RakkausrunotVastattu 19v

SULOISTA HUUMAA

♥♥¤♥♥¤♥♥o¤o♥♥¤♥♥¤♥♥ Silkillä - Pehmeitä aaltoja kuun sinessä Hopeaa ja valoa Suloista huumaa Täyttyneitä toiveita Täytettyjä lupauksia Rakkautta - sydämellä ♥♥¤♥♥¤♥♥o¤o♥♥¤♥♥¤♥♥
RakkausrunotVastattu 19v

¤NAMI NAMI¤

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Minttua ja anista Salmiakkia ja lakritsaa Suklaata ja suukkoja Huulet maistaa mansikkaa Mikä kaiken saa näin maistumaan Hunajalle tuntumaa Arvoitus onko - jääköön niin En katso päiviin m…
RakkausrunotVastattu 19v

KULTAISET SILMÄT

O///O///O///O///O///O///O Kissa syö kaiken sen vähäisenkin vihreän pihalta Pyörii ja kierii kuivassa nurmikossa -Nyt en kyllä silitä sinua! Se katsoo silmiin niin kuin kissat katsoo Suoraa - silmät hieman kiinni Kultais…
RakkausrunotVastattu 18v

ÖINEN SUUDELMA

♥.•○•._0_.•♥♥•._0_.•○•.♥ Öinen sade tanssittaa niityn kukkia ja heiniä Näin - kuin salaa kissankellot pukeutuvat helmin ja timantein Ja minä nukun - Nukun ja uneen kuulen kuin huokauksen ennen suudelmaa - Huulillein - T…
RakkausrunotVastattu 18v

REUNALLA

♥¨¨ O=OO=OO=O ¨¨♥¨¨ O=OO=OO=O ¨¨♥ Miten reunalle ihminen työnnetään että rakkaus saa äänensä ja huutaa Ei! - Älä mene Sinun jälkeesi - Tämä ei ole elämää Kävelyä orjantappuroilla Kylmästä sinisenä Jäiset kosketukset pos…
RakkausrunotVastattu 18v

JÄLKEEN PÄIVÄN

~♥~.:'*':.~♥~.:'*':.~♥~ Päivän lämpö viipyy vielä ovien suussa ja ikkunan pielissä Villiviinin oksat kahataa laulurastaan painosta ja yökiitäjä katoaa Minun käteni koskettaa viilenevää maata sen pehmeää ruohoa Vielä läm…
RakkausrunotVastattu 20v

NIINKÖ SE OLI

Mustat reunat taulussani Kirkastaa maalauksen Se hyökkää silmille Kirkuu korville; Mitäs uskoit Ei kaikki ole uskollisia Pettureita hyväksikäyttäjiä riittää Särjit taas sydämmesi - houkka Montako kertaa sinua pitää lyöd…
RakkausrunotVastattu 18v

JOKA PAIKASSA

♥¤)◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙(¤♥ Niitä on joka paikassa Kahvikupissa keittiön pöydällä lattialla Niitä on paidalla käsissä lavuaarissa Sohvatyynyissä shaalissa Kissanturkissa pehmonallessa Suihkun vedessä iholla - saunatakissa p…
RunotVastattu 16v

¤``IHMEIDEN ETSIJÄ´´¤

♥o⌂o⌂o⌂o⌂o⌂o``♥♥´´o⌂o⌂o⌂o⌂o⌂o♥ Minusta tuli ihmeiden etsijä Yöllä syntynyt yökyöpeli Ikuinen saippuakuplien ihailija ja haavekuvien ottaja Minusta tuli timanttien löytäjä ja niitten hukkaaja Minusta tuli kyynelten kerää…
RakkausrunotVastattu 19v

YKSI MUISTO

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Ota vapautesi - ota muistot en tee niillä mitään Olen ehkä väsynyt jo Surrut niin ja toivonut pois unten syöväreihin Ota vain kaikki - älä kiitä Tämän yön ehkä i…
RakkausrunotVastattu 20v

Kirjoita runo..

Minä tiedän,että sinä kirjoitat minulle runon Enkä minä päästä sitä veteen putoamaan vaan laitan sen sydäntäni vasten sydämmestä sydämmeen Minä tiedän,että sinä kirjoitat minulle runon sillä minkä minä olen tuuleen kuis…
RakkausrunotVastattu 20v

RAKKAUDEN ELEKIELI

Sanoja olen etsinyt yhtäkään en ole löytänyt. Kuinka voisin selittää tunteet pienet nää? Ehkä niitä tarvikkaan et mitä? - nyt jo hymyilet! Siksi juuri niin sanat jää unohduksiin. Löydy ei, kun tarvitse ei muuta, kuin ot…
RakkausrunotVastattu 19v

KAKS = YKS

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& Olla yksi ja kaksi ja yks'kaks olla yksi Kaikkea pitää olla , että on kaikkia Että sinun elämä ja minun elämä on meidän elämä Unohtaa itsensä että muistaa sinut ja muistaa että olemme me Ja että…
RakkausrunotVastattu 19v

SYDÄMENI AAMU

O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O On olemassa länsituuli Sydämeeni puhaltava Tuoksuvat omenan- ja kirsikankukkien terälehdet Ilmassa toivoa - Elämää herättävää Aamu ja paratiisilinnut Huulillani nektariini Palanen onnea Sinä jäit O¤O…
RunotVastattu 16v

~~// PEITTELYÄ//~~

♥◄‼►♥♥◄‼►♥♥◄‼►♥♥◄‼►♥♥◄‼►♥♥◄‼►♥ Nainen kulki ohitseni Sieraimiini tunkeutui hajuvedentuoksu Minulle tuli mieleen kirpputorit - Ahtaassa, täyteen ahdatuissa loosseissa vanhoissa muovisissa jäätelörasioissa kumollaan oleva…
RakkausrunotVastattu 19v

TÄMÄ VÄREILY

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Sateenkaaren värinen uni Tämä satujen matka Kiehtovana tuulena - kutsuna lentää elämän syliin Tanssina revontulien Musikkina tähtien halki avaruuden Taikana …
RakkausrunotVastattu 18v

KAKSIN YKSIN

♥¤OooOOooO¤♥ Sinä istut pöydässäsi Katsot harmaan ikkunan läpi kadulle Katseesi vaeltaa ihmishahmoissa joita et edes näe - Otsaasi syntyy uurteita Seison viiden pöydän päässä mutta tiedän ettei minun kannata kulkea sitä…
RakkausrunotVastattu 19v

SYDÄMESSÄ TUULEE

¤#¤¤¤¤¤#¤¤¤¤¤#¤¤¤¤¤#¤ Kylmä tuuli puhaltaa huoneissa Esteettä huurtaa ikkunat ja peilit Uuni halennut kylmyyttä Turhaa odotella salamaa polttamaan tai tulvaa hukuttamaan Tämä talvi - pitää vain - kestää ¤#¤¤¤¤¤#¤¤¤¤¤#¤¤…