Erityisesti palstan naiset sanovat, että ennen varsinaista seurustelua pitää tapailla. Että luottamuksen täytyy kehittyä ennen kuin voidaan siirtyä seurusteluun ja seksiin. Jotkut jopa sanovat, että ensin täytyy ystävys…
Eilen saamani kommentin innoittamana haluan kysyä lukijoilta seuraavaa: Nainen: Olisiko hienoa, jos olisit miestäsi fyysisesti vahvempi? Ja miehet: Mitä tykkäisit, jos naisesi hauis hakkaisi omasi mennen tullen? Ainiin,…
Myöhään aloitettu työhistoria tai aukot siinä ovat työnantajien silmissä negatiivisia asioita. Täällä usein väitetään, että kokemusta seurustelustakin olisi pitänyt kerätä jo nuorena, koska kokematon 30:n on jo auttamat…
1. Oletko koskaan ollut fyysisessä tappelussa? 2. Löitkö itse ensin vai löytiinkö sinua? 3. Onko ollut tuttuja vai ventovieraita? 4. Milloin tappelit viimeksi tai vanhako silloin olit? 5. Voititko, hävisitkö vai päättyi…
Haluan tehdä vielä yhden aloitusken asian tiimoilta. AMK-koullutetun sairaanhotajan keskmääräinen kokonaisansio on 2487€/kk. Alle 2000€/kk ansaitsee vain 6% hoitajista. Joka kolmas hoitaja ansaitsee yli 2600€/kk. On puh…
Suomessahan on muotia "kaunistella" ja käyttää englanninkielisiä tai englannista johdettuja titteleitä. Meidänkin firmassa sihteerit ovat assistenttejä, apulaiset virkailijoita jne... Oma lukunsa on päälliköiden titteli…
Tehdäänpäs lista typeristä sanoista ja sanonnoista, joita kuulet muiden käyttävän, muttet itse vahingossakaan päästäisi suustasi. Aloitan itse. Työkaverini nimittää maitoa tissiviskiksi. Minusta se kuulostaa typerältä, …
Palstalla on puhuttu kunnon miehistä ja yritetty määritellä, mikä se on. Toisten mielestä se on nimitys stalkkereille ja björkqvisteille. Toisille taas peilistä takaisin katsova mitä parhain mies, eli minä itse. No mutt…
Luin maraton-keskustelun nettideiteistä ja se innoitti kirjoittamaan tämän aloituksen. Oletteko kokeilleet nettideittiä? Onko kokemuksenne enemmän positiivisia vai negatiivisia? Ovatko ihmiset vastanneet ilmoitustaan ta…
Lehmän stereotypinen kutsumanimihän on Mansikki. Mutta mikä on sonnin yleisin nimi? Kuten huomaatte, meillä kotona keskustelut liikkuvat oleellisen äärellä ja Miehen logiikassahan asuu kaikki viisaus ja eri alojen erity…
Työnantajani passitti minut kurssille, jossa eräs luennoitsija teetätti meillä testin, joka mittasi luonteenpiirteitämme. Ihmiset oli jaoteltu visuaalisiin, eli näkemällä oppiviin, kinesteettisiin, eli tekemällä oppivii…
Tupakkatauon päästä alkaa ennakkotietojen mukaan ohjelma sinkuista ja naisten potentiaalisesta nirsoudesta. Onnellisena ukkomiehenä on pakko vähän tirkistellä.
Tuossa toisessa ketjussa joku väitti, että 7 kuukautta on mitättömän lyhyt aika oppia tuntemaan toinen ihminen. Jotkut uskovat rakkauteen ensi silmäyksellä ja jotkut ovat vielä vuosikymmenenkin jälkeen niin epäileväisiä…
http://www.esaimaa.fi/Online/2011/07/18/Loma on terveellistä pitää pätkissä/2011111709230/4 "On terveellisempää viettää vuodessa monta lyhyttä kuin yksi pitkä loma, väittää tuore hollantilaistutkimus. Tutkimuksen mukaan…
1. Niiaatko koskaan? 2. Onko niiaaminen jotenkin alentuvaa vaikkapa kumartamiseen verrattuna? 3. Onko merkitystä, onko niiaaja 10- vai 70-vuotias? 4. Jotain muuta asian tiimoilta?
No niin kaikki palsta-apinat, minä itse erityisesti. Pitäisiköhän meidän ottaa huolestuneena puskista huutelevien kanssaveljiemme ja -sisariemme neuvosta vaari ja hankkia elämä? Jos, niin millainen sen pitäisi mahdollis…
Tulehtuneen ilmapiirin keskellä Yle1:ltä mieleeni tuli äänestys, jossa etsittiin 10:tä eniten maailmaan vaikuttanutta kirjaa. 10:tä en keksinyt, mutta muutamia tuli mieleen. Voitte mieluusti korjata yleissivistykseni au…
Kuvaako nimimerkkisi sinua jotenkin? Tällä pastalla se ei liene niinkään tavallista, mutta muualla ihmisten kirjoittaessa he haluavat kertoa nimierkillän jotain. Mies, äiti, lääkäri, autoilija, turkulainen, brunette, al…
Aamu-TV:ssä kerrottiin tänään, että puolet lapsista saa alkunsa vahingossa. Luku tuntui niin suurelta, että piti vähän Googlettaa. Pikaisesti löytyi useampi saman uutisen vahvistavaa tutkimusta. Mistä luulette moisen jo…
Naiset usein väittävät silmät ymmyrkäisinä, että heidän rakas miehensä on heidän mielestään maailman komein. Kun he kysyvät samaa mieheltään, mies vastaa Jenna Jameson ja sota on valmis. Nainenhan haluaisi olla "se maai…