Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. Mummo+kertoi+kulkeneensa+tunnelia+pitkin+kohti+suurta+valoa,+jonka+suuaukolla+odottivat+hänen+kuolleet+sukulaisensa,+mutta+he+sanoivat+että+sinun+aikasi+ei+ole+vielä+ja+käännyttivät+takaisin.+Mummo+sanoi+heille+että+haluaa+jo+tulla,+mutta+sukulaiset+työnsi+kepillä+mummoa+takaisin+ja+sanoivat+että+tänne+et+tule+lemuamaan,+mene+muutamaksi+vuodeksi+tuulettumaan+ja+katotaan+sitteen+uudestaan...+Mummo+palasi+vastentahtoisesti+haisevaan+kehoonsa.."Sensein+pierut+toimii+tuonelassakin",+puhuvat+nykyisin+kylillä+ja+nyrpistelevät+nokkaa.
  2. Sanoin+thai+aimolle+että+niinkauan+kun+te+resupetterit+majailette+minun+mökissäni,+niin+te+tottelette+ja+pelkäätte+minua.+Sitten+sanojen+tehosteeksi+hakkailin+lapsia+käsillä+ja+monottelin+turva+kengillä,+että+oppivat+kuka+määrää+ja+on+se+paha+poliisi+talossa.+Metallihanasta+saa+muuten+kätevän+nyrkki+raudan.+Äiti+oli+hyvä+poliisi,+silitteli+ja+laittoi+lapsille+laastareita+ja+kanto+siteitä.+Minähän+en+sitä+touhua+sulattanut+vaan+sanoin+että+"jaahas+täällä+on+meikäläisen+ladan+ensi+apu+pakkaus+revitty+auki,+nyt+tanssii+koivuniemen+herra+saksanpolkkaa+pieksämäellä"Kun+pitää+pitkää+kokin+veistä+vaimon+kurkulla+ja+kysyy+lapsilta+että+viillänkö+tämän+tindelumpun+lutkun+auki+vai+loppuuko+tuo+peli,+niin+kyllä+se+peli+loppui+ja+tuli+kunnioittava+hiljaisuus+taloon.+Vanhasta+radion+johdosta+ja+pyykki+pojista+tein+sellaiset+nännikaapelit,+joilla+viesti+meni+pelille+kurittomille+riivatuille+alakastin+kirotuille+kakaroille."Verkkovirta+rauhoittaa+villeimmänkin+viikarin",+sanoin+vitsikkäästi+ennenkuin+painoin+katkaisijaa.+Eivätpähän+toista+kertaa+käytä+vessa+paperia+kahta+palaa+kakka+reissulla.Sanoin+heille+että+"ei+se+vessa+paperi+puissa+kasva"+niin+yksi+kakara,+jonka+nimeä+en+ikinä+muista,+sanoi+että+itseasiassa+kasvaa.+Viisastelusta+annoin+sellaisen+tällin+että+siltä+irtosi+tärykalvot+ja+joku+muu+osa+päästä.Vanhanaikainen+kotikasvatus+on+ihan+ykkönen.+Siksi+minustakin+tuli+tällainen+laadukas+tasomies.+Jos+ette+usko+niin+räps+räps.+Todistustaakka+on+teillä.+Sitten+voitte+tulla+naks+ja+pam+kun+ensin+räps+räps.
  3. resupetteri...+meillä+täällä+thaimaassa+vaihdetaan+mies+puoleiset+kanat+mummon+kanssa+päikseen,+kuten+on+tapana....+niitä+on+hauska+katsella+kolmannen+kerroksen+ikkunasta+ja+aina+kun+mulla+on+hauskaa+niin+mua+hymyilyttää....