Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
retir
profiilit
retir
retir
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pori+Energialta+saamassani+kirjeessä+luki:+Hinnanmuutos+astuu+voimaan+automaattisesti,+eikä+vaadi+asiakkaalta+mitään+toimenpiteitä.+Sinun+sijassasi+vaihtaisin+lakimiestä,+jos+hän+ei+tätä+virkettä+ymmärtänyt.
31.01.2019 10:25
Hyvä+muistatteko.++Kyllä+Anne+Berner+äänestettiin+eduskuntaan+v.+15-+vaaleissa+keskustan+listalta+sitoutumattomana.
14.09.2018 10:56
Jos+homoseksualisuus+määräytyy+MTV:n+lähteen+mukaan+jo+sikiövaiheessa,+on+geenitekniikalla+tulevaisuudessa+korjattavissa+todennäköisesti+paljon+muutakin.+Itse+toivoisin+esim.+suvaitsemattomuuden,+itsekeskeisyyden,+omanedun+tavoittelun,+epärehellisyyden,+rikoksiin+taipuvaisuuden,+muiden+alistamisen+jne.+olevan+korjattavissa+geenitekniikalla.+Ehkäpä+maapallomme+olisi+sitten+parempi+paikka+kaikkien+asuttavaksi.
06.09.2018 12:45
Hyvä+kysymysiltaan.++Sopiiko+kysyä+nyt+iltaan,+että+mikä+tarve+on+kirjoittaa+tänne+täysin+sisällötöntä+tekstiä?+Eli+täältä+tuskin+löytyy+yleishakua.+Ymmärrän,+jos+tämä+on+koodattua+kieltä,+vaan+yleisenä+kysymyksynä+täysin+mauton.++Täällä+näyttää+muutoinkin+olevan+tämän+tason+juttuja.++Soitto+naiselle+saattaa+auttaa.
18.08.2018 18:21
En+pysty+yksinkertaisena+kansalaisena+näkemään+edes+Bretixissä+muuta+kuin+tietämättömyyden,+tyhmyyden,+asioista+selville+ottamattomuuden,+suuruunhulluuden+ja+oman+erinomaisuuden+korostamisen+tarvetta.++Ymmärtääkseni+mikään+näistä+ominaisuuksista+ei+liity+mihinkään+filosofiseen+maailmankuvaan.++Suuruunhulluja+on+ollut+aina+maailman++piukassa.
18.08.2018 18:06
Mielestäni+Päivi+Räsänen+voisi+hakeutua+työhön,+johon+hän+on+saanut+koulutuksen.+Suomessa+on++kuulemma+pulaa+lääkäreistä,+vaan+eipä+ole+näköjään+kaikenkarvaisista+politiikoista.
14.08.2018 10:50
Oletko+varma,+ettei+nainen+kokenut+samoin?
14.08.2018 10:45
Hyvä+tieteilijä.+Olen+tehnyt+itse+saman+havainnon+useasti.
14.08.2018 10:00
Hyvä+PerSS.+Tarkistapa+asia+äidiltäsi,+jos+mahdollista.+Ettet+vaan+olisi+kannaksen+toiselta+puolelta.+Synnyttäneenä+oletan+asian+olevan+näin.
06.08.2018 10:28
Hyvä+radion_kuuntelija.+Kun+mielipiteesi+Mia+Lindströmistä+on+ilmeisesti+selvinnyt+meille+muille,+olisi+kiva+nälvimisen+monipuolistamiseksi,+että+ottaisin+kohteeksi+jonkun+toisen+toimittajan+Porin+Ylestä.+Se+toisi+jotenkin+lisää+sanomaa++vuodatukseesi.
03.08.2018 19:14
Harvinaisen+tervejärkinen+kirjoitus+tässä+sos.mediassa.
01.08.2018 12:02
aika.rientää.ja.mekin.+Näinhän+se+on.+Katselin+mielenkiinnolla+TV:stä+juttua+naisesta,+joka+haki+juuriaan+Rhodokselta.+Oikein+lämmitti+vanhaa+ihmistä.++Kuten+Tsambiko+taas+kerran+tokaisi+selvällä+suomella:+"Vanhasta+kanasta+tulee+hyvä+soppa".++Hyvää+kesää+ja+riemukkaita+reissuja,+minne+ikinä+matkaatkin.++Olen++Irmeli+aiemmalta+nimimerkiltäni.
02.07.2018 15:24
Hyvä+heiheihei.++Yllä+olevan+kommenttisi+mukaan+,+eli+Sama...yleistiedon+puute+mitä++pitäisi+olla.......+,+sitä+yleistiedon+puutetta+pitäisi+olla.+Siis+hieman+tarkkuutta+ajatukseen+pyydän.
12.06.2018 12:14
Keskenmeno+on+myös+abortti,+eli++abortus+spontaneous+latinaksi.
03.06.2018 11:41
Porilaisten+asuinalueiden+arvostus+riippuu+siitä,+mitä+arvostetaan.+Kiinteistövälitykset+osaavat+kertoa++asuntojen+hinnat,+jos+niitä+pidetään+arvostuksen+mittana.
20.05.2018 13:17
Vappumenusi+näyttää+hyvältä.+Siitä+ei+puutu+kuin+punaiset+nenät.+Hyvää+ruokahalua+ja+vappua!
01.05.2018 12:11
Yrittämällä+olematta+mitenkään+röyhkeä+joudun+muistuttamaan+viestin+aloittajaa+siitä,+että+jos+vaikka+polkupyörä+on+mennyt+rikki,+joko+renkaat+tai+muutoin,+voi+sen+työntäminen+ajokelvottomana+olla+kiitos+pitkän+matkan+aika+hankalaa.+Itse+olen+vienyt+fillarini+paikallisliikenteen+bussissa+korjattavaksi.+Siitä+ei+ollut+näköjään+mitään+haittaa.+Tosin+bussi+oli+silloin+melko+tyhjä.
27.04.2018 10:02
Moikka+alppiruusu.+Muistan+nimimerkkisi.++Kiitän+Sinua++vastauksesta.+Itse+olen+vielä+kuitenkin+ollut+kuuntelulinjalla,+varsinkin+aamuisin.
01.03.2018 11:49
1 / 1