Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

866

Kommenttia

12083

1. Yhteys kuolleisiin elektroniikan avulla?! :O

Äsken Zone Reality -kanavalla ohjelmassa "Jane Goldman Investigates" punatukkainen toimittaja Jane Goldman työryhmineen
    Yleistä rajatiedosta
    2
    697
  2. Aikuisrippikoulu

Viime keväänä se Kooteeässkin konfirmoitiin! Suosittelen aikuisrippikoulua, mikäli tämä asia on jostakin syystä jäänyt
    4
    690
  3. Muslimien käytös ollut esimerkillistä!

Muslimien käytös kautta koko maailman ja eritoten Hollannissa on saanut kiitosta eri puolilla maailmaa. He ovat yleisest
    Yleistä islamista
    11
    688
  4. 2 suomalaista Share Internationalin listalla!

JEEE!!! Jipii! Hyvä Suomi! Kaksi suomalaista on nimittäin päässyt Share Internationalin ylläpitämälle kaikkien aikojen
    New age
    4
    681
  5. Ephphata, Effata, Aukene

Markuksen evankeliumin 7. luvussa Jeesus parantaa kuuromykän henkilön käyttäen mielenkiintoista arameankielistä voimasan
    Jeesus
    7
    680
  6. Hei "Rasismia vastaan"

Käsittääkseni nykyisessä raamatunkäännöksessämme on virhe kohdassa Daniel 9:27: "Ja hän tekee liiton RASKAAKSI monille
    Juutalaisuus
    5
    676
  7. Norjalaisprofetia vuodelta 1968

Tää on niitä harvoja ennustuksia jotka näyttäisi olevan järkeviä ja oikean suuntaisia: "Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki,
    Profetiat
    10
    674
  8. Ulkoisella kasteriitillä ei ole merkitystä

Olen itse uskovainen kristitty ja kirkon jäsenenä kastettu aikoinani pienenä vauvana mutta uskoon tulin vasta 1996. En k
    Helluntailaisuus
    32
    670
  9. Mitäs minä sanoin! :D

Sanoin, että Israelilla tulee kiire lopettaa sota viimeistään ennen Obaman virkaanastujaisia... Olin taas oikeassa...:D
    Juutalaisuus
    12
    668
  10. Totuus Gazan "raketeista"

Hamasin "raketit" olivat itse asiassa vain ilotulitusraketteja sanoo alueella työskentelevä rauhanaktivisti Sameh Habeeb
    Helluntailaisuus
    16
    662
  11. Hitlerin juutalaiset sotilaat

Suomen juutalaiset eivät suinkaan olleet ainoita akselivaltojen puolella toisessa maailmansodassa taistelleita sotilaita
    Juutalaisuus
    56
    660
  12. JA MINKÄ IHMEEN TAKIA TV7...

Minkä täytisen takia TV 7 suoltaa ulos jotakin "Jerusalem uutisia" Israelin näkökulmasta. Minä ja moni muu kristitty tah
    TV7
    2
    658
  13. Biblia 1776

Biblia 1776, kuten kuningas Jaakkokin, on myös siitä hyvä Uuden Testamentin käännös, että sieltä ei etsimälläkään löydä
    Helluntailaisuus
    18
    658
  14. Pysäyttääkö Islam Illuminationin?? :O

Helsinkiläinen muslimi Yakub Yilmaz sanoo kirjassaan: "Todellinen Islam", että vain Islam voi enää pysäyttää Illuminaatt
    Yleistä islamista
    20
    634
  15. Osmo Haavisto: "Israel ajassa ja iäisyydessä"

Helluntaiherätyksen Grand Old Man Osmo Haavisto tykittää jälleen! Hän osoittaa kirjassaan Raamattuun tukeutuen, että ny
    Juutalaisuus
    51
    622
  16. KIRJASUOSITUS!!! Anis Shorrosh: PALESTIINALAINEN

Löysin tämän Kuvan ja Sanan kustantaman kirjan hellarien Lähetyksen Kehitysavun kirpparilta ja luin sen ahmimalla läpi.
    4
    620
  17. Ministerimme sai todistaa palelasten kiusaamista

Suomalainen ministeri todisti jälleen yhtä palestiinalaisiin kohdistuvaa terroritapaa Nablusissa: https://www.msn.com/f
    Terrorismi
    0
    608
  18. Israelin armeija oikeuteen!

Israelin armeijan omien sotilaiden lukuisat kertomukset Gazan palestiinalaissiviilien karmeasta kohtelusta ja jopa summi
    Juutalaisuus
    22
    603
  19. Peto kaappaa maailman itselleen

Niin on ennustettu: Ilmestyskirja: 13:7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen va
    Yleistä kristinuskosta
    10
    601
  20. Islamvastaiset terroristit hyökkäsivät Kanadassa

Kanadan Quebecissä viisi ihmistä on kuollut ja useita loukkaantunut aseistettujen miesten hyökkäyksessä paikalliseen mos
    Luterilaisuus
    69
    599