Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. Arvatkaa+mikä+muu+roikkuu...?
  2. Helppohan+se+on+käydä+eräässä+yhdessä+maassa+resut...+mutta+koettakaas+olla+kahdessa+tai+kolmessa+maassa+yhtä+aikaa...+onnistuu+vaan+meiltä+jotka+jo+on+täällä.+Minä+ja+numba+taidetaan+olla+ainoita+kenen+eläke+riittää+samaan+aikaan+espanjaan,+dohaan+ja+dupaihin+täällä+thaimaassa.+Kerran+olin+eräässä+maassa+yli+pullea+lompakka+taka+taskussa+koska+en+tarvi+luotto+kortteja+koska+en+ole+köyhä+savolainen.+Pankki+kortteja+ei+ole+olemassakaan+ainakaan+20+vuoteen,+en+tiedä+miksi.Lompakkani+oli+niin+täynnä+rahaa,+että+se+piti+kiinnittää+henkseleihini+muste+kalalla.+Siitä+tiesin+että+nyt+on+ryöstö+menossa+kun+muste+kala+laukesi+olan+yli+omaan+silmääni+ja+kaikki+kolikot+levisi+pitkin+katua+varkaan+tuijottaessa+hölmistyneenä+äitini+kuvaa,+jossa+hän+synnyttää+minua+tai+ainakin+jotakin.+Se+oli+ainoa+paperiraha+joka+oli+lompakossani.Hämmennyksen+jälkeen+rosvo+ojensi+minulle+lompakkoni+takaisin+ja+taputti+ymmärtäväisen+näköisenä+olka+päätäni.Ei+siinä,+keräsin+kolikot+maasta+yhdellä+silmällä,+kun+toinen+muurautui+umpeen.+Vaihdoin+rahat+sitten+paikalliseksi+valuutaksi+Kinnulan+kansallis+osake+pankissa.+Paikallisessa+pubissa+oli+vaaran+tuntua,+kun+pajatsossa+oli+suma.+Minulla+oli+systeemi.+Paikalliset+kerääntyi+ympärilleni+kun+löin+50+pennisen+kerta+toisensa+jälkeen+koneeseen+saamatta+penniäkään+takaisin.+Portsari+Mulqvistin+Pete+talutti+minut+ulos+vesisateeseen,+kun+yritin+ravistella+jassoa,+joka+oli+pultattu+kivi+seinään.Kesti+sateessa+melkein+yhdeksän+tuntia+kävellä+kotiin+Kyyjärvelle,+varsinkin+kun+lähdin+ensin+vahingossa+Lestijärven+suuntaan.+Hyvä+ystäväni+Simo+Hovari+löysi+minut+maito+laiturilta+kylmissään,+kun+äitee+oli+tehnyt+katoamis+ilmoituksen+ja+ohi+ajaneet+autoilijat+oli+tehneet+näköhavaintoja+samalla+kun+roiskuttivat+päälleni+rapaa+kura+lammikoista.Äitee+kysyi+missä+se+taas+on+rypenyt,+niin+vastasin+sala+peräinen+ilme+kasvoillani,+että+eräässä+maassa+vaan...+Kylmässä+viimassa+olin+saanut+kasvo+halvauksen+ja+näytin+jonkin+aikaa+lauri+tähgältä.+Meinasin+tulla+hulluksi...
  3. Mutsi+kysy+multa+luulenks+mä+olevani+James+Bond,+niin+mä+sanoin+sille+että+en+tiiä+mut+jotain+samaa+meis+on...+mä+kun+oon+Jorma+ja+Bond+on+James+ni+me+aletaan+molemmat+samalla+aakkosella+ja+päätytään+puolentoista+metrin+korkeuteen+ja+joskus+Tiksin+putkaan.+Näkee+heti+tosta+kuvasta+että+ystäväni+numballin+äly+säteilee+kosmista+tietoisuutta+ja+sen+veli+jorkki+on+tossa+kuvassa+niin+valaistunut+että+toinen+silmä+on+tulehtunut+siinä+valossa.Kokeilin+tota+älytestiä+mutta+mulla+se+ei+toiminut.+Siihen+tuli+vaan+näkyviin+kaikkia+palloja,+neliöitä+ja+komlioita,+viivoja+ja+kaikkea.+Yritin+klikkailla+niitä+mutta+se+meni+se+25+minuuttia+ja+olin+vasta+kolmannessa+tehtävässä.+Kuvaruutuun+tuli+tällainen+kuva+vaan+sitte+https://aijaa.com/hvpOtX