Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mummo+kertoi+kulkeneensa+tunnelia+pitkin+kohti+suurta+valoa,+jonka+suuaukolla+odottivat+hänen+kuolleet+sukulaisensa,+mutta+he+sanoivat+että+sinun+aikasi+ei+ole+vielä+ja+käännyttivät+takaisin.+Mummo+sanoi+heille+että+haluaa+jo+tulla,+mutta+sukulaiset+työnsi+kepillä+mummoa+takaisin+ja+sanoivat+että+tänne+et+tule+lemuamaan,+mene+muutamaksi+vuodeksi+tuulettumaan+ja+katotaan+sitteen+uudestaan...+Mummo+palasi+vastentahtoisesti+haisevaan+kehoonsa..
"Sensein+pierut+toimii+tuonelassakin",+puhuvat+nykyisin+kylillä+ja+nyrpistelevät+nokkaa.
07.06.2022 19:50
Paraisissa+se+toimi+kuin+väärä+raha...+Pieraisin+Siwassa+kassa+jonossa+niin+kassa+neiti+ei+huomannut+että+maksoin+Hofnarit+pikku+penskojen+monopoli+rahoilla...+Takana+olevaa+rollaattori+mummoa+elvytettiin+kolme+varttia+ja+kun+se+virkosi+se+sanoi+että+meinasi+tulla+hulluksi...
07.06.2022 19:27
Mulla+oli+jo+semmoinen+suksi+kokemus.+Ne+oli+Lampiset.+Isä+laittoi+kynttilää+ja+tervaa+niihin+ja+kumi+kengissä+oli+siteille+paikka.+En+kuullut+lähtö+laukausta+koska+katselin+puussa+istuvaa+tali+tinttiä+ja+niin+muut+sai+varas+lähdön.+Tein+kisa+järjestäjille+proteesin,+mutta+he+sanoi+että+hiihä+nyt+vaan.+Kisan+lopussa+olin+ihan+kiinni+muiden+kannassa+ja+melkein+voitin.+Ope+kyl+väitti+että+ne+on+kaksi+kierrosta+edellä.+Isä+sahasi+kotona+ne+lampiset+poltto+puuksi+ja+sanoi+että+ei+tullut+pojasta+uutta+siiri+rantasta.+Tupaan+levisi+miellyttävä+tervan+tuoksu.
07.06.2022 12:37
Eikä+ne+kyllä+oo+luu+rankojakaan!
07.06.2022 11:49
Olen+huomannut+ihan+sama.+Ekoilla+kerroilla+meinasin+tulla+hulluksi.+Nykyään+pieruni+muistuttaa+enemmän+haukottelua+kuin+pierua.
07.06.2022 11:47
Sanoin+thai+aimolle+että+niinkauan+kun+te+resupetterit+majailette+minun+mökissäni,+niin+te+tottelette+ja+pelkäätte+minua.+Sitten+sanojen+tehosteeksi+hakkailin+lapsia+käsillä+ja+monottelin+turva+kengillä,+että+oppivat+kuka+määrää+ja+on+se+paha+poliisi+talossa.+Metallihanasta+saa+muuten+kätevän+nyrkki+raudan.+Äiti+oli+hyvä+poliisi,+silitteli+ja+laittoi+lapsille+laastareita+ja+kanto+siteitä.+
Minähän+en+sitä+touhua+sulattanut+vaan+sanoin+että+"jaahas+täällä+on+meikäläisen+ladan+ensi+apu+pakkaus+revitty+auki,+nyt+tanssii+koivuniemen+herra+saksanpolkkaa+pieksämäellä"
Kun+pitää+pitkää+kokin+veistä+vaimon+kurkulla+ja+kysyy+lapsilta+että+viillänkö+tämän+tindelumpun+lutkun+auki+vai+loppuuko+tuo+peli,+niin+kyllä+se+peli+loppui+ja+tuli+kunnioittava+hiljaisuus+taloon.+
Vanhasta+radion+johdosta+ja+pyykki+pojista+tein+sellaiset+nännikaapelit,+joilla+viesti+meni+pelille+kurittomille+riivatuille+alakastin+kirotuille+kakaroille.
"Verkkovirta+rauhoittaa+villeimmänkin+viikarin",+sanoin+vitsikkäästi+ennenkuin+painoin+katkaisijaa.+Eivätpähän+toista+kertaa+käytä+vessa+paperia+kahta+palaa+kakka+reissulla.
Sanoin+heille+että+"ei+se+vessa+paperi+puissa+kasva"+niin+yksi+kakara,+jonka+nimeä+en+ikinä+muista,+sanoi+että+itseasiassa+kasvaa.+Viisastelusta+annoin+sellaisen+tällin+että+siltä+irtosi+tärykalvot+ja+joku+muu+osa+päästä.
Vanhanaikainen+kotikasvatus+on+ihan+ykkönen.+Siksi+minustakin+tuli+tällainen+laadukas+tasomies.+Jos+ette+usko+niin+räps+räps.+Todistustaakka+on+teillä.+Sitten+voitte+tulla+naks+ja+pam+kun+ensin+räps+räps.
03.06.2022 18:25
Hyvä+Numba!+Home+ei+kokonaan+lähtenyt+mutta+hyvin+hangattu.+Kaikkea+sitä+kirpputorilta+löytää+kun+etsii!+Löysin+nuoruuskuvan,+kun+olin+lempi+smuuti+paikassani+lukemassa+sanoma+lehtiä,+kun+tämä+nuori+hammas+lääkäri+nainen+tuli+paiskaamaan+tarinaa+ja+iskemään+minua.
https://aijaa.com/YOLaRi+Juteltiin+siinä+niitä+näitä+ja+lupasin+rahoittaa+hänen+klinikkansa.
Kainosti+hän+pyysi+jos+voin+ostaa+hänen+veljen+vaimojen+siskoille+ravintola+konsernin.
No+minä+poika+ostin,+eikä+siinä+kaikki.+Ostin+myös+heille+oma+koti+talot.+Siihen+meni+vain+pari+kohtuu+miljoonaa.+Siirsin+omaisuuden+ulos+otto+mieheltä+ulottumattomiin+tälle+hammas+lääkärille+ja+nyt+meidän+poika+on+mäkkärissä+hommissa+täällä+Chiang+Maissa.
31.05.2022 22:00
Purettiin+tarjoilijoiden+kanssa+yx+jalo+puu+talo.+Tuli+reclamaatio+kun+veistettiin+se+soppa+kauhoiksi+ja+harva+hampaisten+hammas+tikuiksi.+Tikuissa+oli+matoja+ku+talo+oli+laho.+Tuli+ien+tulehuksia+ja+ripulia.+Kaiken+lisäksi+oltiin+purettu+vahingossa+väärän+perheen+talo.+Meiän+kokki+Pane+Ekoiraa+oli+katsonut+osoitetta+väärinpäin.+Se+ei+ollukkaa+91+vaan+16.+Tarjoilija+Lupa+Atvaan+ihmetteli+miksi+purettavassa+talossa+on+perhe+kotona+katsomassa+telkasta+hömppä+sarjoja+ja+tekemässä+ruokaa.+No+ei+me+jääty+sitä+miettimään+vaan+ajettiin+kaks+kertaa+kate+pillarilla+siitä+yli.+Yritettiin+sovitella+oikeudessa+asiaa+tarjoamalla+perheelle+viisi+kauhaa+ja+kymmenen+hammas+tikkua.+Ei+kelvannut..+tuomio+tulee+ens+viikolla..
29.05.2022 12:28
Mulla+sama+homma.+Tiesin+kyllä+kaikkiin+kysymyksiin+vastauksen+mutta+halusin+antaa+muille+mahdollisuuden+ensin.+Kokeisiin+vastasin+aina+että+"olipa+hyvä+kysymys,+kysyppä+jotkaki+muuta"
Olin+sitte+hesassa+lasten+sairaalan+neurologisella+osastolla+neljä+vuotta+yli+opistossa+mutta+sieltä+tuli+siirto+kuopioon+ku+se+meni+remonttiin+se+osasto+homeen+vuoksi.+Pakteeri+peräinen+sieni+varpaissa+en+voinut+osallistua+liikka+tunneille+mutta+osallistuin+koulun+juoksu+kilpailuun+istuen+rehtorin+kupla+volkkarin+kyydissä+ja+tein+koulun+ennätyksen+gooperin+testissä+Ahmovaarasta+Juukaan.
22.05.2022 11:49
Aimo+meni+luolaan....+haisunäätä+perheineen+tuli+pois.
22.05.2022 09:51
Kerran+musta+meinasi+tulla+terovatkaa+pudhalainen,+kun+aimon+näppylä+hanskat+oli+hukkunnu.+Pidettiin+hartaus+tilaisuus+ja+sitten+olikin+ilta+puuro.+Hilppa+hoitaja+sanoi+että+miksi+olen+niin+vaisu,+kun+yleensä+laulan+aina+hoosi+annaa+syödessä.+Sanoin+että+outo+olo+eikä+tuu+kakka.+Hilppa+kurkkas+vessassa+ni+siellähän+ne+oli+taka+kontissa+ja+oikean+käden+peukalo+vaan+oli+ulkona.+Hilppa+veti+siitä+ni+molemmat+tuli+ulos+ja+sanoin+uijui,+ui,+jui,+ui.+Aimo+sai+hanskat+takasin+ja+sanoin+sille+retkulle+että+älä+ikinä+enää+uneuta+niitä+sinne.+Illalla+taas+vatkattiin+ja+saatiin+terokin+siihen+mugaan.
18.05.2022 17:33
Aimo+salakuljetti+meri+mies+ajoilta+apinan+meille+suomeen....+Aimo+lähti+niin+apina+jäi+minulle.+Sille+tuli+kihti+kun+syötin+sille+silakoita...+vein+eläin+lääkäriin+niin+lääkäri+sanoi+että+apina+pitää+rekisteröidä+laillisesti+Suomeen+ennen+kuin+hän+voi+hoitaa+sitä...+Vein+apinan+maistraattiin+ja+haettiin+sille+oleskelu+lupaa+migristä...+Puolen+vuoden+oikeus+taistelun+jälkeen+eri+virastoissa+apinasta+tehtiin+meikäläisen+laillinen+holhooja....
15.05.2022 16:21
Niinkuin+numba+sanoi+2010+on+jauhanut+tapansa+mukaan+paskaa+minäkin+muistan+tv-ohjelman+missä+Spede+kertoi+Leino+levyjen+tuotanto-ongelmista,
Katsos+meillä+joilla+on+luki+ja+tai+Asperger+on+yleensä+äärettömän+hyvä+muisti,+tosin+mulla+alkaa+olla+ikää+ja+muistikuvat+voi+mennä+sekaisin.+Muistan+vielä+suhteellisen+tarkkaan+millä+sanoilla+Pasanen+asiaa+kommentoi,+ettei+Leino+levyjen+menestys+ollut+itsestään+selvyys+mutta+jakelun+hoiti+kyllä+Vexi+Salmi+yhtiönsä+kautta+tai+voi+olla+ettei+hoitanut.+Muistan+vielä+suhteellisen+tarkkaan+millä+sanoilla+Pasanen+asiaa+kommentoi,+mutta+olen+jo+niin+vanha+että+en+muista.+levyjen+tuottaminen+oli+maksanut+todella+paljon,+mutta+kuitenkin+selvittiin+siitä.
ps.+saatan+muistaa+väärin+mutta+yleensä+en+muista.++vaan+todennut+Speden+tuottaneen+Leino+1+ja+2+levyt.+Spede+kertoi+Leino+levyjen+tuotanto-ongelmista+tai+sitten+ei+kertonut.
By+NumBall+HHN+61v.+Loppujen+lopuksi+muistelen+itse+olevani+Spede+mutta+en+ole+ihan+varma+asiasta...
15.05.2022 16:17
resupetteri..+olen+hyvinkin+liikunnaillinen.+Kun+oli+puolustus+voimaen+reservaatin+henrikki,+niin+meidät+laitettiin+sellaiseen+jossa+piti+edetä+ilman+honda+wavea+puru+radalla+mahdollisimman+pitkään+tietyssä+ajan+kulussa.+Etsintä+partio+löysi+minut+aamuyöllä+värjöttelemästä+muurahais+keon+vierestä+kylmissään....+Yli+kenraali+sanoi+minulle+että+tein+uuden+ennätyksen,+sillä+kukaan+ei+ollut+vielä+eksynyt+aidatulle+kasarmi+alueelle+aiemmin.+Varuskunta+sairaalassa+totesivat+minun+olevan+jo+aamulla+kovassa+kunnossa+ja+palauttivat+viesti+pataljoonan+polku+pyörä+korjaamolle+rasvaamaan+kedjuja.
Sen+jälkeen+ei+ole+tarvinnu+treenada+enää+kun+huomasivat+että+sota+poika+on+luonnostaan+kovassa+kunnossa+muutenkin.+Varus+mies+palvelukseni+kesti+yhteensä+melkein+neljä+viikkoa.+Sanoivat+sitten+että+olen+valmis+kuin+melperi+sotaan+ja+siirryin+siviiliin.+Isä+ukko+kyseli+mitä+teen+kotona+jo+nyt+ni+sanoin+että+lahjattomat+sinne+vielä+jäi.+Siinä+oli+sitten+13+vuoden+työttömyys+jakso+sen+jälkeen+ennen+kuin+pääsin+sairas+eläkkeellee....+oli+kovia+aikoja+välillä+kun+eivät+uskoneet+sairaalassa+että+olen+välillä+veikeä+orava+ja+välillä+hilpeä+kani....+sitten+uskoivat+kun+olin+yöllä+järsinyt+sairaalan+puiston+istutuksista+varret...
S
14.05.2022 13:49
Kerran+otin+vaimon+veljen+siskojen+hevosille+kenkä+vakuutukset+ja+voin+vakuuttaa+että+nyt+tulee+kenkää+jos+vanha+putoaa.+Se+on+aivan+varmaa.+Kun+mua+potkaisi+polle+päähän,+voin+vakuuttaa+että+meinasin+tulle+hulluksi...+Kun+heräsin+Jorvista+niin+päässäni+soi+Kaija+Koon+tyttö+tina+kenkäinen...+se+lähti+pois+se+korva+mato+yhdistelmä+lääkkeillä...
12.05.2022 11:22
resupetteri...+meillä+täällä+thaimaassa+vaihdetaan+mies+puoleiset+kanat+mummon+kanssa+päikseen,+kuten+on+tapana....+niitä+on+hauska+katsella+kolmannen+kerroksen+ikkunasta+ja+aina+kun+mulla+on+hauskaa+niin+mua+hymyilyttää....
10.05.2022 07:52
Meillä+sai+kuntoutus+osaston+keittiössä+tehdä+koti+talous+tunnilla+omasta+päästä+ihan+mitä+vaan.+Minä+tein+niki+laudan.+Marinoin+ja+suolasin+naaman+hyvin,+kirveli+silmiä+ihan+hulluna,+korviin+porkkanat+ja+nenään+herneet,+säädin+uunin+300+asteeseen+ja+esi+lämmitin+päätä+puoli+tuntia.+Lopuksi+voitelin+sen+hunajalla,+ripottelin+päälle+marsipaania+ja+nalle+karkkeja+ja+liekitin+toholla+siihen+kauniin+pinnan.+Opettaja+järkyttyi+ja+otti+loppu+tilin....+olin+teholla+kolme+kuukautta+rinnakkain+sauna+timpan+kanssa+ja+sitten+bsykiatrisella+8+vuott....+lienee+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi....
10.05.2022 07:42
Kerran+aloitin+harrastuksen+aivan+intoa+täynnä.+Lähdin+bussilla+keskustaan+mutta+kun+pääsin+perille,+unohdin+mikä+se+harrastus+oli+ja+kävelin+takaisin+kotio+maate.+Lienee+aika+selvää+kaikille+että+meinasin+tulla+hulluksi.
08.05.2022 17:47
reesupetteri...+kerran+meni+nenä+karvat+syödessä+väärään+kurkkuun...+lienee+sanomatta+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi,+mutta+ensi+hoitaja+veti+ne+sitten+pois+kun+aimoni+oli+ollut+ilman+happea+jo+25+minuuttia...+olin+nimittäin+kuristanut+aimoa+tukehtumisen+yhteydessä+kouristuksen+omaisesti...+palo+kunta+sai+irroitettua+käteni+sen+olutputkesta...
08.05.2022 12:57
en+oo+vielä+käynyt+pattayalla,+mutta+savon+linnassa+näin+kerran+sellaisen+naisen+että+meinasin+tulla+hulluksi...+tuli+koti+ovelleni,+äiti+avasi+oven+ja+pian+minua+kutsuttiin+nimellä...+"Jorma+Anneli...+Sua+kysytään..."+huusi+äitee.+Naisella+oli+tukka+ja+kaikki...hän+oli+kaunis+kuin+kukkanen...+muistutti+aika+paljon+esa+pakarista.+Nainen+kysyi+olenko+Jorma+Anneli?+Oonhan+miä,+vastasin+reippaasti+pierua+pidätellen.+Nainen+kertoi+nimensä+se+oli+jokin+Etelä-Savon+Kreetta+Oinas+tai+jokin+sellainen...+se+nainen+pyysi+allekirjoituksen...+en+ollut+pysyä+pöksyissäni+ja+pieru+ei+sitten+pysynytkään...+Se+nainen+lähti+elämästäni+mutta+jätti+kirjeen.+Äiti+on+meistä+se+joka+osaa+lukia.+Sanoi+että+tässä+puhutaan+kirjastosta+ja+kirjoista....+Odottelin+kirjastolla+sitä+naista+puoli+vuotta+joka+päivä+rippi+puvussa+ja+pesin+hampaatkin.+Molemmat.
Ei+näkynny....+Lienee+selvä+että+meinasin+tulla+hulluksi....
06.05.2022 18:05
13 / 67