jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
pakkorukkanen
..hauska nahkanen remmitetty läpyskä.. Pakkorukkanen. Pakkorukkanen kuului mielisairaanhoidossa käytettyihin pakkohoit8456voi mixi
..kaikki lapsuuteni hyvät karkit ovat kadonneet?.. mixi niiden valmistus on lopetettu?.. onko menekki tosiaan niin huono1455minulla on hyvin suuri....
..epäilys siitä että olen muuttumassa nahjukseksi.. mitä tässä enää voi tehdä?.. vai antaa mennä vaan kun on alamäki taa9455PERSkule Chaplin heii
..tein ala karteen ja nyt viestis katos kääkkss.. no tässä tulee pervokin ehdotus.. no aluks tietysti joku kasvissose k13452ameriikan aa-veee?...
..ko tässä?? tässä on jotain tuttua.. .. ameriikan aa-veee? http://www.youtube.com/watch?v=jFqGM5fE3rw hikkati hips..19451litra leijonaviinaa
.pullo näyttää harteeekkaalta ja mielettömän isolta..juotava se silti on.....19451hohhoijjaa
.....no HOHHOIIJJAAAAA.. eipä iloksi muutu perjantaipäivä.. kuunnellaapa sitte vaikka tätätä.. http://www.youtube.com/w9448tahtoisin
..silinterihatun? miten sellasen vois itse väsätä? mulla on nahkaa siihen pintaan mut mites muuten? tietäiskö joku jotai2447luulin haistaneeni kypsän
..juuston kun tulin kotiiin.. mut.. ei ei se juusto ollut.. niinpä pesasin räpyläni kylmällä vedellä niin että olivat ku16447- 0447
uusi päivä
..voi kaiken muuttaa.. työntäyteinen päivä taas luvassa.. rahaa taskussa ja leveä hymy kasvoilla.. viikonloppuna voisi10444päivän menyyyy
..kotletteja..kotletteja koteletteja kotkletteja.. kot kot kot letteja siellä kotletteja täällä kotletteja pannun päällä6443uaaahh pakastinkylmää
..sandelsii saunanajälkeen ja täällä tas pervoilen huuuhaalla ilman rihmankiertämää.. mietin tuossa meri vai järvi näiss9443poltin tupakkaa
..tänä aamuna..ja toisen vielä päivällä.. vaikka on vasta torstai..mikähän minua vaivaa?.. no tyytyväinen olin kahvicapp14442nenästäni kasvaa yksi....
..jumalattoman iso.. nenäkarva.... joskus se menee kippuralle ja kutittaa korvaani.. varsinkin öisin vaikee saaada unta.17442no onko saatu aikaaseks?
::no onko mittä saatu aikaseks?.. mä oon.. mä oon ninmittäin aika loppusuoralla.. loppusuora on kiva... siitä tiettää et29440siskorvsoppen
..menikö oikein ..kaksi päivää jääkaapissa muhinut siskonmakkarakeittoni oli vieläkin käypää kamaa eikä siinä käytetyt p29439tässä teille..
..lemmikiksi suklaamonni.. http://www.youtube.com/watch?v=fxXVcfk8hsU&feature=channel_page mää lähen kohta stadiin kalj18439Veenus kuumempi kuin merkurius.
Miksi näin vaikka merkurius on lähempänä aurinkoa kuin veenus? Näin olen kuullut ehkä pitäisi lukea jos olen sittenkin v8439james puhto-ren
..mites se biisi sit menikään??.. räntäsateessa kentän laidalla..oksennusta pulupaidalla.. kirjoittaa kuinka potkittiin2438