vihne

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
136
Kommenttia
3979
Toivomus
Toivon,että tällä palstalla pysytään aiheessa, eikä tuoda kaikkea muuta. Varsinkin, kun olen asiasta huomauttanut, niin9618Tiedoksi
Ilmiantaja voi lopettaa työnsä. Minä olen toiminut tässä vuoden verran, joten vanhemmat asiat eivät kuulu minulle. Enkä0567Muistutus
Täällä pitäisi keskittyä asioista keskustelemiseen, eikä arvioida toisia kirjoittajia. Varoituksen sana on paikallaan,5564Toivomus
Hyvään keskustelukulttuuriin kuuluu muutama asia. Jokaiselle on annettava nimimerkin suoja ja vaikka olisi aavistuksia j6557Keskustelutyylistä
Olen vähän "rasittunut" sellaisesta keskustelutyylistä, että heitetään ilmaan joku väite perustelematta. Kun sitten joku4539Palstan hoidosta
Valitusta tulee, että poistan liian vähän joskus liian paljon. Tämä valittaminen on hyödytöntä. Järjestelmä toimii site1537Toivotus
Toivotan kaikille palstan lukijoille ja kirjoittajille helluntain tuulahdusta. Siunatkoon meitä kaikkia Kolmiyhteinen J5518Joulurauhaa!
4. Iloitkaa aina Herrassa! Sanon vielä kerran: iloitkaa! 5. Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra5511Uuden vuoden tervehdys!
Siunauksellista ja asiarikasta keskusteluvuotta 2006 toivotan kaikille palstan lukijoille ja kirjoittajille. Tämä palst4505Huomautus
Joissakin ketjuissa kielenkäyttö toisista kirjoittajista alkaa olla ala-arvoista. Ei vastaa edes kiertokoulusivistystä.2494- 6494
Mielenkiintoinen ilmiö
Kertookohan tämä jotakin keskustelujen tasosta ja kiinnostuksen kohteista: Avasin eilen aloituksen hyvästä ja pahasta j5487Joh 3: 36
Siis 35-36:35. Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaiken hänen valtaansa. 36. Sillä, joka uskoo Poikaan, on ikuinen elämä10480Äitienpäivää
Siunausrikasta kaikille äideille ja tuleville äideille! Toivottaa alueen sheriffi. ps. ollaan tänään ihmisiksi.2469Iso ja pikku Sami
Tässä tulee outo olo, miten kahdelle ihmiselle tulee samanlaiset ajatukset yhtä aikaa. Jos nyt iso Sami ja pikku Sami so1443Kristallivirta
P. Johanneksen Ilmestys 22 1. Ja hän osoitti minulle puhtaan elämän veden virran, selkiän niinkuin kristallin, vuotavan21431Joulurauhaa
Naapuripalstan sheriffinä toivotan kaikille keskustelijoille siunauksellista Vapahtajan syntymäjuhlaa. Erästä veljeä la3379Sovituksen virka
2. kor 5:18. Kaiken on saanut aikaan Jumala, joka Kristuksen välityksellä on tehnyt meidän kanssamme sovinnon ja uskonut9343Kol 3
Kristityn uusi elämä 1. Jos siis teidät on yhdessä Kristuksen kanssa herätetty kuolleista, niin tavoitelkaa sitä mikä o1340Jos tahdot löytää Jumalan, etsi ensin seurakunta.
Kaunis lause, mutta mahdoton yhtälö. Tavallinen, uskosta osaton ihminen herää eräänä aamuna ja päättää siis:Tänään etsin16340