Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. pakkorukkanen

    ..hauska nahkanen remmitetty läpyskä.. Pakkorukkanen. Pakkorukkanen kuului mielisairaanhoidossa käytettyihin pakkohoit
    Huuhaa
    8
    456
  2. voi mixi

    ..kaikki lapsuuteni hyvät karkit ovat kadonneet?.. mixi niiden valmistus on lopetettu?.. onko menekki tosiaan niin huono
    Herkut
    1
    455
  3. minulla on hyvin suuri....

    ..epäilys siitä että olen muuttumassa nahjukseksi.. mitä tässä enää voi tehdä?.. vai antaa mennä vaan kun on alamäki taa
    Huuhaa
    9
    455
  4. PERSkule Chaplin heii

    ..tein ala karteen ja nyt viestis katos kääkkss.. no tässä tulee pervokin ehdotus.. no aluks tietysti joku kasvissose k
    Huuhaa
    13
    452
  5. ameriikan aa-veee?...

    ..ko tässä?? tässä on jotain tuttua.. .. ameriikan aa-veee? http://www.youtube.com/watch?v=jFqGM5fE3rw hikkati hips..
    Huuhaa
    19
    451
  6. litra leijonaviinaa

    .pullo näyttää harteeekkaalta ja mielettömän isolta..juotava se silti on.....
    Huuhaa
    19
    451
  7. hohhoijjaa

    .....no HOHHOIIJJAAAAA.. eipä iloksi muutu perjantaipäivä.. kuunnellaapa sitte vaikka tätätä.. http://www.youtube.com/w
    Huuhaa
    9
    448
  8. tahtoisin

    ..silinterihatun? miten sellasen vois itse väsätä? mulla on nahkaa siihen pintaan mut mites muuten? tietäiskö joku jotai
    Askartelu ja käsityö
    2
    447
  9. luulin haistaneeni kypsän

    ..juuston kun tulin kotiiin.. mut.. ei ei se juusto ollut.. niinpä pesasin räpyläni kylmällä vedellä niin että olivat ku
    Huuhaa
    16
    447
  10. kaljakausi

    ..alkaa.. vieläkö löytyy lahden erikoista hyvää halppaan hintaa?
    Oluet
    0
    447
  11. uusi päivä

    ..voi kaiken muuttaa.. työntäyteinen päivä taas luvassa.. rahaa taskussa ja leveä hymy kasvoilla.. viikonloppuna voisi
    Huuhaa
    10
    444
  12. päivän menyyyy

    ..kotletteja..kotletteja koteletteja kotkletteja.. kot kot kot letteja siellä kotletteja täällä kotletteja pannun päällä
    Huuhaa
    6
    443
  13. uaaahh pakastinkylmää

    ..sandelsii saunanajälkeen ja täällä tas pervoilen huuuhaalla ilman rihmankiertämää.. mietin tuossa meri vai järvi näiss
    Huuhaa
    9
    443
  14. poltin tupakkaa

    ..tänä aamuna..ja toisen vielä päivällä.. vaikka on vasta torstai..mikähän minua vaivaa?.. no tyytyväinen olin kahvicapp
    Huuhaa
    14
    442
  15. nenästäni kasvaa yksi....

    ..jumalattoman iso.. nenäkarva.... joskus se menee kippuralle ja kutittaa korvaani.. varsinkin öisin vaikee saaada unta.
    Huuhaa
    17
    442
  16. no onko saatu aikaaseks?

    ::no onko mittä saatu aikaseks?.. mä oon.. mä oon ninmittäin aika loppusuoralla.. loppusuora on kiva... siitä tiettää et
    Huuhaa
    29
    440
  17. siskorvsoppen

    ..menikö oikein ..kaksi päivää jääkaapissa muhinut siskonmakkarakeittoni oli vieläkin käypää kamaa eikä siinä käytetyt p
    Huuhaa
    29
    439
  18. tässä teille..

    ..lemmikiksi suklaamonni.. http://www.youtube.com/watch?v=fxXVcfk8hsU&feature=channel_page mää lähen kohta stadiin kalj
    Huuhaa
    18
    439
  19. Veenus kuumempi kuin merkurius.

    Miksi näin vaikka merkurius on lähempänä aurinkoa kuin veenus? Näin olen kuullut ehkä pitäisi lukea jos olen sittenkin v
    Huuhaa
    8
    439
  20. james puhto-ren

    ..mites se biisi sit menikään??.. räntäsateessa kentän laidalla..oksennusta pulupaidalla.. kirjoittaa kuinka potkittiin
    Huuhaa
    2
    438