kts777

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
866
Kommenttia
12083
Yhteys kuolleisiin elektroniikan avulla?! :O
Äsken Zone Reality -kanavalla ohjelmassa "Jane Goldman Investigates" punatukkainen toimittaja Jane Goldman työryhmineen2697Aikuisrippikoulu
Viime keväänä se Kooteeässkin konfirmoitiin! Suosittelen aikuisrippikoulua, mikäli tämä asia on jostakin syystä jäänyt4690Muslimien käytös ollut esimerkillistä!
Muslimien käytös kautta koko maailman ja eritoten Hollannissa on saanut kiitosta eri puolilla maailmaa. He ovat yleisest116882 suomalaista Share Internationalin listalla!
JEEE!!! Jipii! Hyvä Suomi! Kaksi suomalaista on nimittäin päässyt Share Internationalin ylläpitämälle kaikkien aikojen4681Ephphata, Effata, Aukene
Markuksen evankeliumin 7. luvussa Jeesus parantaa kuuromykän henkilön käyttäen mielenkiintoista arameankielistä voimasan7680Hei "Rasismia vastaan"
Käsittääkseni nykyisessä raamatunkäännöksessämme on virhe kohdassa Daniel 9:27: "Ja hän tekee liiton RASKAAKSI monille5676Norjalaisprofetia vuodelta 1968
Tää on niitä harvoja ennustuksia jotka näyttäisi olevan järkeviä ja oikean suuntaisia: "Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki,10674Ulkoisella kasteriitillä ei ole merkitystä
Olen itse uskovainen kristitty ja kirkon jäsenenä kastettu aikoinani pienenä vauvana mutta uskoon tulin vasta 1996. En k32670Mitäs minä sanoin! :D
Sanoin, että Israelilla tulee kiire lopettaa sota viimeistään ennen Obaman virkaanastujaisia... Olin taas oikeassa...:D12668Totuus Gazan "raketeista"
Hamasin "raketit" olivat itse asiassa vain ilotulitusraketteja sanoo alueella työskentelevä rauhanaktivisti Sameh Habeeb16662Hitlerin juutalaiset sotilaat
Suomen juutalaiset eivät suinkaan olleet ainoita akselivaltojen puolella toisessa maailmansodassa taistelleita sotilaita56660JA MINKÄ IHMEEN TAKIA TV7...
Minkä täytisen takia TV 7 suoltaa ulos jotakin "Jerusalem uutisia" Israelin näkökulmasta. Minä ja moni muu kristitty tah2658Biblia 1776
Biblia 1776, kuten kuningas Jaakkokin, on myös siitä hyvä Uuden Testamentin käännös, että sieltä ei etsimälläkään löydä18658Pysäyttääkö Islam Illuminationin?? :O
Helsinkiläinen muslimi Yakub Yilmaz sanoo kirjassaan: "Todellinen Islam", että vain Islam voi enää pysäyttää Illuminaatt20634Osmo Haavisto: "Israel ajassa ja iäisyydessä"
Helluntaiherätyksen Grand Old Man Osmo Haavisto tykittää jälleen! Hän osoittaa kirjassaan Raamattuun tukeutuen, että ny51622KIRJASUOSITUS!!! Anis Shorrosh: PALESTIINALAINEN
Löysin tämän Kuvan ja Sanan kustantaman kirjan hellarien Lähetyksen Kehitysavun kirpparilta ja luin sen ahmimalla läpi.4620Ministerimme sai todistaa palelasten kiusaamista
Suomalainen ministeri todisti jälleen yhtä palestiinalaisiin kohdistuvaa terroritapaa Nablusissa: https://www.msn.com/f0608Israelin armeija oikeuteen!
Israelin armeijan omien sotilaiden lukuisat kertomukset Gazan palestiinalaissiviilien karmeasta kohtelusta ja jopa summi22603Peto kaappaa maailman itselleen
Niin on ennustettu: Ilmestyskirja: 13:7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen va10601Islamvastaiset terroristit hyökkäsivät Kanadassa
Kanadan Quebecissä viisi ihmistä on kuollut ja useita loukkaantunut aseistettujen miesten hyökkäyksessä paikalliseen mos69599