Savis

Aloituksia
1069
Kommenttia
10890
Mehän taistellaan antikristuksien vastaan, jotka tahtovat viedä sapattin kautta uskovia Lain alle.
Siis suoraan helvettiin . Niinkuin Pyhä Raamattu kertoo meille >> Veli kertoo sen hyvin tässä >>> sapa21237Irti vaan Eu-ta ja Suomi perään..
Swexit-äänestys Ruotsissa jo syksyn vaalien jälkeen? "EU on korruptiorinki ja hyödytön rahareikä"14233Rakkaat ateistit jonka Jeesus ja minä niiiiiiin paljon rakastaa.
Oikein Hyvä menettää vuosi meillä oli !!! Tulevassa tai tulevasta tietää vain Jumala ja sitä ei juhlitaan ennenkuin se22231Oliko Jeesus Kristus väärässä kun sanoi rakasta vihollinen ?
Oliko Corrie Ten Boom väärässä kun antoi anteeksi kiduttajalle ja murhajalle vanginvartijalle, joka oli tullut uskoon ku113231Missä Raamatussa on mainittu nato ja että Jumala antaisi Suomelle apua siitä k
Kiitos että valaiset minua siitä. Nato joka pelkkurimasti jätti Ukrainan Presidentti pulassako ? Sekö olis Jumalasta4227Onko Helluntai Jeesuksen oikea nimi? Kait jokainen tietää että Hän ON Seurakunta ?
Ette kai vaan pilkkaa Jeesusta ? Ei kait Hänen nimi ole helluntai, vapa,river,katollinen,orttodox,advent,metodist,baptis3224Galluppi !! Yx niistä tärkeimmistä Pyhästä !!
Raamatusta !!!! Siiiis >> Missä kerrotaan minkälainen ihminen muuttuu kun hänet kastetaan Pyhässä Hengessä jaTules16221- 11220
Petri Paavola kirjoitti hyvin !!
Shekina eksytys viimeinen osa 10 Äärikarismaattisuuden, eli väärän karismaattisuuden parissa, jotkut puhuvat ja opettav10219Rakkaat Facelaiset ! Muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuv
Neuvonut ja opettanut teitä Ristinkuoleman Tiestä mihin se johdattaa !! En ole enää vastuussa teistä enää. Surullisena3218Paavali opetti mistä Jumalan Voima tulee meihiin..
Paavali sanoi että Jumalan Voima tulee kuoleman kautta meihiin. Hän luo meissä Uutta >> kuolemalla tappamalla kaik16217Hei me eletään 2000 luvulla . Eikä 1800 jossain takahikissä käsityksissä.
Maailma pitää kiinni alkuräjähdyksestä vaikka hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Tiedemiehet ovat kerta toisen2216Ruotsi sodassa !!
Irak on mennyt Ruotsin maanperällä sotmaan . https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009735706.html5214Benny Hinn halua kaikki seurata ? Vaikka tie johta
Helvettiin! Mauno Mattila 21. syyskuuta kello 23:44 · BENNY HINNIN VELJENPOIKA Costi Hinnillä on mielenkiintoinen todi6212Galluppi S . Niinkuin synnit !!
Voiko uskovat saada synnit pois elämästä ? Helppo vastata>>> Kyllä tai ei !!17208Mika Yrjölä ? Miten voit kun rakastat Hillsong ??????
Saalem on ottaneet vastaan >> Hillsong, Bethel, Jesus Culture, and Elevation .. Siis >> https://g3min.org/st11208VOI ! MIKSI Helluntaikirkkon ja Vapakirkkon opettajat eivät anna jäsenet ja uskovat saada
Kaste jonka Jeesus itse suorittaa? >> Matt. 3:11 Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun42208Kuka on oikeesti Juutalainen tänä päivänä ?
Ensiksi sanotaan näin >> Room 9 25 niinkuin hän myös Hoosean kirjassa sanoo: "Minä olen kutsuva kansakseni sen, j44206Kyllä Hän VOI !!! On Mahdollista että Hän tekee mahdoton mahdolliseksi.
Siis seurataan Hänet joka synnitön sua teke! Ja tottakai minuakin. !! Seurataan Hänet joka on tullut Poistamaan synnin9205Jos rakastat maahanmuuttajat niin kelpaat politiik
politiikkaan mukaan !! Mutta jos sä rakastat sun oma kansa enemmän kuin maahanmuuttajat !! Sä et kelpaa politiikkaan muk16203