Vapaa kuvaus

Aloituksia

103

Kommenttia

1460

1. Aimo syntyi 25.11. 1960 Kotkan Possolassa keskosena. Kätilö nosti lapsen äidin syliin ja sanoi: "Onneksi olkoon, saitte viisikiloisen hilloposson"
    Vuonna 1972 hän lopetti kehityksensä, kun hän oli vasta 138 kiloinen pojannulikka.
    Kaksitoistavuotiaan tasolle hän myös jäi ja maitohampaat lähti suusta vasta viiskymppisenä, eikä uusia tullut tilalle. Karvoitus alakertaan tuli vasta kuuskymppisenä ja sitä hän tykkäsi esitellä kaikille, joka johti ongelmiin ja erakoitumiseen. Meille tuli tekniikan maailma vielä 28 vuotta sitten ja niistä kyllä näkee mikä kehittyy ja mikä ei. Meidän suhde on kehittynyt juna-asteelle. Minä olen veturi ja Aimo on hiilivaunu.
  2. Kerran söitiin aimon kanssa mätiä munia kilpaa kun piti osallistua "paraisista pärähtää" pieru kisoihin täällä thaimaassa. Lada ei lähtenyt käyntiin kun nolo-ossi oli vienyt siitä akun ja tulpan johdot. Mentiin sitten bösällä.
    Aimo aloitti piereskelyn jo pysäkillä ja vanha rouva sai siinä sairas kohtauksen. Joku soitti onneks ambu lanssin ja ne sai sen elvytettyä. Mulla meni siinä sitten paska housuun juuri sopivasti kun bussi rahastaja kyseli matka lippua, niin se lähti pois ja piti nenä liinaa naamansa edessä.

Pian huomattiin että bussi meneekin itään. Raase porin kohdalla aimo meni vihreäksi ja oksensi eessä istuvien lasten päälle penkin välistä. Ne itki tosi paljon.
    Jäätiin seuraavalle pysäkille vastoin omaa tahtoa kun se linja auton kondomitööri hätisti meitä ulos katu harjalla. Paskaa oli jo molempien housut täynnä ja multa lähti näkö. Heräsin Jorvissa ja oli kuulema salmo nella, lintu influenssa, molo virus ja kamala auto kuume, kun selasin heräämössä vanhoja tegniikan maailma lehtiä.

Aimo oli teholla ja multa kysyttiin onko sillä elimen luovutus todistusta. Sanoin että hyvin on luovuttanut ilman tokareitakin mutta päästö todistus sillä on edellisistä pierukisoista, 3,2 baria ja 118 desi peliä.