Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. HÄNELLÄ ON ANNETTAVA !!! HÄN JOKA SANO MINÄ VOIN..

Muistan että eräs munkki Savonarola oli saanut Jumalalta niin valtava Herätyksen , että Pyhä Henki antoi hänen ympäri sy
    Helluntailaisuus
    0
    72
  2. Myyty synnin alle vai ostettu vapaiksi ??

Tosiasiat täytyy sanoa suoraan ja toivoa että kirkko ja seurakunnat tulee ulos harhoista missä he elävät liberaalisen ha
    Kristinusko
    21
    72
  3. Onko Helluntailaiset koko ja Oikea Evankeliumia ?

Tässä opettaa Jeesus teille Rakkaat Evankeliumia ! Hyvä ja Rakkaudellinen Sana niille jotka ymmärtää vertauskuvat ja pan
    Helluntailaisuus
    14
    72
  4. Kriterit ja hedelmät ovat nämät !!

Päästäkseen perille ja taivaaseen. !!!! Eivoi olla voimateot ja riivajien ulosajaminen. Ei edes sairaitten paraminen ta
    Luterilaisuus
    1
    72
  5. Tunnustan minun syntini.

Himo kiehtoo ja vie ! Rakkaat rukoilijat ! Pyytäkää Isä Jeesuksen Nimessä että Hänen Voimansa tulisi näkyviin minun syn
    Rukoukset
    0
    72
  6. Löytyiskö Luterilaiselle Puhdistusta Kirkkosta ???

Luuk.5 30 Niin fariseukset ja heidän kirjanoppineensa napisivat hänen opetuslapsiansa vastaan ja sanoivat: "Miksi te syö
    Luterilaisuus
    20
    71
  7. Ihmellinen Hän on !!!

Kun Herran Henki valtaa minua niin Profetoin ? Onko käynnyt niin sinulle ? https://www.youtube.com/watch?v=a58ig7A7Sjk
    Luterilaisuus
    4
    71
  8. Unkarian presidentti sanoi hyvin !!

Meillä on oma kultuuri jossa on oma Kristinuskonto . Musliimit ei voi vaatia että me luovutaan meidän uskonnosta. Su
    Maailman menoa
    33
    71
  9. Muistatteko että olen varoittanut että synti tuottaa m.m. tämän . ??

Tämän >> https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008626884.html
    Helluntailaisuus
    12
    71
  10. Mitä ja mistä Jeesus osti omalla verellä ja elämällä ihminen ??

Onko Uuskarismaattinen käsitys etä ihminen ei ostettu vapaiksi ? Vai mistä on tullut tuo epäraamattullinen käsitys? Kosk
    Helluntailaisuus
    34
    71
  11. Milloin ainoana syntien tekemisen puolustusta loppuu ???

Meitä on kutsuttuu Pyhittymään !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Room. 6:22 Mutta nyt, kun olette synnis
    Helluntailaisuus
    27
    71
  12. Mietin Todella !!!!!!!

Että ehkä ei Jumala halua enää kirjoittaa teille jotka haluavat synneissä elää ? Ehkä Hän halua hukutta teitä niinkuin
    Helluntailaisuus
    0
    70
  13. Rakkaat Luterilaiset !!!!!!!!!!!!

Oletteko löytäneet ????????????????????????????? Synninpoistaja ja Vapauttaja niin että voitte sanoa että olette Taivas
    Luterilaisuus
    40
    70
  14. Maailman hiiret !!

Maailma yrittää pelastaa hiiret joka tuhoa ihmiset. No ei mitään uutta että maailma on tullut mielisairaaksi !!! https
    Maailman menoa
    2
    70
  15. Helluntailainen Puhdistus. Mistä löytyy ???

Luuk.5 30 Niin fariseukset ja heidän kirjanoppineensa napisivat hänen opetuslapsiansa vastaan ja sanoivat: "Miksi te syö
    Helluntailaisuus
    2
    70
  16. No Putin ei ole sitten vielä kiire tänne estämään Naton tuloa atomipommeilla

>> Eduskunta kävi yhtenäisyyttä ja synkkää huolta huokuvan keskustelun turvallisuuspoliittisesta tilanteesta. Usei
    Maailman menoa
    3
    70
  17. Galluppi !!!!

Tulisiko Rakas malliesimerkki puhdistua että hän pääsee Taivaaseen, jos hänet ei vielä Jeesus ole puhdistunut ? Helppo
    Helluntailaisuus
    15
    70
  18. Jumalan Galluppi Harhanjohtajista !!!!

Jumalan Galluppi ! Siis joutuuko harhaanjohtajat vastuuseen koska eivät halua häiritä niin sanotut ystävät omassa seura
    Luterilaisuus
    24
    70
  19. Maailmalla on meno päällä helvettiin !!

Mutta menkööt !! En ole vastuussa tästä. Olen varoittanut ettei tulis Leikkiä Isä meidän Kanssa joka Olet Taivaassa ja P
    Maailman menoa
    2
    69
  20. Galluppi !!! Josta Helluntailaiset tykkää!

Tutkitaan mistä Helluntaisuus on kotoisin? A perkeleestä ? B osittain Jumalasta ? C kokonaan Jumalasta. ? Hellunta
    Helluntailaisuus
    16
    69