Miehen logiikkaVastattu 17 v

Itsenäisyyspäivän vietosta

Poikkeaako itsenäisyyspäivän viettosi jotenkin muista päivistä? Onko sinulla jotain rituaaleja, jotka toistuvat vuodesta toiseen? Sytytätkö kynttilöitä? Katsotko linnan juhlia? Käytkö katsomassa paraatia? Kiroatko hilja…
Miehen logiikkaVastattu 16 v

Mun, sun tai meidän rahat?

Varakkain kymmenes miehistä on kaksi kertaa useammin naimisissa kuin köyhin kymmennys. Lisäksi olen kuullut huhuja, että jotkut pariskunnat sanailevat jopa kovaäänisestikin rahankäytöstä, mikä kuulostaa urbanilegendalta…
Miehen logiikkaVastattu 18 v

Oletko ollut halloween-bileissä?

Tänään vietetään tätä amerikkalaisen massakulttuurin hapatusta, halloweenia. Kurpitsat päähän ja kaikilla on ah, niin mukavaa. Yksi vuosia maailmalla asunut kaverini on päättänyt rantauttaa tämän tavan Suomeenkin pitämä…
Miehen logiikkaVastattu 15 v

Heitätkö ruokaa pois?

Tänään on uutisoitu, että keskiverto suomalainen heittää 23 kiloa ruokaa pois vuodessa. Erityisesti haaskuuseen syyllistyvät sinkkunaiset. Mitenkäs on sinun laitasi: Meneekö kaupasta kotiin kannettu kurkusta alas vai jä…

Moraalinen kysymys

Miksi on moraalisesti kunniakkaampaa harrastaa seksiä ihastuksen tai rakkauden vuoksi kuin pelkästä himosta? Olettaen, että on sinkku eikä petä ketään.
Naisen logiikkaVastattu 14 v

Pakit ja homottelu

Olin eilen kaverini kanssa terassikierroksella. Viimeisessä paikassa pöytäämme lyöttäytyi naisseurue, jonka kanssa tietysti ryhdyimme juttusille. Ihan normaalia small-talkia eikä mitään flirttailua tai vihjailua. Minull…

En voi vastustaa kiusausta

Eewari on nyt tehnyt ansiokkaan diaknoosin hulluista palstalaisisita. Tulee tosin mieleen vanha sanonta, että jos kaikki ihmiset ympärillä tuntuvat mielisairailta ja itse kuvittelee olevansa ainoa terve, on aika hakeutu…

Vielä TV-kanavista kysymys

Näkyykö muillakin kaikki maksukanavat tänään ilmaiseksi? Viritin TV:n ja digi-boxin uudestaan ja aloin selaamaan kanavia. Normaalin parinkymmenen ilmaiskanavan lisäksi näkyy varmaan 100 muuta. MTV-Bace, MTV-Dance ja vai…

Sen seitsemäs helle-gallup

1. Joko helle on kestänyt tarpeeksi kauan? (Kysymys ei koske kilpisjärveläisiä, jossa on kaiketi ollut jatkuvasti ikävä ilma.) 2. Mikä on mielestäsi ideaali ulkolämpötila ulkona kesällä? 3. Entäs sitten sisällä? 4. Onko…
SinkutVastattu 13 v

Haluaisitko naisen helpon elämän?

Palstan ulkopuolella kuulen silloin tällöin naisten valittavan, miten paljon vaikeampaa heillä on kuin miehillä. Huonot palkat, ulkonäköpaineet, kuukautiset jne... Netissä sen sijaan miehet valittavat, että naiset pääse…

Oma tahto ja puute

Tuli mieleeni tuosta Ziselin aloituksesta ja siitä versoneesta keskustelusta puutteessa eläminen. Ymmärtääkseni siinä todettiin, että jos jostain kieltäytyy omasta halusta, niin silloin ei kärsi puutteesta. Jos minä jos…

Parinvalinnan vaikeus

Palstalta ja muualtakin saa jatkuvasti lukea ja kuulla, että kumppania ei ainakaan kannata etsiä ravintolasta. Siellä on vain seksiä metsästäviä alkoholisteja. Ja että netistä etsii kumppania vain luuserit ja tarjolla o…

Minne muuttaisit?

Jos sinun olisi jostain syystä pakko muutaa pois nykyiseltä asuinpaikkakunnaltasi, niin minne muuttaisit? (Siis johonkin muualle kuin lähimpään naapurikuntaan.) Itse voisin kuvitella viihtyväni esimerkiksi Tampereella.

Pinnallisia uteluita

"Yleinen mielipide" paheksuu ulkonäköön ja ikään liittyvää pinnallisuutta. Jalomielisille ihmisille vain rakkaus ja henkinen yhteys merkitsee. Mikäs siinä, jos joku pystyy ihanteidensa mukaan elämään. Nostan hattua. Mut…

Arvostatko erehtymättömyyttä?

"Komp komp Kompkomppaja28.12.2009 02:05 Yx pitkä aikainen kumppani kertoo muutenkin naisesta ja miehestä samalla tavalla hyvää. Ap. varmaan tarkotti kuitenkin monia kumppaneita? Se on kyl aika paha turn off ja sellasen …

Mikä sinusta tulee isona?

Kun olin pikkupoika, niin faija joskus mietti, mitä se tekee isona. Tarkoitti omassa tapauksessaan, että mitä tekee päästyään eläkkeelle, johon vielä silloin oli vuosikymmeniä aikaa. Exäni sen sijaan tiesi jo 4-vuotiaan…

Abortinvastustus gallup

Koska aihe nyt monia helteen pehmittämiä pollia polttelee, niin tuli mieleeni tehdä asian tiimoilta gallup. Eli hyväksytkö abortin? a) En missään olosuteissa, vaikka kyseessä olisi raiskaus, insesti, sukurutsa tai äidin…

Helluntaiheila

Pitääkö vanha sanonta paikkansa, että jos ei ole heilaa helluntaina, niin ei ole aidsia adventtina? Lisäkysymyksenä, että onko sinulla helluntaiheilaa? Jos, niin pelkäätkö adventtia?
SinkutVastattu 10 v

"Kyllä naiset ymmärtyävät ikääntyvänsä"

No mitäs tästä toisesta tarinasta sanotte? Siinä väitetään otsikon mukaisesti, että kyllä naiset ymmärtävät ikääntyvänsä, vaikka palstalla usein muuta väitetään. "Kyllä naiset ymmärtävät ikääntyvänsä – siksi moni päätyy…