Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
meillä+ainakin+on+rapussakin+kuuma,+ei+passaa+ovea+sinne+avata.
24.07.2018 15:13
"Kun+sattuu+sairauksia+ja+eroja,+lapseton+täti+kutsutaan+itsensäselvyytenä+paikalle.
Tunneiksi,+päiviksi,+viikoiksi."
eikö+tämä+täti+itse+ole+työssä+lainkaan+kun+viikoiksi+ehtii?+millä+hän+elantonsa+hankkii,+yhteiskunnan+avustuksillako?+kyllä+tuollainen+loisiva+joutotäti+joutaa+tulevia+veronmaksajia+hoitamaan+jos+ei+muuta+tärkeämpää+hänellä+ole.+itse+en+tiedä+olisinko+uskaltanut+lapsiani+tuollaisen+tädin+hoitoon+uskoa.
23.05.2018 14:45
superkauniiksi+ja+huitsin+komeaksi+en+heitä+sanoisi,+mutta+ovat+mukavan+näköisiä+nuoria+aikuisia,++lehdessä+mainittiin+tänäään,+että+äiti+saattaa+morsiamen+kirkkoon,+isän+osallistumisesta+häiden+suhteen+ei+lehdellä+ollut+tietoa.+saatan+katsoa+tai+sitten+en,+riippuu+mitä+kivaa+lauantaina+on+tarjolla+ulkona+tai+sisällä.
17.05.2018 17:41
Rantahotellissa+ja+Kätilöissä+ei+keskeltä+aloittaminen+mielestäni+ole+hankalaa,+sarja+ei+ole+samalla+tavalla+yksi+pitkä+kaudesta+toiseen+jatkuva+kertomus+kuten+monissa+muissa+sarjoissa.+Tottakai+on+kiva+katsoa+alusta+asti,+henkilöt+tulevat+tutuiksi.
15.05.2018 16:16
Rantahotellista+alkoi+juuri+uudet+jaksot+YLE+Teemalta+ja+Kutsukaa+kätilö+TV+2:lta+aloitti+myös+uusilla+jaksoilla,+Missä+kuljimme+kerran+YLE+Teema+alkoi.+Areenasta+näkee+jo+esitetyt+jaksot,+pääsee+perille+missä+mennään.+Nämä+Yleltä,+myös+muilta+kanavilta+tulee+kyllä+uusiakin+sarjoja.+En+tässä+ala+enempää+luettelemaan+kun+en+tiedä+mistä+tykkäät,+pitää+vain+pysyä+"hereillä"+ohjelmatarjonnasta.+Minä+en+kesällä+innostu+paljoa+telkkaria+tuijottamaan,+mutta+onneksi+mielenkiintoiset+sarjat+ja+muut+ohjelmat+voi+tallentaa+tulevia+pimeitä+päiviä+varten.
15.05.2018 15:23
aina+voi+kuvitella+olevansa+muita+tietävämpi.............
14.05.2018 08:58
naimisiinmennessäni+otin+kaksoisnimen,+pidin+siis+myös+tyttönimeni.+erotessani+vaihdoin+takaisin+tyttönimeen,+muutos+ei+ollut+suuri,+sen+kun+"pudotin"+ex-mieheni+sukunimen+pois+omani+perästä,+toki+viralliset+kiemurat+ja+paperien+vaihdot+veivät+oman+aikansa.+vaihdoin+myös+lasteni+sukunimet+tyttönimelleni,+jotta+ollaan+koko+perhe+samalla+nimellä,+siihen+tarvitsin+tietenkin+ex-mieheni+suostumuksen.
09.05.2018 19:46
taitaa+vaatia+älypuhelimen+jota+ei+minulla+ole..............vanhaan+näppäinnokiaankin+saa+kyllä+tekstiviestiryhmiä+perustettua,+ajanee+saman+asian
09.05.2018 07:26
se+on+ihan+sama+mitä+kukin+päällänsä+pitää,+mun+ei+tarvitse+kyttäillä+toisten+pukeutumista.
09.05.2018 07:25
olin+vielä+suht+nuori+kun+äitini+kuoli+34+vuotta+sitten,+hauta+on+kaukana+asuinpaikastani,+joten+mielessäni+muistan+äitiä,+en+konkreettisesti.+muistan+tosin+äitiä+useasti+ilman+mitään+muistopäivää,+monet+arkiset+asiat+tuovat+äidin+mieleen.+monesti+on+elämän+myrskyissä+"ollut+äitiä+ikävä"+kuten+sanotaan+ja+ihan+oikeasti.
perheessäni+on+aina+vietetty+äitienpäivää,+ei+mitenkään+suuresti,+mutta+vaikka+kukkia+metsästä+tuoden.+se+lämmitti+äitini+mieltä+ja+niin+minunkin,+lapseni+ovat+jatkaneet+perinnettä.+poika+on++tänä+vuonna+kutsunut+äitinsä+ja+anoppinsa+perheeseensä+äitienpäiväkahville,+siellä+sitten+hän+keittää+kahvit+kolmelle+äidille,+yhtenä+äitinä+siis+hänen+vaimonsa.
08.05.2018 08:32
Tähtien+sota+-elokuvien+musiikki+saa+ihokarvat+pystyyn.
07.05.2018 16:39
minulla+on+useita+käsi/olkalaukkuja+joita+käytän+mielialan/tarkoituksen/vuodenajan+mukaisesti.+en+osta+enkä+halua+merkistä+maksaa,+vaan+laukun+kuosi+ja+malli+määrää+valinnan.+itselläni+on+myös+pari+++++rannelaukkua,+ne+ovat+käteviä+jos+ei+ole+paljoa+tavaraa+mukana+ja+rannelaukkua+suosittelen+myös+miehille,+mikäli+sellainen+jostain+löytyy,+ei+ole++kovin+tavallinen.+poikani+käyttää+kevyttä+olkalaukkua,+se+ei+ole+miehellä+yhtään+hassu+tai+naisellinen,+malli+ja+kuosi+ratkaisee.+vyölaukut+ovat+mielestäni+kamalia,+mutta+kukin+tvallaan,+onneksi+eivät+ole+enää+muodissa.
07.05.2018 08:53
aloittajahan+tarkoitti+juuri+ansiotyötä,+kotiaskareet+,+oli+ne+miten+isoja+tahansa,+ovat+erikseen.
06.05.2018 16:02
olen+samaa+mieltä,+työt+on+tehty+kun+on+eläkkeelle+päästy.
06.05.2018 09:37
mihin+eläkeläinen+tarvitsee+te-toimistoa?+no+ei+yhtään+mihinkään,+oma+aktiivisuus+auttaa+jos+töitä+haluaa+vielä+tehdä,+omalla+aktviivisuudella+työnantajiin+päin+ne+nuoretkin+työtä+saavat.
05.05.2018 23:39
vastasin+aloittajalle,+pysyn+yleensä+aloittajan+aiheessa,+en+häröile+kysymyksilläni+muihin+suuntiin.
05.05.2018 15:01
naljailijat+"vesittää"+turhan+usein+hyvänkin+ketjun.
05.05.2018 11:51
eihän+sitä+voi+muistaa+kuinka+monissa+hautajaisissa+on+ollut,+tähän+ikään+mennessä+on+matkanvarrelle+hautajaisia+kertynyt+jo+melkoinen+määrä.+
hautajaisten+järjestelyihin+olen+osallistunut+kahdesti,+omien+vanhempieni+kohdalla+ja+minusta+se+kaiken+surun+keskellä+oli+kunniatehtävä.+
aloittaja+vaikuttaa+hieman+katkeralta+kun+on+joutunut+mukaan+järjestelyihin+ja+"kaikki+on+kaatunut+hänen+niskaan",+sitä+en+oikein+ymmärrä.++jos+noissa+järjestelyissä+on+parhaat+eläkevuodet+menneet,+lienee+hautajaisia+ollut+liukuhihnalla+enemmän+kuin+muutamat.
05.05.2018 09:01
mitäs+nuo+sinulta+ovat+ryöstäneet,+minulta+eivät+onneksi+ole+ottaneet,+jos+eivät+antaneetkaan.
01.05.2018 19:13
keskiaikamarkkinat+Turussa+tai+Hämeenlinnassa+on+jokakesäinen+"must"+tapahtuma.+Savonlinnan+oopperajuhlilla+olisi+kiva+myös+käydä,+vielä+en+ole+lippua+varannut,+joten+saattaa+olla+jo+liian+myöhäistä.+Kaustisen+kansanmusiikkijuhlille+olen+mielinyt+monena+kesänä,+nuorempana+tuli+käytyä+monta+kertaa.+täällä+pk-seudulla+riittää+monenlaista+pienempää+tapahtumaa+pitkin+kesää,+niihin+ei+paljoa+suunnitelmia+tarvitse+tehdä,+senkun+menee+mukaan+vain.
01.05.2018 11:35
13 / 32