SENSSU

Aloituksia
374
Kommenttia
1700
Elämä on laiffia vaihteen vuoksi 24/7 myös lauantaina.
Samalla kun laitat niistä koiristasi tuoretta valokuvaa, niin kerrotko taas uudestaan mikä saa sinut luottamaan siihen e3117Korut täällä thaimaassa tarkoitettu käytettäviksi.
Hyvät ystäväni, kihlatut ja avioituneet runsain joukkoinenne, tässäpä hieman asiaa otsikon aiheesta. Olen saanut lukea68116Sawasdee pii mai
Siis kaikille rakkaille สวัสดีปี่ใหม่ Katsahdin ongelmaisen juntin oireilut ja mielenkiintoinen oli juttu, että juntti1115Peruutettavat rapukarkelot, Dejavuu.
Hauskaa piipityspärrää jälleen julkaistu. TyttöNeiti 2010 Pippelisen verenpaineeseen on kiinnitetty huomiota ja hän ilm19114Joku mennyt vaatimaan totuuden paljastamista.
Noin on kirjoitettu minua ajatellen tänään, huomenna ja loppu elämänsä. Kyllä, Totuudet on kaiken a ja o, siksihän täll0113Hääpäivän onnentoivotus.
Hyvää ja rattoisaa hääpäivänviettoa sinulle Tyttö Neitinen 2010 PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.1112KUTSU CHIANG MAIHIN.
On koittanut mielestäni aika Pattayan rakkaiden tavata ensikerran toisensa, sekä myös minut, jonka johdosta ystävällises54112Epäilen Numbaa.
Sain lukea aivan pöyristyttävän vakavan syytöksen minua kohtaan seikasta, että en koskaan epäile Numbaa, jonka kaltaisee6112Missä on omanapanarssuilun ylärima Rakkaalla Neidillä Pattayan Savossa?
Erikoisosaaja on hieno nimike, ehkä työelämässä enemmänkin kuitenkin käytetään sanaa ammattitaito kyseisten rinnalla mai20112Addiktiperheen omakuva.
Toinen vaimoni oli himokuntoilija. Uitiin ja käytiin salilla 3-5 kertaa viikossa. Pyöräiltiin myös kilpaa.2110Täydellinen yksilö.
Syntynyt huippu-urheilijan näköiseksi turvamieheksi, jolle rauta on nöyrää, sekä on naisten märkä päiväuni. Markat on mu1109Oman ajotaidon arviointi vääristynyttä.
Täällä Thaimaassa liikenne tunnetusti on vaaramomenteiltaan toista luokkaa kuin Suomessa, mutta Suomalaisten luonteenpii45109Thaimaalaisen kodin sisustuselementtejä.
Meillä täällä Thaimaassa kodit on hieman erilaisia kuin siellä Suomessa. Tosin luonnollistahan on että kukin elää tyylil37109Thaimaalaiset tavat ja arvostuksen taso.
Täällä Chiang Maissa luonnollisesti Thaimaalaiset tavat, näkemykset ja Buddhalaisuus on jokapäiväistä, siltä eivoi vältt11107Hyvää Uutta Vuotta Numba.
Otsikon toivotus Sinulle ja Vaimollesi näin hieman ennenaikaisesti päätin. Mainitsemaani viirustsunamiin ja sen ymmärtä12107Kirppisnäppis.
A-pesulla pitkäaikainen vaikutus huomaan, joten ohessa aihetta seuraavaksi kahdeksi vuodeksi jälleen, että itse asia ei1105Viikon aihe-ehdotus vaihteen vuoksi 24/7.
Hyvää huomenta juntit sinne junttilaan sitten kun heräätte ja otatte silmiltänne pois pimennyslaput tai mustat huput, mi16104Viidentähden Koronahuvila.
Katsahdin tätä matkailupalstaa ja haivaitsin kaikkien matkailupalstamatkailijoiden matkailevan toisaalla, kun ..... no j55104Lisääntymisvietti Pattayan Savossa.
Hauskaa aamuluettavaa, lisääntymisvietti. Todellakin Pattayan rakkaalla on erittäin voimakas lisääntymisvietti ja sen t17103Napanuora.
Lastenkasvatuksessa usein lausutaan aiheesta, että tulisi jo katkaista napanuora kun lapsen vanhemmat tavalla tai toisel1103