Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: FM Ammatti: Muu Siviilisääty: Naimisissa Lapset: 1

Aloituksia

70

Kommenttia

183

1. Ärsyttää

Olen raskaana 12 4. Ultra oli viime viikolla. Tähän asti pahoinvointi on ollut satunnaista ja enimmäkseen vähäistä. Ei
    Yleistä raskaudesta
    6
    155
  2. Mamma Mia!

Löytyisikö täältä joku, joka lähtisi mukaan katsomaan Mamma Mia! -musikaalia pe 18.5. klo 14 Messukeskuksen uuteen Amfi-
    Ajanviete
    0
    154
  3. Vaikean aiheen käsittely harrastajateatterissa

Kuulun harrastajateatteriryhmään, jonka uusimman produktion esitykset ovat tänä syksynä. Näytelmä on ryhmän jäsenten ja
    Teatteri ja musikaalit
    1
    145
  4. Voisiko olla?

Aloitimme vauvan yrittämisen toukokuun alussa, kun luovuin kapselista. Lapsen tulolla ei ole kiirettä, mutta aikaa ei ol
    Vauvakuume
    5
    128
  5. Pohdintaa

Oletteko kuulleet Maija Kaunismaan esittämän ja Sofi Oksasen sanoittaman laulun Ruma barbi? Se on levyllä Liian lyhyt ha
    Tasa-arvo
    3
    107
  6. Mietteitä

Minulla on ollut omituisia tuntemuksia tämän kierron aikana: rintojen kutinaa ja hetkittäistä pistelyä, kaksi viikkoa ku
    Vauvakuume
    1
    103
  7. Onko aihetta huoleen?

Minulle asennettiin kuparikierukka maaliskuun alussa. Olen synnyttänyt kerran, eikä toinen raskaus ole vielä ajankohtain
    Ehkäisy
    0
    93
  8. Kaksikielisyydestä

Tämä on tarkoitettu eestiläis-suomalaisten perheiden lapsille ja heitä läheltä seuranneille. Onko tavallista, että suo
    Eesti foorum
    0
    90
  9. Kirveleviä haavaumia

Onko muilla kokemusta varpaiden pohjiin parissa päivässä ilmaantuneista kirvelevistä tai kihelmöivistä, lähes näkymättöm
    1
    78
  10. Pikkukysymys

Poikani on 2 v 3 kk, ja lopetin imetyksen joulukuussa. Tihkua ei ole tullut moneen kuukauteen, mutta tänä aamuna oli lie
    Perhe
    0
    77