OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Pääministerin "boomeri" kommentti
Oli sellainen rimanalitus että on vakavasti keskusteltava voiko hän jatkaa tehtävässään. Onneksi ikänsä töitä tehneen äi80817Tottakai tänne tulee
Amerikan Yhdysvaltain ohjustukikohtia jos sotilasliittoon mennään. Niitä on muuallakin läntisessä Euroopassa rauhan take62771Olen saanut tietooni
Että Maalaisliitto ja kommunistit heitetään hallituksesta ulos ja Aseveljet tulevat tilalle.39769Palkittu toimittaja Jessika Aro.
Tänään YLE:llä http://yle.fi/uutiset/venajan_trollit_eivat_vaienna_minua__cian_agentiksi_vaitetty_ylen_toimittaja_jessik22757Kun Suomi liittyy NATO:oon
Vaadin että koko maassa vedetään salkoon maailman toiseksi hienoin lippu eli Amerikan Yhdysvaltain, valistusaatteiden il73751Taisteleva Sosiaalidemokraatti
Unto Varjonen 22.8.1916-11.2.1954 on liian vähälle arvostukselle jäänyt suurmies. Filosofian Maisteri, Reservin Luutnant94744- 72733
Maalaisliiton todellisen kannatuksen
Kuuluisi olla noin viiden prosentin paikkeilla. Aika on ajanut ohi auringonlaskun agraaripuolueesta. Maalaisliitto on Su41720Poistun nyt palstalta pariksi kuukaudeksi
En tosin tiedä palaanko. Sisältö on mennyt niin sanotanko epä-älylliseksi.32709Tuli sitten tämäkin asia selväksi
Palstalla ei ole ennakkomoderointia mistä johtuen homottelun ym. töryn poistaminen tehdään käyttäjien ilmoitusten perust43706Kepun Auringonlaskua odotellessa
2019 vaalien jälkeen palataan taas päiväjärjestykseen ja maahan muodostetaan Sinipuna- tai Kaupunkilaisten Oikeistohalli85676Kyllä nauru maittaa
Kokoomuslaisten ystävieni kanssa kun tulee puhe Maalaisliitosta. Pohjustetaan tässä jo noita 2019 Kaupunkilaisten Oikei69674Kiitos Maalaisliitto ryhdistä
NATO-jäsenyys alkaa olla taputeltu. Demareista voidaan USA-vastainen jääräosasto potkia pihalle. Perustakoot uuden TPSL:42669Täällä on useaan otteeseen väitetty
Ettei Maalaisliitolla ollut mitään tekemistä Lapuan Liikkeen ja myöhemmin IKL:n kanssa. Onko tosiaan niin että Mäntsäläs58652Maailmalla kiertäessäni olen huomioinut
Että Suomessa tehdään aivan liian lyhyttä työpäivää. Sekä lomia on aivan liikaa. Älyttömin asia on lomaraha jota aikoina43645Saatanan Ryssä.
Sotkeentunut Washington Postin mukaan Yhdysvaltain presidentinvaaliin. Tälläkin palstalla paasatut komukka puheet vaalin27623"Noottikriisi" 1961
Noottikriisin" virallinen selitys on tähän asti ollut Neuvostoliiton 30.10.1961 Suomelle antama nootti koskien Länsi-Sak75621Jos vuonna 2019
SDP, Kokoomus, Perussuomalaiset, Vihreät, RKP, Vasemmistoliitto ja Kristilliset muodostaisivat yhteisellä sopimuksella h78621Palstalla on havaittavissa
Että hallitusta puolustavissa puheenvuoroissa puhutaan pääasiassa asiaa ja pääasiassa pysytään totuudessa. Hallituksen v30620Omantunnon kysymys Trumpin kannattajille.
Joita tälläkin palstalla tuntuu riittävän. Onko naisten halventaminen ok? Saati aborttioikeuden rajoittaminen?63613