Extremist_atheist

![]()
It's rare to walk anywhere in public and not see some religious advertisement every few moments. Imagine if the cause of non-belief were promoted to even one hundredth this degree? Theists would be totally outraged. Yet if an atheist decides to react to the overwhelming pro-religion propaganda that's in his face on a daily basis, he's labeled as "militant", "intolerant" and "extremist."
—Morgan Matthew, Why atheists care about religion
Aloituksia
125
Kommenttia
1735
Onko uskonnolla ja tieteellä omat domainit?
Stephen Jay Gould keksi käsitteen Non-overlapping magisteria (NOMA), jonka mukaan uskonnoilla ja tieteellä on omat, tois13161Ateismin aate
Taas palstalla väijyvä rajapintaraili ja muut kristityt pösilöt tunkevat ateismin aatetta ja harrastuksia joka paikkaan.5158Epärehellisten teologien venkoilu
Ateistiksi itseään väittävä teologi Bart Ehrman on kuulemma väittänyt näin: "...hän tekee selväksi että Raamatun Jeesus6157Joko tonttukoulutus menee teologisen opetuksen ohi tieteellisyydessä?
Pitääkö tontuksi oikein opiskella? Kysymystä on esitetty Lauroselle monesta suusta syksyn aikana. ”Monella on ollut täh9157Mitä rationaalisen päättelyn työkalua tähän pitää käyttää?
Jeesuksen historiallisuutta ei ole todistettu. Vain pari tutkijaa, Bart Ehrman ja Maurice Casey ovat yrittänyt todistell9155Sukupuolen vaihtaminen helpommaksi armeijassa
Minulla ei ole linkata uutista, mutta kuulin automatkalla radiosta, että Asevelvollisuuslakia oltaisiin muuttamassa. Tar2149Olet harhainen, jos
Uskot Jumalan olevan olemassa, mutta sanot, ettei ihminen voi sitä havaita.5145Keskustelua ilmastonmuutoksesta
Ajattelin tehdä elämässäni merkittävän teon eli käyn poimimassa suppilovahveroita Pohjois-Savossa talvipäivänseisauksena10144Pitäisikö teistien olla aktiivisempia Jumalajahdissa?
Kaksi miestä kuoli joulunpyhien aikaan Washingtonin osavaltiossa kun he jahtasivat sasquatchia eli isojalkaa. Minusta tä7142Tuoko teismi kehityksen ja vakauden?
Kristityt ovat ylläpitäneet myyttiä siitä, että meidän esi-isät olivat villejä, väkivaltaisia ja machoja luolamiehiä ja7139Kannibalismin syyt
Siirtyessään sedentismiin ja maatalouteen ihminen keksi jumalat. Paikalleen asettuminen lisäsi väkivaltaa. Keksittiin so6139Millainen maailma olisi, jos Sodoman miehet olisivat raiskanneet Herran hengiltä?
[5] He huusivat Lootia ja sanoivat hänelle: »Missä ovat ne miehet, jotka tulivat tänä iltana luoksesi? Tuo heidät tänne,4133Jumalat ja sosiaalinen oikeudenmukaisuus
John Rawls oli 20. vuosisadan yksi vaikutusvaltaisimmista moraali-, laki- ja poliittisista filosofeista. Yksi hänen teok4132Syön hatullisen paskaa jos lopunajat tulee minun elinaikanani
Kuka uskaltaa lyödä vetoa minun kanssa? Jos lopun ajat tulevat minun aikanani niin syön vaivaamisen lisäksi hatullisen9131Miksei roomalaiset järjestäneet Jeesuksen ajojahtia?
Nyt kun Pääsiäinen lähestyy niin on hyvä taas muistaa, että Jeesus naulattiin ristille alueen pääkaupungissa vuoden suur7127Ateismipalstalta uskoon!
Huonosti käyttäytyvät ateistit saivat Late Johanssonin uskoon! Elinkautisvanki ja kolmoismurhaaja Late Johansson aikoi5126Kiitos Puutarhalle
Uskovainen VarmaTieto taas trollaa palstalla. Laitetaanpa hänen "runo" oikeisiin mittasuhteisiin. Kiitos Puutarhakeijul5124Seuraa minua pelastukseen
Ukraina on ihmiskunnan toivo. Eino Leino tiesi sen jo. Jos olet eri mieltä, tarkista maailmankuvasi ja moraalisi. https7124Mistä enkeli tiesi, että Jeesus oli Kristus?
Mistä enkeli tiesi, että Jeesus oli Kristus, jos Paavalin mukaan Jeesuksesta tuli Kristus vasta ylösnousemuksessa? Luuk2123Teistit ovat itsekkäitä örveltäjiä ! ! !
Teisti joutuu selviytymään ongelmistaan yksin, koska teistisessa yhteisössä ihmiset eivät auta toisiaan. Teistien maailm7118