Vapaa kuvaus

Aloituksia

1069

Kommenttia

10890

1. Tv -7 on saastainen pohja ja on täynnä kakka tuotteita sekasillipadassa .

Mutta hujjavat katsojat silleen , että sekaan on laitettu ihan hyviäkin ohjelmia sillä hengellä jonka ohjataan tuon Tv-7
    Helluntailaisuus
    29
    450
  2. Siis eikö ole sitten enää teidän Pyhässä raamatussanne rakkaat? Käskyn tehkää parannusta synneistä?

Lukeeko käskyn ?? Jos kerran sanotte että meinaatte ja pitää , pysyä synneissä suuressa liberaalis armossa? Tai valearm
    Luterilaisuus
    54
    448
  3. Lihallinen halu. Minä minä haluan herätystä.

Ei siinä että ihminen halua lihassa että Herätys alkaa Helsingissa , Turussa tai vaikka Kuopiossa että se siellä alkaisi
    Helluntailaisuus
    21
    443
  4. Uuden Testamenttin kaste !!!

Matt. 3:11 Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka ke
    Luterilaisuus
    30
    443
  5. Rakkaat !!! Olen hyvin , hyvin huolissaan teistä !!

Ja teidän syntielämä joka hoidatte pyytämällä synnit anteeksi Jumalalta !! Onko Jumala todella sanonut Pyhässä Raamatus
    Luterilaisuus
    40
    441
  6. Opettaako todella Pyhä Raamattu ,, että uskova on syntinen Taivassa?

Että hän mukamas veisi mukaan syntiä Taivaaseen ? Näyttä missä lukee ja näytetetään että on syntiä Taivassa? Että uskov
    Helluntailaisuus
    67
    438
  7. Helluntaipastori . helluntaihomo ja transnainen , kävelevät kirkkoon

Tässä missä ajassa eletään >> https://www.youtube.com/watch?v=kbr5_VVs3IY Ja pride ja Seta on tietysti tyytycäisi
    Helluntailaisuus
    23
    435
  8. Niilo Ylivainio..

Jumalan Galluppi Mitä mieltä olette Niilo Ylivainiosta? Monet ovat jotka pidetään että liikutti okkultismia voimia ylti
    Luterilaisuus
    63
    426
  9. Järkyttävä tilanne kirkkoissa, ympäri maailma.

One Waystä , Saviskin olis heitetty ulos , jos Jumala mut sinne lihalliseen seurakuntaan olis johdattanut. Mutta parem
    Vapaakirkko
    4
    425
  10. Sinun Lihallinen Tahto ei ole koskaan Jumalasta !!!

Oletko koskaan ajatellut että Jumala voi väsyä sinun oma tahtosi pyytämistä Hänen edessä , joka tuottaa iankaikkinen kuo
    Luterilaisuus
    48
    423
  11. Suoi on Kristinuskon maa , eikä musliimien maa.

Luovutettamista Kristinuskon opetuksesta kouluissa ? Takoittaa ja on sama kuin koulut luovuittaisi Suomen äidinkieli ope
    Maailman menoa
    63
    413
  12. Jokos löysit Vapauden ?

Lars Wikstrom Vapaus ei ole se , että olet vapa elää synnissä ja tehdä niin paljon synnissä kun sielusi sietää jonkun ih
    Helluntailaisuus
    45
    411
  13. Oletko rikas mietin ?

Onko täällä joku rikas sisäisesti, että hän omistaa puhtautta, pyhyyttä, täydellinen Rakkaus, nuhteetonta ELÄMÄ !!!!!!
    Helluntailaisuus
    32
    406
  14. 0
    404
  15. Rakkaat !!! Olen hyvin , hyvin huolissaan teistä lihassa olevat !!

Yksi niistä suurimmista valheet ja exytykset ovat eläkää ja nautikaa lihassa ! Ihminen tulis elää kropassa , siis kehos
    Luterilaisuus
    34
    401
  16. Galluppi !!

Mikä on tullut ja ollut yli sata vuotta esteenä Herätykseen ettei Herra voi antaa Herätyksen maailmassa ??
    Helluntailaisuus
    29
    401
  17. Oletko valmiitaa ?? 250 milj maahanmuuttajia odottaa pääsyy Eurooppaan.

Elikkä sopimuksen . Tämä asiakirja allekirjoitetaan Marokossa 11.12.2018. Jos GCM-sopimus allekirjoitetaan, saa jokainen
    Maailman menoa
    23
    398
  18. Laitan siitä kasteesta ajatuksia joka pelastaa sinua.

? Jeesus toi Henki ja Tuli kaste ja Johannes toi vesikaste.. Mikä sinun mielestä pelastaa sinua? Se joka ylpeä pastori s
    Luterilaisuus
    59
    397
  19. Galluppi 1

Montako % tarvi puhdistua syntiä meistä,, että pääsemme Taivaaseen ? 5% 50% 100%
    Helluntailaisuus
    33
    396
  20. Kuoli lintuinfluenssaan ????

Olisko nyt käynyt niin että Jumala on vastannut mun toiveen , että nuo hanheet kuolevat lintuinfluenssaan , jotka paskoo
    Maailman menoa
    21
    394