vihne
Vapaa kuvaus
Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
136
Kommenttia
3979
Hybridi-ihminen?
Onko mahdollista, että meistä uskovista on tullut kahden voimanlähteen pelejä? Onko mahdollista, ettemme siksi pääse vap62601Muistutus
Täällä pitäisi keskittyä asioista keskustelemiseen, eikä arvioida toisia kirjoittajia. Varoituksen sana on paikallaan,5553Toivomus
Hyvään keskustelukulttuuriin kuuluu muutama asia. Jokaiselle on annettava nimimerkin suoja ja vaikka olisi aavistuksia j6545Keskustelutyylistä
Olen vähän "rasittunut" sellaisesta keskustelutyylistä, että heitetään ilmaan joku väite perustelematta. Kun sitten joku4535Palstan hoidosta
Valitusta tulee, että poistan liian vähän joskus liian paljon. Tämä valittaminen on hyödytöntä. Järjestelmä toimii site1531Tiedoksi
Ilmiantaja voi lopettaa työnsä. Minä olen toiminut tässä vuoden verran, joten vanhemmat asiat eivät kuulu minulle. Enkä0528Toivotus
Toivotan kaikille palstan lukijoille ja kirjoittajille helluntain tuulahdusta. Siunatkoon meitä kaikkia Kolmiyhteinen J5504Joulurauhaa!
4. Iloitkaa aina Herrassa! Sanon vielä kerran: iloitkaa! 5. Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra5503Uuden vuoden tervehdys!
Siunauksellista ja asiarikasta keskusteluvuotta 2006 toivotan kaikille palstan lukijoille ja kirjoittajille. Tämä palst4495Huomautus
Joissakin ketjuissa kielenkäyttö toisista kirjoittajista alkaa olla ala-arvoista. Ei vastaa edes kiertokoulusivistystä.2489- 6483
Mielenkiintoinen ilmiö
Kertookohan tämä jotakin keskustelujen tasosta ja kiinnostuksen kohteista: Avasin eilen aloituksen hyvästä ja pahasta j5478Joh 3: 36
Siis 35-36:35. Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaiken hänen valtaansa. 36. Sillä, joka uskoo Poikaan, on ikuinen elämä10467Äitienpäivää
Siunausrikasta kaikille äideille ja tuleville äideille! Toivottaa alueen sheriffi. ps. ollaan tänään ihmisiksi.2464Iso ja pikku Sami
Tässä tulee outo olo, miten kahdelle ihmiselle tulee samanlaiset ajatukset yhtä aikaa. Jos nyt iso Sami ja pikku Sami so1431Joulurauhaa
Naapuripalstan sheriffinä toivotan kaikille keskustelijoille siunauksellista Vapahtajan syntymäjuhlaa. Erästä veljeä la3374Kol 3
Kristityn uusi elämä 1. Jos siis teidät on yhdessä Kristuksen kanssa herätetty kuolleista, niin tavoitelkaa sitä mikä o1333Sovitaanko
Sovitaanko niin, että huomautukset poistettavista viesteistä tehdään virallisen linkin kautta. Huomautus tulee sheriffi0331Barbarus ja skyytta, orja ja vapaa?
Kol 3: 9 Älkää valehdelko toisillenne. Olettehan riisuneet yltänne vanhan minänne kaikkine tekoineen [Ef. 4:25] 10 ja pu113311Nostalgiaa Turusta
Kuulin, että Turussa aiotaan pitää vanhan rukoushuoneen muisteluseurat. Minun sisälläni alkoi sotaratsu heti kuopia, ett87307