SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
HURJAN HAUSKAA HUUMEBABLAA.
Se on tuo meidän Neidon jutut vähäsen niinkuin silleen ja tälleen sekä yleisimmin huuhaa haaveilluusiota, katsokaas kun1237PERHESYISTÄ THAIMAASSA.
Istun tässä Phuketin rantasaunamme terdellä katsellen merelle samalla hieman lukien kovin mielenkiintoisia matkailunäkem2736Thaikeittiö.
Paljon on ilmennyt ravintola-asiantuntijoita olevan nokka Pattayan suuntaan kaikkinaisine tietoineen, joten ohessa ravin2336Viiruksen johdosta piipahdus.
Hei. Kun nyt on ilmassa mahdollisuus, että matkat katkeaa ja on asioita hoidettavana, niin olen päättänyt, mikäli lento3036Miksi Joku matkailee jossakin?
Entä miksi Joku asuu jossain? Joku on hyvin yleinen nimi tällä palstalla, mutta minulle ei ole selvinnyt hänen matkailu336Uudenvuodenlupaus Chiang Maissa.
Hyvää alkanutta vuotta toivotan kaikille täältä Chiang Maista siiitäkin huolimatta että jo yksi rakas näytti tuossa oman836TIETOA JUHLASTA SONGKRAN SINNE SUOMEEN TÄÄLTÄ THAIMAASTA.
Hei Rakkaat Thaimaan ystävät, varsinkin Pattayan rakkaat sinne Suomeen. En ole aiemmin kantaa ottanut aiheeseen Songkra3336KUKSAtietoutta Kuksasta joka arvonsa johdosta kirjoitetaan ISOLLA KOOLLA.
Väitän ja varmuudella olen oikeassa, että puheena oleva Kuksa on saanut aikaiseksi enemmän mielihyvää, mielipahaa ja var2436Muistin virkistämiseksi viirustsunami.
Omikron leviää nyt niin nopeasti, että iso osa väestöstä tulee kohtamaan viruksen sillä rokotussuojalla, jonka tähän m1336Saako olla erilainen?
Tuossa eilen illalla korviini kuului lähenevä potatopotato ja lopulta niitä oli kolme pihalla parkissa Inkkarin vierellä036MYRSKYN VAIKUTUS ILMANLAATUUN.
Minulle on palstalla Neiti Urosnaaras Anokiukkuna lähettänyt alla olevan viestin Pattayan Savon Eedenistään tänne Chiang1936Mielenkiintona alkoholi Savolaiseen irvailutapaan.
Se on sitten taasen Neitimme 2010 päässyt palstallaan lempiaiheeseensa alkoholiin kaikkine aiheeseen liityvine näkökanto436Uskontoa, uskomuksia, mielipiteitä, elämäntapoja.
Täällä thaimaassa viitaten otsikkoon thaimaalaisilla on omat näkemyksensä, eikä ne koskaan kohtaa suomalaisen vastaavia.635Suomalaisia nakkeja uutena vuotena Pattayalla.
Tuon otsikon ruokailun perunasalaatteineen muistanee Neidin juhlissa olleet ja siitä muistuikin mieleeni, että suomalais3135Tennistä Chiang Maissa.
Tasoitus on kelpo mittari golfarin pelitaidon määrittämiseksi, eli golffarit tarvitsee keskenään tasoituksia, että tumpe1735Tötterötukan tarinoita Pattayan Savosta.
Se on nyt sitten alkanut uusi aikakausi Pattayn massamatkailun tiimoilta Neitosen tottakai löytäen kloonirivistöstään va635Kaunis maa.
Kuuntelin tuossa ehdotona suomen parasta A.A-luokan musisointia, joka olisi vieläkin parempaa mikäli ystäväni joka ei ol735Thaimaan Savolaista rakennustietoutta.
Rakennusmestarina lausun muutaman näkökannan otsikon aiheeseen viitaten. Neiti lattialiipparimme, joka myös kaiken katt1635Surkuhupaisaa.
En oikein tiedä mitä otsikon sana merkitsee, mutta olen sen jossain yhteydessä havainnut käytettävän. Nyt kun Neiti noll635Thaimaan kultainen sormus lentokapteenilla.
Muistui mieleeni yhden kertoneen tietämyksiä karaateista täällä Thaimaassa ja siitä muistuikin mieleeni kun Thaivaimoni1134