Savis

Aloituksia
1069
Kommenttia
10890
Tv -7 on saastainen pohja ja on täynnä kakka tuotteita sekasillipadassa .
Mutta hujjavat katsojat silleen , että sekaan on laitettu ihan hyviäkin ohjelmia sillä hengellä jonka ohjataan tuon Tv-729450Siis eikö ole sitten enää teidän Pyhässä raamatussanne rakkaat? Käskyn tehkää parannusta synneistä?
Lukeeko käskyn ?? Jos kerran sanotte että meinaatte ja pitää , pysyä synneissä suuressa liberaalis armossa? Tai valearm54448Lihallinen halu. Minä minä haluan herätystä.
Ei siinä että ihminen halua lihassa että Herätys alkaa Helsingissa , Turussa tai vaikka Kuopiossa että se siellä alkaisi21443Uuden Testamenttin kaste !!!
Matt. 3:11 Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka ke30443Rakkaat !!! Olen hyvin , hyvin huolissaan teistä !!
Ja teidän syntielämä joka hoidatte pyytämällä synnit anteeksi Jumalalta !! Onko Jumala todella sanonut Pyhässä Raamatus40441Opettaako todella Pyhä Raamattu ,, että uskova on syntinen Taivassa?
Että hän mukamas veisi mukaan syntiä Taivaaseen ? Näyttä missä lukee ja näytetetään että on syntiä Taivassa? Että uskov67438Helluntaipastori . helluntaihomo ja transnainen , kävelevät kirkkoon
Tässä missä ajassa eletään >> https://www.youtube.com/watch?v=kbr5_VVs3IY Ja pride ja Seta on tietysti tyytycäisi23435Niilo Ylivainio..
Jumalan Galluppi Mitä mieltä olette Niilo Ylivainiosta? Monet ovat jotka pidetään että liikutti okkultismia voimia ylti63426Järkyttävä tilanne kirkkoissa, ympäri maailma.
One Waystä , Saviskin olis heitetty ulos , jos Jumala mut sinne lihalliseen seurakuntaan olis johdattanut. Mutta parem4425Sinun Lihallinen Tahto ei ole koskaan Jumalasta !!!
Oletko koskaan ajatellut että Jumala voi väsyä sinun oma tahtosi pyytämistä Hänen edessä , joka tuottaa iankaikkinen kuo48423Suoi on Kristinuskon maa , eikä musliimien maa.
Luovutettamista Kristinuskon opetuksesta kouluissa ? Takoittaa ja on sama kuin koulut luovuittaisi Suomen äidinkieli ope63413Jokos löysit Vapauden ?
Lars Wikstrom Vapaus ei ole se , että olet vapa elää synnissä ja tehdä niin paljon synnissä kun sielusi sietää jonkun ih45411Oletko rikas mietin ?
Onko täällä joku rikas sisäisesti, että hän omistaa puhtautta, pyhyyttä, täydellinen Rakkaus, nuhteetonta ELÄMÄ !!!!!!32406Saatankin tietää e5ttä on hänelle vaarallista jos joku rukoilee.
Nopeammin joutuu helvettiin.0404Rakkaat !!! Olen hyvin , hyvin huolissaan teistä lihassa olevat !!
Yksi niistä suurimmista valheet ja exytykset ovat eläkää ja nautikaa lihassa ! Ihminen tulis elää kropassa , siis kehos34401Galluppi !!
Mikä on tullut ja ollut yli sata vuotta esteenä Herätykseen ettei Herra voi antaa Herätyksen maailmassa ??29401Oletko valmiitaa ?? 250 milj maahanmuuttajia odottaa pääsyy Eurooppaan.
Elikkä sopimuksen . Tämä asiakirja allekirjoitetaan Marokossa 11.12.2018. Jos GCM-sopimus allekirjoitetaan, saa jokainen23398Laitan siitä kasteesta ajatuksia joka pelastaa sinua.
? Jeesus toi Henki ja Tuli kaste ja Johannes toi vesikaste.. Mikä sinun mielestä pelastaa sinua? Se joka ylpeä pastori s59397Galluppi 1
Montako % tarvi puhdistua syntiä meistä,, että pääsemme Taivaaseen ? 5% 50% 100%33396Kuoli lintuinfluenssaan ????
Olisko nyt käynyt niin että Jumala on vastannut mun toiveen , että nuo hanheet kuolevat lintuinfluenssaan , jotka paskoo21394