OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Leikinlasku loppui nyt!
Läntisen Maailman ei pidä olla liian Sinisilmäinen Ryssän Imperialistisen Roistovaltion suhteen. Odotan edelleen joltain40377NATO-jäsenyys viedään läpi
Vaikka väkisin. Mitään kansanäänestyksiä asiasta ei tulla järjestämään. Tahtotila asian hoitamiseksi on yli Puoluerajoje47372Se toinen vaihtoehto
Vuonna 1956 K.A. Fagerholm valittiin äänin 151-149 presidentiksi. Maahan nimitettiin Väinö Leskisen johtama Kokoomuksen113369Nykyinen "Keskusta"
Edustaa ns. kovaa oikeistoa. Jota on mm. Yhdysvalloissa. Tälle ajatusmaailmalle on tyypillistä että sen arvot perustuvat41367Toisena itsenäisyyspäivänä 6.4. 1981.
Historian lehti kääntyi pääministeri Koiviston opettaessa Kekkoselle parlamentarismin perusteita. Kekkoslovakia alkoi ve44365Oikaistaan nyt vielä kerran
Tällä palstalla usein esitetty valhe siitä että vähävaraiset jäisivät ilman lääkkeitä kun ei niihin ole varaa. Lääkemeno37362NATO ja läntinen integraatio
On parasta rokotetta ja lääkettä maassamme yhä esiintyvään suomettumiseen ja konttaamistautiin Idän suuntaan. Kansakunna37361Yrittämiseen kuuluu riski
Miksi siis maanviljelijälle maksetaan katokorvauksia. Ei muillekkaan yrittäjille makseta korvauksia liiketoiminnan epäon39359Ryssän Kätyrit
Eivät enää määrää maamme turvallisuus- ja ulkopolitiikasta. Kuten vuosina 1956-1981.24359Miksi Maalaisliiton palstalla
Ei keskustella Maalausliitosta. No siksi että divaripuolue ei kiinnosta ketään. Vittu hei.20356Olen ollut aistivinani
Maalaisliiton kentällä tyytymättömyyttä Sipilään. Ennakoiko tämä puolueen hajoamista jolloin järkevimmät siirtyvät Kokoo33356Ronald Reagan
Nimesi aikoinaan Neuvostoliiton "Pahan Valtakunnaksi". Neuvostoliitto ja sen perillinen Venäjä eivät koskaan joutuneet t34354Toivotan kaikille palstan Ei Kepulaisille.
Hyvää Joulua. Oikeistodemari vetäytyy nyt joulutauolle ja palaa ojantamaan Maalaisliitto-Keskustaa välipäivinä.44353Yhdysvaltain Etelässä Vieraillessa
Tuntui hienolta miten siellä muistetaan vieläkin sellaisia sankareita kuten Robert E. Lee ja "Stonewall" Jackson.36352Muotoillaan asia sitten näin
Mikäli kannatat Suomen NATO-jäsenyyttä ehdokkaasi ei ainakaan ole Maalaisliiton virallinen ehdokas Matti Vanhanen kuten27350Esitin Vaimolleni matkalla Lakkiaisiin
Että oma sukupolvemme (1968-1980) on ensimmäinen Länteen katsova ja Venäjänkiimasta vapaa sukupolvi. Vaimoni mielestä yk39348Työt kutsuvat
Tulevaisuudessa yhä useampia. Meidän on myös leikattava humanististen tieteiden koulutuksesta. Miksi vitussa kouluttaa k7347Mitä tapahtui syksyllä 1948
Hella Wuolijoen järjestämillä päivällisellä joilla Urho Kekkonen oli mukana. Oliko kyse maanpetoksellisesta toiminnasta.8344Oletetaan että haemme NATO-jäsenyyttä.
Naapuri ei siitä luultavasti tykkää. So what? Tarvitaan terästä selkärankaan!57344Suomen kansa on jo kääntänyt katseensa
Vuoden 2019 vaalien jälkeiseen aikaan. Spekulaatiot uudesta hallituspohjasta ovat kiehtovia ja täysin menneeen maailman59342