Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
soito
profiilit
soito
soito
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
47
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kans kelattu juuri tuota tatskaa ja vanhenemista tän tatskatypyn kans.Hänen mielestään kaikki paikat voi vanhenemisen myötä rypistyä,puhutaan korkeeseen ikään päästyään.
Mutta ihon veltostuminen/roikkuminen voi tapahtua aiemmin kuin kuuskymppisenä,riippuu tietty miten hoitaa itteensä,treenaako ja noin.
Hänen mielestään tällaset paikat jossa iho ei ala roikkumaan kovinkaan helposti ikääntymisen myötä ja tatska säilyttää muotonsa ovat mm. niska,jalkapöytä,nilkka,lapaluu ja ranne.
Tämä siis hänen mielipiteensä,itse en muuten ottaisi tatskaa rintaan!
31.05.2006 13:25
tulit katumapäälle,ymmärrän kyllä yskän:)
Tuskin olet ainoa jota kirjoitustyylini ärsyttää.Mä vaan annan asiani tulla pulpahtaa puhekielelläni sellaisenaan kun asian ajattelen.
Mun mielestä on hirmu mukavaa jos joku kirjoittaa omalla murteellaan,se tuo niinku kirjoittajalle persoonaa:)
Myöskin olen huomannut usein kirjoittavilla rekatuilla omanlaisensa kirjoitustyylinsä.Öhöm,tosin ilman meikäläisen harrastamia kirjoitusvirheitä,joita mä kutsun puhekieleksi..:)
Aurinkoista kesän alkua sulle!
PS.usko tai älä suvivirsi on soinut mulle jo vuosia sitten;)
31.05.2006 13:04
kyljessä tutun tatskatypyn suunnittelema ja hakkaama kuvio,joka kulkee alhaalta ylös siten että mahis jatkaa selän puolelle.Olen harkinnut kuvaa alavatsaan,mutta mahtaakohan olla herkkäkin alue...?
Tahtoo myös iholle orginaalia jota ei toiselta löydy tällä pallolla,en siis ikuna valkkais liikkeen kansioista.Totta on että kantsii tarkistaa merkkien tarkoitus ja paikkansa pitävyys,onhan niitä muitakin merkkejä kuin kiinalaiset.Moni tai no jotkut ainaskin valkkaa kiinalaisen merkin sen perusteella mikä näyttää siistiltä,oli sen merkin suomennos sit vaikka sika...
Itsellä muuten kuvien paikka määrittyy sillä että saan tarvittaessa vaatteella piiloon.Diggaan kyllä sellaisia joilla esim.työn puolesta voi olla mahis hakkauttaa kuvan mihin ikinä tahtoo.Tytsyllä,varsinkin pitkä hiuksisella,kuva niskassa on aikasta hottia löytää..;)
30.05.2006 16:29
Miks tytöt pussaa paremmin?Pussataanks me paremmin tyttöjä kuin kundeja?
Empä menis sanomaan,mutta kyllähän se on totta että naisen kanssa suuteleminen on erillaista kuin miehen.Sekin on kokemusteni perusteella totta että nainen suutelee pehmeämmin ja kielityöskentely on erillaista,mutta että paremmin hmmm...
30.05.2006 15:57
vaikken ookkaan savolainen,vai ooksmä pikkasen kun faijan sukujuuret siilinjärveltä?
Mä tykkään Kuopiosta,muksuna käytiin perheen kanssa monasti.Ompi jääny just tori mieleen ja Partasen lörtsyt ja Kuopio tanssii ja soi karkelot.
Mä ehotan kokoontumis paikaksi teille savon tytsyille Puijon tornia,onks siellä enää mitään kahvilaa?muistelen että ainakin oli.Onnistuinpa sinnekkin eksymään mukulana:)Sisarukset ilkkui etteipä Janica oo voinu eksyy ku ylös tai alas...PÖÖÖ
24.05.2006 14:59
Tykkään sporttimimmeistä,radalla kiinnitän huomioni rokahtaviin mimmeihin.Oompa tykännyt hevimimmistäkin,ei liian lävistetystä.Inhaa suudella mimmiä jolla rengas huulessa,varsinkin kun ne lisäänty kahteen plus sitte kielikoru,jaiks...Koklatkaapa...;)
Karrikoidusti miellyttää rokahtava sporttimimmi,naisellinen.
Mut kuiteski sama mikä tyyli,kun se mimmi vaan miellyttää.
24.05.2006 14:44
leirillä suudelma.Edelliselläkin leirillä molemminpuolista ihastusta ja ujostus söpöilyä.
Sitten kävi niin että helteisenä heinäkuun aamuna menin rantaan uimaan,pian hänkin saapui paikalle.Kun mä tulin uimasta,hän halasi ja antoi suudelman,se on edelleen ihana muisto:)
Pussailimme uudemmankin kerran leirillä,ja sitten leiri loppui.Emme tavanneet pitkään aikaa hänen asuessaan kaukana toisella paikkakunnalla,kun sitten tapasimme,oli taas sama ujostus söpöily...
Se oli semmonen se teini ihastus,en enää tiedä missä hän asuu,enkä muutenkaan kuule hänestä.Mutta oispa hauska nähdä vuosien jälkeen,vieläkö ujostus söpötyttäisi:)
23.05.2006 16:48
Oot pikkuriikkisen oikeessa.Tarkotan sitä että olen tätäkin kyssäriä joutessani pohtinut,ja tullut meikäläisen tuntemien bi-naisten kohdalla tulokseen joka tukee sun mielipidettä.
Ne kuusi bisseä(puhun naisista)jotka ovat mielestäni vakavasti asettuneet aloilleen,niistä(vain)kaksi elää naisen kanssa.Aloilleen asettumisella tarkoitan sitäkin että perustetaan perhe,näistä miehen kanssa elävistä naisista kahdella on lapsia(tehty siis "valinnan" jälkeen),yksi odottaa.
Sitä sopiikin seurata miten sitten kun muksut on tehty,naimisiin menty ja talo rakennettu.Pulpahtaako näillä neitokaisilla rakkaus naisiin taas pinnalle...Näin sanon siksi että tiedän heidän viriilin bisse-elämänsä(siis tietenkin entisen.)
Henk.koht. toivon ettei niin kävisi vaan olisivat ja pysyisivät miestensä kanssa onnellisina ja tyytyväisinä elämänsä loppuun asti:) mutta mutta...
23.05.2006 16:16
mutta huomaan kiinnittäväni vaaleisiin huomion.
Tämä rakkauteni sävyttää hiuksiansa niin usen ja tiuhaan,etten voi olla koskaan varma minkä värisenä hänet kohtaan...Eilen hänen päänsä oli musta jossa punaisia raitoja,aika hot mielestäni ja sexy.
Eli mulle hän kelpaa minkävärisenä vain,vaikka sitten kaljuna(mielummin kyllä pitkähiuksisena...).Tietty aito blondi on aito ja sen kyllä huomaa,se on muutenkin vaalea,ihonväri ja sillai.Myöskin aidot punaset on tosi nättejä:)
22.05.2006 13:13
elämässäni takana poikaystäviä,avoliitto miehen kanssa.Sitten seukkailua/treffailua tyttöjen kanssa,eikä mies puolista ole vierelläni näkynyt.
Ylitettyäni 24 vuoden rajapyykin,totaali rakastuminen naiseen jonka kanssa kimppaan.
Sitten muista syistä kuin rakkauden loppumisen takia,ero.Ja taas mietitään että sovitaanko vai ei sovita,vaikka rakastetaan toisiamme,systeri sanoi että erillaisten odotusten,sitoutumisen käsityksen vuoksi emme sovi yhteen.Mutta kun me rakastetaan,miten sen tunteen saa tapettua.Rakkautemme on kiihkeää,tulista ja periksiantamatonta.Täysin toisenlaista kuin miehen kanssa,tiedättehän...no mulla tämä kokemus.
Sanoisin nyt että tahdon elää naisen kanssa,mutta elämä vie ja kuljettaa,mistä sen tietää...
19.05.2006 14:14
eiku eilen oli liikuttavan mukava juttu,kun broidi kertoi kihlaavansa tyttönsä:D
Hehkutan jo pääseväni häihin ja järjestämään polttareita ja ja...iik,tiiän meen asioiden edelle,mutku se on niin sulonen pari:)
Sit ne kuiteskin pysyy nykytrendissä eli avoliitossa eikä me ikuna naimisiin...
Yritän kovasti olla stressisysteri,äsh...etten ois.
19.05.2006 02:17
Tykkään heittää huumorii ja läppää,ja taitaa mennä monesti hiukka sit asian vierestä:)
Pehmosista en tiiä...mut kuiteskin totuudenmukasesti:)
Uskon vakaasti että moinen huumoriläppäys sopii tännekkin,tietty aina jotain ärsyttää joku.Provohuumoriläppä onkin asia erikseen...
19.05.2006 01:48
sentäs,kun arveluttaa mainostaa,en kehtaa nimee ilmottaa(tyhmä olin ku ei kuiteskaa munaa...).Kato jos siellä käy täällä tai tuolla lesbopalstalla olijoita,tarkotan lukijoita/kirjoittajia,niin tykkääkö ne hyvää...Jos ne mimmit niittaa mut syystä että ne ei enää viihdy siellä,kun ne tajuu että porukka lisääntyy kun meikä täällä "mainostanut niitä".Jos hoksaat mitä tarkotan?
Itsekkin vois alkaa tuntuu vainoharhaiselta jos aletaan tsiikaa turhan tiiviisti,luulisin että mutkin hoksataan sieltä...
Sorit,mut hei kuule jos oot stadista,niin annan vinkin,kun tuli mainittua.Se on iso tunnettu sali,aikasta keskellä kaupunkia.
Mut hei joka salilta löytyy silmäniloa...
17.05.2006 23:30
mä taitan äidinkieltäni:) Tykkään vaan näpytellä ajatukseni niitä sen kummemmin viilaamatta.Persoonakin näkyy avoimen suorasti,toisin ku viilataan oikein kirjoitusta.Duunissa joudun viilamaan niin paljon,että muuten elämässä annan pulputa ja muiden sitten viilata:)
psst.voisin kokeilla tuota äidinkielen lahjakkuuttani,mut sit mä en ois mä.
Nyt mä kyllä viilaan omaa pilkkuani...
17.05.2006 17:26
kyllä mustakin siltä näyttäs että varsinkin luovassa,taiteessa ja musiikissa,enempi lahjakkuutta kuin hetskupiireissä.
Tarkotan että omassa elinpiirissäni,lesboissa varsinkin löytyy mun mielestä äärettömän lahjakkaita piirtäjiä.Siis oikeesti musta tuntuu että kaikki lesbot jotka mä tunnen osaa piirtää,eivät siis niinkään harrasta maalausta.Eräs harrastaa ruiskumaalausta,tatuointipiirrosta,hiili ja muste piirtämistä.
Musiikin sarallakin lesbofrendeissä löytyy enempi ku hetskuissa,niitä jotka osaa laulaa ja useempi soittaa skittaa(joo oon kade,soittaa osaan jotenkuten,laulaminen...buuu).Siis näin saattaapi olla sattumalta tässä meikäläisen tuntemassa porukassa.
Ehkä se vaan tuntuu siltä että tällaista lahjakkuutta on enempi seksuaalivähemmistöillä,se niinku korostuu enempi.
Tässä on taas tämä vähemmistön vertailu enemmistöä kohtaan,vähemmistöstä helpompi bongata lahjakkuuksia ja tietty niitä tuntuu olevan ja paljon.
Tai sit niitä oikeesti on...emmä tiiä.
ps.urheilusta tuli mieleen,jotta vkn:loppuna biccauksen euroopanmestaruus kisat.Tiia Piili hypii taas mestaruuteen,mainostaa ohjelmaansa naisellisen rajuksi:) Nightwishin biisin tahtiin!
Se jos mikä kaunista katseltavaa,nam!Tsiikatkaapa;)
17.05.2006 12:44
ei kumpaakaan!Vaan huonosti nukutun särkytuskahelvetti-yön jälkeistä huonoa huumoria..:(
Anteeks...ei ikuna tarkotus vattuilla,eikä loukata,eikä yhtikäs mitään muutakaan...nyyh...
17.05.2006 11:10
Sopiipa osuvan hyvin tämä sun jonnanjoutava juttus tähän keskustelu listan ensimmäiseksi...
Aamen myös.
17.05.2006 10:36
se on ettei niitä/meitä erota.Tietty musta se tuntuu(tunnistaminen)helpolta siksi koska elinpiiriini kuuluu bissejä,ja bisseys ei ole mitenkään erikoista.Sanoisin että ainakin illanistujais jutut hieman poikkee hetskunaisten jutuista,ei aina mutta useimmiten,siis kuuntelemallakin voi bissen/lesbon erottaa...
Siis kyllä meikällekkin harhaosumia sattuu,mutta ei niistä mitään katastrofia ole syntynyt.Yleensä en lähesty naista,jonka suuntautumisesta en tiedä,siis iskuyritys mielessä.
Vaan ihan tutustuakseni tähän,ja yleensä mun bisseys tulee ilmi ihan "smalltalkkina",ja samaan rahaa tulee ilmi myös naisen mielipide asiasta ja noin.Ja kun bisseydestä ei tule keskustelun pääaihe,vaan se on niinku so what ja juttu kulkee luontevasti,ei oo yksikään nainen kiirehtinyt pois oli bi tai ei.
Siks helposti pystyn kehoittamaan tutustumaan rohkeesti ja avoimesti uusiin tyyppeihin,siitä se sit lähtee tai sit ei.
Tahtoo sanoa että mullakin on kyllä biystäviä,mutta rakkaus ei ole syttynyt kuin yhteen naiseen.Hakailen siis minäkin naisten perään tavallaan,onnea viitsin lähteä kokeilemaan,kun mitä sillä onnella tekee jos sitä ei käytä:)
Rohkeutta naiset!
16.05.2006 10:45
kaikki miehet ovat olleet sikoja edellisessä elämässä:)
Juu ei tässäkään kauniissa miehessä ole mitään neitimäistä,ja kaunis on myös tämän miehen luonne.Olis varmaan ihan kaunista seukatakkin tätä miestä...
Mä muuten uskon olleeni edellisessä elämässäni kissa!En kyllä diggaa kissoista,oon enempi hauvaihminen.
15.05.2006 16:09
pääkaupunki on bimimmejä pullollaan,joskus jopa tuntuu että kaikki mimmit on bissejä,kun meikäläisen bisseys tulee ilmi.
Johtuneeko sitten siitä että on muka trendikästä olla bisse(?).
Mä ja tuntemani bisset ei käydä missään erityisessä kuppilassa.Tekisi mieli kyllä mainostaa tiettyä kuntosalia,siellä käy paljon lesboja,miks just siellä sitä en tiiä.
En kyllä pysty nimeämään mitään tiettyä bissemestaa,kun en semmosissa bisse/lesbo kuppiloissa hirveästi aikaani kuluta.Niistähän niitä naisten naisia löytyypi,minut voit löytää normista katukuppilasta;) tai sieltä salilta.
15.05.2006 15:58
2 / 3