Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitäpä tähän muuta toteisi kuin että kerran meinasin tulla hulluksi.
22.11.2022 22:39
Niissä on se ero että botilas ei ole päässyt kundoutukseen.
Kerran olin samaan aikaan maksa kokeessa kun aimolle tehtiin baba koe. Sillä epäiltiin muutoksia siinä suolessa mistä pierut tulee, usein ikäänkuin räkimällä. Kyllä te tiiätte sen tunteen kun on alaselkä lapa luita myöten ravassa kuin olis ajannu enskaa ilman taka lokaria sateessa. Bablasin sille stadin skeidaa silleen kun me city jermut sitä vain osataan sgruudata. Böndeltä juntit sit tulee tänne ja on olevinaan jotakin.
Tiiättekö mitä me varsinais suomalaiset vastataan TYKSin odotus aulassa kun hoitaja huutaa nimeltä? Ai mää vai? heh hehehe hehhehhe hehh ähh spruit sprlrlr sprlssss.. hur hur proot.. PROOOOOOOOOOOTTTT!!!! ohoh hupsista sori....
22.11.2022 18:19
Veto voimani oli sitä tasoa että perässäni pörräsi myös parvi kärpäsiä ja kun astuin saluunaan, jugepoksi sammui.
21.11.2022 17:20
Meillä on neljä buhvelia täällä kuopiossa. Potato, Rekku, Kisu ja Kyösti. Oli aiemmin myös Pentti Kouri niminen naaras sonni, mutta aimo ampui sen vahingossa kun luuli sitä naapurista karanneeksi ravi hevoseksi. Äitee sanoi meille että jättäkää se Kisu rauhaan. Aimo toikin sitten keittiö jakkaran takaisin tupaan navetasta.
Ei me muuten oltaisi jääty kiinni, mutta aimo teki Kisun kaulaan fritsun josta näki selvästi että tekijällä on vain yksi etuhammas.
21.11.2022 17:18
Ai niin ne on mulla vieläkin kylässä ne viisi pariskuntaa. Junttilasta kotoisin.
20.11.2022 20:05
Aika pliisua menoa verrattuna meikäminnaan. Vaikka toi sun meno o aika vetelää
Ja et oo tietty entinen kenenkään, mut ainaku sä puhut sitä hesaa se saa mun levikset repeemää...
Minulla on jo usean danin mustavyö karatessa ja
Juomien hankintatyö
Kassalippaiden keräystyö
Ravintoloiden ovien sulkemistyö
Konserni ja Viisi ravintolaa konsernilla, kaikki velattomissa omistuskiinteistöissä
Kaikki työntekijät (15) asuvat heille ostetuissa omakotitaloissa
Kukkatarha ja kukkabisnes
Tatuointiliike omassa velattomassa kiinteistössään
Hammaslääkärivaimon klinikka omassa kiinteistössään
Mopar V8
Erikoisvalmisteiset Harley Davidsonit 2 kpl yhteishintaan 80 000 euroa
Indiana moottoripyörä Suomesta ostettu ja lennätetty Chiang Maihin (thaivaimo ajaa sillä 406 kiloisella pyörällä koska on taitava kuski)
Poika ajaa road racingia minun ja ystäväni Valentino Rossin opastuksella
Suomen ja Abu Dhabin reissut suoritettu ja tyttären kultabisnekset rahoitettu
Oma salainen moottorirata rahoitettu Chiang Maihin lisäasfaltilla
Vanha huoltoasema ostettu johon avataan pian Happy Days ravintola
Azimut 100 jalkainen ökyjahti hankittu ja vanha ajettiin Kulosaareen
Chon Burissa loma-asunto.
Phuketin huvila ja Azi jahti.
Cha amissa miljoonatontti, johon tulee ostoskeskus
Meille tulee oma kerros siihen hotelliin
Mercedes Benz harvinaisuus hankittuna Chiang Maihin. Väri ruskea
Uima-allas kasvatettu 24 metristä 25 metriseksi
Kulosaaren rantahuvilan allasosastolle tehtiin pelisali
Autotallin laajennus valmis, jotta kaikki moottoripyörät mahtuu kaikki sisään
Kaksi uutta super vesijettiä ja virityssarjat niihin asennettu (porpelit)
Azimutiin hommattu uusi plotteri
Phuketin huvilaa emme vuokraa mutta siellä on venefirma vuokralla
Orpolapsen synttäritkin järjestetty ja rahoitettu ja maksoi aika paljon
Yläosattomat sukellusopettajat uivat jahtia ympäri ja opettaa sukellusta
AIDS tutkimukseen lahjoitan rahaa (NumBall lahjoittaa myös 5000$ vuosittain)
Sensein tasapaino, mielenrauha ja rauhanomaisuus saavutettu
Karatevalmennus työ vie paljon aikaa
Puuhuvila vuokrakäyttöön vieraille CM:ssä. Hissi toimii norsulla
Saimaalla sijaitsee ökyhuvila ja Targa jahti, jota eräs firma vuokraa
Kaksi uutta supervespaa ostettu juuri Phuketiin
Uusi auto Phuketiin
Espanjassa neljäs huvila
Jomtienille hommattiin sijoitushuoneisto
Ruotsissa asunto ja T-Rod ostettu, lähetetty Chiang Maihin
Leasing- jahti Espanjassa
Tyttären nimissä on oma saari Sundomissa Vaasan edustalla
Suomeen hommattu yksi jahti lisää 1,9 milj. (Yhteensä niitä on kolme pelkästään Suomessa)
Paraisissa 1,9 miljoonan huvila ja samanhintainen jahti
Vaimoni on lentäjä ja etsimme saarta ostettavaksi pienkoneella
Muutimme Jaguarilla Helsingistä Paraisiin
Lennämme usein unelmasaarille unelmavaimon kanssa
Phuketin huvilalle sain lahjaksi vuokralaisilta sähköpolkuveneen
Sadan tuuman televisio josta näkyy Netflix sarjoja
Syön terveellisesti nuudeleita ja makkaraa. En juopottele mutta olen aina kännissä
Minulla on wifi ja älytabletti kaikissa ajoneuvoissa ja lentokoneissa integroituna ja voin olla yhteydessä suomikaksneloset pattaya palstaan kaikkialta maailmasta.
Vaimo löysi saaren ja ostettiin se kiinteistöineen kohtuumiljoonilla
Sinne saareen tuli laiturin nokkaan uimahyppytorni
Tyttären nimissä on saari Sundomissa
Kuliksen rantahuvila annettiin tyttärella ja ajettiin sille jahti Phuketista
Uimahyppytorni tehty että vaimo pääsee hyppimään
Vaimo soutaa niin kovaa että vene nousee plaaniin
Poika ajaa niin kovaa road racingia ettei kukaan
Poika työskentelee 7 vuotiaana mäkkärissä että oppii mitä on työ
Kuvasin kuksan hesan keskustassa
Kaskisaaren huvilamme on myynnissä ja nyt lähden auttaman tytärtä sen myynnissä eikun se olikin kulosaari ja siellä on päämieheni sukutie.
Jomtienilla taasen numballa on sijoitusasunto
Hän puhuu Ranskää ja Thäitä
Rolls Royce tallissa ilman keulamerkkiä, Camry hybrid ja Navara
Hänelle tulee rojalteja Vaisalasta
Hän pelasti Nasan avaruusohjelman kihartamalla kuituja
Hänet tunnetaan Ranskassa ja USA:ssa
Tuntee poliisipäälliköt ja suurlähettiläät
30 vuoden sotilasura sekä nuorisotoimenjohtajan virka
Sai titaaniamexin pyytämättä
Hänen tyttären kaskisaaren asunto on jo myyty
Minäpoika se läksin lokakuussa 2019 jahdilla seilaamaan Thaimaahan
Paraisten miljoonahuvilan kohtuumiljoonasaarelt myin jahdin että sain palkat jonkun konsernin tarjoilöijoille. Miljoonakelohuvilalle jouluksi.
Phuketiin hommasin fliteboardin
Kotipihalle hommasin paddlekentän...
Katon samalla Suomessa että mammuttihirsihuvila on valmis kohtuumiljoonilla. Jos joku haluaa kunnolla fyrkkaan niin stikkaan sitä kunnolla fönsteriin mun fistillä makkaratalon edustalla.
20.11.2022 20:03
Aimo sanoi minua narssissiksi, kun ehdotin hänelle että katsottaisiin taas se elokuva.
Se on kuulema oma napa narsismia nauhoittaa omaa masbutrointia videolle ja sitten lupsutella pippelistä peukalon ja etu sormen välissä sitä katsellessa.
Katoin sen vilmin sitten yksin. Kolme kertaa.
20.11.2022 15:23
Mulla kohta synttärit 64 vee ja numba täyttää samana päivänä 62 vee ja siksi se kunnioittaa minua kun oon vanhembi. Kun on venhembi, voi jakaa neuvoja nauriimmilleen koska on enemmän elämäm kokemusta. Olen myös huahinin miehen bersonal drainer ja jaan sekä bykologisia että fuusioloogisia vinkkejä vähän parempi laatuiseen elämääm josta pattajan petterit voi vaan unemloida. Muistakko numba oliko meidän synttärit 25 päivä? Taisi olla.
14.11.2022 12:44
Hyvin sanottu! Me ei olla numbia vaan numbia on ihan eri hengilö.
14.11.2022 12:39
Kerran heräsin aamulla kylmään ja huomasin että ikkunaan laittamani paffi levy oli irronnut ikkunasta ja sieltä tule räntää tuvan puolelle. Vedin peittoa korviini ja kuiskasin rakkaalleni että darlink, tunnetko että se on jäykempi kuin normaalisi?
Armaani ei heti vastannut niin ravistelin sitä että darlink, darlink?
Silloin se päästi syvän huokauksen ainakin 10 sekuntia pfffffffffffffffff........
ja meni aivan veltoksi.
Säikähdin kamalasti ja pääsi 11 sekuntia pitkä pieru pärlärlärlärlärlärpärlälärlärspärrr.... jokainen tietää mitä tapahtuu kun s tulee pieruun mukaan. No, katsoin käyttöohjeesta niin ei saisi käyttää alle kymmenessä asteessa, muovi ei kestä kylmässä. Se mun aamu jäykkyys ala kerrassa, sekin paljastui feikiksi kun kävin pissalla. Sinne oli vaan pisu jähmettynyt katkarapuun.
Lienee täysin selvää että meinasin tulla hulluksi, mutta takuu oli voimassa! Heheh!
14.11.2022 12:31
Kumma ettei sensei ole kysellyt missä on Pasasen sormus?
11.11.2022 16:04
Näitä ku päässä oikein kelaa ni meinaa tulla hulluksi...
11.11.2022 14:35
Mulla ei oo tähän oikeen mitään sanottavaa muuta ku että kerran meinasin tulla hulluksi kun keittiön tytöt oli tehneet meille hampparit.. tulin röökiltä ja mun pöydällä oli hamppari ilman piffiä.. kustu-mooseksella oli ovela ilme naamalja posket pulleana.. laskin yks plus yks on kaks piffiä että sillä on kaks piffiä suussa vähintään. Hilpasin sitä Reetan kyynär sauvalla päähän niin että mulle jäi tuppi käteen ja mooseksen lakki lenti Jarmon puurolautaselle.
Hirvee riitahan siitä tuli ja hoitaja kysy että mikä täällä on homman nimi? Kerroin että ei oo piffiä ni hoitaja sano että ei oo vielä paistettu ja tulee vasta kohta.
Meinasin tietenkin tulla hulluksi siinä kohtaa se lienee aivan päivän selvä juttu.
11.11.2022 14:32
Vai sillä tavalla... ollaan Pattajalla ottamassa vähän pruunaa nahkaan ja kuksa tietty messissä
https://aijaa.com/ftGcTI ei oo näkyny yhtään petteriä.. taitaa olla niin että täällä svengaa vaan minämandoliini ja numba
10.11.2022 10:06
Aimo meinasi kerran hukkua suohon kun oli lakastamassa marjoja, mutta nokkelana hän ei jäänyt neuvottomaksi, vaan nosti itsensä hiuksista ylös sieltä ja jatkoi matkaa.
Iso karhu tuli häntä siinä pitkospuilla vastaan, aimo meinasi antaa sille donitsin mutta olikin jo syönyt ne kaikki.
Karhu siitä hermostui niin aimo tempaisi sitä ilmapuntarilla niin kovaa että karhulta lähti taju. Kysyin aimolta että miksi sulla oli ilmapuntari mukana marjassa niin aimo vastasi että sanoppa sinä se. Aimo oli siitä mennyt esson baariin ja löi pajatsossa kolme kertaa peräkkäin pää voiton ja toi luumuja kotiin kun mulla oli mahat kovalla.
Aimo oli syönyt ne ite sillä aikaa kun olin huuseessä ähkimässä. Hermostuin siitä niin että laitoin aimon hilse samppoo pulloon valopetrolia. Kun se resu oli pesemässä sitten tukkaa niin heitin palavan hofnarin sen päähän ja toivotin happy loi kartonkia, oli minittäin valojen yö. Meinasin tulla hulluksi kun se ajoi mua takaa talikon kanssa tukka tulessa...
08.11.2022 14:20
Lisää aihe peräisiä matkatarinoita.. oltiin siis matkalla ja ostettiin kala torilta sushia ja lauantai makkaraa. wasabista ja sushista olenkin jo tehnyt useita uusia kopioita joten ei niistä sen enempää. Piti keittää siihen kylkeen 12 litraa riisipuuroa kun oli kauhia nälkä. Etin sitä kattilaa kaikkialta turhaan aimon kanssa. Onkopoika vannoi ettei ole nähnyt sitä eikä se ollut kenenkään punkankaan alla.
Ovelta kuului rabinaa ja numba tuli sieltä sisään 12 litran puurokattila päässä. Sanoi käyneensä tupakilla ja kakkasella metsän laidassa. Kysyttiin siltä siitä kattilasta eikä se tiennyt aiheesta mitään. Syötiin sushit siinä sitten lauantaimakkaralla ja jäi kauhia nälkä vieläkin. Ylihuomenna aimo tajusi että kattila on numban päässä.... lienee selvää että meinattiin tulla hulluksi kaikki...
06.11.2022 10:11
Oikeen muuta tähän osaa sanoa ku että oon erinomainen viheltämään ja saanut siitä tunnustusta naapurustoa myöten. Viereisen huoneen ulla-pekka sanoi sohjo-paavolle että tuo Jorma se on melkoinen viheltäjä. Sain siitä sitten ipsniraation ja vihelsin koko loppupäivän kuin parvi tiiroja. Laittoivat sitten lepo siteisiin ja pätkän jesaria suun eteen... vihellä siinä sitten kun on teipattu suu umpeen... lienee selvää että meinasin tulla hulluksi...
05.11.2022 08:00
Kerran kun olin hesassa ni kuvailin kuksaa eri puolilla. Sity käytävässä, Makkara talon edustalla ja vaikka missä. Juttelin sille puu mukille myös mukavia ja kerroin sille hesan historiasta kaikenlaista niiku että hesassamoli vielä kekkosen aikaan villejä puhveleita, sauruksia ja indiaaneja. Mulla oli kaverina silloin apassipäällikkö Hiipivä Nälkä. No se siitä hesan historiasta ette te ymmärrä kuitenkaan.
Kun olin siinä makkara talon edustalla sitten kuvaamassa kuksaa ja asettelin sen roskiksen päälle ja siirryin kuvaus asemiin, ni joku ukko tuli siihen ja sano kaverilleen että "joku jättänyt paskasen puukipon tähän mä heitän sen roskiin"
Järkytyin niin pahasti etten voinu huutaa enkä liikkua, jaloista meni tunto ja meinasin tulla hulluksi.. Ampulanssi miehet elvytti mua siinä 15 minuuttia ja julistivat sitten aivo kuolleeksi. Pomppasin pystyyn, nappasin Rolle Rollaattorin ja kiiruhdin roskikselle.. siellä se oli päälimmäisenä poloinen. Sähisin myrkky hampaiden välistä hoitajille että pysyyvät loitolla ja pureman pelossa ne pysyi.
Minä ja kuksa siitä lähdettiin takaisin jorviin. Putsasin sen käsi desillä ja hyväilin sillä kassejani. Yhdessä jälleen.
02.11.2022 17:28
Aimo tykkää Kokkikartanon makarooni laatikosta. Kun se nukkui ja kuorsasi kuin mursu, tyhjensin sen rasian ja kakkisin sen täyteen, pistin muutaman makaroonin päälle hämäykseksi. Aimo heräsi ja kysyin onko nälkä, voin lämmittää sulle mikrossa vähän makrulooraa rakas? Aimo nyökkäsi. Vein hälle lämmitetyn satsin josta aimo ahmi puolet ennenkuin tajusi kepposen ja sanoi että täähän on ihan paskaa!!!
Minä sanoin vekkulisti että kannessahan lukee "kakkikortano"
Aimo lähti suutus päissään motonettiin, otti hyllystä purkin valopetrolia ja sytytti itsensä tuleen... Motonet - Välkyn ihmisen tavaratalo. Onneksi orvas kedestä paloi vaan 54%.
01.11.2022 14:30
Lada on kuitenkin thaimaassakin ainoa auto joka lähtee 60 asteen pakkacella käyntiin kun muut raapii ikkunoita tuskissaan....
30.10.2022 21:21
7 / 67