Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko+Sinulla+känkkäränkkäpäivä,+kun+niin+negatiiviseen+sävyyn+kommentoit.
Enpähän+ole+peruutamista+miksikään+vaivaksi+valittanut,+ihan+muusta+oli+kysymys.
Mitä+tuohon+marmattamiseen+tulee,+taitaa+se+kuulua+ihan+muualta.
19.06.2019 21:37
Itsessä+ei+ole+punkkia+ollut,+eläimistä+niitä+on+nypitty,+ei+kylläkään+tänä+kesänä.
Niillä+on+kyllä+ne+punkkigeelit.
Kyitä+on+ollut+liikkeelä+tavallista+enemmän,+johtuu+vissiin+lämpimistä+keleistä.
19.06.2019 15:24
Siis+tarjous+tuli+puhelimitse,+jossa+puhuttiin+vain+5+kk+tarjousledestä+ja+tulleessa+laskussa+vasta+oli,+että+tilaus+jatkuu+automaattisesti,+ellei+sitä+peruuta.
Mielestäni+se+oli+pitänyt+mainita+myös+puhelimessa.
19.06.2019 14:56
Herkuttelu+menee+varmaan+grilliruuan+puolelle+enimmäkseen.
Ainakin+neljä+nuorta+on+tulossa.+Koiria+kolme.
Sitä+se+on,+saunomista,+uimista,+musiikkia,+olutta,+seurustelua.
Muorikin+mahtuu+mukaan.+Jos+en+omia+aikojani+mene+alamökille,+niin+pojantytär+kyllä+laittaa+tekstaria,+että+tule+mummu+tänne.
19.06.2019 12:50
Et+tainnut+ihan+ymmärtää+kommenttini+pointtia.
En+väittänyt+mitään,+etten+saisi+sitä+viittä+kuukautta+sillä+halvalla.
Eikä+hinta+ollut+kommenttini+asia,+vaan+se,+kun+kaupataan+viiden+kuukauden+tarjousta+ja+kun+lasku+tulee,+se+onkin+kestotilaus,+joka+täytyy+itse+peruuttaa.
Joka+sitten+pienellä+präntillä+ilmoitetaan+jossain+laskun+kulmassa.
19.06.2019 12:25
On+niin+vilkasta+tämä+kesätouhu,+etten+tosiaan+ole+tänne+paljon+ehtinyt,
Talvella+taa+suorastaan+´´asun´´+täällä.
19.06.2019 00:27
Jotenkin+vaan+en+ymmärrä+sitä,+että+lehteä+ei+voi+tilata+määräajaksi,+niinkuin+monasti+tarjouksissa+annetaan+ymmärtää.
Miksi+tilaus+on+muka+aina+jatkuva,+joka+erikseen+pitäisi+peruuttaa.
Miksi+sitten+suurin+kirjaimin+kerrotaan,+että+nyt+5kuukauden+tilaus+näin+ja+näin+halvalla,+kun+se+eikuitenkaan+ole+5+kuukauden+tilaus,+vaan+sitten+pitääkin+perua+tilaus.
Minusta+se+on+huijausta.
19.06.2019 00:11
Autolla+liikkuessani+myös+minua+ärsyttää+nuo+viimeheken+vilkuttajat.
Liikenne+sujuisi+paljon+juohevammin,+kun+vilkkua+käytettäisiin+mieluummin+ajoissa,+kun+myöhemmin.
18.06.2019 23:57
Se+on+sillai,+että+kun+teki+ikänsä+kaiken+vuorotyötä,+ei+ollut+juhanusta+,+eikä+joulua,+aina+melkein+oli+töissä,+kymmenet+vudet.
Lapsuudesta+muistan,+että+tuotiin+juhannuskoivut+rapunpieleen.+Tehtiin+myös+ns.+lehtimaja.
18.06.2019 23:30
Olen+autoliiton+jäsen+ollut++kymmeniä+vuosia.+Olen+käynyt+liukkaankelin+kurssit,+pimeän+ajokurssit,+taloudellisen+ajon+kurssit+nuornepana.
Nykyään+ajan+vähän,+mutta+en+hötkyile,+minulla+on+aikaa+odottaa.
Tänään+juuri+sattui+tilanne,+olin+menossa+suoraan+ja+vastaantulija+oli+kääntymässä+vasemmalle.+Molemmat+tulimme+kolmion+takaa,+joten+minulla+oli+etuajo-oikeus,+mutta+yleensä+minun+intuitioni+toimii+ja+sanoo+varo!
No+löin+jarrut+kiinni,+hän+meni+ja+kääntyi+vasemmalle+edestäni.
Ei+siinä+mitään+,+kaikillehan+meille+virheitä+sattuu.
18.06.2019 23:06
Olen+tuota+siitepölysiivousta+tehnyt+pari+kolme+tuntia.+Ihan+vesiletkulla+suihkuttaen,+suuremmaksi+osaksi.
En+muista,+että+tällaista+siitepölyn+kasaantumista+olisisi+tapahtunut+vuosikausiin,+vaikka+jo+monena+vuonna+olen+tähän+aikaan+vuodesta+täällä+maalla+ollut.
Sadekuurotkaan+eivät+paljon+auttaneet,+sitä+oli+niin+paljon.
Itse+olen+eteläisessä+keski-Suomessa.
21.05.2019 22:25
Voikukkahan+on+ihan+syötävää.+Pienet+lehdet+ovat+hyvää+salaattiainesta.+
Nyt+täällä+on+mehiläisiä+ja+ampiaisia+ollut+runsaasti,+jostain+niitä+tulee+sisällekin+joka+päivä.
Kun+jonkun+oven+aukaisee,+ampiainen+on+vastassa.
Kun+maalasin+terassilla+penkkiä,+jatkuvasti+ampiaisia+pörräsi+ympärillä.
Kerroin+jo+jossain,+että,++mehiläinen+pisti+jalkaan.
Minun+mutuni+on,+että+ovat+taas+lisääntyneet.
Pari+kolme+vuotta+sitten+olin+huolissani,+kun+niitä+näytti+kuolevan+tuosta+vaan.+Raatoja+pitkin+pihaa.
Minä+en+kiiruhda+voikukkia+hävittämään,+kaksi+kukkii+nyt+pihassa.
21.05.2019 21:44
Minulla+on+sama+mainoksen+esto.+Silti+jokin+aika+sitten,+joka+välissä+oli+lehtimainontaa.+No+se+loppui.
Nyt+on+taas+tätä+Seiskamainontaa.
21.05.2019 21:26
Ei+ehkä+tuo+neljäkään+riitä,+jos+maailman+väkiluku+jatkaa+kasvuaan.
Joskus+mainitsin+toisella+palstalla+siitä,+kun+EU+puuhaa+jotain+säännöstöä,+että+koneiden+käyttöikää+pitää+pidentää.
Nykyäänkään,+kun+monet+tuppaavat+hajoamaan+takuuajan+mentyä.
Niinhän+sitä+jo+1900-luvun+alkupuolella+hehkulamppujen+ja+nailonsukkien+laatua+piti+heikentää,+että+kauppa+käy.
Väliin+tuntuu+toivottomalta,+kun+uutta+älykännyä+ja+tablettia+pukkaa,+mainokset+pyörii+kaikkialla.+Osta,+osta,+että+olet+trendikäs.
Sodan+jälkeenkin+oli+paljon+kiertotaloutta+ja+jakamistaloutta,+nyt+ne+ovat+alkaneet+uuteen+nousuun,+mikä+on+minusta+hyvä.
21.05.2019 15:15
Tulipa+mieleen,+kun+nuorin+pojanpoika+oli+joku+6-7+vuotta+vanha+(15v+sitten),+oltiin+täällä+mökillä+ja+yks+kaks+huomattiin,+että+missäs+se+poika+on.
Kauhea+hyörinä+alkoi,+toiset+juoksi,+isänsä++lähti+autolla+tietä+tarkastaan.
Rantaan+meno+yksin+oli+kielletty,+mutta+siellähän+se+poika+seisoi,+yli+kilon+hauki+vieressään.
Oli+halunnut+mennä+ongelle.
21.05.2019 14:50
Nykyäänhän+jätteillämme+tehdään+bisnestä+lisääntyvässä+määrin.
Tlanne+alkaa+olla+nurinkurinen,+kun+joudumme+antamaan+jätteemme+ilmaiseksi+bisneskäyttöön+ja+vielä+jätemaksun+muodossa+maksamaan+niitten+kuljetuksesta.
21.05.2019 14:38
Katselen+nytkin,+mutta+kun+pitää+touhuta+aina+jotain+muuta+siinä+sivussa,+kuten+nyt+maksoin+tällä+laskuja.
Sitten+huomasin,+että+laitoin+yhden+laskun+summaksi+1870+euroa+vaikka+pitä+laittaa+18,70.
Ehdin+sen+jo+varmistaa.+Onneksi+avasin+sen+uudestaan,+siellä+oli+kohta,+poista+maksu.
Huokaisin+helpotuksesta.
Hyvin+ne+nyt+pyörittää.
21.05.2019 14:17
Tänään+oli+kyllä+oikein+siitepölyn+leviämispäivä.
Lasipöydän+pinta+oli+ihan+keltaisena.+Terasseja+lakaisin,+ihan+keltaisena.
Juuri+eilen+siivosin+ulkopaikkoja+ja+tänään+ne+olivat+kaikki+siitepölyn+peitossa.
Kun+esim.+laskin+ulkona+terassipöydälle+kännyn,+hetken+päästä+se+oli+siitepölyn+peitossa.
Itse+en+ole+allerginen,+mutta+porukassammekin+on+allergiaa.
Terasseilla+kyllä+sade+huuhtelee+sitten+aika+hyvin.
Tuolla+isolla+terassilla+sitten+on+pumppu+järvessä,+josta+vettä+nostetaan,+on+helppo+huuhtoa+mitä+vaan.
Eihän+mitkään+pölyt+ole+kamala+ongelma,+ongelmaa+syntyy+silloin,+jos+on+allergiaa.
Nekin+asiat+ovat+hallittavissa.
19.05.2019 23:15
Sanoppa+muuta!
Sitten+vielä+väittävät,+että+ovat+muka+kuuhunkin+lentäneet.
Silkkaa+huijausta+kaikki,+jossain+saharassa+kuvattu+koko+juttu.Tehty+sinne+vaan+jotain+kraatereita.+Niin+se+on!
Ja+sitten+jo+++myydään+jotain+avaruusmatkoja,++huijausta.
19.05.2019 22:57
Totta+nautinto+se+on.
Viime+viikonloppuna+kun+kaksi+nuorta+paria+oli+alamökillä,+niin+yksi+nuori+mies+jo+uskaltautui+saunasta+järveen,+vaikka+vesi+vielä+kylmää.
No+nuorena+ei+vielä+ole+sitä+pelkoa,+kuin+tällaisella+vanhalla+verenpainetautisella,+että+ei+niin+radikaalisti+uskalla,+kuin+ennen+vanhaan.
Niin+tuota+jäin+miettimään,+että+siellä+Helsingissä+on+kaikki+niin+kallista,+ainakin+jos+tiedotusvälineitä+on+uskominen.
19.05.2019 22:50
2 / 191