Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1468

1. Kerran+kun+mutsin+lääkitys+tilanne+paheni+Niuvassa,+se+ei+hyvältä+näyttänyt+kun+mutsi+keksi+olevansa+veikeä+orava.+Tilanne+karkasi+hoitajien+käsistä+kun+mutsi+hyppäsi+ikkunan+pesijän+ohitse+7+metrin+päässä+olevaan+puuhun+ja+söi+kaikki+kävyt.Mutsilla+on+kolmen+donitsin+musta+vyö+pilateksessa+ja+vesi+juoksussa,+mutta+kukaan+ei+arvannut+että+se+pystyy+loikkaamaan+niin+kauas.+Sillä+tuli+puussa+sitten+riitaa+muiden+oravien+kanssa+ja+se+oli+pakko+hakea+alas+sieltä+voima+keinoin.+Kolme+palomiestä+sai+rabieksen+mutsin+puremista+vaikka+sillä+ei+oo+ku+kaksi+myrkky+hammasta+jäljellä.+On+se+karannut+ennenkin.+Oli+syönyt+pehmustetusta+huoneesta+ensin+pehmusteet+ja+sitten+löytänyt+heikon+kohdan+havasta+betoni+viihde+seinästä+ja+takonut+päällään+siihen+kaksi+yhtä+suurta+pako+aukkoa.+Toinen+saarelle+ja+toinen+huhdalle.
  2. Se+tutkinto+oli+sellanen+väärinkäsitys+silloin+18+vuotiaana..+Menin+ala+koululaisten+junppa+tunnilla+poikien+puku+kaappiin+ihan+huvikseen+vaan,+kun+yhtäkkiä+en+saanut+enää+sitä+ovea+auki+ja+pojat+tulee+siihen+riisuuntumaan...+Olin+siellä+hiljaa+ettei+pojat+pelästy.+Yhtäkkiä+vaksi+tempaisee+oven+auki+ja+kysyy+että+kukas+se+täällä+runkkailee+kikkulit+paljaana+ja+katselee+pikku+poikia+tuuletus+ritilän+takaa?+Sanoin+että+höh+että+kuuma+oli+tuolla+niin+vähän+tuuletin+vaan...+Ei+se+uskonut.+Tuli+poliisit+paikalle+ja+olin+tutkinto+vankeudessa+viikon+verran+kun+ne+löys+mun+kotoa+joitakin+kuvia+jotka+ei+todellakaan+ollut+minun..+mä+olin+ladannut+uuden+excelin+ni+sen+mukana+oli+tullut+23+tuhatta+ihan+kamalaa+kuvaa+lapsista...Mutta+tutkinnon+suoritin+viikossa.