Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

47

  1. tulit katumapäälle,ymmärrän kyllä yskän:)
    Tuskin olet ainoa jota kirjoitustyylini ärsyttää.Mä vaan annan asiani tulla pulpahtaa puhekielelläni sellaisenaan kun asian ajattelen.

    Mun mielestä on hirmu mukavaa jos joku kirjoittaa omalla murteellaan,se tuo niinku kirjoittajalle persoonaa:)
    Myöskin olen huomannut usein kirjoittavilla rekatuilla omanlaisensa kirjoitustyylinsä.Öhöm,tosin ilman meikäläisen harrastamia kirjoitusvirheitä,joita mä kutsun puhekieleksi..:)

    Aurinkoista kesän alkua sulle!
    PS.usko tai älä suvivirsi on soinut mulle jo vuosia sitten;)
  2. se on ettei niitä/meitä erota.Tietty musta se tuntuu(tunnistaminen)helpolta siksi koska elinpiiriini kuuluu bissejä,ja bisseys ei ole mitenkään erikoista.Sanoisin että ainakin illanistujais jutut hieman poikkee hetskunaisten jutuista,ei aina mutta useimmiten,siis kuuntelemallakin voi bissen/lesbon erottaa...
    Siis kyllä meikällekkin harhaosumia sattuu,mutta ei niistä mitään katastrofia ole syntynyt.Yleensä en lähesty naista,jonka suuntautumisesta en tiedä,siis iskuyritys mielessä.
    Vaan ihan tutustuakseni tähän,ja yleensä mun bisseys tulee ilmi ihan "smalltalkkina",ja samaan rahaa tulee ilmi myös naisen mielipide asiasta ja noin.Ja kun bisseydestä ei tule keskustelun pääaihe,vaan se on niinku so what ja juttu kulkee luontevasti,ei oo yksikään nainen kiirehtinyt pois oli bi tai ei.

    Siks helposti pystyn kehoittamaan tutustumaan rohkeesti ja avoimesti uusiin tyyppeihin,siitä se sit lähtee tai sit ei.
    Tahtoo sanoa että mullakin on kyllä biystäviä,mutta rakkaus ei ole syttynyt kuin yhteen naiseen.Hakailen siis minäkin naisten perään tavallaan,onnea viitsin lähteä kokeilemaan,kun mitä sillä onnella tekee jos sitä ei käytä:)
    Rohkeutta naiset!