SENSSU

![]()
Aloituksia
380
Kommenttia
1711
VIIRUSTSUNAMI TÄÄLLÄ THAIMAASSA.
Aikanaan kerroin tällä palstalla tulevan konkurssitsunami. Neidon vastine aiheeseen oli että parempi panna pillit pussii1752KovanaamaNeidin juhannuskarkelot.
Neitonen viikkotolkulla turva-aikuisineen pääpättänyt tänne Chiang Maihin suomalaista juhannustaan viettämään. Turva-aik652Senssulta muutama sana.
Aivan ensiksi pyydän anteeksi että uskaltaudun kirjoittamaan tänne saitille, mutta mikäli on vaarana finni klyyvarin pää152Thaimaalais-suomalainen käytösmalliesimerkki.
OMANAPANARSSU JA VIIMEINEN MOHIKAANI. Narsismin voi määritellä narsisti itse kuten suraavan sain lukea. Tyypillistä lai5152Pattayanmatkailun puutosforkka.
Näin internetaikakautena kun voi tuntemuksiansa matkailua aasinsiltana käyttäen kirjoitella matkailuaiheiselle palstalle051Pattayalta Hua Hiniin.
Paljon rakkaat kiinnostuneita Hua Hinistä yhden Neidin urheiluleireillen, toisen Aasin ajaen pelipaikalle jollain fokuks1751Miksi Joku matkailee jossakin?
Entä miksi Joku asuu jossain? Joku on hyvin yleinen nimi tällä palstalla, mutta minulle ei ole selvinnyt hänen matkailu351Kirjeenvaihtoa Chiang Maihin.
Internet on paljon käytäntöjä muuttanut pullopostiajoista mm. siten että pullon sisällöstä voi nauttia kun nykypostia lä651Postilaatikko Chiang Maissa.
Otsikon asia mielipiteitä kirvoittanut, tosin enemmän kanat ja niiden hinnat, mutta myös kuka juhlii, koska juhlii ja mi451TAITOLAJI.
Matkailu edellyttää taitoa, asuminen toisessa maassa, myös aviopuolison hankinta. Eräs kokee matkailun sisältävän paljon2851Tyypillistä.
Kun Neito Tyttönen 2010 alipainesukistaja saa näpeilleen ja osoittautuu feikkitrolliksi, niin valtaisa paniikki, irvailu051Kameran käyttöä Chiang Maissa.
Kamera on oiva väline täällä Thaimaassa monessa asiassa. Erityisen hyvä on hankkia muutaman kympin kamera Harrikan sarve750Pattayalainen päätelmä.
Ystävämme työpäällikkö kysyi Mistä päättelet toisten kiinnostukset ja niiden puutteet, johon täytynee omalla aloituksell250Vappuhauskaa Chiang Maissa.
Näin pienen juhlanpoikasen aattona tässä Chiang Main altaamme reunalla meidän perheen kesken ajattelin hieman hauskuutta8350TERVEISET CHIANG MAISTA JUNTEILLE JUNTTILAAN.
Kiitän kovasti kilahtanutta joka on päätynyt nykyisellään ajattelemaan minua kertoen että hänellä ei ole mitään ajatelta350SANOISINKO.....NO SANON.
Voi hyvänen aika sentään taasen, mitä tuokaan tuleva kaamos Junttilassa tullessaan Junteille?650Potilaskertomuksia Pattayan Savon Eedenistä.
Olen tässä aikojen saatossa saanut lukea erinäisiä potilaskertomuksia itsestäni arviolta tuhannen sanan verran ja tuorei650Ruusuntuoksuinen vaaleanpunainen Thaimaa ja Pattaya.
Se on kuulkaas ystävät kalliit sellainen tämä Thaimaan reaalimaailma, että Pattayan asiakkaan satunnaisotoksella keskust3249Parasta ennen päiväys matkailuvalokuvissa.
Ihmetystä hieman aiheuttaa otsikon aihe, että joku jotain kuitteja käynneistään ja vyöostoksistaan lukaisee niiden ollen2848Palstamatkailun joulusesonki Pattayan Savossa.
Tein huomion SENSSUCHLANMAIN ottaneen roolikseen taasen 44:n ja aikoo rannalla valokuvata itsensä aurinkolasit päällä. S448