santtu_1975X

Aloituksia
89
Kommenttia
4668
Mitkä olisi Fat:iin paremmat renkaat talveksi?
Nykyään fat:ssä alla Schwalben Jumbi Jimit kokoa 26*4.0, ovat kevyet ja hyvin rullaavat yleisrenkaat monenlaiseen käyttö22681Matkatoimistojen äkkilähdöt (lentopaikat) Thaimaa
Itselläni oli tarkoitus että seuraava Thaimaan matkani olisi aikaisintaan vasta Toukokuussa (viisi viikkoa sitten palasi25639Auton vuokraus
Nyt on seuraavat Thaimaan lennot ostettuna Lokakuulle. Oli ensin tarkoitus että lähden yksin taasen Moottoripyörällä kie42635Urheilukello pyöräilyyn
Olisiko ehdottaa hyviä urheilukelloja pyöräilyä silmälläpitäen. Pitäisi olla ainakin: Aktiivinen sykkeen seuranta (sekä10619Miksi vain lihasheikkoudesta kärsivät maastopyöräilevät talvella?
Nyt olisi siten provosoiva aloitus "lihasheikkousmiehelle" vastattavaksi. Olen taasen Saariselällä maastopyöräilemässä37616Mae Hong Son loop.
Nyt on sitten tuo otsikon mukainen kierto-ajelu Pohjois-Thaimaassa suoritettuna (reitti oli siis Chiang Mai - Doi Inthan10605Phuket Itärannikko
Tuli tälle Phuketin lomalle tehtyä hieman erilainen Hotellivalinta, etenkin sijainnillisesti ja otin Hotellin Phuketin I8573Yamaha X-Max 300
Olen parilla Aasian lomallani ajanut tuollaisella Yamahan X-Max 300cc skootterilla (yhteensä varmaan jonkin 500-600km) j2560Kokemuksia Udon Thanista
Eli Syys-Lokakuun vaihteessa olisi seuraava Thaimaan matka edessä, mutta kohde/kohteet vielä mietinnässä. Etelä-Thaimaas11547Ilokaasun käyttö baareissa.
Palasin äsken hotellille Khao san road:lta (nuorempien turistien suosima katu/alue Bangkokissa) ja huomasin siellä aivan6509Vielä on talvea jäljellä.
Tänä talvena on tullut postattua suhteellisen vähän talvisia ajokuvia (ainakin viime talveen verrattuna). Joten korjataa24479Doi Inthanon
Sunnuntaina olisi tosiaan seuraava Thaimaan matka edessä ja Bangkokista matka jatkuu Chiang Maihin, mistä käsin on sitte17459Sama auto, eri ajomäärä ja ensirekisteröinti. Mikä hintaero.
Autonvaihtoa miettimässä ja tuossa olisi nyt yksi automalli mielessä ostaa käytettynä. Tarjolla olisi kaksi varustukselt23448Hossa, sininen saavutus MTB reitti
Nyt taas menossa vajaan kolmen viikon syyskuun työmatka Lapissa ja maastopyörä luonnollisesti taas mukana. Tulee taas k5440Condojen kulunmuodostus
Tuossa jokunen aika sitten eräs hyvä ystäväni tiedusteli kiinnostustani lähteä mukaan "kimppaostoon" Thaimaalaista Condo1388Chiang Mai vs. Chiang Rai
Itselläni alkaa taas jossain vaiheessa tuo tulevan syksyn (matka ajoittunee jonnekkin Syys-Marraskuun tietämille, ja kes6385TUI ja Tjäreborg lomalennot Phuket/Krabi
Vaikka Lokakuussa viimeksi tuli oltua Thaimaan reissussa, niin taasen olen alkanut katselemaan "sillä silmällä" josko to6380Hissitolppa
Tuli tuossa viikko sitten hommattua talvi-ajoon "sähköfätti" (GZR Dominanc-e 2.0), jolla on nyt muutama metsälenkki tull3342Jousikeulan liukuputkien kunnostus
Tuli hankittua "projektilaatikkoon" (eli vielä ei ole tiedossa mihin pyörään olisi mahdollisesti menossa) käytetty, suh9331Hyvä päiväreissu moottoripyörällä Pattayalta.
Muutaman viikon päästä olisi edessä seuraava Thaimaan matka, siitä osan vietän Pattayalla. Vaikka olen Pattayalla(kin) o81292