Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä pari näyttelyä on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

93

Kommenttia

9118

1. Joo, siinä oli olohuone ja keittiö yhtä samaa tilaa ja liukuovin erotettu kirjasto, joka sekin läpikuljettava. Makuuhuone oli erikseen siinä missä oli saunaosastokin. keskellähän oli se piha. Mutta tosi lohduton talo, kun ei mitään sellasta tulevaisuutta siinä. Mä oon ite tästä mun omasta kämpästä suunnitellu niin. Että kun tässä on niin järkyttävän suuri toi olkkari, niin siihenhän sais vaikka avokeittiön. niin sitten tähän sais kolmannenkin makuuhuoneen tähän. Kun toi mun nykyinen keittiö on 50 luvulta, että vois sitä pikkuhiljaa jo uudistaa. Mulla on noi ajatukset vaan aina tulevaisuudessa, vaikka eipä tässä enää lapsia synny, että samassa tilanteessa periaatteessa olen.
  2. Ainakin+uni+jää+näin+keskikesällä+vähemmälle.+Onneksi+täällä+ei+kuitenkaan+aurinko+yöllä+paista.