Onko täällä ollenkaan?

Normaaleja aloituksia, jotka koskee itse asiaa vai kaikkiko on näitä Kauniita ja Rohkeita, joissa puhutaan ihmisistä ja ihmissuhteista kiertoilmauksin? No on se tämäkin paikka.

🤔

65

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mu5tasydän kuvailee olevansa konsonantti-nainen. Millainen sellainen on?
      Lempivokaalini on ihmettelevä öö.

• Tiedän Puolassa useitakin konsonanttinaisia. 😄

• No se on sellainen kieli poskella kulkeva, mutta tarvittaessa hyvin asiallinen nainen.

Myönnettäköön, että joskus pääsee tällaisia aivopieruja hetken mielijohteesta. Kaikkea ei kannattaisi sanoa ääneen. 😅

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­N­­y­m­f­­­o­m­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­N­­y­­m­­f­o­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18211216

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Sinkut palstalla on toki myös sinkkuja, mutta täällä puhutaan asioista ihan laidasta laitaan. Ja mustanaamio (vaeltava aave) totesi, että näin on hyvä.

>simiti<

• Aivan. Täällä on ihan mukavaa porukkaa sen, mitä olen itse pyörinyt.

• Kaunìt ja rohkeat-tyypit valtaa palstan, jos muuta ei ilmaannu. 😄

Tosin Harmis nykyään suoltaa Putin-propagandaa, ennen se jopa lutkittelii naisia...😁 naisifn hybergamia oli pop...

Siitä kai on tullut hiukka munaton...ikä tekee tepposia jo...😄 parempi keskittyä itäpropagsndaaan, kun ei enää muuhun ole...😁

• Toisten haukkuminen on aina vähän niin ja näin, paitsi silloin, jos se on joku yhdessä sovittu asia.

En tosin haluaisi, että oma rakkaani hu*raa huutelisi missään tilanteessa.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Toisten haukkuminen on aina vähän niin ja näin, paitsi silloin, jos se on joku yhdessä sovittu asia.

En tosin haluaisi, että oma rakkaani hu*raa huutelisi missään tilanteessa.

Ei se Harmis ketään täällä lutkaks sanonut, mutta noin yleosesti...

Mutta ei se enää osaa. 😁

• Tämä paikka on kuin kuun pimeä puoli, valonsäteet minimissä 😁

• No eihän tämä ole vielä pahakaan paikka..

• Mu5tasydän kirjoitti:

No eihän tämä ole vielä pahakaan paikka..

Eipä niin, ainahan nuo omat tunnelmat vaikuttavat näkemyksiin

• E-Lukka kirjoitti:

Eipä niin, ainahan nuo omat tunnelmat vaikuttavat näkemyksiin

No sanotaanko vaikka niin, että pahantuulisena, väsyneenä tai nälkäisenä ei kyllä kannata tulla ollenkaan palstailemaan...

• Mu5tasydän kirjoitti:

No sanotaanko vaikka niin, että pahantuulisena, väsyneenä tai nälkäisenä ei kyllä kannata tulla ollenkaan palstailemaan...

🤔 onko muunlaisia mielialoja olemassakaan 🙂

• Joskus on parempia aloituksia ja toisinaan yhtä höttöä.
      Vakikävijät tuntuvat olevan enempi lomalla palstasta ja siksipä höttöpainoitteisuus näkyy.
      Tai no.. itse olen pääasiassa lomaillut koko vuodenvaihteen, joten en nyt isosti osaa sanoa.

Sen mitä olen itse palstalla käynyt, ei kovin kummoisia ja keskusteluun kiihottavia aiheita ole ollut.

• Juu, varmasti kaikenlaisia aloituksia tarvitaan. Mulla lähtee joskus vähän mielikuvitus laukalle, kun lukee noita aloituksia. 😄

• Mu5tasydän kirjoitti:

Juu, varmasti kaikenlaisia aloituksia tarvitaan. Mulla lähtee joskus vähän mielikuvitus laukalle, kun lukee noita aloituksia. 😄

Sepä hyvä. Mielikuvituksella ei ole rajoja. Joskus tulee hyviäkin mielleyhtymiä.. tai ihan päättömiä.

• Minä olen laiskistunut keskustelijana ihan kaikilla alustoilla. Muutenkin tuntuu että keskustelupalstakulttuuri on kuolemassa.

• Palstakamu kirjoitti:

Minä olen laiskistunut keskustelijana ihan kaikilla alustoilla. Muutenkin tuntuu että keskustelupalstakulttuuri on kuolemassa.

Niih.. olet jo nähnyt kaiken.. kauankos olet palstoilla ollut?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minä olen laiskistunut keskustelijana ihan kaikilla alustoilla. Muutenkin tuntuu että keskustelupalstakulttuuri on kuolemassa.

On varmasti jos jatkuvasti v.ttuilee anonyymeille. Eilen sait jo huomautuksen. Mitä vielä ihmettelet.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Niih.. olet jo nähnyt kaiken.. kauankos olet palstoilla ollut?

Aloitin joskus 2000-luvun alkupuoliskolla. Porukka alkoi siirtymään chateista foorumeille. En koskaan ollut innostunut chattailusta, mutta foorumeiden meno nappasi kun se ei tapahdu reaaliajassa, vaan on paljon hitaampaa.

• Palstakamu
        Anonyymi kirjoitti:

On varmasti jos jatkuvasti v.ttuilee anonyymeille. Eilen sait jo huomautuksen. Mitä vielä ihmettelet.

Huomautuksen? Keltä? Enkä ole vittuillut kellekään.

Uli uli.

• Palstakamu kirjoitti:

Aloitin joskus 2000-luvun alkupuoliskolla. Porukka alkoi siirtymään chateista foorumeille. En koskaan ollut innostunut chattailusta, mutta foorumeiden meno nappasi kun se ei tapahdu reaaliajassa, vaan on paljon hitaampaa.

Näin olen ymmärtänytkin, että olet konkari.

Kaiken nähnyt ja kokenut jo..

Jutut kiertää hieman kehää.. just tajusin, että eilinen aloitukseni oli jo toisinto aikaisemmin tekemästäni aloituksesta.. enää itsekään tiedä mitä on aloittanut..

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Näin olen ymmärtänytkin, että olet konkari.

Kaiken nähnyt ja kokenut jo..

Jutut kiertää hieman kehää.. just tajusin, että eilinen aloitukseni oli jo toisinto aikaisemmin tekemästäni aloituksesta.. enää itsekään tiedä mitä on aloittanut..

Jotenkin keskustelu ei nappaa samalla tavalla, kun keskustelijoita on jäljellä niin vähän. Tykkäsin kun aikoinaan joku toi aina uudenlaisen mielipiteensä soppaan. Nyt voi jo melkein arvata mitä kukin aiheeseen tulee vastaamaan.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Huomautuksen? Keltä? Enkä ole vittuillut kellekään.

Uli uli.

Tuo on sinun keskustelukulttuuri. Että ei ihme.

• Palstakamu kirjoitti:

Jotenkin keskustelu ei nappaa samalla tavalla, kun keskustelijoita on jäljellä niin vähän. Tykkäsin kun aikoinaan joku toi aina uudenlaisen mielipiteensä soppaan. Nyt voi jo melkein arvata mitä kukin aiheeseen tulee vastaamaan.

Niih.. yllätyksettömyys.. se on tylsää. Mutta myös niin turvallista.

Tuttuudessa on se huono puoli, että tulee ennalta arvattavaksi.

Tosiaan, siinä olet oikeassa, että rivit ovat harventuneet.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa.. ei ole sinunkaan pätemistahtoinen keskustelukulttuurisi mielestäni arvossaan.

Palstis sentään osaa erottaa pikkusieluiset päsmääjät ja vastata samalla mitalla.

Minua kohtaan Kamu on ollut lähes aina täysin asiallinen.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa.. ei ole sinunkaan pätemistahtoinen keskustelukulttuurisi mielestäni arvossaan.

Palstis sentään osaa erottaa pikkusieluiset päsmääjät ja vastata samalla mitalla.

Kenen? Kenen keskustelukulttuuria pystyt nyt yksilöimään?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Sä olet sama ukko kuin palstakamusi. Luuletko ettei porukka näe.

• Anonyymi kirjoitti:

Et vastannut kysymykseeni.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Et vastannut kysymykseeni.

Et sinäkään. Miksi uliset aina ja v.ttuilet anonyymeille? Perustelut?

• Anonyymi kirjoitti:

Et sinäkään. Miksi uliset aina ja v.ttuilet anonyymeille? Perustelut?

Olen pahoillani jos sinusta tuntuu siltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kenen? Kenen keskustelukulttuuria pystyt nyt yksilöimään?

Sinun ilmeisesti.. koska olet se The Muumi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä olet sama ukko kuin palstakamusi. Luuletko ettei porukka näe.

Voih.. harhaisuutesi on käsin kosketeltavaa. Jäikö lääkkeet taas ottamatta?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kiinnittäpä juuri nyt keskustelukulttuuriisi huomiota.
        Aina kun jäät kiinni, tyyli muuttuukin äkkiä sikamaiseksi. Tuputa nyt vain kiltisti itsellesi niitä nappejasi, ettet flippaa.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Miltä tuntuu leikkiä tätä palstahahmo-leikkiäsi päivistä toiseen? Onko se suurikin ilo? Tiedätkö mitä; se on ajanut täältä mukavasti ja asiallisesti kirjoittavat henkilöt pois.

Onnea urallesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiinnittäpä juuri nyt keskustelukulttuuriisi huomiota.
        Aina kun jäät kiinni, tyyli muuttuukin äkkiä sikamaiseksi. Tuputa nyt vain kiltisti itsellesi niitä nappejasi, ettet flippaa.

Jään kiinni mistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Miltä tuntuu leikkiä tätä palstahahmo-leikkiäsi päivistä toiseen? Onko se suurikin ilo? Tiedätkö mitä; se on ajanut täältä mukavasti ja asiallisesti kirjoittavat henkilöt pois.

Onnea urallesi.

Heh.. voisitko selventää, sillä en ollenkaan ymmärrä mitä horiset.

• Anonyymi

Mikä on se asia jota pitäisi koskea? Pelkkä sinkkuus on aika tylsä aihe, jos palstan otsikkoa meinasit.

Kauniita ja rohkeita täällä ei ole ollenkaan. Olisikin. Siinähän pantiin ristiin rastiin, mutta täällä on vain näitä ikuisia romantiikkahaaveilijoita. Toiminta puuttuu.

Parempi taitaa vaan olla, että pidetään tämä tämmöisenä eläkeläisten virkkuukerhona :)

-keinovaginamies-

• Ja katin kontit!
        Jos sä alat virkkuukerholaiseksi, niin mä pistän haarat ristiin.. :D

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ja katin kontit!
        Jos sä alat virkkuukerholaiseksi, niin mä pistän haarat ristiin.. :D

No sinä olet se poikkeus, joka vahvistaa säännön.
        Minähän olen ollut virkkuukerholainen jo kauan :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

No sinä olet se poikkeus, joka vahvistaa säännön.
        Minähän olen ollut virkkuukerholainen jo kauan :)

-keinovaginamies-

Hitto.. ei kai tämä vaan tarkoita sitä, et nyt mun on laitettava haarukset kiinni.. ?

Siinä tapauksessa pujis tulee pettymään pahan kerran...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hitto.. ei kai tämä vaan tarkoita sitä, et nyt mun on laitettava haarukset kiinni.. ?

Siinä tapauksessa pujis tulee pettymään pahan kerran...

Ei se mitään haittaa. Kyllä jalat ristissäkin voi kumartaa eteenpäin :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään haittaa. Kyllä jalat ristissäkin voi kumartaa eteenpäin :))

-keinovaginamies-

Niih.. leikkiä että pudotimpa nyt sitten tämän nenäliinan tähän lattialle tälläin vahingossa.. se toimisi .. kai.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Niih.. leikkiä että pudotimpa nyt sitten tämän nenäliinan tähän lattialle tälläin vahingossa.. se toimisi .. kai.

Mitä olet pujiksen mieskunnosta vihjaillut, niin sen perusteella varmana toimii.

Ei nyt viitti mennä tarkempaan grafiikkaan, mutta sanotaan niin että jos on pieni pesä ja iso muna, niin akrobatia saattaa joskus jopa pelastaa :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä olet pujiksen mieskunnosta vihjaillut, niin sen perusteella varmana toimii.

Ei nyt viitti mennä tarkempaan grafiikkaan, mutta sanotaan niin että jos on pieni pesä ja iso muna, niin akrobatia saattaa joskus jopa pelastaa :)

-keinovaginamies-

Niin,
        tuossahan oli siis kyse haahkojen hautoma-ajasta :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Nooh.. akrobatiaa se vaatisikin kun meillä on kokoeroa .. ööh.. juu sitä on. Hän on pitkä ja minä pätkä..

• Anonyymi kirjoitti:

Niin,
        tuossahan oli siis kyse haahkojen hautoma-ajasta :))

-keinovaginamies-

Korjaan sen verran, että kyse on kurpasta.

• Hyvin sanottu tuo eläkeisten virkkuukerho.
        Minulle on oikeastaan ihan sama millaisia aloituksia on ja mielipiteiden vaihtoa, kunhan asiat pysyvät lain rajoissa eikä ketään haukuta.
        Välillä meinaa tuo mielikuvitus lähteä laukalle.. 😊

• Anonyymi

Koko päivä on tuputettu naisille Mattia!

• Aijaaja, joku Matti ollut vauhdissa siis, no hyvä, jos ei kukkarossa. 😊

• Anonyymi

Palstalaisista ei puhuta tarpeeksi :(

• No sinun pitää tehdä sellainen aloitus sitten? :)

• Ei ole enää montaa jäljellä...

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ei ole enää montaa jäljellä...

Ei ole muita kuin te, jotka osaatteko sanoa ”uli uli”. Rakentava porukka :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole muita kuin te, jotka osaatteko sanoa ”uli uli”. Rakentava porukka :D

Olethan sinäkin vielä täällä. Mitä se sitten kertookaan sinusta...

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Olethan sinäkin vielä täällä. Mitä se sitten kertookaan sinusta...

Opiskelen teiltä mestareilta tuota tekniikkaa.
        Se näköjään pitäisi olla.

• Anonyymi

Minkälainen olisi normaali aloitus?

Yksi hyvä keino on tehdä itse itseään kiinnostavia aloituksia ja toivoa että joku tahtoisi juuri siitä aiheesta keskustella.

Muuten voi sujuvasti ohittaa aiheet jotka ei itseä kiinnosta.

xLiner

• Ei toki ollut tarkoitus arvostella aloituksia, vaan ihmetellä asiaa. Varmasti monenlaisia aloituksia tarvitaan, kuten aiemmin kirjoitin tuossa. 👍

• Ei täällä montaa oikeaa hardcore sinkkua ole minun lisäkseni. Muilla on suhteita ja seksielämää yms. Minulla ei ole yhtään mitään.

• No eihän mulla oo koskaan ollu. Lukuunottamatta sitä yhtä opettajaa, jonka ylioppilaslakki on vieläki tuolla kaapissa. mutta sekään nyt ei varsinainen seurustelu ollu, kun yhden vapun kävely siinä tehtiin. Mutta arvaas mitä kävi viime yönä. kerroinkin täällä jo sen kun sain sen iskun vähän aika sitten päähän yöllä. mutta tällä kertaa yöllä kolmen aikaan mun ovee hakattiin, ihan kun ois murtaa haluttu. kun sitten lopulta pääsin ylös. Menin heti kattoon, mutta ketään ei ollut, eikä pihalla eikä misään, eikä mitään murron jälkiä. Että kukahan se nyt on ollut.

• Hyvät ihmiset. Pliis älkää riidelkö. 🙏

• Riitelemisestä puheenollen. tuli kerran töissä oikein kreikka suomi maaottelu, niin pistin lisää vettä myllyyn ja laitoin Hattulan kunnallispolitiikkaa mukaan, niin ei loppujen lopuks enää kukaan tienny mistä alunperin riideltiin.

• Nuo on kohtalaisen koomisia tilanteita. 😄

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      377
      5118
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      360
      2934
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2591
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      95
      2233
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      483
      1947
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      36
      1643
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1476
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1429
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      35
      1363
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1253
    Aihe