainen valtaisa jätti joka tuli Pattikselle toppatakissa ja talvikengissä. Hieno ja kohtelias mies kaiken kaikk4155Kielikylpyjä Pattayalla.
Kaunis oli kesäinen sunnuntaipäivä. Istuimme Tissi- Hegulin kanssa Hiekkaharjun kuppilan terassilla ja siemailimme kalja22147Ensi käyntini Thaimaassa.
Tarkkaa vuotta en muista mutta se reissu jäi kyllä mieleen. Osallistuin suomalaisen Olympia-matkatoimiston järjestämäll3146Ooh.., tuo ihana Rooma..., mutta
sillä on vakavat varjopuolensa mistä ollaan hiljaa. En tiedä miksi? Pidemmittä puheitta.., katsokaa tästä: https://www.1145Tippurinhoitoa Pattayalla.
Koko tauti on jo menneen talven lumia ja tippuriklinikat loistavat poissaolollaan. Täytynee palata jälleen kultaiselle -11140Naimisiin Kampiassa?
Olen aina ollut hieman pyllymiehiä. Toisenlaisiakin on. Ystäväni Tissi- Heguli on nimensä mukaisesti haltioitunut isoihi4140Kuumat Siiderivalaskalat.
Vaatimaton omia ajatuksiani sisältänyt kirjoitelmani otsikossa mainitusta naisryhmästä keräsi 134 vastausta. Sen vastine23130Darling, why U love me?
Lötkötellessäni lepopäivänä rannalla on ihania hiljaisia hetkiä jolloin taustahälinän takaa erottuu ainoastaan aaltojen6129Pakettimatkalaisakkojen kyräily.
Oli 2000- luvun taite ja olin avartamassa tyttärieni maailmankuvaa. Olivat silloin 10- veen kahta puolin ja hieman tynny20128Mikäs viikonpäivä nyt on?
Kyselin sitä aamulla oppaaltani. Ei se tietänyt tai sitten ei älynnyt koko kysymystä. Vaatimaton on tämän opasharjoittel8128Maailman hitain kissa.
Aussi- Maken kanssa vietimme rantapäivän jälkeistä seesteistä auringonlaskun hetkeä huoneessani. Hotellinamme oli vaatim8125Makumatkoja Pattayalla ja kyllä pysyy....!
Useimmat matkaajat pitävät Thaimaan pöperöitä hyvinä ja hernekeiton vastakohtina. Itsekin vetelen usein Tom Yam- soppaa2122Kauhian näköinen opas.
Sellainen minulla oli. Olimme kaverini Paven kanssa saaneet oivan aatteen kännipäissämme ja ryhtyneet kilpasille siitä k6121Huhut kuolemastani.
Niin; ne ovat vahvasti liioiteltuja, voisin sanoa jopa virheellisiä. Olenpahan nyt elämäni kunnossa ja ruskea kuin Piru19110Oih..., ihana Pariisi, tuo romanttinen unelmakaupunki,
kunnes olet katsonut linkkaamani videon. Jo vain haaveet karisevat realismin tieltä: https://www.youtube.com/watch?v=0W0103Riemuisa uutinen Egyptistä!
Entinen presidentti Mohammed Mursi on tuomittu kuolemaan 105:n muun Muslimiveljensä kanssa. Maassa on jälleen rauha kun0102Uusitut WC- istuimet.
Konkarit muistavat varmasti hyvin ne ajat jolloin vesivessapöntöt olivat ns. matalaa mallia. Niille vähän naurettiin. Ky3102Enkkuboy Pattiksella!
Terve vain hyvät Pattiksen ystävät! Tässä mainio viihdepläjäys huumorin ystäville. Sisältää tietysti aitoa Pattayaa ja s792