SENSSU

Aloituksia
374
Kommenttia
1699
Miksi Joku matkailee jossakin?
Entä miksi Joku asuu jossain? Joku on hyvin yleinen nimi tällä palstalla, mutta minulle ei ole selvinnyt hänen matkailu347Kirjeenvaihtoa Chiang Maihin.
Internet on paljon käytäntöjä muuttanut pullopostiajoista mm. siten että pullon sisällöstä voi nauttia kun nykypostia lä647TAITOLAJI.
Matkailu edellyttää taitoa, asuminen toisessa maassa, myös aviopuolison hankinta. Eräs kokee matkailun sisältävän paljon2847Kameran käyttöä Chiang Maissa.
Kamera on oiva väline täällä Thaimaassa monessa asiassa. Erityisen hyvä on hankkia muutaman kympin kamera Harrikan sarve746Pattayanmatkailun puutosforkka.
Näin internetaikakautena kun voi tuntemuksiansa matkailua aasinsiltana käyttäen kirjoitella matkailuaiheiselle palstalle046Pattayalainen päätelmä.
Ystävämme työpäällikkö kysyi Mistä päättelet toisten kiinnostukset ja niiden puutteet, johon täytynee omalla aloituksell246Mielenkiintoinen matkailukiinnostus Pattayan Savossa.
Vilkaisun jälkeen tänne Thaimaahan piipahdushaluisten mielenkiintoja katsahtaen huomaan nasullamme olevan herne nokassaa546PATTAYANMATKAILUN TOSIASIALLINEN LUONNE.
Thaimaan matkailu on pitkäjänteistä toimintaa ja ylitse muiden etenkin on Pattayan matkailu, sen oikeaoppinen harrastami1846Ruusuntuoksuinen vaaleanpunainen Thaimaa ja Pattaya.
Se on kuulkaas ystävät kalliit sellainen tämä Thaimaan reaalimaailma, että Pattayan asiakkaan satunnaisotoksella keskust3246Senssulta muutama sana.
Aivan ensiksi pyydän anteeksi että uskaltaudun kirjoittamaan tänne saitille, mutta mikäli on vaarana finni klyyvarin pää146Potilaskertomuksia Pattayan Savon Eedenistä.
Olen tässä aikojen saatossa saanut lukea erinäisiä potilaskertomuksia itsestäni arviolta tuhannen sanan verran ja tuorei646Tyypillistä.
Kun Neito Tyttönen 2010 alipainesukistaja saa näpeilleen ja osoittautuu feikkitrolliksi, niin valtaisa paniikki, irvailu046Parasta ennen päiväys matkailuvalokuvissa.
Ihmetystä hieman aiheuttaa otsikon aihe, että joku jotain kuitteja käynneistään ja vyöostoksistaan lukaisee niiden ollen2845Matkailupalstamatkailun korkeasuhdanne, eli sesonki alkanut voluumilla.
Tässä aamukaffia Kuksastani hörppäsin ja katsahdin sesongin alkaneen aiheuttaen melkein nielaisun ns. väärään kurkkuun.445KOTIPUFFE.
Katsahdin tässä viikon matkailupalstaoireilut ja päädyin otsikon aiheeseen, koska muu huuhaata. Neiti metropoli aikoinaa045Viiden setelin valokuvaus.
Pattayanmatkailun mielenkiintoisia aiheita huomannen olevan mm. elokuva-aiheet, jotka ei kiinnosta, hevosetkin aiheena j844Thaimaalainen mosaiikkiparketti Chiang Maissa.
Meillä täällä Chiang Maissa korona aiheutti runsaita muutoksia arkeen ja työntekijöiden toimeentulon turvaamiseen, koska2844Anonyymirakkaan kutsuhuuto kaukaa pohjolasta tänne Thaimaahan.
Bing-ohjelmani ilmoitti minulle otsikon asian ja päädyin katsomaan mitä kilahtaneella mielessään, no seuraavaa hällä: "3244Thaimaalainen pihvi.
Otsikon herkku luonnollisesti on kaikkien mieleen, vaikka uunilohikin jota silakkalaatikoksi matkailematon kutsuu, on hy2744Kaveria ei jätetä.
Ai niin ensin tietysti toivotan hyvää huomenta sinne kaamokseen ja sitten itse otsikon aiheesseen. Sanontahan kuuluu ett2444