Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
portimoinen
profiilit
portimoinen
portimoinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
81
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tulit tänne pilaamaan tämän palstan rauhan, lähde menemään!
28.04.2023 18:01
Pidättäydyn biologisessa sukupuolen määrittelyssä nisäkkäille, missä niitä on kaksi sekä henkilöt, jotka ovat sukupuolettomia. Mielestäni tämä on aika selkeä, jos erottaa vielä sukupuolellisista funktionaaliset ja dysfunktionaaliset sukupuolet. Erotan siitä sukupuoli-identiteetin mikä on eri asia kuin sukupuoli. Tästä joskus avannut paremmin muualla vanhemmissa kommenteissani.
25.04.2023 17:04
Olen itse kuitenkin ateisti
22.04.2023 00:43
Suosittelen tutustumaan Sikhiläisyyteen, jos lähtee pohtimaan uskontojen yhtäläisyyksiä. Heillä vähän oma juttunsa mutta ovat monien muiden kavereita
22.04.2023 00:42
Juurikin näin
11.04.2023 12:41
Voisin tässä laittaa esseen kuinka koen ohjeet 1, 2, 3 ja 4 osittain vaikeiksi ymmärtää tai mitä lie ym. mutta fakta on se että ihmiset toimivat eri lähtökohdista ja uppoutuminen omaan koppaan ja omiin arvoihin ja jääräpäisyyteen ja passiivisuuteen estää kohtaamasta toisia oli sitten kuin kiltti tahansa kun toinen ei koe saavansa yhteyttä oli sitten kuin kiltti tahansa. Ulkonäön lähtökohdalle ei voi mitään mutta kunhan saa sen sellaiseksi, ettei se karkota luotaan niin pääsee jo pitkälle.
T; edelleen naiseton
11.04.2023 11:33
reservissä A ruokaa
06.04.2023 12:49
Varaan palstan T-paperit
06.04.2023 12:47
Itseasiassa tosi hyvä, että laitoit tästä tietoa. Itse jotenkin oletin erheellisesti kaikkien vain olevan perillä. Arvostan
Lyhyesti lukijoille joille asia on uusi
- Deepfake on tekniikka jolla voi videossa esiintyvän henkilön kasvot korvata esimerkiksi sinun kasvoillasi.
On myös olemassa jo tietokone ohjelma, jolla henkilön ääni voidaan matkia lyhyistä puhe näytteistä ja käyttää sitä mielivaltaisiin repliikkeihin.
05.04.2023 12:02
Vaikkei rakkauden tunteita enää olisi, sillä ei ole väliä sillä olen edelleen kiitollinen sinulle ja se lämmittää sydäntäni, ja sen haluan jakaa kanssasi. Sillä minulle rakkaus on vain silmien päälle punoutuva harso, joka estää minua näkemästä aitoa sinua.
04.04.2023 23:49
En kiellä täysin, kun kieroutta ja välinpitämättömyyttä näkee. Oman navan ajattelu on ihan tavallista ja joidenkin kanssa rajojen laitto on välttämätöntä ettei katoa oma käsi toisten suihin. Ymmärtääkseni moni pitää samaa periaatetta minkä takia luottamus on ansaittava ja sen ylläpito on arvokasta että on joku pintaa syvempi yhteys ja se todella auttoi ainakin omaan syrjäytymiseeni. Omat rajat tärkeää tuntea. Se mikä on vaikeaa että jos ei ole luottamusta niin on vaikea puhua mistään omista tuntemuksistaan tai katumuksistaan kun ei tiedä onko joku aikomuksissa ymmärtää vaiko kerätä luoteja. Toinen vaikea on sitten se välinpitämättömyys kun toiset priorisoivat muita asioita kuin minua tai sinua. Niin minäkin joudun tekemään niin sinäkin olettevasti teet. Kuolevaisella metrinsäteillä yksilöllä ei ole aikaa kaikkeen.
Tervehtimällä voi vähän kokeilla vilkuttaminen ja hymyily ei paljoa maksa ja siten helppo --melkeimpä välttämätön-- tapa kokeille vesiään vaikka joillekin se on vain naamio. Teot ja läsnäolo painavat enemmän.
Olen kuitenkin iloinen kaikista hyvistä ja reiluista ihmisistä, joiden kanssa olen saanut olla, saanut jakaa ja osoittaa kiitollisuutta ja saanut sitä sitten myös vastaan. Kiitos heidän jaksan tätä enkä näe enää kaikkea kierona ja vinoutuneena. Se kokemus on tärkeä että edes näkee mistä löytää valoa tai jopa sytyttää sellaisen itse. Löysin heitä itse vapaaehtoistoiminnasta kun vain menin mukaan ja autoin ihan tavallisissa jutuissa sen verran kuin olin valmis. Valitettavasti kantapään kautta.
Toivon lukijoille onnea ja että löydät omat tähdet taivaalta jotka johdattavat :) Toivottavasti oli apua✨
04.04.2023 01:27
Joo mutta odotan oikeasti todella innolla että joku ei varattu oikeasti olisi valmis edes kuuntelemaan koska todella haluaisin elää yhteiselämää ja saada toinen tuntemaan itsensä tärkeäksi että tulevaisuudelle olisi edes jotain. Voihan sitä asua erikseen ja silti jubailla
02.04.2023 21:34
Periaatteessa kaikki materiaali löytyy jo netistä eikä välttämättä kurssia tarvita, jos on vain kiinnostunut. Aakkosista tietysti kannatta aloittaa ja niiden avulla sitten samalla tai hieman myöhemmin rakentaa yleisiä lauseita ja sanontoja joiden kautta merkit tulevat tutuiksi ja kannattaa aloittaa lasten kirjoista joita löytyy joistain kirjastoista.
Netistäkin varmasti löytyy. Itselle ääntämisen opettelu helpottaa paljon ja kieli samalla konkretisoituu ja koraania voi myös kuunnella. Samalla kielioppiin kannattaa alkaa kiinnittää tarkempaa huomiota. Tuossa alkuun perus lausumiseen videota: https://m.youtube.com/watch?v=8_60iWXl7dw
Tämän jälkeen koraaniin siirtyminen on helpompaa ym. Suurien jakeita kannattaa vertailla eri englannin ja suomen käännösten kanssa keskenään kun kohtien tulkintoja on erillaisia. Siinä kielen opiskelussa varsinaisesti ei koskaan tule valmiiksi mutta toivottavasti tällä pääsee alkuun.
27.03.2023 03:11
Tämä vain yleinen neutraali kommentti ottamatta kantaa muuhun keskusteluun.
27.03.2023 02:05
Voimia ja muista pitää huolta seksuaaliterveydestäsi.
27.03.2023 01:58
Riippuu miehestä. Tiedän tutuista pari ääripäätä. Mutta useimmat ovat jostain välistä.
Anteeksi poliittinen epäkorrektisuus. Ymmärtääkseni paneminen on monelle miehelle perustarve. Biologiaa lainaten voisi sanoa, että se on viimekädessä tärkeämpää kuin itse parisuhde, parisuhdetta kuitenkaan väheksymättä.
Kuitenkin tälle eräälle tutulle naiset ovat melkeimpä kuin palkintoja. Mitä enemmän ja useammalta hän saa sitä enemmän se nostattaa hänen itsetuntoaan. Hänkin on "parisuhteissa" niin kauan kuin hän itse jaksaa tai nykyinen elättäjä sietää. Lähinnä pinnalle nousee pinnallinen teatteri, mikä itseäni häkellyttää kun se menee porukalla täydestä läpi. Tavallaan kokemus kyynisti minut sillä ymmärsin että ilmeisesti useimmat naiset sekoittavat "hauskuuden", mukavan oloisuuden ja sosiaalisuuden syvällisyyteen, uskollisuuteen ja yhteisöllisyyteen. Menipä se itsellekin läpi aluksi.
Aikoinaan hän kulutti minuakin pyynnöillään tarpeeksi ja vastineeksi saa sitten lämmintä kättä. Hän on todella hyvä vetoamaan tunteisiin ja tekee juuri sen verran että saa uhrille oman maton jalkojen alle. Jotenkin hän on myös tarpeeksi viattoman ja tavallisen näköinen. Jossain vaiheessa sitten hän itse alkoi avautumaan että eipä se nykyinen nainen olekaan tarpeeksi seksikäs ja että muut kaverini vainoaisivat häntä.
Tavallaan se isoin ja inhottavin juttu mikä itseäkin ärsyttää kaikista eniten oli, että joskus jos oli jotain itse rakentamassa niin hän jotenkin pääsi väliin ja jotenkin onnistui pilaamaan minunkin ihan vain kaverisuhteenkin ja puhevälit. Läksi sitten itse tiehensä uusiin piireihin. Lähinnä jäi ihmetyttämään että miten hän sai niin helposti panosuhteita vaikka jättikin vain paskaraitaa taakseen.
27.03.2023 00:07
1. Eilinen T-paita mekoksi
2. Nielemään lihapullia kokonaisina
3. Valkoinen
4. Bumi
5. Maa
24.03.2023 18:54
Miksi palstaprinssit kiiruhtivat suomi24:lle kun kauhuelokuva ei pelottanutkaan?
Siellä oli jännämies paikalla
22.03.2023 19:34
Miksi blondi kyykki hautajaisten ajan salin kulmassa?
Hän kuuli että mummu olisi heittänyt lusikan nurkkaan
22.03.2023 19:29
Mitä kana tokaisi kun sen kanakaveri jäi auton alle:
Pot pot pot
Mikä on puinen ja narskuu kun sen päälle istuu:
Puu jakkara
22.03.2023 19:24
2 / 5