JeroP

![]()
Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä pari näyttelyä on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.
Aloituksia
92
Kommenttia
9068
Päivä hesarissa huomioimisesta
Kun yleensä mediassa puhutaan, että nuoret käytännössä ryöstää ja tappaa toisiaan. Niin Hesarin jutussa kerrottiin, että3192Miten teidän viikonloppusiivoukset
Onko sujuneet vai siivootteko yleensäkään viikonloppuna? Perheellisillä huomenna isäinpäivä ja me sinkuthan siivotaan om3182Onks naiset ostanu
Ittelleen soman t-paidan. Tai hyvin voin kysyy myös miehiltä ootteko ostaneet puolisollenne soman tpaidan, sellasen rapu33172Käytättekö ylipainehappihoitoo
Telluuriossa kerrottiin juuri, että tohon liittyy riskejä. Usassakin on pari ihmistä kuollut kun happi on leimahtanu. Ja3158Lifelong single vai perpetual bachelor
Eli kumpaa ilmaisua pitäs käyttää englanninkielisessä esittelyssä?9155Ottakaa talteen
Leikekansio Pohdosta. Nostin sen peltikaapin päälle. Löytyy kurssikeskus siiven atk huoneesta. Paljon tietoo suomalaisen1149Ding dong vellikello
Soi. Tai taas ei soi, vähännaikaa soi, muttei taas soi. Että älkää luulko, että oisin teille jotenki suuttunu. Mutta en5149Kansankoti jälkikasvullemme
Tänään hesarissa oli artikkeli Ruotsalaisesta Duvedista, johon aiotaan perustaa uusi kansankoti. Sinne tulee uusia edull2147- 2142
Te kun ootte kiinnostuneet neuropsykologiasta
Niin mä yritin päästä tohon nepsy seminaariin. Mutta olivatten peruneet sen kun oli niin vähän osallistujia. Se ois ollu1141Mennään Keravan Anttilaan
Siellä ois purkutaidenäyttely. Siis me kaikki. 12 euroo aikunen 10 lapsi0134Eiks teillä oo ilosempia aiheita
Kun viikonloppukin on tulossa. On muuten niin harmaa ja pitkä päivä. Ja nyt kun mä tässä ruokatauollakin. Niin huomasin195