Miltä se tuntuu

Anonyymi-ap

40

244

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei miltään. Ei aina saa tuoretta leipääkään. 🤷🏼‍♂️

      Cool❄️

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­N­­y­m­­f­­­o­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17823299V

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Se tuntuu hyvältä, voimakkaalta.
      Seksi haittaa salitreenejä alentaen hetkellisesti mieshormonitasoa.

      AV

      • Anonyymi

        ...Ilman seksiä mies haluaa tosi paljon naista(omaa tai vierasta). Tämä vain varoituksen sanaksi ihanissa stabiileissa parisuhteissa eläville:)
        Jos mies hyppää, SE ei aina ole miehen syy?
        Vai onko?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ilman seksiä mies haluaa tosi paljon naista(omaa tai vierasta). Tämä vain varoituksen sanaksi ihanissa stabiileissa parisuhteissa eläville:)
        Jos mies hyppää, SE ei aina ole miehen syy?
        Vai onko?

        AV

        Kaikki ei ole kuten sinä, vieläkään.

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei ole kuten sinä, vieläkään.

        Cool❄️

        Onneksi meitä "ammattilaisia" ei ole liikaa.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei ole kuten sinä, vieläkään.

        Cool❄️

        Lisään tuohon, että eikä koske vain miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään tuohon, että eikä koske vain miehiä.

        Hyvä lisäys. 👍

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi meitä "ammattilaisia" ei ole liikaa.

        AV

        Eikä onneksi kaikki yleistä, kuten sinä.

        Cool❄️


    • Terveet kädet. Kaiken a ja o. Sekä hyvä punk-bändi.

    • Anonyymi

      En tiedä miltä tuntuu olla ikänsä ilman seksiä, mutta nyt sinkkuna ollessani olen ollut niin pitkään ilman seksiä, että olen melkein jo unohtanut, miltä miehen kosketus tuntuu. Ajoittain seksiä ei ajattele niin paljon, mutta usein koko kehon valtaa polttava tarve tulla kosketetuksi. Se alkaa vatsanpohjasta kalvavana tunteena, joka leviää pistellen ja poltellen koko kehoon. Ihoa kihelmöi, sydän jyskyttää, kaikki kehon erogeeniset alueet herkistyvät. Tunne jämähtää rintaan, jossa himo js kaipuu tulla kosketetuksi alkavat hiljalleen poltella sydäntä, kunnes se usein purkautuu kyyneleinä ulos. Rintaan jää raskas tunne, jota saa helpotettua hetkellisesti esim lähtemällä lenkille tai puuhastelemalla jotain muuta mielekästä.

      Tuolta se minusta usein tuntuu.

      • Anonyymi

        Tuli joku auttamisen tarve syvästä tekstistäsi, mutta noinhan se on monella naisella Suomessa.
        Hetki sängyssä miehen kanssa joka ei heti halua seksiä mutta tekee olon läheisyydellään, hivelyllään, puhumalla hyväksi. Se on terapiaa parhaasta päästä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli joku auttamisen tarve syvästä tekstistäsi, mutta noinhan se on monella naisella Suomessa.
        Hetki sängyssä miehen kanssa joka ei heti halua seksiä mutta tekee olon läheisyydellään, hivelyllään, puhumalla hyväksi. Se on terapiaa parhaasta päästä.

        AV

        Niin.. fyysisen tarpeen lisäksi kyse on hyvin pitkälti läheisyyden tarpeesta. Olla toisen ihmisen lähellä, kokea lämpöä ja turvaa ja hellyyttä. Saisihan sitä miehen hetken hupiin, mutta en halua sellaista. Siitä puuttuu se olennaisin, luottamus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin.. fyysisen tarpeen lisäksi kyse on hyvin pitkälti läheisyyden tarpeesta. Olla toisen ihmisen lähellä, kokea lämpöä ja turvaa ja hellyyttä. Saisihan sitä miehen hetken hupiin, mutta en halua sellaista. Siitä puuttuu se olennaisin, luottamus.

        Se on outoa minkä huomaan itsestäni, en odota seksiä koska se on osa kokonaisuutta.
        Parastahan on antaa naiselle hellyyttä ja jopa estää sitä kun nainen haluaa seksiä.
        Siitä syntyy luottamusta.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on outoa minkä huomaan itsestäni, en odota seksiä koska se on osa kokonaisuutta.
        Parastahan on antaa naiselle hellyyttä ja jopa estää sitä kun nainen haluaa seksiä.
        Siitä syntyy luottamusta.

        AV

        Seksi ei saisi olla oletusarvo. Että hellyyden ja kosketuksen ainoa päätepysäkki olisi aina seksi. Seksi on nimenomaan osa kokonaisuutta ja luontainen seuraus läheisyydestä, luottamuksesta ja yhteensopivista kemioista silloin, kun hetki on siihen molemmille sopiva. Hienoa, kun osaat antaa naiselle hellyyttä ilman seksin "vaatimusta". Sen soisi useampien miesten tajuavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi ei saisi olla oletusarvo. Että hellyyden ja kosketuksen ainoa päätepysäkki olisi aina seksi. Seksi on nimenomaan osa kokonaisuutta ja luontainen seuraus läheisyydestä, luottamuksesta ja yhteensopivista kemioista silloin, kun hetki on siihen molemmille sopiva. Hienoa, kun osaat antaa naiselle hellyyttä ilman seksin "vaatimusta". Sen soisi useampien miesten tajuavan.

        "Liikaa ja liian monelta" saaneet ymmärtävät tuon, loput ovat vain oppipoikia:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Liikaa ja liian monelta" saaneet ymmärtävät tuon, loput ovat vain oppipoikia:)

        AV

        Oppipoikia en kyllä enää tässä päälle neljänkympin iässä jaksaisi katsella, monessakaan mielessä. Kaikin tavoin aikuinen mies on paras 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Liikaa ja liian monelta" saaneet ymmärtävät tuon, loput ovat vain oppipoikia:)

        AV

        Älä jaksa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on outoa minkä huomaan itsestäni, en odota seksiä koska se on osa kokonaisuutta.
        Parastahan on antaa naiselle hellyyttä ja jopa estää sitä kun nainen haluaa seksiä.
        Siitä syntyy luottamusta.

        AV

        "Parastahan on antaa naiselle hellyyttä ja jopa estää sitä kun nainen haluaa seksiä.
        Siitä syntyy luottamusta."

        Nyt on kyllä pakko kysyä, että miten tuo synnyttää luottamusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Parastahan on antaa naiselle hellyyttä ja jopa estää sitä kun nainen haluaa seksiä.
        Siitä syntyy luottamusta."

        Nyt on kyllä pakko kysyä, että miten tuo synnyttää luottamusta.

        Samaa tossa mietin, että miten toi lisää luottamusta. Multa tuo söisi luottamusta ja loisi tunnetta torjutuksi tulemisesta ja siitä, ettei toinen halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa tossa mietin, että miten toi lisää luottamusta. Multa tuo söisi luottamusta ja loisi tunnetta torjutuksi tulemisesta ja siitä, ettei toinen halua.

        Just noin mullekin kävisi, eli tosiaan luottamus katoaisi. Vaan kai se sit voi jollekin vaikuttaa noinkin päin, kun sanottiin. En tosin tajua miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just noin mullekin kävisi, eli tosiaan luottamus katoaisi. Vaan kai se sit voi jollekin vaikuttaa noinkin päin, kun sanottiin. En tosin tajua miksi.

        Minä (tämän kommenttiketjun aloittaja) ymmärsin tuon kommentin niin, että hellyys ei olisi seksille ehdollistettua. En ajatellut tuota estämistä oikeastaan sen enempää, en ainakaan mieltänyt sitä varsinaiseksi torjumiseksi, vaan enemmänkin niin, että jos nainen esim. yrittää hyvitellä jotain seksillä, niin ei anna sen tapahtua. Tämä siis voisi tapahtua esim tilanteessa, jossa nainen on edellisessä, ehkä alistavassa suhteessaan tottunut käyttämään seksiä jonkinlaisena kauppavälineenä "jos saat seksiä, niin onhan asiat sitten hyvin?"-tyylisesti.

        En ehkä osaa selittää mitä ajan takaa, mutta ymmärsin sen vähän niin, että seksiin ei liitetä mitään vaatimuksia tai ehtoja, vaan se on kahden ihmisen välistä pyyteetöntä, puhdasta lämpöä, kiimaa ja tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä (tämän kommenttiketjun aloittaja) ymmärsin tuon kommentin niin, että hellyys ei olisi seksille ehdollistettua. En ajatellut tuota estämistä oikeastaan sen enempää, en ainakaan mieltänyt sitä varsinaiseksi torjumiseksi, vaan enemmänkin niin, että jos nainen esim. yrittää hyvitellä jotain seksillä, niin ei anna sen tapahtua. Tämä siis voisi tapahtua esim tilanteessa, jossa nainen on edellisessä, ehkä alistavassa suhteessaan tottunut käyttämään seksiä jonkinlaisena kauppavälineenä "jos saat seksiä, niin onhan asiat sitten hyvin?"-tyylisesti.

        En ehkä osaa selittää mitä ajan takaa, mutta ymmärsin sen vähän niin, että seksiin ei liitetä mitään vaatimuksia tai ehtoja, vaan se on kahden ihmisen välistä pyyteetöntä, puhdasta lämpöä, kiimaa ja tunteita.

        Tuossa siis tehdään oletus naisen motiiveista? Miten se lisää luottamusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä (tämän kommenttiketjun aloittaja) ymmärsin tuon kommentin niin, että hellyys ei olisi seksille ehdollistettua. En ajatellut tuota estämistä oikeastaan sen enempää, en ainakaan mieltänyt sitä varsinaiseksi torjumiseksi, vaan enemmänkin niin, että jos nainen esim. yrittää hyvitellä jotain seksillä, niin ei anna sen tapahtua. Tämä siis voisi tapahtua esim tilanteessa, jossa nainen on edellisessä, ehkä alistavassa suhteessaan tottunut käyttämään seksiä jonkinlaisena kauppavälineenä "jos saat seksiä, niin onhan asiat sitten hyvin?"-tyylisesti.

        En ehkä osaa selittää mitä ajan takaa, mutta ymmärsin sen vähän niin, että seksiin ei liitetä mitään vaatimuksia tai ehtoja, vaan se on kahden ihmisen välistä pyyteetöntä, puhdasta lämpöä, kiimaa ja tunteita.

        Minä ehdottomasti nimenomaan kokisin itseni torjutuksi, jos noin tapahtuisi useamman kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa siis tehdään oletus naisen motiiveista? Miten se lisää luottamusta?

        En osaa sanoa, en ole itse ollut vastaavassa tilanteessa jossa mies estää seksiä, mutta toki naisen motiivit täytyy olla tiedossa eikä vain olettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä (tämän kommenttiketjun aloittaja) ymmärsin tuon kommentin niin, että hellyys ei olisi seksille ehdollistettua. En ajatellut tuota estämistä oikeastaan sen enempää, en ainakaan mieltänyt sitä varsinaiseksi torjumiseksi, vaan enemmänkin niin, että jos nainen esim. yrittää hyvitellä jotain seksillä, niin ei anna sen tapahtua. Tämä siis voisi tapahtua esim tilanteessa, jossa nainen on edellisessä, ehkä alistavassa suhteessaan tottunut käyttämään seksiä jonkinlaisena kauppavälineenä "jos saat seksiä, niin onhan asiat sitten hyvin?"-tyylisesti.

        En ehkä osaa selittää mitä ajan takaa, mutta ymmärsin sen vähän niin, että seksiin ei liitetä mitään vaatimuksia tai ehtoja, vaan se on kahden ihmisen välistä pyyteetöntä, puhdasta lämpöä, kiimaa ja tunteita.

        Mä olen ollut suhteessa, jossa oli kyllä hellyyttä, mutte ei sittne seksiä ja se söi kyllä oikein rotan lailla ja vei itseltäni halun edes siihen läheisyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen ollut suhteessa, jossa oli kyllä hellyyttä, mutte ei sittne seksiä ja se söi kyllä oikein rotan lailla ja vei itseltäni halun edes siihen läheisyyteen.

        Uskon sen. Tässä ei tarkoiteta kuitenkaan mitään sellaista (ymmärtääkseni), ettei seksiä olisi vaan ettei seksi olisi ehdollistettua eli siihen ei liittyisi mitään vaatimuksia, ehtoja, kiristystä, painostusta..

        Mutta ehkä AV tulee itse selittämään, mitä tuolla tarkoitti. Minä saatan olla ihan hakoteillä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ehdottomasti nimenomaan kokisin itseni torjutuksi, jos noin tapahtuisi useamman kerran.

        Sama juttu. Sellaista hetkeä ei olekaan, että jos on läheisyyttä, niin en haluaisia myös seksiä. Tämä siis jos nyt ei puhuta vain jostain pikku pusu ja hali tilanteesta. Jos mies toistuvasti ei haluaisi, niin se olisi kyllä tosi paha. Tuntuisi lähinnä kiusanteolta ja tahalliselta satuttamiselta, kun sitten edes tulee lähelle. Pysyisi sitten kauempana, jos kerta aikoo vain torjua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ehdottomasti nimenomaan kokisin itseni torjutuksi, jos noin tapahtuisi useamman kerran.

        Ok, ymmärsimme tuon ilmeisesti aika eri tavalla ja saattaa olla, että tulkintani meni ihan metsään. En ymmärtänyt, että kyse olisi mistään säännöllisestä torjumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Parastahan on antaa naiselle hellyyttä ja jopa estää sitä kun nainen haluaa seksiä.
        Siitä syntyy luottamusta."

        Nyt on kyllä pakko kysyä, että miten tuo synnyttää luottamusta.

        Mä kirjoitin tuolla alempana, että seksittömyys parisuhteessa oli paljon veemäisempää kuin sinkkuna. En mä nyt sinkkuna edes mieti sitä seksittömyyttä tai siis pariseksin puutetta.

        Mäkin ihmettelin tuota pätkää, että se synnyttäisi luottamusta, jos estään kun nainen HALUAA seksiä. Tiedä sitten oliko tuossa vaan valittu vähän erikoiset sanat, vai mitä tuo tarkoitti. Ei tuo noin kirjoitettuna kyllä loisi luottamusta minullekaan. Se on tietenkin ei juttu, jos mies ei itse oikeasti halua seksiä, mutta haluaa kuitenkin läheisyyttä. Silloinhan se pitää kuitenkin jutella läpi, eikä vain estellä. Mulle herää myös kysymys, että tarkoittaako tuo "seksi" tuossa kohtaa pelkästään yhdyntää, vai aivan kaikkea. Jo aivan kaikkea, niin kyllä tuo menisi vähän minunkin mielessäni kiusanteon puolelle. Tietenkin, jos toinen ei halua, niin sitten ei halua. Silloin pitäisi sitten vaan hoidella itsensä ennen tuota, niin ei tulisi enää seksi mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa

        AV on katteettomassa omahyväisyydessään raskas ukko.


    • Anonyymi

      Veikkaisin että tuntuu koskemattomalta. En voi tietää. Mut siis seksiodotuksethan on ympäröivän seksiä-ylikorostavan-kulttuurin luomaa humpuukia.

    • Anonyymi

      En voi kyllä ottaa tuollaiseen kokoikäisene kantaa, kun olen valtaosan aikuisiästäni ollut parisuhteessa. Sen voin kuitenkin todeta, että seksittömyys parisuhteessa tuntui paljon veemäisemmältä, kuin sinkkuna.

    • Taitaa olla toimittajalta aiheet loppu. Mä ymmärtäisin tämän, jos suomalaiset lisääntyisi kuin puput, mutta tässä syntyvyys tilanteessa tää on ihan normi. Olihan se silloin erikoista joskus 90 luvulla, kun mä en ollut seurustellu ollenkaan enkä ikinä harrastanu seksiä. Mutta nyt en tunne itseeni mitenkään poikkeavaksi. Samanlaista kykenemätöntä massaa kun kaikki muutkin. En sitäkään ymmärrä ettei nämä tässä esiintyneet muka kehdanneet esiintyä omilla nimillä. Taisi sekin olla toimittajan mielikuvitusta.

    • Anonyymi

      Seksi on kuin söisi nakkisämpylää. Ensin maistuu hyvältä mutta sitten jo kyllästyttää eikä halua ainakaan vuoteen syödä nakkisämpylää.

    • Anonyymi

      Nainen ajattelee valtaa jatkuvasti ja käyttää jalkojensa välissä olevaa lämiskää vallan saamiseksi. Naiset kuitenkin inhoaa miestä joka saa sitä lämiskää ihan tarpeekseen jollain tavalla eikä ole siksi valmis juoksemaan naisen pillin mukaan ja on mielummin vaikka ilman. Olen kauhuissani katsellut naimisissa olevia mies tuttuja miten he alkavat jossain kohtaa elää naisen elämää pelkästään ja heidän omat harrastukset ja intohimon kohteet laitetaan komeroon pölyttymään. Kauhistuttava ajatus. Saan naida tarpeekseni ja silti pitää oman kodin ja elämän. Se on upeaa en todellakaan haluaisi vaihtaa osia naimisissa olevien kanssa. Juoskoon toiset hihnan perässä minä en

    • Anonyymi

      Olen ollut aiemmin aktiivisempi, mutta nyt ei mikään sytytä. Tässä on vaan niin paljon kaikkea, työpaikan ja opiskelupaikan hakua, ettei riitä energiaa muuhun. On elätettävä itsensä, kun ei Suomessa miehet auta silleen naisia.

      • Anonyymi

        Pitäisikö miesten silleen auttaa naisia itsensä elättämisessä?


    • Eihän se oikeastaan tunnu miltään. 🤷‍♀️
      Seksi kyllä tuntuu.., muistaakseni 🤔

    • Anonyymi

      Ei sellaista osaa kaivata mitä ei saa, kun on tottunut olemaan näin niin ei osaa haluta muutakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1768
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1170
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      813
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      765
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      720
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      720
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      689
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      686
    Aihe