Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

81

1. Tulit tänne pilaamaan tämän palstan rauhan, lähde menemään!
  2. Juurikin näin
  3. reservissä A ruokaa
  4. Varaan palstan T-paperit
  5. En kiellä täysin, kun kieroutta ja välinpitämättömyyttä näkee. Oman navan ajattelu on ihan tavallista ja joidenkin kanssa rajojen laitto on välttämätöntä ettei katoa oma käsi toisten suihin. Ymmärtääkseni moni pitää samaa periaatetta minkä takia luottamus on ansaittava ja sen ylläpito on arvokasta että on joku pintaa syvempi yhteys ja se todella auttoi ainakin omaan syrjäytymiseeni. Omat rajat tärkeää tuntea. Se mikä on vaikeaa että jos ei ole luottamusta niin on vaikea puhua mistään omista tuntemuksistaan tai katumuksistaan kun ei tiedä onko joku aikomuksissa ymmärtää vaiko kerätä luoteja. Toinen vaikea on sitten se välinpitämättömyys kun toiset priorisoivat muita asioita kuin minua tai sinua. Niin minäkin joudun tekemään niin sinäkin olettevasti teet. Kuolevaisella metrinsäteillä yksilöllä ei ole aikaa kaikkeen.

Tervehtimällä voi vähän kokeilla vilkuttaminen ja hymyily ei paljoa maksa ja siten helppo --melkeimpä välttämätön-- tapa kokeille vesiään vaikka joillekin se on vain naamio. Teot ja läsnäolo painavat enemmän.

Olen kuitenkin iloinen kaikista hyvistä ja reiluista ihmisistä, joiden kanssa olen saanut olla, saanut jakaa ja osoittaa kiitollisuutta ja saanut sitä sitten myös vastaan. Kiitos heidän jaksan tätä enkä näe enää kaikkea kierona ja vinoutuneena. Se kokemus on tärkeä että edes näkee mistä löytää valoa tai jopa sytyttää sellaisen itse. Löysin heitä itse vapaaehtoistoiminnasta kun vain menin mukaan ja autoin ihan tavallisissa jutuissa sen verran kuin olin valmis. Valitettavasti kantapään kautta.

Toivon lukijoille onnea ja että löydät omat tähdet taivaalta jotka johdattavat :) Toivottavasti oli apua✨
  6. Riippuu miehestä. Tiedän tutuista pari ääripäätä. Mutta useimmat ovat jostain välistä.

Anteeksi poliittinen epäkorrektisuus. Ymmärtääkseni paneminen on monelle miehelle perustarve. Biologiaa lainaten voisi sanoa, että se on viimekädessä tärkeämpää kuin itse parisuhde, parisuhdetta kuitenkaan väheksymättä.

Kuitenkin tälle eräälle tutulle naiset ovat melkeimpä kuin palkintoja. Mitä enemmän ja useammalta hän saa sitä enemmän se nostattaa hänen itsetuntoaan. Hänkin on "parisuhteissa" niin kauan kuin hän itse jaksaa tai nykyinen elättäjä sietää. Lähinnä pinnalle nousee pinnallinen teatteri, mikä itseäni häkellyttää kun se menee porukalla täydestä läpi. Tavallaan kokemus kyynisti minut sillä ymmärsin että ilmeisesti useimmat naiset sekoittavat "hauskuuden", mukavan oloisuuden ja sosiaalisuuden syvällisyyteen, uskollisuuteen ja yhteisöllisyyteen. Menipä se itsellekin läpi aluksi.

Aikoinaan hän kulutti minuakin pyynnöillään tarpeeksi ja vastineeksi saa sitten lämmintä kättä. Hän on todella hyvä vetoamaan tunteisiin ja tekee juuri sen verran että saa uhrille oman maton jalkojen alle. Jotenkin hän on myös tarpeeksi viattoman ja tavallisen näköinen. Jossain vaiheessa sitten hän itse alkoi avautumaan että eipä se nykyinen nainen olekaan tarpeeksi seksikäs ja että muut kaverini vainoaisivat häntä.

Tavallaan se isoin ja inhottavin juttu mikä itseäkin ärsyttää kaikista eniten oli, että joskus jos oli jotain itse rakentamassa niin hän jotenkin pääsi väliin ja jotenkin onnistui pilaamaan minunkin ihan vain kaverisuhteenkin ja puhevälit. Läksi sitten itse tiehensä uusiin piireihin. Lähinnä jäi ihmetyttämään että miten hän sai niin helposti panosuhteita vaikka jättikin vain paskaraitaa taakseen.
  7. Mitä kana tokaisi kun sen kanakaveri jäi auton alle:

Pot pot pot

Mikä on puinen ja narskuu kun sen päälle istuu:

Puu jakkara