InhottavaRealisti
![]()
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Ihmeellistä valittaa sananvapaudesta?
Jos katsoo todellisuutta tällä palstalla, syytä olisi murehtia aivan jostakin muusta. Täälläkin on pitkälti koko ketju t340Yhtymäkohtia kmmunismiin?
Täällä loilottavat jotkut sitä, miten heidän mielestään kommunismila on yhtymäkohtia siihen, kun seksuaalisille vähemmis2139Kaikkiko on propagandaa?
Täällä saa kuulla olevansa milloin mitäkin, jos EI aborttia tuomitse ja hyväksyy aborttioikeuden. Kysyisinkin teiltä "138Millaista maailmaa haluamme?
Kun katsoo sitä jankutuksen määrää, mikä Räsäseen liittyen on täälläkin palstan täyttänyt, ei voi kuin vain ihmetellä: m3938Ehdotus palstan kiukuttelijoille
Voisitteko kertoa, mihin Raamatun kohtiin perustuvat toisten kirjoittajien persoonaan ja mielipiteisiin kohdistuvat louk3138Jotenkin kuvottaa...
Jotenkin kuvottavaa tämä loputon Patmoksen mainostaminen ja kehuminen täällä. Järjestö tekee hyviäkjin asioita, mutta on3637Miten on????
Näyttääkö jonkun mielestä siltä, että kreationismi olisi hyvinkin vahvoilla nykypäivän Suomessa?1137Olet huolissasi Greata-tytöstä?
Oletko ollut ikinä huolissasi niistä lapsista - ei mitään teini-ikäisiä! - joita uskontojen nimissä manipuloidaan, pelot14137Jumala määritteli maailman rajat?
Täällä siteerataan ajoittain Raamattua siltä osin, että Jumalan väitetään määritelleen kansojen asuinpaikat ja valtioide036Entä jos oletkin väärässä?
Sinulle, VL-ihminen: entä jos oletkin kuvitelminesi väärässä? Oletko pohtinut sitä, ovatko liikkeesi MITKÄÄN väittämät336Oikeaa nationalismia??
Mites on, arvon Perussuomalaiset: ollaanko Unkarissa oikealla tiellä? Siellähän vallassa ovat kunnon konservatiivit?3436Kysymyksiä Persujen kannattajille
Millaista politiikkaa toivoisit puolueen tekevän, jos hallitukseen pääsee/joutuu? Mitä pitäisi tehdä toisin kuin nykyis1436Oikea kristitty?
Pitääkö ihmisen kannattaa Persuja tai KD:tä ollakseen oikea kristitty? Joidfenkin juttujen valossa siltä tuntuu.1934Se sitten sananvapaudesta?
Tämä palsta on täynnä mitä moninaisimpia tekstejä. Näemmä jollekin ihmiselle on liikaa se, että täällä ostetaan esiin Tr834Uusia vaaleja pukkaa???
Sanon saman kuin olen sanonut toisaallakin: jos tarpeelliseksi katsotaan uudet vaalit, minun puolestani se ainakin sopii234Pakko kyllä todeta...
Olen onnellinen, että pääsen taas takaisin työelämään. Tällä tyhjänpäiväisyyksiä täynnä olevalla palstalla roikkuminen e034Asiallista pohdintaa
Tässä vaihteeksi asiaa jankutuksen sijaan... https://blogs.helsinki.fi/med-viikonjuttu/2018/09/10/enta-jos-ihmiselama-e033Sananvapaus vaarassa???
Täällä on kovasti väitetty, että sananvapaus on varsin "konservatiivien" osalta vaarassa. Aihetta on nyt tutkittu. Iha133Kirkosta eroaminen...
Täällä näyttää muutama "oikeaoppinen" kovasti ihastelevan sitä, kun kirkosta lähtevät pois hurskaat uskovat. Miettikääpä132Kysymys Taivaasta
Aihe on ollut joskus aiemminkin esillä, mutta eipä se tainnut lopullista vastausta silloinkaan saada... Mitä te uskovat031