Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Theodor
profiilit
Theodor
Theodor
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
66
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maalais järkeä päässä ettei koko ajan korosta olevansa pomo vaan kuuntelee miten joku duunari hoitaisi jonkun vaikean tilanteen.Ja jos jollain tulee eka moka tai sairausloma ei lopputili ole heti kourassa ja ylen katsominen ja ironiset kommentit vituttaa duunaria ettei se pomo saa täyttä työpanosta yhdeltäkään työläiseltä.Puhuminen että ollaan yhtä suurta perhettä täytyy pomon ajatella todella tarkkaan,siinä on vaara ettei sitä unohda yksikään työläinen ikinä.Eli kannustaminen ja hymy on parempi hyvässä mielessä kuin vittumainen kommentti,esim itte olis pitäny tuokin tehdä. Kun minä pomotin isossa firmassa pientä 25-30 hengen porukkaa alkoi yläkerta kysellä miten hemmetissä kaikki haluaa minun alaiseksi,miten teen kavereiden kanssa tulosta vaikka etukäteen olivat laskeneet että takkiin tulee tietyistä osa urakoista ja tuntihommista kun otin alihankkijan ihmisiä lisäksi vaikka he päättivät laittaa omiakin kotiin tai pakin päälle istumaan kta:lla. Minut testasi myös duunarit kertomalla etteivät kerkeä jollen astu koneen ääreen vaikka puikkoa polttamaan ym.vastaavaa lyöneet jopa vetoa etten osaa tai pärjää,eivät tienneet että olin kaikki suorittanut koulussa parhaat arvosanat ja kotona tein vapaa ajat itelle hommia vaikka minkälaisilla romuista kasatuilla kyläsepän vehkeillä. Niin välit tasoittui ja sain kunnioitusta vanhoilta karpaaseilta joka meinas tuoda välillä tipan silmäkulmaan. Tais se,,,olkoon. MUISTA ANTAA ETTÄ SAAT.
26.03.2016 18:08
Marjo Terhi Tuulikki
26.03.2016 17:43
Olen myös kiinnostunut varmasta osakkeesta,esim kun Nokia möi Amerikkalaisille lähes kaiken olisi pitänyt luottaa ja ostaa Nokiaa!! Nyt on myöhäistä kun kortit on pöydällä,olisihanse pitänyt tietää että laarin pohjalla oli vielä jauhoja,mm. Samsungin tulevaisuus ja vielä tajuttoman paljon tieto taitoa ja ennen kaikkea patentteja joista varmat tulot Nokialle.Periaatteessa amerikkalaiset osti Lumian ja kyselevät nyt Nokialta entäpä nyt,,mitä pitää tehdä vai oletteko kuulleet rellestelyjä sieltä hyvistä kaupoista.Aluksi oli mutta nyt joutuvat ostamaan koko kansa Lumiaa ettei kasvot mene,eise huono luuri ole vähän vain rajoittunut ja onhan minullakin sellainen.Nokian renkaat kosahti mutta nousee ihan varmasti,pitäisi olla yhtymä pienistä ja keskisuurista firmoista(paketti) niin rahat jakaantuisi ja olisi silti keskittymän etu,toimii se kehitys maissa niin miks ei Suomi nimisessä kehitysmaassa.
26.03.2016 17:41
Auto korjaamot elää parkkipaikka kolareista.Maalla mummo tai muuten onneton autoilija odottaa sellaista parkkiruutua josta pääsee pois etuperin.Silloin minä vaihdan paikkaa,koska kerran näin ryttyisen autonperän lähestyvän tilavan käytävän yli minua kohti(hänen oisi kuulunut sopia kääntymään siinä tilassa)kerkesin käynnistää auton ja peruuttaa pakoon ja kas tämä ryttyperä oli samassa ruudussa missä minä hetki sitten.Maanteillä tilanne nopeus kannattaa pitää ohittaessa vaikka mitä reippaana eikä ihastella isoa Valmettia rinnalla,koska aina tulee vastaan se kiireinen ja sitten ollaan keulat vastakkain.Joten en näe ohitus tilanteessa normi kuskilla ongelmaa hetkellisessä ylinopeudessa.
19.03.2016 21:57
Eroaa se kaverisuhteesta jos toinen on musta sukkainen,eli parempi joko olla yhden kanssa tai ei ollenkaan.
19.03.2016 21:44
Mene oikeusapu toimistoon ja pyydäohjeet.Ne on luultavasti niin että haet ulosotto mieheltä varattomuus todistuksen,se ei ratkaise onko sinulla rahaa ja omaisuutta,koska niitä ei laiteta peliin omaisuus kiistoissa koska Miniä on voinut Äidilläsi allekirjoittaa testamentin taitehnyt itse velkakirja kokoelman jossa Kuolin pesä on auki perintöä suuremman summan.Se on nähty käytännössä Ruumiin ryöstäjän toimesta,Äitini ei ollut edes kuollut kun aamulla klo:6.30 tuli siskoni ja vävy pihaan pyytäen nousemaan autoon ilman aamukahvia,oli kiire asianajajan luo joka odotti valmiitten omaisuuden luovutus asiapapereiden kanssa kaupungissa. He olivat kuulemma jo maksaneet niitten teon että äiti pääsisi helpolla,nimi vaan papereihin. Kyseessä oli elävän ruumiin ryöstö,mutta eipä muori lähtenyt minnekkään,vaan laittoi kahvit tulelle ja nosteli aamupalaa pöydälle. Samalla hän valisti vävyä ettei tuntenut vielä kuoleman tulevan,eikä ollut valmis luopumaan kaksi vuotta vanhasta ok-talosta ja maa läntistä joka oli 25,5 ha metsämaata järeällä puustolla pääsääntöisesti Petäjää ja Koivua.Myös ulkorakennuksia oli neljä nekin uudehkoja paitsi Luhti-aitta ja savusauna jossa oli synnyttänyt myös tämän sisko kullan. Eli oikeusavustaja tuli peliin mukaan jota konttorilla auttoivat työtoverit joista ainakin kaksi oli Tuomareita. Oli äitini hellämielisyydesstä kiinni ettei vävy saanut haastetta käräjille.Äiti eli vielä yli kolmekymmentä vuotta kasvimaataan hoitaen ja vävy kuoli paljon ennen,ja hänen pesueensa menetti todella ison maatilan(huijaili vanhoilta ihmisiltä tämä karjalan evakko eli sotasaalis)maat ja mannut ja kylän Kappalainen sanoi ettei maallista oikeutta tarvittu kun Piru otti omansa. Kerää itsellesi oma lakia tunteva ihmisjoukkue ja vaadi kaikki paperilla,myös veljesi lausunnot,se MINIÄ ei ole perimässä mitään mutta on maksamassa sinulle korvauksia henkisestä kidutuksesta,myös laittomista vaatimuksista ja vaikka mistä.Älä ole kuin minun äiti vaan vaadi kaikki todella isolla kauhalla esim, suruajan aikana ei moinen käy. OIKEUSAPUTOIMISTO on tyytyväinen kun nuoret saa näitä helpohkoja hommia ja käräjäkokemuksen kautta oppia todellisiin lakiongelmiin,koska ahneus on heille helppo nakki hoitaa et ole edes miljoonan ensimmäisen joukossa Suomessa. Sinuna käskisin veljesi käymään Urologilla tutkituttamassa onko munat tallella,,,mitä epäilen tassun alus kolli seon!!
03.03.2016 22:10
Mummilla jaPappalla oli,mutta kait olosuhteiden pakosta kun ilman toista ei pärjännyt.Nyky parit ei tuohon yllä vaikka mikä olis.
01.03.2016 00:48
Et ikinä pääse pukille,vai senkö takia ajattelit kysästä että onko niin tyhmä ettei tajua olla antamatta?
01.03.2016 00:46
On hyvä että tuuletat munasi ennen kuin käyt vaimosi kimppuun,ja että kerrot täällä kaikille oman käsityksesi miehisyydestäsi. Kylläpä kiinnostaa.
14.12.2015 21:59
Älä missään nimessä irtisanoudu työpaikastasi tai ala myymään yhtään mitään,ainakaan autoasi,äläkä hanki edes ylinopeussakkoja,ne katsotaan oman talouden tahalliseksi haitan teoksi ja ovat este tuleville neuvotteluille. Äläkä hae lainoja yhdistävää lainaa netistä,sen korko on niin korkea että vaikka nouset tuolille et huippua näe.Sinun täytyy mennä ulosottomiehen puheille ja nöyränä selittää että panikoit ja otit näitä pikavippejä ym. PANKKI VIE SEN TALON SIINÄ EI AUTA TIETÄÄKÖ MIEHESI ASIASTA MITÄÄN. Joten yritä Velkaselvitykseen,kun sanoit ettei lainoja voi yhdistää mutta ne velkojat voi. Olin itse tilanteessa että olin vuokralla ja muutamia osamaksuja ja normi kk/menot,mutta oli myös isohko pankkilaina jolla oli ostettu se auto.Sitten kävi niin että pikku Pankkimme Säästöpankki teki konkan ja sen osti ISO P ostipankki,ja vaati 27tonnin lainasta 70 tuhatta heti kahden viikon aikana maksettavaksi.No ei käy soitin pankkiin ja vastaus tuli yli sadan tonnin kertavaateella.Silloin aloin hakea apua lakimieheltä joka sanoi että summat hyppii koska konkurssi pesä ei saa velkoa yhtään mitään.Oli erittäin happy mies mutta silti luottotiedot meni muttei lainalaskuja sieltäpäin enää tullut,eli kosti vain piruuttaan. Sitten olin samassa tilanteessa kun sinä aloittaja nyt,koska työpaikka meni vaimolta muusta syystä,jäi 7 velkojaa joten anoin pääsyä velkaneuvontaan päästäkseni maksamaan hirveän suureksi muuttunutta noin kolmekymmentä tuhatta sinä aikana korkoja kun tappelin pankin kanssa,kaikki tietysti pisti maksimit päällä ja ilmeni jopa kaksi huijausta.Pääsin täyttämään paperit"konttorille"joka oli sairaalan tuulikaappi jossa pieni pöytä ja pilkkipalli tälle pelastajalleni.Pääasi oli että läppäri ja paperit mahtuivat pöydälle,olin vieraassa kaupungissa joten ihmettelin ääneen moista toimistoa,niin sain vastauksen että hänellä meidänkin kunnan hallitukselle pyyntö päästä auttamaan ihmisiä,vastaus on kuulemma ei käy.Mutta saimme velkojat luetteloitua tuomieni laskujen perusteella ja kolmen kk/päästä sain maksusuunnitelman jossa maksaisin 27,30/per.kk jonka velkojat itse jakaisivat, ja maksoin 5v. ja siihen loppui maksut ja luottotiedot sain takaisin. Ihme oli tapahtunut ,ja selittää miksi kunnan yrittäjät ja kunta,kaupungit ei halua näitä ihmisiä auttamaan hätään joutuneita,,,Taistele et ole takuulla yksin.
22.11.2015 05:39
Hanki sinä Ulosottomieheltä varattomuustodistus,niin saat pitää ainakin työkkärin/Kelan rahat ei mee edes elatusmaksut,ja sitten velkaneuvontaan Äläkä valehtele tai putoat listalta ja seon pitkä.
22.11.2015 05:07
Se voi olla ystäväsi joka on ilmoittanut s-postiosoitteesi peliin tai kilpailuun saadakseen edun itselleen,eli alappa kysellä niiltä jotka tietävät posti osoitteesi tai useamman
26.10.2015 13:24
Se jätesäkki on hyvä keksintö,koska niitä elukoita ei viedä krematorioon vaan kaatopaikan lihakuopalle ja voimakaasti vaikuttavaat kalkkia päälle. Asian hoitaa jätehuolto ja veloittaa tuon 50e. Ei ne muuta voi kun maakunnista tulee isoja tuotanto eläimiä,joten siellä ne menee seassa mutta ainahan voit kustantaa tuhannen euron polttohautauksen ja paikan eläinten hautausmaalla.
14.10.2015 18:00
Chili käy peräreiän päälle pahiten,,polttelee kun käyt kakkosella.
05.10.2015 22:56
Olette astuneet alueelle jossa mestareita koulutetaan useita vuosia ja silti he eivät pääse laittamaan tarjoilua todella vaativille asiakkaille.Televisiossa oli dogumentti jossa tee seremonia näytettiin ulkopuolisille hirveän mankumisen jälkeen,ja kait rahaa käytettiin.Veden lämmittäminen oikealla puulla ja kaikki astia hinkataan monipeliin,kaikki vispilätoiminnot tulee suorittaa sekunnilleen oikeien ja oikeaan suuntaan,veden kaataminen astiaan on määrätty millilleen oikeaan korkeuteen,kuppeja käännellään vain tiettyyn suuntaan,kaikki käden liikkeet ovat kuin karatessa etukäteen suunniteltu.Hiljaisuus oli lattialla rikkumaton ja kun jostain saivat vihjeen alkaa ryypiskellä kuppia edelleen käännettiin tiettyyn suuntaan ja taisi olla joku riepu millä reuna pyyhkäistiin. Googlettakaa teeseremonia,niin uskon että pääsette Suomalaisen tee ryhmän sivulle joka sivistää meitä kahvin juojia. Tee tarpeet olen kerännyt luonnosta keväällä eikä hassumpaa tullut oli ohje jonkun maksan pelastajan sivulla.
24.09.2015 22:08
Tee veden tulee hymyillä ei kiehua.
24.09.2015 21:54
Minä ostan joskus K-kaupan halvinta perunamuusi jauheliha tai muusi sillä tulisella makkaralla,ihan hyvää.Ja jos löydän sekaan jotan lisuketta vaikka pizsa täyte niin johan kelpaa,kerranhan täällä vain eletään eli syö mitä tahansa kuolet kumminkin.Ja onhan meillä ketsuppia,eiku reilusti päälle niin ei maistu mikään.
23.09.2015 20:15
Miksi se ei käyny kiinni niihin kenkiin vaan sinun jalkoihin?Taitaa olla jalka Fetissi myös tai yksin omaan.Minusta naisen paras paikka katseelle ja hyväilylle on lantion kaari,muttei niin pahasti että tansiessa alkaa pikkuveikka nostaa päätään vaan valokuvissa katson aina uuman ja vasta sitten muut joita kyllä arvostan myös ja eiköhän ole tullut niitä naisen varpaita,kainaloita,sormia ym. räplättyä ainakin kokeilu mielessä.Ja miksi tuota ihmettelet jos et anna mitään seksiä niin kohta käy vieraissa ja jo nyt vetää takuulla tumppuun.Taidat vedota uskontoon vain kun pelkäät että jos annat ja mies ei saa tyydytystä ja lähtee ja sulle jää käytetty harmonikka jalkoväliin?Eikös ainakin Raamatussa ole lauseke jossa mainitaan"Syntinen on se ken ei kiimaista auta",ja minä en takuulla menisi naimisiin ennen kuin olen kokenut rakkauden jossa vartalo on täysillä mukana,ja todetakseni erään seikan olen huomannut uskovaisten perheiden tottelevan pyyntöä lisääntykää ja täyttäkää maa sen verran suuria heidän pesueet ovat,voi johtua kyllä ehkäisy kiellosta mikä on naiselle kymmenen tai vähemmänkin lapsimäärän jälkeen vääryys,ei mitään omaa elämän uraa missään merkityksessä. Älä täällä mölise vaan ota reilusti kasseista kiinni ja katso, koet ylösnousemuksen ihmeen.
28.08.2015 23:22
Ei kuulu tehdä mitään jos ei itseä kiinnosta,seon miestäkin ajatellen väärin jota monet naiset käyttävät loukatakseen vastapuolta kertomalla etei tuntunu missään vaan katsotaan ensi kerralla jos olet jostain oppinut.Kännipäissään ex-muija sanoi ettei ollut ikinä rakastanut,saanut orgasmia tai edes ollut kiinostunut minusta,kuitenkin yli kaksikymmentä vuotta ja jopa lapsi ja muistan yhdynnät jonka jälkeen ei kärsinyt edes hipaista pimppaa kun se aiheutti uuden orkun entisten lisäksi,,siis miksi loukata vaikka tietää ettei mene läpi.Vaikka onhan Suomen naiset raiskattu lähes jokainen teiniiässä,ainakin minun naisista 100%kertoi tuon saman sääli tarinan.Anteeksi niille naisille joilla oikea kokemus,mutta matkija lintuja on paljon,sama säälisängyssä,,,ei missään nimessä.
20.07.2015 10:36
Oikein,purkkakaa nippu ja valolta piiloon mutta jos jää kaappiin lämpö pitää nostaa noin 7-8 asteiseksi.
23.06.2015 23:21
3 / 4