Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Arvatkaa+mikä+muu+roikkuu...?
27.08.2022 11:01
Moi+numba!+Tarkoitit+varmaankin+ranskä?+Kerran+eräällä+patentti+matkallani+opin+puhumaan+vihreetöntä+ranskää.
27.08.2022 10:57
Miksi+varastat+minun+matka+seikkailuni+kopioosi...?+Eikö+pojulla+ole+varaa+itse+matkustaa+ja+hankkia+iho+kosketusta?+Voit+vahvistaa+että+voin+vakuuttaa+että+seikkailuni+jokainen+käänne+on+totta.+Simo+Hovari+on+todistajani+hän+ei+juurikaan+valehtele.+Matkustelisit+itte+etkä+veisi+toisten+matkoja.+Ne+on+minun+matkamuistoja.+
Vieläkin+roikkuu+toinen+silmäkulma+ja+huuli...+kun+muisteleekin+tapausta+niin+meinaa+tulla+hulluksi...+kukapa+ei+meinaisi...+numballa+korona+ni+kai+se+on+sitte+mullaki...
27.08.2022 10:45
Olen+aina+sanonut+että+Senssun+seikkailut+kaakkois-aasissa+ovat+kaikkein+jännittävimmät.
27.08.2022 10:40
Helppohan+se+on+käydä+eräässä+yhdessä+maassa+resut...+mutta+koettakaas+olla+kahdessa+tai+kolmessa+maassa+yhtä+aikaa...+onnistuu+vaan+meiltä+jotka+jo+on+täällä.+Minä+ja+numba+taidetaan+olla+ainoita+kenen+eläke+riittää+samaan+aikaan+espanjaan,+dohaan+ja+dupaihin+täällä+thaimaassa.+Kerran+olin+eräässä+maassa+yli+pullea+lompakka+taka+taskussa+koska+en+tarvi+luotto+kortteja+koska+en+ole+köyhä+savolainen.+Pankki+kortteja+ei+ole+olemassakaan+ainakaan+20+vuoteen,+en+tiedä+miksi.
Lompakkani+oli+niin+täynnä+rahaa,+että+se+piti+kiinnittää+henkseleihini+muste+kalalla.+Siitä+tiesin+että+nyt+on+ryöstö+menossa+kun+muste+kala+laukesi+olan+yli+omaan+silmääni+ja+kaikki+kolikot+levisi+pitkin+katua+varkaan+tuijottaessa+hölmistyneenä+äitini+kuvaa,+jossa+hän+synnyttää+minua+tai+ainakin+jotakin.+Se+oli+ainoa+paperiraha+joka+oli+lompakossani.
Hämmennyksen+jälkeen+rosvo+ojensi+minulle+lompakkoni+takaisin+ja+taputti+ymmärtäväisen+näköisenä+olka+päätäni.
Ei+siinä,+keräsin+kolikot+maasta+yhdellä+silmällä,+kun+toinen+muurautui+umpeen.+Vaihdoin+rahat+sitten+paikalliseksi+valuutaksi+Kinnulan+kansallis+osake+pankissa.+Paikallisessa+pubissa+oli+vaaran+tuntua,+kun+pajatsossa+oli+suma.+Minulla+oli+systeemi.+Paikalliset+kerääntyi+ympärilleni+kun+löin+50+pennisen+kerta+toisensa+jälkeen+koneeseen+saamatta+penniäkään+takaisin.+Portsari+Mulqvistin+Pete+talutti+minut+ulos+vesisateeseen,+kun+yritin+ravistella+jassoa,+joka+oli+pultattu+kivi+seinään.
Kesti+sateessa+melkein+yhdeksän+tuntia+kävellä+kotiin+Kyyjärvelle,+varsinkin+kun+lähdin+ensin+vahingossa+Lestijärven+suuntaan.+Hyvä+ystäväni+Simo+Hovari+löysi+minut+maito+laiturilta+kylmissään,+kun+äitee+oli+tehnyt+katoamis+ilmoituksen+ja+ohi+ajaneet+autoilijat+oli+tehneet+näköhavaintoja+samalla+kun+roiskuttivat+päälleni+rapaa+kura+lammikoista.
Äitee+kysyi+missä+se+taas+on+rypenyt,+niin+vastasin+sala+peräinen+ilme+kasvoillani,+että+eräässä+maassa+vaan...+Kylmässä+viimassa+olin+saanut+kasvo+halvauksen+ja+näytin+jonkin+aikaa+lauri+tähgältä.+Meinasin+tulla+hulluksi...
27.08.2022 10:07
Resupekat...+minä+käytin+korvikkeita+jo+silloin+kun+te+vielä+popsitte+voi+kukkia+pihalla+äitin+ollessa+puu+seessä+kakaskalla.+Kerran+oli+isä+ukon+tunturista+gumi+puhki.+Minä+otin+äitin+tunturin+korvikkeeksi+ja+kävin+hakemassa+Patu-Jormalta+viinan+korviketta.+Erinomaisen+tasoista+juomaa+kun+sen+juoksutti+jäistä+rautakankea+pitkin+kuksaan.
Olin+silloin+vielä+vain+kuus+kymppinen+pojan+hupakko.
Silloin+kun+ajaa+tunturilla+tunturin+korvikkeena,+niin+ei+se+toinen+tunturi+enää+ole+tunturi,+vaan+se+on+tunturin+korvike.+Tämän+tietää+Pahkanaama-Veikkokin.+Asuu+huoneessa+411+ja+Veka+ei+paljoa+valehtele.+Älkää+tulko+minulle+sanomaan+että+suolan+korvikkeessa+ei+ole+suolaa.
24.08.2022 18:06
Meillä+päin+se+on+ollut+niin+että+kun+metri+menee+rikki+ni+aletaan+naimaan,+120+sentin+kohdalla+siitä+alkaa+tykkäämään,+130+sentin+kohdalla+opetellaan+meikkaamaan+ja+tutustutaan+serkkuihin.+140+senttisenä+tutustutaan+tyttöihinkin+ja+tehdään+perhe+suunnittelu+että+saa+lapsi+lisää+ja+lapsia+lisää.+Kun+akka+on+150+kiloinen,+siitä+erotaan+ja+jatketaan+keijoilua.
23.08.2022 09:05
Tiedän+Numba+noi+leffat.+Andrei+Karenin+aka+Pedro+Luna+on+yli+voimaisesti+paras+luonne+näyttelijä.+Törmäsin+hänen+tuotantoonsa+x+hamsteri+sivustolla+kerran+kun+googlailin+kerran+että+paljonko+hamsteri+paskoo+normaalisti+jos+sitä+härnää+tikulla....
19.08.2022 13:35
Näin+kerran+tuollaisen+meno+pelin+ja+meinasin+tulla+hulluksi...+viisto+perä,+gromia,+kiiltävät+vanteet,+sarvien+päässä+hassut+eläimen+korva+tussut,+yli+ääni+putkisto,+nokka+pyörän+etu+locarissa+tuulen+halkoja....+vieläkin+ravistaa+sisälmyksiä+kun+muistelen....
19.08.2022 13:30
Numba+munatti+muakin+kerran...
16.08.2022 22:11
Kerran+oli+aimon+kanssa+ryhmä+tsipadui+kala+ui...+vedettiin+sikaa+kumpikin...+se+oli+joulu+86...
ei+ollu+ketsupia+niin+vedeltiin+sipanilla+vaan...+turun..
16.08.2022 22:09
Höpsistäkeikkaa+resut..+kanan+munalla+on+täysin+mahdotonta+vedättää+mitään..+ette+taida+tietää+mitään+vedättämisestä+ettekä+kanan+munista+ainakaan+täällä+Thaimaassa.
Kerran+kuningas+auto+lada+ei+lähtenyt+käymälään+ollenkaan..+Aimo+sano+että+ei+hätä+tämän+näkönen+ja+hyppäsi+trakdoriin+ja+kiinnitti+ketjun+ladan+etu+puskuriin..
Minä+hyppäsin+rattiin+ja+aimo+veti+meitä+kirkolle+ja+takasin..+Auto+ei+sittenkään+lähtenyt+käyntiin.+Aimo+kysy+oliko+mikä+vaihde+silmässä?+Minä+siihe+että+en+mä+ala+vaihteita+silmään+laittamaan+ku+on+luomet+muutenkin+turvoksissa+kiljuttelusta..
Aimo+näytti+miten+laitetaan+kakkos+vaihe+pääle+ja+meni+taas+vetämään.
Pidin+varmuuven+vuoksi+jarrua+pohjassa+ettei+kiihy+liijan+nopeasti..+Etu+puskuri+kirposi+irti+ja+lensi+Aimoa+taka+raivoon+niin+että+toinen+korva+irtosi+ja+takatukka+lähti...+Aimo+vaan+totesi+että+onneks+osu+päähän+ettei+mennyt+työkyky.
Se+ku+on+kunnan+puuhapajan+puusepän+verstaan+lintu+lauta+mestari+ja+tarvii+siinä+käsiään,+eikä+pläsiään.
16.08.2022 19:17
Hyvältä+näyttää+numba!+Meillä+päin+on+yksi+herttainen+rouva+myy+tien+varressa+itse+kasvattamaansa+Miu+Maeu+Khao+Shitti+nimisiä+kääryleitä+joissa+lihaisa+täyte.+Aivan+suussa+sulavia.+Me+käytetään+niitä+nopeasti+brillissä+ennen+nautiskelua.+Iso+pussillinen+vaan+60+paateroa+https://aijaa.com/bGYm5A+Ei+oo+lisä+aineita+ja+harva+tietää+joka+vaan+syö+turisti+skeidaa+ja+bablaa.
16.08.2022 15:35
Hyvin+sanottu+numba,+mä+oon+kans+pyrkinyt+kävelemään+sen+8000+askelta+3-4+kertaa+viikossa+mutta+toistaiseksi+en+oo+kävellyt+askeltakaan+ku+rollaattorin+perässä+keittiöön+ja+Kovasen+invataksiin.+Tänään+kattovat+jorvissa+ku+oli+noi+homoglopiinit+koholla+lääkäri+sanoi+että+mun+veri+ryhmä+on+snickers.....+Kolme+litraa+insuliinia+ja+12+litraa+nesteytystä,+ni+päästivät+kotiin+sillä+ehdolla+etten+tuu+takas...
14.08.2022 19:01
Kerran+tulin+karate+ottelusta+mitali+kaulassa+stidiin+ja+kolmen+danin+puku+päällä+nakki+kioskille+syömään+höyry+piirakkaa+kahdella+trillerillä.+Homasin+että+siinä+isot+pallomahaiset+miehet+kiusasi+pientä+alle+130+kiloista+tyttöä+ja+nimittelivät+häntä+yli+painoseksi.+Huusin+niille+kudeille+että+"nyt+jätkät+turvat+kii+tai+tulee+fyrkkaa"
Huutaessa+putos+toinen+trilleri+suusta+ja+ku+kumarruin+sitä+nostamaan+niin+joku+bailasi+mua+maiharilla+nassukkaan.+Ku+heräsin+siitä+sitten+ni+multa+oli+veetty+puvun+housut+kinttuun+ja+laitettu+trilleri+suonsilmään...+Ihan+ok+se+oli+vieläkin+ku+tingin+myyjältä+siihen+vähän+ketzuppia+päälle.
14.08.2022 18:54
Osasin+resu+kiliä+jo+silloin+kun+sinä+vielä+bablasit+hiekkakakkuja+suuhusi+pienellä+muovilapiolla+jutilassa.+Kun+on+taitoa+ja+hyvä+ulko+näkö,+ei+tarvi+maksaa+siitä+mistä+rattajan+pojat+maksaa.+Kerran+näin+beads+roadilla+niin+pitkän+ruotsalaisen+naisen,+että+piti+käydä+ostamassa+keittiö+jakkara+että+pääsi+juttusille+ilmaiseksi.
Sanoin+sille+thaimaan+enlanniksi+että+"du+ju+mii+du+juu+fain+thänks?"++
Nainen+totesi+ruotsin+eglanniksi+että+"jes+hau+ju+mii+if+mai+duu+juu+ruum?"
Rentona+kuin+Zeims+Diin+vinkkasin+hälle+silmämunaa+että+"ju+nou+ruum+if+juu+duu+mai+pen+rai?"
Naista+nauratti+kovasti+ja+hän+alkoi+silmin+nähden+innostua+oikein+tosissaan+ja+etsi+minulle+käsilaukustaan+käynti+korttiaan.+Vahingossa+hän+löysi+sieltä+kuitenkin+pippuri+sumutteen+ja+veti+oikein+kunnon+mausteet+naamalleni+vahingossa+kun+peukalo+osui+napille+sokan+irrottamisen+jälkeen.+
Yritin+hamuilla+tien+laitaa+käsilläni+että+löydän+sviittiini...+lavataksi+ajoi+sormieni+yli+ja+huusin+kuin+muuli+jolle+laitetaan+parrua+ahteriin...+ai+mistäkö+tiedän?+Yleistietoni+on+valtava.+Siitä+tiedän+asioita.+
Aamulla+heräsin+keino+tekoisesta+koomasta+ja+oli+vähän+vaikeuksia+vastata+aimon+tekstareihin,+kun+jokainen+sormi+oli+omassa+kipsissään+ja+en+nähnyt+ku+toisella+öögalla+vähä..+Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi...
14.08.2022 18:39
Mutsi+kysy+multa+luulenks+mä+olevani+James+Bond,+niin+mä+sanoin+sille+että+en+tiiä+mut+jotain+samaa+meis+on...+mä+kun+oon+Jorma+ja+Bond+on+James+ni+me+aletaan+molemmat+samalla+aakkosella+ja+päätytään+puolentoista+metrin+korkeuteen+ja+joskus+Tiksin+putkaan.+
Näkee+heti+tosta+kuvasta+että+ystäväni+numballin+äly+säteilee+kosmista+tietoisuutta+ja+sen+veli+jorkki+on+tossa+kuvassa+niin+valaistunut+että+toinen+silmä+on+tulehtunut+siinä+valossa.
Kokeilin+tota+älytestiä+mutta+mulla+se+ei+toiminut.+Siihen+tuli+vaan+näkyviin+kaikkia+palloja,+neliöitä+ja+komlioita,+viivoja+ja+kaikkea.+Yritin+klikkailla+niitä+mutta+se+meni+se+25+minuuttia+ja+olin+vasta+kolmannessa+tehtävässä.+Kuvaruutuun+tuli+tällainen+kuva+vaan+sitte+https://aijaa.com/hvpOtX
10.08.2022 18:55
63+vuotiaalla+miehellä+ei+ole+muuta+tekemistä+kuin+toimia+yli-ikäisenä+koulukiusaajana+nettipalstoilla?+Väität+itseäsi+vielä+perheelliseksi.+Se+ei+ole+mahdollista+ellet+tarkoita+perheellä+esimerkiksi+gerbiilejä+tai+pehmonallekokoelmaa.
05.08.2022 12:55
Kerran+kun+lensin+latukoneella+VIP+1+luokassa+tasokkaasti+dohan+kautta+Kalguttaan+liike+miesten+osastolla+pikkusikari+molempien+hampaiden+välissä+niin+lento+emäntä+tuli+kuudelta+sanomaan+että+vessat+on+taas+käytössä+seiskalta....+sanoin+sille+että+ei+se+mitään,+multa+tuli+kakka+jo+viideltä....+se+meinasi+tulla+hulluksi+se+resupirkko....+mua+vaan+nauratti+ja+hymyilytti....+vein+sitä+kuin+kuoriämpäriä+koska+oon+niin+älykäs.
Sitten+tuli+lentokoneen+studentti+sanomaan+ettei+saa+polttaa+täällä....+sanoin+että+joo+mäkin+vedän+vaan+tän+pöllin+ja+se+on+siinä+salettii....+Otti+hofnarin+mun+suusta+ja+laittoi+sen+roska+pussiin....+meinasin+tulla+aivan+hulluksi....
05.08.2022 12:26
On+minä+kuin+hän+minä+olen+numba,+numbat+ovat+kuin+minä,+sinä+olet+me,+ja+porsaita+olemme+kaikki+minä+olen+munamies,+minä+olen+munamies,+ja+numba+on+haminan+mursu
+anna+partasi+kasvaa+pitkäksi+perunamaahan
+kaikki+sulle+nauraa,+liisakin+taivaassa+timantteineen
+pyörii,+pyörii,+tää+on+kutsu+sulle,+sekoilumatka+on+tulossa,+hakemaan+sinua+pois,+kuolemaanmrakkautta+vain,+ja+vapautta
04.08.2022 12:51
11 / 67