Savis

Aloituksia
1068
Kommenttia
10897
Järkyttävä tilanne kirkkoissa, ympäri maailma.
One Waystä , Saviskin olis heitetty ulos , jos Jumala mut sinne lihalliseen seurakuntaan olis johdattanut. Mutta parem4473Niilo Ylivainio..
Jumalan Galluppi Mitä mieltä olette Niilo Ylivainiosta? Monet ovat jotka pidetään että liikutti okkultismia voimia ylti63471Mietin että meinaako Haavisto tehdä Suomi kokonaan homomaaksi ?
Niin että joutuu vankilaan jos sano että homo on epänormaali tila. Laki jonka Pride tekvät Setan kanssa väittää sitt66461GCM sopimus ?
Nyt kun GCM menee läpi niin pääseekö pakolaisena Israeliin ?? Vai pitääkö lähteä Austraaliin. Voiko joku kysyä PM-ltä !!26456Galluppi !!
Joka etsi Jumalisuutta joutuu Vainoon kertoo Pyhä Raamattu minulle. Miten käy niille jotka eivät etsii Jumalisuutta ??27456Siis eikö ole sitten enää teidän Pyhässä raamatussanne rakkaat? Käskyn tehkää parannusta synneistä?
Lukeeko käskyn ?? Jos kerran sanotte että meinaatte ja pitää , pysyä synneissä suuressa liberaalis armossa? Tai valearm54454Lihallinen halu. Minä minä haluan herätystä.
Ei siinä että ihminen halua lihassa että Herätys alkaa Helsingissa , Turussa tai vaikka Kuopiossa että se siellä alkaisi21451Uuden Testamenttin kaste !!!
Matt. 3:11 Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka ke30448Opettaako todella Pyhä Raamattu ,, että uskova on syntinen Taivassa?
Että hän mukamas veisi mukaan syntiä Taivaaseen ? Näyttä missä lukee ja näytetetään että on syntiä Taivassa? Että uskov67445Helluntaipastori . helluntaihomo ja transnainen , kävelevät kirkkoon
Tässä missä ajassa eletään >> https://www.youtube.com/watch?v=kbr5_VVs3IY Ja pride ja Seta on tietysti tyytycäisi23442Oletko rikas mietin ?
Onko täällä joku rikas sisäisesti, että hän omistaa puhtautta, pyhyyttä, täydellinen Rakkaus, nuhteetonta ELÄMÄ !!!!!!32436Rakkaat !!! Olen hyvin , hyvin huolissaan teistä lihassa olevat !!
Yksi niistä suurimmista valheet ja exytykset ovat eläkää ja nautikaa lihassa ! Ihminen tulis elää kropassa , siis kehos34433Sinun Lihallinen Tahto ei ole koskaan Jumalasta !!!
Oletko koskaan ajatellut että Jumala voi väsyä sinun oma tahtosi pyytämistä Hänen edessä , joka tuottaa iankaikkinen kuo48432Suoi on Kristinuskon maa , eikä musliimien maa.
Luovutettamista Kristinuskon opetuksesta kouluissa ? Takoittaa ja on sama kuin koulut luovuittaisi Suomen äidinkieli ope63424Jokos löysit Vapauden ?
Lars Wikstrom Vapaus ei ole se , että olet vapa elää synnissä ja tehdä niin paljon synnissä kun sielusi sietää jonkun ih45415Profetia joka on toteutumassa synnin tähden joka vaine enemmän ja enemmän valtaa seurakunnat ja kirk
Olisko joku 1900 luvun alkupuolella että homot sexi ja haureus arvostetaan niin laajasti maailmassa ja että uskovat ja s4415Saatankin tietää e5ttä on hänelle vaarallista jos joku rukoilee.
Nopeammin joutuu helvettiin.0410Galluppi !!
Mikä on tullut ja ollut yli sata vuotta esteenä Herätykseen ettei Herra voi antaa Herätyksen maailmassa ??29407Oletko valmiitaa ?? 250 milj maahanmuuttajia odottaa pääsyy Eurooppaan.
Elikkä sopimuksen . Tämä asiakirja allekirjoitetaan Marokossa 11.12.2018. Jos GCM-sopimus allekirjoitetaan, saa jokainen23402Kuoli lintuinfluenssaan ????
Olisko nyt käynyt niin että Jumala on vastannut mun toiveen , että nuo hanheet kuolevat lintuinfluenssaan , jotka paskoo21402