Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Liittynyt 7v sitten
15
aloitusta ·
5159
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihminen+ei+voi+olla+ajattelematta....
30.09.2019 06:49
Käsittääkseni+kiusaaminen+on+kiusaamista+tiesit+toisen+oikean+nimen+tai+et.
Itse+ajattelen+että+täällä+pätevät+ihan+samat+ihmissuhdelait+kuin+muuallakin.+Ihmiset+eivät+muutu+joksikin+epäihmisiksi+netin+anonymiteesissa.+Ihan+sama+ihminen+minä+olen+täällä+palstalla+kuin+olisin+vaikka+kahvipöydässä+kanssasi+ja+ihan+yhtä+ihminen+sinäkin+olet,+tapaan+sinut+täällä+nimettömänä+tai+kahvilassa.
30.09.2019 06:47
Ajattelen+hyvin+samaan+tapaan.+Jotkut+ihmiset+ottavat+vi.ttuiluna+sellaisetkin+asiat,+joita+ei+siinä+mielessä+ole+esiin+tuotu.
Tietenkin+voi+olla+myös+niin,+että+kasvaa+vi.ttuilukulttuurissa,+kuten+aloittaja+kertoi+ja+silloin+voi+hyvinkin+hämärtyä+se,+mitä+on+asiallinen+ja+toiset+huomioon+ottava+vuorovaikutus.+Pitää+ihan+normaalinen+sellaista+keskustelua,+jossa+nälvitään+puolin+ja+toisin.
29.09.2019 21:13
No+ei+ole+mitään+mahdollisuutta+tietää,+miksi+ajattelet+niin,+ellet+hiukan+avaa+ajatuksiasi+Raamatusta.
29.09.2019 21:07
Eiköhän+vapaassa+maassa+saa+seurustella+ihan+minkä+ikäisenä+haluaa,+jos+on+täysi-+ikäinen.+Vielä+vanhainkodissa+lempi+leiskuaa.+Miksi+sen+pitäisi+loppua?+Jos+loppuu,+sitten+loppuu,+mutta+ennen+sitä+kannattaa+katsella+ympärilleen...
Jos+aloittaja+sinusta+tuntuu,+että+seurusteluaikasi+on+jo+mennyt,+mikäpä+siinä.+Jokainen+kai+sen+itse+tietää+milloin+sokeri+vielä+suussa+sulaa.
29.09.2019 21:03
Tarkoitatko,+että+kommentointi+on+henkilökohtaista+vasta+sitten,+kun+paljastetaan+oikea+nimi?
29.09.2019 20:58
Miksi+joku+haluaa+toimia+vastoin+sääntöjä?+Miksi+haluaa+esiintyä+toisena?
Yksi+syy+on+varmasti+vi.ttuilu.
Mielestäni+on+ala-arvoista+varastaa+toisen+nikki,+oli+se+kuinka+helppoa+tahansa.
29.09.2019 20:41
Ymmärrän+ettei+sinua+haittaa.+Kuitenkin+on+mielestäni+kyse+taas+niistä+arvoista.+Mitä+hyväksymme+noin+yleisemmin+ja+mitä+ei.+Tämän+tapaiset+aloitukset+menevät+henkilökohtaisuuksiin+ja+taitaa+vissiin+olla+sääntöjen+vastaistakin+sellainen.
29.09.2019 20:37
Aina+on+niitä,+jotka+esittävät+vaatimuksia+ja+aina+on+niitä,+joille+ei+kelpaa+kuka+tahansa+tai+ei+kelpaa+siihen+ja+siihen+ryhmään+kuuluva.+
Vaikka+kuinka+monta+kertaa+täällä+vakuutetaan,+että+kelpaa,+silti+ei+välttämättä+löydä+ja+vaikka+kuinka+täällä+sanotaan,+ettei+kelpaa,+saattaa+kuitenkin+kelvata.+Tämä+palsta+kun+ei+ole+muuta+kuin+tämä+palsta,+täällä+ei+anneta+takuita+suuntaan+eikä+toiseen.+
Katso+ympärillesi,+millaiset+ihmiset+ovat+pariutuneet...?
29.09.2019 20:34
Kiitos.+:)
29.09.2019 20:30
Täytyy+tätimäisesti+todeta,+että+en+ymmärrä+tällaisia+aloituksia.+Tehdä+analyysia+ventovieraasta+ihmisestä.+Ilmeisesti+jonkun+käsitys+hyvästä+viihteestä+on+tämmöinen+luun+heittäminen+kaluttavaksi.+Itse+en+niin+lämpene+tämän+kaltaisille+jutuille.+
+
Ymmärrän+sen,+että+haluaa+tehdä+aloituksia+itseä+kiinnostavista+asioista+ja+tekee+niitä+sitten+siitä+näkökulmasta.
29.09.2019 19:20
Näihin+tämän+tapaisiin+kysymyksiin,+kelpaako....vastaus+on+että+joillekin+kelpaa,+joillekin+ei.
29.09.2019 19:13
Missäs+aloittajan+hiusmallin+kuva+on?
29.09.2019 19:11
Söpöt+korvat+:)
29.09.2019 19:09
Sinun+kommenttisi+on+jo+epäasiallinen.
Minulla+ei+ole+mitään+tarvetta+tehdä+aloitusta+,+joka+kohdistuu+sinun+henkilöösi,+en+pidä+sen+kaltaisista+keskusteluista.+
Ateismi+ei+käsittääkseni+varsinaisesti+liity+uskontoihin.
29.09.2019 19:05
Mitä+useampi+tekee+näitä+"kokeita",+sen+paskemmaksi+deittipalvelut+muuttuvat.+Olen+siinä+käsityksessä,+että+aika+moni+haluaa+näitä+"tutkimuksia"+tehdä+ja+feikkiprofiili+on+sanonko+mä+mistä?
29.09.2019 19:01
Monessako+profiilissa+itse+vierailit+ja+montako+viestiä+laitoit?
29.09.2019 10:38
Ei+kai+panosuhteen+viikonloppuun+tarvitse+rajoittua.
29.09.2019 10:36
Helpommalla+ja+halvemmalla+pääsee,+kun+sanoo+tuon+saman+asian+omalle+kädelleen.+Silloin+ei+tule+olleeksi+epäkohtelias.
29.09.2019 10:32
Tähän+samaan+kysymykseen+on+vastattu+varmaan+jo+tuhansia+kertoja+ja+aina+joku+haluaa+tehdä+sen+kysymyksen+uudelleen.+Eli+taitaa+olla+ihan+sama+millaisia+vastauksia+tulee,+kysymys+esitetään+uudelleen+ja+uudelleen+ja+uudel.....
29.09.2019 10:28
3 / 258