Vapaa kuvaus

"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."

[email protected]

Aloituksia

154

Kommenttia

4846

1. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
    Ikävä
    277
    2594
  2. Hyvän mielen musiikkiketju

Voisko tähän laittaa hyvän mielen musiikkia? Itselle tulee tästä aina niin hyvä fiilis, vaikka tämä on varmasti jaettu t
    Sinkut
    236
    2267
  3. Haluan uskoa rakkauteen

Pitkä avioliitto päättyi vuonna 2023. Tämän jälkeen ehdin olla sinkkuna viime kesään, jonka jälkeen päätin kokeilla onne
    Sinkut
    173
    1653
  4. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
    Sinkut
    227
    1400
  5. Millaisia odotuksia ensi vuodelle?

Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.
    Sinkut
    192
    1386
  6. Tästä on tullut paha paikka.

Ehkä pitäisi vain luovuttaa, kun pahaa alkaa olemaan enemmän kuin hyvää. Ei enää ikävä-palstalle häviä häijyydessään.
    Sinkut
    194
    1367
  7. Kauneinta mitä sinulle on sanottu?

Haluaisin keskittyä nyt luonteeseen.
    Sinkut
    172
    1173
  8. Miksi sinua ei huolittaisi kumppaniksi?

Tuli mieleen tuosta, kun yhdessä ketjussa puhuttiin näistä nirsoilukriteereistä ja aihetta sivuttiin siinä? Ehkä on hel
    Sinkut
    157
    1159
  9. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
    Sinkut
    175
    1143
  10. Oletko kokenut alistamista parisuhteessa?

https://www.terve.fi/artikkelit/10-alistavan-parisuhteen-merkkia Itsellä on kokemusta päihdeongelmaisista ja yksi mies
    Sinkut
    162
    1124
  11. Palstamiehen unelmanainen

Tällainenko se kirjoitusten perusteella olisi? - ikä alle 30 v. - palvelijamainen luonne - ei omaa tahtoa - rikas - na
    Sinkut
    192
    1099
  12. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
    Sinkut
    159
    1026
  13. Tämmöinen ajatusleikki avohoidosta

Joku kommentoi jossain, että hän pitää sinkut-palstaa avohoito-osastona. Tästä olen kyllä täysin eri mieltä, mikäli mu
    Sinkut
    184
    987
  14. Oletko saanut rakastaa?

Mistä olet löytänyt elämäsi rakkauden? Tuli vain mieleen tuosta kommentista, jossa joku sanoi, että: "Mies voi löytyä
    Sinkut
    125
    979
  15. Paras ominaisuutesi kumppanina on?

ja mikä on vastaavasti pahin ominaisuutesi kumppanina? Sanoisin, että oma paras ominaisuus on suoruus. Miehen ei tarvit
    Sinkut
    112
    945
  16. Perjantain biisiketju (taas)

Tässä kun pikkuhiljaa vedän vauhtikenkiä jalkaan, niin tuostapa perjantaille tahtia työpäivään. Mun musiikkimakuni on
    Sinkut
    90
    928
  17. Mikä palstan tikko olet?

A) empaatikko B) fanaatikko C) joku muu, mikä? Empatia ja oikeudenmukaisuus on siitä paha ominaisuus, että se lasketaan
    Sinkut
    128
    918
  18. Letkeä musiikkiketju

Teddy Swimsissä vain on jotain rennon letkeää, ehkä äänessä, että hänen biisit resonoi. Somethin' bout a woman / Teddy
    Sinkut
    81
    877
  19. Sinkkulan runoketju

Tuli tuossa mieleen, kun olen kaipaillut runoja sinkkuihin, niin miksi en itse aloittaisi? Tämän kirjoitin joskus talve
    Sinkut
    88
    871
  20. Onko täällä ollenkaan?

Normaaleja aloituksia, jotka koskee itse asiaa vai kaikkiko on näitä Kauniita ja Rohkeita, joissa puhutaan ihmisistä ja
    Sinkut
    64
    861