Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
unclefester
profiilit
unclefester
unclefester
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
38
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika+lailla+yhdentekevää,+mitä+mies+profiiliin+kirjoittaa,+jos+pituus+on+alle+170-175+cm.+Noin+95+%+naisista+lopettaa+lukemisen+tuohon+faktaan.
02.06.2017 19:22
Sitä+kutsutaan+alkoholiksi.
03.05.2017 17:52
Sitten+on+näitä+lisääntyneitä+naisia,+jotka+eivät+halua+enempää+lapsia,+ja+joilla+on+ehdoton+vaatimus,+että+miehellä+ei+saa+olla+ennestään+lapsia.+Eli+miehen+tulee+haluta+vain+lapset,+jotka+naisella+on+jo+valmiiksi.+Aika+lailla+"onnea+etsintään"+moinen+kombinaatio,+sanoisin...
29.04.2017 13:32
Koska+naisen+pahin+painajainen+on+joutua+tapailemaan+lyhyttä+miestä.+;)
16.04.2017 08:09
Et+selkeästi+ole+oppinut+perussääntöjä+nettideittailusta.+Jos+profiilissa+ei+ole+mainintaa+lapsista,+todennäköisesti+on+lapsia.+Jos+profiilissa+ei+ole+mainintaa+ruumiinrakenteesta/painosta,+todennäköisesti+on+ylipainoinen.+Ja+jos+(miehellä)+ei+ole+mainintaa+pituudesta,+todennäköisesti+on+lyhyt+(kuten+minäkin,+mutta+sentään+mainitsen+pituuteni).
14.04.2017 19:45
Voisihan+miehetkin+hieman+katsoa,+miten+tykkäyksiä+ym.+jakelevat...+Täällä+kun+menee+treffipuolella+katsomaan+uutta+profiilia,+jossa+ei+ole+oikeastaan+mitään+muuta+infoa+kuin+sukupuoleksi+laitettu+nainen,+niin+kyllä+on+muutama+henkilö+ehtinyt+tuon+suosikkilistata,+ja+viestejäkin+vastaanotettu+joitakin+kymmeniä.
18.03.2017 14:40
Linkin+kommenttiosiossa+erottikin+hyvin,+mikä+vastauksista+on+naisen+kirjoittama.+Samaa+linjaa+jatkaa+tämä.+Miehen+sanomiset+ja+naisten+tulkinnat+tiivistetysti:
Mies:+Äiti+ollut+ylihuolehtiva.
Naiset:+Mies+ei+ole+päässyt+irti+äidistään.
Mies:+Naisen+pitää+olla+lisääntymisiässä.
Naiset:+Mies+haluaa+20-30-vuotiaan+tytön.
Mies:+Nainen+ei+saa+olla+ylipainoinen.
Naiset:+Mies+haluaa+missin/mallin.
Mies:+Nainen+ei+saa+olla+kissa-/koirahullu.
Naiset:+Mies+vihaa+eläimiä.
Mies:+En+halua+naista,+joilla+on+useita+kymmeniä+seksikumppaneita+vuosittain.
Naiset:+Mies+haluaa+neitsyen.
Bonuksena:+"Eniten+Erkki+toivoisi+unikaveria."
Naiset:+Hanki+unilelu!
Jepjep...
29.01.2017 14:31
Puuttumatta+asiasisältöön+muutoin,+mutta+harvoinpa+missit+ovat+mitään+"kympin+naisia"+(paitsi+ehkä+jääkiekkoilijoiden+mielestä).+Tiedän+itsekin+kauniimpia+naisia,+mutta+ovat+sen+verran+fiksuja,+että+jättivät+prinsessaleikit+lapsuuteen.
20.07.2016 09:54
Riippuu+täysin+naisesta.+Vaikka+yleisesti+pidänkin+tuon+ikäisiä+kakaroina,+niin+tunnen+kuitenkin+muutaman+tuon+ikäisen+tapauksen,+jotka+ovat+kypsempiä+kuin+moni+huomattavasti+varttuneempi.+Mieluummin+kypsä+22-vuotias+kuin+esimerkiksi+pissismäinen+30-vuotias.
(Itse+olen+36v.)
05.07.2016 05:18
Minulle+mieleheni+tulee+muinoinen+kirjoitus+(olisikohan+ollut+pari+vuotta+sitten+HS:ssa)+erään+lähes+190+cm+naisen+pariutumisvaikeuksista.+Tyttö+ihmetteli,+kuinka+ihmiset+karstastavat+pitkiä+naisia.+Mutta+heti+seuraavassa+virkkeessä+totesi,+että+haluaa+kuitenkin+olla+"se+pienempi+osapuoli".
Itse+olen+huimat+168+cm,+eikä+minua+ole+koskaan+haitannut+käydä+treffeillä+yli+180+cm+pitkien+naisten+kanssa.+Ei+ole+itsetuntoni+tuollaisista+kiinni.
Tosin+toisinaan+kun+kuulen+naisen+suusta+sanat+"haluan+tuntea+itseni+pieneksi"+saatan+vastata+"Ja+minä+haluan+tuntea+itseni+rikkaaksi+ja+fiksuksi.+Siksi+kuljen+vain+persaukisten+aivovammapotilaiden+joukossa."
03.07.2016 15:08
Kertaus+on+opintojen+äiti:+http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015081720190788_iq.shtml
29.06.2016 19:41
Ehkä aloittaja tarkoitti sitä, että kiinnostaisi enemmän vaikkapa selkeä pärstäkuva, kuin kymmenen kuvaa koirasta...
19.04.2016 18:35
Pitäisikö lisätä "porkkana", että naiset voivat vastata mielivaltaisen moneen plus-paketin hankkineen käyttäjän lähettämään viestiin. Saisiko tämä miehet maksamaan palvelusta. ;)
27.03.2016 16:57
Paras esimerkki lienee juhannus. Kuka viettää juhannusta Johannes Kastajan päivänä? Auringon kiertoon liittyviä juhlia on oikeastaan kaikissa kulttuureissa. Suomesta tosin puuttuu syyspäiväntasauksen aikaan nykyään vastaava usean päivän juhla.
26.03.2016 15:11
Tähän on hyvin helppo vastaus. Mikään määrä uskonnollista paatosta ei saa luonnostaan epäileviä ihmisiä hylkäämään todisteita (tai niiden puutetta). Ja toisaalta, mikään todiste (tai todisteen puute) ei saa uskovaista hylkäämään uskoaan. Leikkivät liian erilaisilla hiekkalaatikoilla. Ja tämä tekee koko keskustelustakin lähinnä vain ajan haaskausta.
26.03.2016 15:06
Tulipa mieleeni http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015081720190788_iq.shtml
25.03.2016 22:52
Melkoinen sekundavalmiste, jos vaatii ympärivuorokautista huoltoa...
07.03.2016 19:45
Jos miehet ovat niitä, jotka pelkäävät, niin miksi sitten naisilla yleensä lukee profiilissa jotakin suuntaan "olethan pidempi kuin minä korkokenkien kanssa"? Minulle ainakin on täysin yhdentekevää, kumman silmät ovat korkeammalla maanpinnasta.
05.03.2016 07:25
2 / 2