Savis

Aloituksia
1068
Kommenttia
10897
EIKÖ OLE AIKA JÄNNÄ ??? Että juuri silloin sata vuotta sitten kun Hellauntailaisuus perustettiin ?
Silloin noin sata vuotta sitte alkoi hiipua kaikki tervellistä saarna Jeesuksen kuolemasta ja ylösnousemus ja Rististä j43163Ongelma on siinä että ette näe eroon vanhan ihminen Aadamissa ja Uuden Uskova Kristuksessa !!!
Ette näe eroon Vanhasta heikosta Jumalan kieltäjästä Pietarista , joka kielsi Jeesusta kolme kerta ja Uudesta Pietarista44161Voiko olla niin sairasta olemassa kuin aborttia ??
Puhutaan viattomista lapsista ja vauvoista mutta ei silloin kun raakasti niitä tapetaan. Vedetään väkisin ulos vauva ja72159Petri Paavola. Tapani Suonto, Kalevi Lehtinen, Pasi Turunen ja Väärä opetus !
Toisenlaista Ristiä julistetaan Suomessa !! Feikki Risti joka ei kuolettaa vanhan ihminen Adamia ja synnyttää uuden ihmi43158Galluppi !!
Pitäisikö Peruslaki muuta niin että saadaan Pride kielletty ja Suomi menisi Historiaan ihmisten puhdistajana ja tienviit59157Tapoitteko Jeesuksen vai miksi on huutanut oikea Herätyksen poissaololla noin sata vuotta.?
Pietari julisti että te olette tappaneet Jeesusta naulitsitte ristille ja tapoitte. Mutta te tapoitte Jumalan Voiman , S8156Synitön et halua koska se pelottaa sinua..
Et ole tavannut etkä haluakaan tavata synnitöntä ihmistä kun se on uhka sinulle ja pelottava . Eletään luopumisaikakausi1155Rakas !!! Oletko miettinyt miten saat väistetty syntiä sinun matka synnissä , kohti Helvetti ?
Oletko löytänyt elämään Synninpoistajan ? Room. 6:23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaik56155Joko tai !!!
Ei ole mitänn välimuotoja olemassa. Niin sano Hän joka sanoo . Minä olen . Siis kokonaan syntinen . Jos olet tehnyt yh16153Hyvä Joulu teille kaikkille Rakkaat
Siis !!! Hyvä Joulua Jeesus ! Sinulla on kunnioitettu ikä Jo 2025 vuotta vanha. Jo Grattis på 2025 års Födelsedagen..12150Venäjällä yleinen liikekannallepano
Venäjä valmistelee viimeistä virhettään https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9bd08a03-e835-4582-8423-68c92b0d2016 PELATT5150Nuhteeton !! !! !!
Kuka on nuhteeton ? Onko Luterilainen nuhteeton Jumalan edessä vaikka eläisi julkisynneissä ???35149Tieittekö Taivallinen mies ja Niilo Närhi on tulossa Poriin Helluntaiseurakuntaan ??
Rakkaat !!!!!!!!!!!!!!!! Karta tällaista tulta. Pahempaa tulta kun se mitä ovat saaneet kokea Ukrainassa . Koska tä tul16149Teemu paljastaa uuskarismaattisten touhua !!
Teemu Huovila · 1 pv · Jouko Nieminen - Karismaattisuus ja väärät profeetat ja hengellinen sokeutuminen youtube.com J1149Vieläkö Suomi turvaa naton vaikka näkee miten ukrainalle on käynyt.??
Rakkaat Suomalaiset !!! Ukrainan Pressa itkee ja vollottaa,,, että he lupasi sotilaista tukea , mutta missä auttaja Nato54148Minä pidän HänetTäysin Luotettava Rakkaat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Täysin Luotettava on meidän Herramme ja Jumala Jeesus Kristus !! Hän Voi ja tekee !! Tottakai koska on kirjoittanut että1147Missä minun Rakkaat rauha rajastavat Ystäväni jotka tekevät Jeesuksen Tahto ?
Elikkää Jumalan ja Isän Tahto ? Siis harvat ovat minun Ystäväni tänä päivänä ,, kun voi sulkea POIS suoraan ekumeniset3147Trump pitää ensisijasti huolta omista ja Usasta !!
Näin se lähtee ,, Ottakaa mallia Suomen päättäjät >> https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010995783.html7147Joku kirjoitti hyvin parantumisesta. !!!
Paranatumisesta jotain tietoja >>> Helluntalaisten, UskonSanalaisten jne. menestysteologien “parantumisihmeet”1147Mitä kaikea saa meidän katse pois GCM sopimuksesta. ?
Ainakin GPS skandaalin ja mitäs muuta ? Juu metsäpalo Kaliforniassa. Jaa Dieselvero jupakka ja keskustelu. Rötösherroje5146