Savis

Aloituksia
1068
Kommenttia
10897
Mehän taistellaan antikristuksien vastaan, jotka tahtovat viedä sapattin kautta uskovia Lain alle.
Siis suoraan helvettiin . Niinkuin Pyhä Raamattu kertoo meille >> Veli kertoo sen hyvin tässä >>> sapa21243Jouluevankeliumi syntisille. !!!!!
On syntynyt Poika joka on Jumala !! Hän on syntienpoistaja ja ne jotka uskoo niin , on mahdollisuus huomata omassa elämä24243"hautavoiteltu-mies"
"hautavoitelu-mies" Ben Fitzgerald tulossa Suomeen kesällä 2025. Rukoillaan, että estyisi.8239Irti vaan Eu-ta ja Suomi perään..
Swexit-äänestys Ruotsissa jo syksyn vaalien jälkeen? "EU on korruptiorinki ja hyödytön rahareikä"14239Rakkaat ateistit jonka Jeesus ja minä niiiiiiin paljon rakastaa.
Oikein Hyvä menettää vuosi meillä oli !!! Tulevassa tai tulevasta tietää vain Jumala ja sitä ei juhlitaan ennenkuin se22237Oliko Jeesus Kristus väärässä kun sanoi rakasta vihollinen ?
Oliko Corrie Ten Boom väärässä kun antoi anteeksi kiduttajalle ja murhajalle vanginvartijalle, joka oli tullut uskoon ku113236- 30233
Kyllä Hän VOI !!! On Mahdollista että Hän tekee mahdoton mahdolliseksi.
Siis seurataan Hänet joka synnitön sua teke! Ja tottakai minuakin. !! Seurataan Hänet joka on tullut Poistamaan synnin9229Rakkaat Ystävät ja muut rakkaat kaverit . Oletko yksi maailmassa vai yxi maailmasta??
Siis haetko sixpakki joka päivä ja Puolustatko itseä että olihan Paavalikin yksi heistä , että voisi olla heille rakas j24229Onko Helluntai Jeesuksen oikea nimi? Kait jokainen tietää että Hän ON Seurakunta ?
Ette kai vaan pilkkaa Jeesusta ? Ei kait Hänen nimi ole helluntai, vapa,river,katollinen,orttodox,advent,metodist,baptis3227Galluppi !! Yx niistä tärkeimmistä Pyhästä !!
Raamatusta !!!! Siiiis >> Missä kerrotaan minkälainen ihminen muuttuu kun hänet kastetaan Pyhässä Hengessä jaTules16227- 11227
Paavali opetti mistä Jumalan Voima tulee meihiin..
Paavali sanoi että Jumalan Voima tulee kuoleman kautta meihiin. Hän luo meissä Uutta >> kuolemalla tappamalla kaik16225Rakkaat Facelaiset ! Muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuv
Neuvonut ja opettanut teitä Ristinkuoleman Tiestä mihin se johdattaa !! En ole enää vastuussa teistä enää. Surullisena3224Hei me eletään 2000 luvulla . Eikä 1800 jossain takahikissä käsityksissä.
Maailma pitää kiinni alkuräjähdyksestä vaikka hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Tiedemiehet ovat kerta toisen2221Kuka on oikeesti Juutalainen tänä päivänä ?
Ensiksi sanotaan näin >> Room 9 25 niinkuin hän myös Hoosean kirjassa sanoo: "Minä olen kutsuva kansakseni sen, j44219Benny Hinn halua kaikki seurata ? Vaikka tie johta
Helvettiin! Mauno Mattila 21. syyskuuta kello 23:44 · BENNY HINNIN VELJENPOIKA Costi Hinnillä on mielenkiintoinen todi6218Ruotsi sodassa !!
Irak on mennyt Ruotsin maanperällä sotmaan . https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009735706.html5216Mika Yrjölä ? Miten voit kun rakastat Hillsong ??????
Saalem on ottaneet vastaan >> Hillsong, Bethel, Jesus Culture, and Elevation .. Siis >> https://g3min.org/st11215Helluntailaiset tietää Jumalan Tahtoa! Tieättekö te rakkaat Lutterilaiset??
Mutta ei Helluntailaiset lihassa vältämättä pääse antautumaan Jumalan Tahtoon ,, kun siihen tarvitaan Pyhä Henki ja pääs7214