InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14592
Pari kysymystä
Miten te Persut laittaisitte vanhustenhoidon kuntoon? Entä miten korjaisitte peruskoulumme ongelmia?1219Palataanpas asiaan...
Kun lukee palstan joidenkin uskovien juttuja, mielen valtaavat hämmennys ja ihmetys: onko Suomessa oikeasti näin ajattel10119Kuvitellaanpas vähän...
Kuvitellaan, että Suomessa oikestopopulistit saavat vallan... Persut ja KD muodostavat yhdessä Kokoomuksen ja Keskustan2419Uusia vaaleja pukkaa???
Sanon saman kuin olen sanonut toisaallakin: jos tarpeelliseksi katsotaan uudet vaalit, minun puolestani se ainakin sopii219Ehdotus palstan kiukuttelijoille
Voisitteko kertoa, mihin Raamatun kohtiin perustuvat toisten kirjoittajien persoonaan ja mielipiteisiin kohdistuvat louk3119Ihmeellistä valittaa sananvapaudesta?
Jos katsoo todellisuutta tällä palstalla, syytä olisi murehtia aivan jostakin muusta. Täälläkin on pitkälti koko ketju t318Kysymys teille, vainotut uskovat
Millä tavoin teitä on viime aikoina vainottu? Mitä ette ole saaneet tehdä? Mitä sellaista haluaisitte tehdä, mikä nyt4518Se sitten sananvapaudesta?
Tämä palsta on täynnä mitä moninaisimpia tekstejä. Näemmä jollekin ihmiselle on liikaa se, että täällä ostetaan esiin Tr818Pois luterilaisesta kirkosta?
Enemmistö luterilaisista lienee varsin maallistuneita ja siksipä onkin luontevaa, että kirkon opetus ja toiminta myös mu5318Kummallista keskustelua???
Mikä ihme vaivaa ihmistä, joka ei osaa tehdä muuta kuin syöttää tänne pelkkää kenkkuilua?? "Kuuluu sulle? "Mitä se sua1018Entä jos oletkin väärässä?
Sinulle, VL-ihminen: entä jos oletkin kuvitelminesi väärässä? Oletko pohtinut sitä, ovatko liikkeesi MITKÄÄN väittämät317Hyvät joulut keskustelijoille!
Minulle riittää nyt taas pariksi päiväksi, Jätän ajatukset itämään tänne. Hyvää joulua ihan kaikille!017Persut ja KD yhteen?
Pitäisiköhän näiden kahden kunnon konservatiivipuolueen yhdistyä? Totuushan kuitenkin on se, että Persut käytännössä vie1917Näin täällä keskustelee kunnon uskova?
Tässä muutamia esimerkkejä saamistani kommenteista. Nämä ovat kaikki epäilemättä Pyhän Hengen ohjauksessa olevien kunnon017Näin täällä keskustelee kunnon uskova?
Tässä muutamia esimerkkejä saamistani kommenteista. Nämä ovat kaikki epäilemättä Pyhän Hengen ohjauksessa olevien kunnon017Puhutaanpas sitten abortista...
Abortti on täällä aiheena pop. Puhutaan siis siitä. Mielelläni kuulisin varsinkin aborttia kovasti vastustavien pohdin1616Asiallista pohdintaa
Tässä vaihteeksi asiaa jankutuksen sijaan... https://blogs.helsinki.fi/med-viikonjuttu/2018/09/10/enta-jos-ihmiselama-e016Millaista maailmaa haluamme?
Kun katsoo sitä jankutuksen määrää, mikä Räsäseen liittyen on täälläkin palstan täyttänyt, ei voi kuin vain ihmetellä: m3916Vielä vähän eutanasiasta...
Avaan uuden ketjun, koska toinen on jo varsin pitkä... Olen koettanut saada eutanasian jyrkiltä vastustajilta vastausta6715Oikea kristitty?
Pitääkö ihmisen kannattaa Persuja tai KD:tä ollakseen oikea kristitty? Joidfenkin juttujen valossa siltä tuntuu.1914