Oikonomi
![]()
Aloituksia
207
Kommenttia
3622
Mitä yhteistä on Suomella ja Afganistanilla?
No eipä juuri mitään, voi vastata, onneksi ei ole. Suomi on hyvin toimiva demokraattinen kansallisvaltio, Afganistan taa551Isis iski Afganistanissa, ruumiita tuli. Karmea juttu, mutta antaa myös pientä toivoa.
Jos pitää paikkanse se, mitä on kerrottu niin Isis on myös Talibanien vihollinen. Yhteinen vihollinen voi luoda pohjaa s151Kiihkoilevat liberaalit ajettiin ulos Afganistanista
Sota kiihkoilevien länsimaalaisten liberaalien ja kiihkoislamilaisten talibaanien välillä päättyi jälkimmäisten voittoon351Ilmastoaktivistit pelottelevat vesirajan nousulla.
Ilmastoaktivistit väittävät, että ihmisen aiheuttaman ilmaston lämpenemisen seurauksena vesiraja nousee, vesi tulvii ala448Suomi on karmeassa jamassa. Tuhon kierteessä ollaan poliittisesti ja taloudellisesti.
Vasemmisto on onnistunut politiikassaan. Kaikki alkoi siitä kun liberaalileidit Sanna Mariin julistivat perussuomalaiset039YLEltä taas minulle "ystävällinen" viesti:
Hei, Kiitos osallistumisestasi keskusteluun! Tällä kertaa viestiäsi ei julkaistu aiheesta [lihavointi] Yksi kuva näyttää232Nyt suomalaiset kaduille marssimaan!
Vaikka olen periaatteessa kaikenlaisia marssiliikkeitä vastaan niin nyt olen valmis osallistumaan marssiin kunhan jalkan128