Makriina
Vapaa kuvaus
Aloituksia
42
Kommenttia
1681
Noja tuo oli
. . . monelle 80 kirjoittajalle ja muutamalle nuoremmallekin. Nojasimme yhteisöllisyyteen, virtuaaliystävyyteen, kerro1401115Kotihoito/seniorikoti
Tällä palstalla kirjoittavat ikääntyneet ovat hyväkuntoisia ja itsenäisesti toimeen tulevia eläkeläisiä. Kaikilla ei ole50787Lyhytmuistiset
Avaan tässä meille lyhytmuistisille oman ketjun, jonka mottona on "Sitä tikulla silmään, joka menneitä muistelee". Ehdot88939Vanhat ketjut
Onko S24:llä jokin arkisto? Miten etsitään vanhoja ketjuja? Olen yrittänyt selata ketjuja taaksepäin, mutta ei se tunnu7116Rehellinen torikauppias
Tänään lehdessä artikkeli litrakaupalla myytävistä mustikoista. Henkilö oli ostanut marjat rasiassa ja ymmärtänyt saanee1163Hyvää ja ravitsevaa
Luin netistä artikkelin vuosien takaisista herkkuruuista, jotka ovat jääneet unholaan. Uuniruuat, padat ja puurot. Sella21837Yksin jätetyt
Luin taas artikkelin nuoresta naisesta, joka oli sairastanut monia tauteja 11-vuotiaasta saakka, ja kaikkien murheittens67796Suomen kielen ilahduttavia piirteitä
Lehdessä on otsikko "Näillä vinkeillä siivoat lemmikkien karvat helposti - eikä yksikään tapa sisällä imuria." Siis, on1691Huvila ja huussi
Mukava remonttiohjelma, jota on tehty jo monta vuotta. Monenlaisia tilaratkaisuja on nähty. Vanhan torpan paikalle raken1402855Nettilehdet
Netissä on monien lehtien sivustot luettavissa. Tarkempia tietoja saadakseen voi tilata lehden muutamalla kympillä, ja s6174Kultamitali tuli!
En ole hiihtoa seurannut Lahden MM-kisojen jälkeen. Tänä aamuna oli telsu vahingossa auki, kun Iivo ja Bolsu kilpailivat6230Mitä teen?
Kun soitan tuttavani lankapuhelimeen, sattuu usein, että se ei yhdisty oikein. Numero on kännykässäni, joten näppäilyvir5115Kenian esimerkki
Luin juuri uutisista, että Kenia on kieltänyt vankeuden uhalla kaikki muovipussit maassa. Turistienkin pitää pakata tava066Pasianssit
Tuolla toisessa ketjussa joku iloitsi, kun pasianssi meni läpi. Nuorempana pelasin pasianssia innolla. Viime aikoina on111300Kynttilät ikkunalla
Onko teillä tapana polttaa kynttilöitä Itsenäisyyspäivän iltana 18-21? Minulle se on on ollut vuosikymmenten traditio.053Kynttilät ikkunalla
Onko teillä tapana polttaa kynttilöitä Itsenäisyyspäivän iltana 18-21? Minulle se on on ollut vuosikymmenten traditio.569Kierrätystapoja
Miten toimitte keittiössänne? Kierrätettäkö talousjätteet? Minun kyökissäni ei ole tiloja jokaiselle kierrätysastialle,262Kierrätystapoja
Miten toimitte keittiössänne? Kierrätettäkö talousjätteet? Minun kyökissäni ei ole tiloja jokaiselle kierrätysastialle,301008Vesipuhveleita Suomeen?
No sillai! Vihreiden kansanedustaja Hanna Holopainen ehdottaa, että Suomessa alettaisiin tarhata vesipuhveleita ekologis11214Black Friday
Mahtaako tämä Amerikan matkiminen ikinä loppua? Nyt olemme tuon perjantain ostosryntäyksenkin omineet. Mahtaakohan kansa33119