Vapaa kuvaus

Aloituksia

389

Kommenttia

1743

1. Napanarssun omakuva omasta mielestään.

Vaikka itse sen sanonkin niin olen aika reippaasti keskivertoa älykkäämpi. Minua pidetään mukavana, hauskana, kilttinä j
    Pattaya
    0
    61
  2. Senssulta muutama sana.

Aivan ensiksi pyydän anteeksi että uskaltaudun kirjoittamaan tänne saitille, mutta mikäli on vaarana finni klyyvarin pää
    Pattaya
    1
    61
  3. Kaunis maa.

Kuuntelin tuossa ehdotona suomen parasta A.A-luokan musisointia, joka olisi vieläkin parempaa mikäli ystäväni joka ei ol
    Thaimaa
    7
    61
  4. Autoilua Chiang Maissa.

Moni täällä Thaimaassa matkaa taittaa autolla, yksi ajelee vanhalla Fokuksen romulla lahden ympäri, toinen valokuvaa maa
    Pattaya
    35
    60
  5. PATTAYANMATKAILUN TOSIASIALLINEN LUONNE.

Thaimaan matkailu on pitkäjänteistä toimintaa ja ylitse muiden etenkin on Pattayan matkailu, sen oikeaoppinen harrastami
    Pattaya
    18
    60
  6. Ruusuntuoksuinen vaaleanpunainen Thaimaa ja Pattaya.

Se on kuulkaas ystävät kalliit sellainen tämä Thaimaan reaalimaailma, että Pattayan asiakkaan satunnaisotoksella keskust
    Pattaya
    32
    60
  7. KUKSAtietoutta Kuksasta joka arvonsa johdosta kirjoitetaan ISOLLA KOOLLA.

Väitän ja varmuudella olen oikeassa, että puheena oleva Kuksa on saanut aikaiseksi enemmän mielihyvää, mielipahaa ja var
    Thaimaa
    24
    60
  8. Kameran käyttöä Chiang Maissa.

Kamera on oiva väline täällä Thaimaassa monessa asiassa. Erityisen hyvä on hankkia muutaman kympin kamera Harrikan sarve
    Thaimaa
    7
    59
  9. Matkailupalstamatkailun korkeasuhdanne, eli sesonki alkanut voluumilla.

Tässä aamukaffia Kuksastani hörppäsin ja katsahdin sesongin alkaneen aiheuttaen melkein nielaisun ns. väärään kurkkuun.
    Thaimaa
    4
    59
  10. TAITOLAJI.

Matkailu edellyttää taitoa, asuminen toisessa maassa, myös aviopuolison hankinta. Eräs kokee matkailun sisältävän paljon
    Pattaya
    28
    59
  11. Thaimaalais-suomalainen käytösmalliesimerkki.

OMANAPANARSSU JA VIIMEINEN MOHIKAANI. Narsismin voi määritellä narsisti itse kuten suraavan sain lukea. Tyypillistä lai
    Pattaya
    51
    59
  12. NEITI JULIUS CESARILLE LUOTTOKELPOISUUDESTA JA KUNNIOITUKSESTA.

Havaita saattaa kun rakkaan kirjoituksia lukee, että sanoisinko .... no sanon ..... hieman rönsyilee laidasta laitaan ja
    Pattaya
    7
    59
  13. Sesonkia pukkaa.

Se on kirjoituksista päätellen meidän urospuolisella naisella ollut kiireistä viikkoa. Rapuhöpöhöpöhuuhaat vaiettu aihe
    Pattaya
    0
    59
  14. Epäonnistumisen pelko.

Täydellisen henkilön täytyy aina olla tilanteen herra. Täydellinen ihminen sanoo aina viimeisen sanan. Täydellinen ihm
    Pattaya
    1
    59
  15. Huvilakausi Thaimaassa.

Suomen suvi on lyhykäinen huviloiden omistajien tuon vuodenajan käyttäen mahdollisimman tehokkaasti asialle omistautunei
    Thaimaa
    2
    58
  16. Vappuhauskaa Chiang Maissa.

Näin pienen juhlanpoikasen aattona tässä Chiang Main altaamme reunalla meidän perheen kesken ajattelin hieman hauskuutta
    Aasia
    83
    58
  17. Mielenkiintoinen matkailukiinnostus Pattayan Savossa.

Vilkaisun jälkeen tänne Thaimaahan piipahdushaluisten mielenkiintoja katsahtaen huomaan nasullamme olevan herne nokassaa
    Pattaya
    5
    58
  18. Ajoneuvo hammaslääkärillä täällä Chiang Maissa.

Kiitän runsaasta osanotosta laajan Pattayan rakkaiden ryhmän (1) mietteistä minua kohtaan (a-pesu) päivittäin, joten koh
    Pattaya
    23
    58
  19. Pattayalainen päätelmä.

Ystävämme työpäällikkö kysyi Mistä päättelet toisten kiinnostukset ja niiden puutteet, johon täytynee omalla aloituksell
    Pattaya
    2
    57
  20. Thaimaalainen mosaiikkiparketti Chiang Maissa.

Meillä täällä Chiang Maissa korona aiheutti runsaita muutoksia arkeen ja työntekijöiden toimeentulon turvaamiseen, koska
    Pattaya
    28
    57