Vapaa kuvaus

Aloituksia

1930

Kommenttia

24816

  1. Leikinlasku loppui nyt!

    Läntisen Maailman ei pidä olla liian Sinisilmäinen Ryssän Imperialistisen Roistovaltion suhteen. Odotan edelleen joltain
    Suomen Keskusta
    40
    377
  2. NATO-jäsenyys viedään läpi

    Vaikka väkisin. Mitään kansanäänestyksiä asiasta ei tulla järjestämään. Tahtotila asian hoitamiseksi on yli Puoluerajoje
    Suomen Keskusta
    47
    372
  3. Se toinen vaihtoehto

    Vuonna 1956 K.A. Fagerholm valittiin äänin 151-149 presidentiksi. Maahan nimitettiin Väinö Leskisen johtama Kokoomuksen
    Suomen Keskusta
    113
    369
  4. Nykyinen "Keskusta"

    Edustaa ns. kovaa oikeistoa. Jota on mm. Yhdysvalloissa. Tälle ajatusmaailmalle on tyypillistä että sen arvot perustuvat
    Suomen Keskusta
    41
    367
  5. Toisena itsenäisyyspäivänä 6.4. 1981.

    Historian lehti kääntyi pääministeri Koiviston opettaessa Kekkoselle parlamentarismin perusteita. Kekkoslovakia alkoi ve
    Suomen Keskusta
    44
    365
  6. Oikaistaan nyt vielä kerran

    Tällä palstalla usein esitetty valhe siitä että vähävaraiset jäisivät ilman lääkkeitä kun ei niihin ole varaa. Lääkemeno
    Suomen Keskusta
    37
    362
  7. NATO ja läntinen integraatio

    On parasta rokotetta ja lääkettä maassamme yhä esiintyvään suomettumiseen ja konttaamistautiin Idän suuntaan. Kansakunna
    Suomen Keskusta
    37
    361
  8. Yrittämiseen kuuluu riski

    Miksi siis maanviljelijälle maksetaan katokorvauksia. Ei muillekkaan yrittäjille makseta korvauksia liiketoiminnan epäon
    Suomen Keskusta
    39
    359
  9. Ryssän Kätyrit

    Eivät enää määrää maamme turvallisuus- ja ulkopolitiikasta. Kuten vuosina 1956-1981.
    Suomen Keskusta
    24
    359
  10. Miksi Maalaisliiton palstalla

    Ei keskustella Maalausliitosta. No siksi että divaripuolue ei kiinnosta ketään. Vittu hei.
    Suomen Keskusta
    20
    356
  11. Olen ollut aistivinani

    Maalaisliiton kentällä tyytymättömyyttä Sipilään. Ennakoiko tämä puolueen hajoamista jolloin järkevimmät siirtyvät Kokoo
    Suomen Keskusta
    33
    356
  12. Ronald Reagan

    Nimesi aikoinaan Neuvostoliiton "Pahan Valtakunnaksi". Neuvostoliitto ja sen perillinen Venäjä eivät koskaan joutuneet t
    Suomen Keskusta
    34
    354
  13. Toivotan kaikille palstan Ei Kepulaisille.

    Hyvää Joulua. Oikeistodemari vetäytyy nyt joulutauolle ja palaa ojantamaan Maalaisliitto-Keskustaa välipäivinä.
    Suomen Keskusta
    44
    353
  14. Yhdysvaltain Etelässä Vieraillessa

    Tuntui hienolta miten siellä muistetaan vieläkin sellaisia sankareita kuten Robert E. Lee ja "Stonewall" Jackson.
    Suomen Keskusta
    36
    352
  15. Muotoillaan asia sitten näin

    Mikäli kannatat Suomen NATO-jäsenyyttä ehdokkaasi ei ainakaan ole Maalaisliiton virallinen ehdokas Matti Vanhanen kuten
    Suomen Keskusta
    27
    350
  16. Esitin Vaimolleni matkalla Lakkiaisiin

    Että oma sukupolvemme (1968-1980) on ensimmäinen Länteen katsova ja Venäjänkiimasta vapaa sukupolvi. Vaimoni mielestä yk
    Puolueet
    39
    348
  17. Työt kutsuvat

    Tulevaisuudessa yhä useampia. Meidän on myös leikattava humanististen tieteiden koulutuksesta. Miksi vitussa kouluttaa k
    Suomen Keskusta
    7
    347
  18. Mitä tapahtui syksyllä 1948

    Hella Wuolijoen järjestämillä päivällisellä joilla Urho Kekkonen oli mukana. Oliko kyse maanpetoksellisesta toiminnasta.
    Suomen Keskusta
    8
    344
  19. Oletetaan että haemme NATO-jäsenyyttä.

    Naapuri ei siitä luultavasti tykkää. So what? Tarvitaan terästä selkärankaan!
    Suomen Keskusta
    57
    344
  20. Suomen kansa on jo kääntänyt katseensa

    Vuoden 2019 vaalien jälkeiseen aikaan. Spekulaatiot uudesta hallituspohjasta ovat kiehtovia ja täysin menneeen maailman
    Suomen Keskusta
    59
    342