santtu_1975X
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
2805
Doi Inthanon
Sunnuntaina olisi tosiaan seuraava Thaimaan matka edessä ja Bangkokista matka jatkuu Chiang Maihin, mistä käsin on sitte17434Ilokaasun käyttö baareissa.
Palasin äsken hotellille Khao san road:lta (nuorempien turistien suosima katu/alue Bangkokissa) ja huomasin siellä aivan6424Yamaha X-Max 300
Olen parilla Aasian lomallani ajanut tuollaisella Yamahan X-Max 300cc skootterilla (yhteensä varmaan jonkin 500-600km) j2400Condojen kulunmuodostus
Tuossa jokunen aika sitten eräs hyvä ystäväni tiedusteli kiinnostustani lähteä mukaan "kimppaostoon" Thaimaalaista Condo1372Chiang Mai vs. Chiang Rai
Itselläni alkaa taas jossain vaiheessa tuo tulevan syksyn (matka ajoittunee jonnekkin Syys-Marraskuun tietämille, ja kes6337Hissitolppa
Tuli tuossa viikko sitten hommattua talvi-ajoon "sähköfätti" (GZR Dominanc-e 2.0), jolla on nyt muutama metsälenkki tull3296TUI ja Tjäreborg lomalennot Phuket/Krabi
Vaikka Lokakuussa viimeksi tuli oltua Thaimaan reissussa, niin taasen olen alkanut katselemaan "sillä silmällä" josko to6287Hyvä päiväreissu moottoripyörällä Pattayalta.
Muutaman viikon päästä olisi edessä seuraava Thaimaan matka, siitä osan vietän Pattayalla. Vaikka olen Pattayalla(kin) o81259Shuvarnabhumin kentän tilanne
Tuli sitten viimein (kolme vuotta taukoa tuli Thaimaan matkoissa) otettua Bangkokin lennot tuonne parin viikon päähän.20233Thaimaan eteläisimmät maakunnat, vaarallisiako?
Olen nyt pienen hetken seuraillut noita matkatoimistojen äkkilähtöjä (siis niiden pelkkiä lentopaikkoja), joita on ollut13215Pyörän pesu, Pattaya.
Tuossa muutama tunti sitten Jomtienin suunnassa moottoripyörällä ajaessani sain sitten oikein kunnon sateen päälleni ja13209Thaimaan yrittäjien vastaamattomuus yhteydenottoihin.
Itselleni viimeviikolla varmistui tuo ensiviikon viikonloppuna alkavan lyhyen Thaimaan loman kohde (Phuket ja hotelli Pa6201Tahkon maastopyöräreitit Toukokuussa
Onko kenelläkään kokemusta siitä missä kunnossa Tahkon maastopyöräreitit ovat Toukokuun puolen välin jälkeen? Olisi viik6192Thaimaa ja liikenteen vaarallisuus.
Minulta on monasti kysytty Thaimaan vaarallisuudesta, johon olen lähinna aina vastannut että Thaimaa on turistille lähtö5186Skootteri ja mp-esittelyä Thaimaasta
Hieman suomalaisvoimin tehtyä skootteri ja moottoripyöräesittelyä Thaimaalaisessa Honda myymälässä, YuoTuben syövereistä5179Renkaiden vaihto maastopyörän.
Itselläni on maastopyörässäni (sähköavusteinen, jäykkäperäinen) ensiasennusrenkaina Schwalben, Smart Sam 27,5*2,25 renka8137Vaihtoehtoa Shimanon m592 takavaihtajalle
On tuota Shimanon yhdeksänavaihteista RD-m592 sgs takavaihtajaa (Deore sarjan vaihtaja) tullut metsässä muutamaan ottees13131Etujousitetun eMTB:n muokkaus pidemmille ajomatkoille soveltuvaksi
Nyt kun tuli hankittua viimekuussa tuo uusi, maastokäyttöön tarkoitettu täysjoustoinen sähköavusteinen pyörä, niin mieti21131Lentoja joille litteän maan kannattajat eivät uskalla lähteä??
Hieman Antarctikselle suuntautuvia lentoja, joita ei litteän maan kannattajien mukaan edes voi olla... Kuka litteään maa45128Flat Earth ja lento Qantas QF 27
Olisi mukava saada asiallinen mielipide litteän maan kannattajilta Australialaisen Qantas Airwaysin reittilennosta QF 2714102