Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3970

1. ".....vain itseni huomioon ottaen"
    Itsellä tuo ajatusmalli ollut jo jonkin aikaa käytössä ja ollut yksi asia millä yksinäisyyden tunteen olen saanut kadotettua. Itselle se ei mitenkään tullut positiivisuuden kautta vaan oli asia joka piti vain hyväksyä osana loppuelämää ilman kumppania. Voisi kai todeta että tunneajattelusta siirrytty järkiajatteluun.

Onneksi on kuitenkin työelämä, kuntapolitikointi ja eri seurojen taustatyöt jolloin voi vielä asettaa muut itsensä edelle niin saa vähän vastavoimaa ajatusmalleihin.

Itse olen joskus miettinyt rannikkolaivurikurssin käymistä ja purjeveneen ostoa tai vaihtoehtona pientä moottorivenettä kalastamiseen. Kuitenkin kun kesällä on myös vaellukset, hilla- ja mut marjaretket ja aina omakotitalossa on pientä ulkoremppaa niin ehkä itysellä menisi jo suorittamisen puolelle koko lyhyt kesä.
  2. Two-spirit on enemmän suunnattu tuonne alkuperäiskansojen suuntaan.
    https://www.tunturisusi.com/wildwest/twospiritpeople.htm

Itse siis tuossa lähdin miettimään että onko tuo työpaikkailmoitus vähemmistöjen toiveiden mukainen vai onko joku heiltä kysymättä vain tehnyt tuollaisen päätöksen. Surullista jos vähemmistöjä käytetään vain keinona kiillottaa omaa julkisuuskuvaa.