Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

1794

1. Sydämelliset terveiset sinne Suomeen täältä Chiang Maista.

Hei Teille kaikille matkailuun kynnelle kykeneville ja mukavaa kotimaan matkailua toivotan ensinnäkin motoristeille Neit
    Aasia
    0
    66
  2. Postilaatikko Chiang Maissa.

Otsikon asia mielipiteitä kirvoittanut, tosin enemmän kanat ja niiden hinnat, mutta myös kuka juhlii, koska juhlii ja mi
    Pattaya
    4
    66
  3. Aamu Thaimaassa.

Täällä Phuketissa aamut rauhaisia, tänään meri tyyni. Heräsin tuossa useita tunteja aiemmin ja päätin keittää aamukahvit
    Pattaya
    36
    66
  4. Ajoneuvo hammaslääkärillä täällä Chiang Maissa.

Kiitän runsaasta osanotosta laajan Pattayan rakkaiden ryhmän (1) mietteistä minua kohtaan (a-pesu) päivittäin, joten koh
    Pattaya
    23
    66
  5. Napanarssun omakuva omasta mielestään.

Vaikka itse sen sanonkin niin olen aika reippaasti keskivertoa älykkäämpi. Minua pidetään mukavana, hauskana, kilttinä j
    Pattaya
    0
    66
  6. Senssulta muutama sana.

Aivan ensiksi pyydän anteeksi että uskaltaudun kirjoittamaan tänne saitille, mutta mikäli on vaarana finni klyyvarin pää
    Pattaya
    1
    66
  7. Parasta ennen päiväys matkailuvalokuvissa.

Ihmetystä hieman aiheuttaa otsikon aihe, että joku jotain kuitteja käynneistään ja vyöostoksistaan lukaisee niiden ollen
    Pattaya
    28
    65
  8. Thaimaalainen pihvi.

Otsikon herkku luonnollisesti on kaikkien mieleen, vaikka uunilohikin jota silakkalaatikoksi matkailematon kutsuu, on hy
    Pattaya
    27
    65
  9. Palkintopokaali Chiang Maissa.

Isänpäivää viettäessämme yksi rakas päätyi palstalla muistamaan minun isääni, kiitos siitä ja se aiheuttikin minulle ene
    Matkakohteet
    12
    64
  10. KUKSAtietoutta Kuksasta joka arvonsa johdosta kirjoitetaan ISOLLA KOOLLA.

Väitän ja varmuudella olen oikeassa, että puheena oleva Kuksa on saanut aikaiseksi enemmän mielihyvää, mielipahaa ja var
    Thaimaa
    24
    64
  11. Thaimaalainen mosaiikkiparketti Chiang Maissa.

Meillä täällä Chiang Maissa korona aiheutti runsaita muutoksia arkeen ja työntekijöiden toimeentulon turvaamiseen, koska
    Pattaya
    28
    63
  12. Vappuhauskaa Chiang Maissa.

Näin pienen juhlanpoikasen aattona tässä Chiang Main altaamme reunalla meidän perheen kesken ajattelin hieman hauskuutta
    Aasia
    83
    63
  13. Miksi Joku matkailee jossakin?

Entä miksi Joku asuu jossain? Joku on hyvin yleinen nimi tällä palstalla, mutta minulle ei ole selvinnyt hänen matkailu
    Pattaya
    3
    63
  14. Sesonkia pukkaa.

Se on kirjoituksista päätellen meidän urospuolisella naisella ollut kiireistä viikkoa. Rapuhöpöhöpöhuuhaat vaiettu aihe
    Pattaya
    0
    63
  15. Potilaskertomuksia Pattayan Savon Eedenistä.

Olen tässä aikojen saatossa saanut lukea erinäisiä potilaskertomuksia itsestäni arviolta tuhannen sanan verran ja tuorei
    Matkakohteet
    6
    63
  16. TAITOLAJI.

Matkailu edellyttää taitoa, asuminen toisessa maassa, myös aviopuolison hankinta. Eräs kokee matkailun sisältävän paljon
    Pattaya
    28
    62
  17. ME RAKENNUSMESTARIT CHIANG MAISSA.

Sain erittäin mielenkiintoisen tarjouksen päikkäreitä harrastavalta iltakoulussa rakennusmestariksi kouluttautuneelta ra
    Pattaya
    8
    62
  18. Miksi, miksi, miksi.

Terveiset 2010 aktiivikirjoittajalle seuraavin kommentein. No en sitten parempaa keksinyt. Miksi mun pitäis rekisterö
    Pattaya
    12
    61
  19. Kansainvälisen filmausryhmän matkailut.

Olen ollut havaitsevinani rakkaiden ryhmään kuuluvan vallan sisäpiiriläinen joten ajattelin vähäisen tuota puheenaihetta
    Aasia
    1
    61
  20. KovanaamaNeidin juhannuskarkelot.

Neitonen viikkotolkulla turva-aikuisineen pääpättänyt tänne Chiang Maihin suomalaista juhannustaan viettämään. Turva-aik
    Pattaya
    6
    61