marttyyrimallari-ttt
Kirjoittelen silloin tällöin Suomi24:sen Miesten-logiikka palstalle "Ja toivon, että saan lukijoiltani myönteistä palautetta" MarttyyriMallari-TTt Suosikkibändit/artistit: Rolling Stones, Dead Kennedys Lempikirjat: neulansilmä, Kravun kääntöpiiri, Utopia Vapaa-aikanani: Liikunta. harrasteet Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kreikka Kotieläimet: Kissa En pidä: amislaisista, maalaisista, miesten-logiikka palstan kirjoittajista, Kokoomus-puolueesta, urheiluautoista, epärehellisistä ihmisistä Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=G3sMA_544fU, http://www.youtube.com/watch?v=_JBQI2kD4FM, http://www.dailymotion.com/relevance/search/Rolling Stones/video/x2z1as_rolling-stones-starfucker-live1976_animals Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu
Aloituksia
924
Kommenttia
2500
Mitä suomen itsenäisyys merkitsee sinulle
Olen nyt jo hieman selvinnyt pikakänneistäni ja otan esille seuraavan dilemman:en tiedä mitä suomen itsenäisyys merkitse8477Muijien jutut
On tämä joteskin väärin. Kun minun kaltainen tosimies kirjoittaa jonkun jutun tänne niin sitä ei noteerata mitenkään ja8476Ristiriidat
Vaikka ihmiset-ilmeisesti-ymmärtävät kielen (sanat) siten, että jokaisella sanalla on tarkasti määritelty merkityksensä,11473Itä ja länsi
Jakakaamme maailman ihmiset kahteen eri ryhmään: Itä ja länsi-ihmisiin. Itäisille kansoille on luonteenomaista yhteisöl7472KÄPY SELÄN ALLA
Muistatko vielä kun olit eka kerran "silleen" "Aika kultaa muistot" MarttyyriMallari-TTt6470Palkkakuitti
Palkkakuitissani on merkintä siitä, että saan 2300 euroa palkkaa joka kuussa. "Joudun myös tekemään töitä rahojeni ete7470Palstan älykkönä...
annan teille vihjeen: MENKÄÄ KIRJASTOON JA SIVISTÄKÄÄ EDES HIEMAN ITSEÄNNE!!! "Wikipedia sucks" MarttyyriMallari-TTt13467Palsta-sekoilua
Joskus tulee naurettua omia kirjoituksia, mutta enimmäkseen ne kyllä nolottavat. "Toisaalta tämähän on vain viihdettä"14467William S Burroughs...
sanoi aikoinaan, että ihmiset jotka kuuntelevat hevimetallia ovat mielisairaita, mutta millaiset tyypit kuuntelevat täll22467Tunnen myötähäpeää...
silloin kun joku rekatuista kirjoittaa tänne olettaen että hänen viestiinsä tulee lukemattomia vastauksia ja sitten käyk10466Masentuneet
Tämä on sellainen aihe, ettei allekirjoittanutkaan uskaltaudu siitä ruveta vitsailemaan. Tunnen muutaman masarin ja he o5464Älkää kiusatko Kukkomiestä
Käy jo sääliksi hänen yhä epätoivoisemmaksi muuttuvat iskuyritykset. Eikö täältä löydy yhtään aikuista naista joka voisi7463Miksei viestejäni lueta?
Vaikka minulla on parhaat jutut ja kaskut. Nämä muiden kirjoitukset...no jaa sanotaan vaikka niin, että pitäähän mammanp12463Olen humalassa...
tänään ja huomenna sitten krapulassa. "Älä juo alkoholia" MarttyyriMallari-TTt8463ISIN TYTTÖ
Onko joku teistä pervoista ihastunut AIKUISIÄLLÄ isäänsä? "Kaikkea sitä kuulee" MarttyyriMallari-TTt3462Olut-resepti
Tarveaineet: 2 kg ruismaltaita 12 l vettä 400 g ruisjauhoja 1 tl hiivaa 3 dl sokeria Pane maltaat pataan ja seko5461Onko älykästä väittää...
olevansa älykäs varsinkaan siinä tapauksessa, jos ei ole mitään konkreettista näyttöä kyvyistään? Olen kyllä huomannut9461NAINEN JA MIES
Mitä muuta eroa on naisissa ja miehissä, kuin että miehet ajattelevat tunteella ja naiset järjellä? "Siististi cool, s12460MIES TÖPPÄSI PAHASESTI
Tämän jutun kuulin aikoinaan eräältä kaunottarelta: Nainen ja hänen kaverinsa olivat kipsa reissulla ja porukoihin kuulu3459Palstalaisten kokous kesällä 2008
Minä ainakin haluaisin tavata nimmarit rose18, gek-ko, vänkyrä-nainen, papeeta1 ja ehkä muitakin. Nähkäämme siis 23.06.8459