Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Super-Hessu
profiilit
Super-Hessu
Super-Hessu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
32
Kommenttia
131
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ota+pähkinä.+Saat+supervoimat.+Olet+silti+yhtä+typerä+Hessu+kuin+aiemminkin+olit.+:)
20.05.2022 14:30
Olen+samaa+mieltä,+mutta+tiedän+myös+sen,+että+ateismi+ei+väistämättä+johda+korkeampaan+moraaliin+tai+oikeustajuun.+Myös+ateisti+voi+tehdä+kaikkea+sitä+pahaa,+mitä+teisti.+Oletko+samaa+mieltä?+Jos+olet,+niin+Nokia-Areenalla+voitais+vaikka+tavata+Suomen+matsissa?
17.05.2022 11:36
On.+Ateisti+ei+usko,+että+Saunatonttu+juo+sille+uhratun+oluen+ja+syö+leivän,+joka+jätettiin+saunan+kuistille.+Tarkkasilmäinen+seuraaja+näki,+että+se+oli+hobo+tai+naapuri,+joka+kävi+pistämässä+särpimet+purukalujen+läpi+suoleensa.
17.05.2022 11:05
Ateismi+on+uskon+puutetta+teistisiin+jumaluuksiin,+mutta+se+voi+olla+pahimmassa+tapauksessa+uskoa+tyhjästä+ja+olemattomasta+syntymiseen,+mitä+uskoa+sinä+tollo+edustat.+:)
P.S.+Kirjoita+nikilläsi.+:)
17.05.2022 10:49
Kaikkivaltias+ei+esittäydy,+koska+sitä+ei+ole+olemassa+muualla+kuin+ihmisten+päässä,+mielikuvituksessa.+
Aloittaja+lisää,+että+pidän+epätodennäköisenä+luomisen+ja+älykkään+tiedostavan+hengen+olemassaolon.+Siitä+ei+ole+yhtään+todistetta+eikä+mitään+tieteellistä+näyttöä.+
Olen+siis+positiivinen+ateisti.+Heh+!+:)
17.05.2022 10:35
En+muuten+ole+tehnyt+pahaa+kärpäsellekään,+vaikka+olen+elänyt+jo+72+vuotta,+joista+suuren+osan+Israelin+armeijassa,+pataljoonan+komentajana.
17.05.2022 10:32
Metsästäjä-keräilijät+eivät+uskoneet+satuihin.+He+olivat+animisteja.+Ateismi+on+historiallisen+ajan+tuote.+Kun+omaisuutta+karttui,+niin+keksittiin+syitä+varastaa,+raiskata+ja+tappaa.+Uskonnot.+Toki+metsästäjä-keräilijät+tekivät+sitä+samaa,+mutta+ilman+uskonnnon+antamaa+oikeutta.+:)
17.05.2022 10:28
Kivet,+kärpäset+ja+vauvat+eivät+voi+uskoa+mitään,+koska+niiltä+puuttuu+älykkyys,+ymmärrys+ja+jopa+tietoisuus+(kiviltä).+
Miten+voit+olla+noin+saatanan+tyhmä?+:)
17.05.2022 10:26
Sisäsiittoinen+typeryytesi+kuvottaa+minua.+Minä+en+usko+luomiseen,+mutta+en+pidä+myöskään+totena+ateistien+tähtitaruja+ja+satuja,+joiden+mukaan+universumi+on+syntynyt+13,82+miljardia+vuotta+sitten+ilman+mitään+sitä+edeltävää+olevaisuutta+tai+tapahtumaa.+Uskotko+sinä?
Kirjoita+nikilläsi,+toope!+:)
17.05.2022 10:24
Trolloloo.+Typerä+avaus.+Metatutkimus+osoittaa,+että+ateistit+ovat+keskimäärin+älykkäämpiä+kuin+mustaihoiset.
16.05.2022 16:33
Keskustelu+on+päättynyt.+Jokainen+järkevä+ihminen+on+samaa+mieltä+aloittajan+kanssa.
16.05.2022 16:32
Höpö+höpö+idiootti+pölvästi.+"Me"+emme+ole+yhtään+mitään,+sillä+se+"me",+joille+paskasi+osoitit,+olen+"minä"+ja+minä+en+usko+mihinkään+taika-Jimeihin.+Olen+parempi+ateisti+kuin+sinä,+sillä+en+usko+typeriä+tähtitaruja+ja+satuja,+vaikka+kosmologit+ovat+niiden+joukkoon+tieteellistä+sanastoa+sovittaneet.+Sopii+yhteen+vajaaälyisyyden+kanssa,+nääs...
28.04.2022 20:45
Kyllä.+Edenin+lähde+on+myytin+mukaan+juuri+Jerusalemissa.+Se+on+korkeammalla+kuin+Libanon+kumpuineen+ja+sen+seetripuut.+Tästä+on+Raamatun+profetiaa...
28.04.2022 20:12
Jeesus+ei+ollut+eläessään+mikään+mahtimies.+Hänet+korotettiin+jumalaksi+vasta+kuolemansa+jälkeen+ja+silloinkin+hän+oli+vain+muutaman+tuhannen+ihmisen+palvoma+pieni+jumala.+Ihme+on+siinä,+että+miksi+tuo+heimojumalan+poika+korotettiin+lopulta+koko+maailman+Jumalaksi?
28.04.2022 20:09
No+mutta+hyvä+ystävä,+enhän+minä+ole+pyytänyt+sinua+juopottelemaan+kanssani.+Ihan+perinteinen+pullakahvi+piisaa+minulle...+:)
Paiskataanko+vihdoinkin+kättä?
28.04.2022 12:57
Voi+olla+on+eri+asia+kuin+että+"on".+
Mikä+on+ammattisi?+Biologiaa+opiskelleena+sen+pitäisi+olla+biologi?
Minä+olen+armeijan+eversti+evp.+Uskotko?+:)
28.04.2022 11:43
Miksi+olisi+pitänyt+tehdä?
Miksi+Kempelessä+rakennustöitä+valvovan+upseerin+pitäisi+tehdä+mainintoja+Suur-Venäjän+historian+kirjoitukseen?
28.04.2022 11:28
Kyllä.+Kaikkea+tuota+on+tapahtunut+lestadiolaisessa+yhteisössä,+jonka+jäsen+sinä+olet+ollut.+:)
28.04.2022 11:26
Raamattu+itsekin+vertailee+syntejä+niiden+vakavuusasteen+mukaan.+Ei+tämä+ole+outoa+niille,+jotka+ovat+Raamattua+lukeneet+ja+tutkineet.+Sinulle+se+voi+olla+outoa,+koska+et+tunne+"pyhiä+kirjoituksia".+Nehän+pölyttyivät+kirjahyllyssä+lukiessasi+tiedelehtiä+nuoruudessasi.+;:)
28.04.2022 10:03
Mitä+opiskelit?+Miksi+jätit+opinnot+kesken?+Etkö+pärjännyt+vai+oliko+sinulla+mielenterveysongelmia?+Oletko+homo?
28.04.2022 10:00
6 / 7